Ik verwachtte dat ze uit de kleren zou gaan, geen idee waarom. Zo maak ik ook tosti'squote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
http://zurevla.nl/2011/03/11/hoe-maak-je-een-pan-tosti/
iemand een tosti trouwens?
Ik snap waarom. Zo maakten wij ze altijd op de camping, thuis heb ik gewoon een tosti-ijzer.quote:Op zondag 13 november 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat ze uit de kleren zou gaan, geen idee waarom. Zo maak ik ook tosti's
quote:
een beetje treurig of niet.quote:
Minthy en Borisz waren nog de enige wakkeren in het topic en Minthy wilde geen nieuw topic maken ivm dat ze mobiel zat te Fok!ken. Best een redelijke verklaring imho.quote:
Vergeet de bekendmaking van de glazen huis jocks niet dat trekt ook nog wel eens volk van buitenaf aanquote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
goedenacht!
ik vermoed dat dit topic dinsdagavond pas dicht gaat.....hoewel, morgenavond is Rigter Live....
Het glazen wat? is dat nieuw ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergeet de bekendmaking van de glazen huis jocks niet dat trekt ook nog wel eens volk van buitenaf aan
kom jij in de show?quote:Op zondag 13 november 2011 12:11 schreef Cee het volgende:
Huh? Ze kondigen mijn Mama Appelsap aan zonder mij te bellen.
Niet dat ik weet, ik weet alleen dat ze net een Mama Appelsap omschreven die ik anderhalve week geleden heb ingezonden. Maar misschien zijn er meer mensen geweest die het hebben gehoord (Giel ook o.a. want die had 'm afgelopen week ook een keer vermeld).quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik weet alleen dat ze net een Mama Appelsap omschreven die ik anderhalve week geleden heb ingezonden. Maar misschien zijn er meer mensen geweest die het hebben gehoord (Giel ook o.a. want die had 'm afgelopen week ook een keer vermeld).
wie weet word je nog gebeld. spannondquote:Op zondag 13 november 2011 12:11 schreef Cee het volgende:
Huh? Ze kondigen mijn Mama Appelsap aan zonder mij te bellen.
ik zou me de afgang besparen.quote:Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef Paul het volgende:
Ik moet maarus bellen voor flirt je stijf om Jojoortje te veroveren
dat wilde ik ook doen voor Cee, maar ik heb haar nummer nietquote:Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef Paul het volgende:
Ik moet maarus bellen voor flirt je stijf om Jojoortje te veroveren
Florence and the machines - Shake it out.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Florence and the machines - Shake it out.die hoorde ik een paar weken terug al, tijdens Timur en Ramon volgens mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 13 november 2011 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Florence and the machines - Shake it out.ohjaaa die is wel algemeen bekend ja, dat ie nog nooit in de show is geweest verbaast me meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Mij ook maar misschien is er een andere dan degene die ik had ingestuurd gevonden in dit nummer. Laten we 't hopen, ik heb geen zin om gebeld te worden vandaag.quote:Op zondag 13 november 2011 12:19 schreef alors het volgende:
[..]
ohjaaa die is wel algemeen bekend ja, dat ie nog nooit in de show is geweest verbaast me meer...
Erik de Zwart!quote:
is dat echt waar? Heeft hij zeker van zijn broer overgenomen?twitter:hole1988 twitterde op zondag 13-11-2011 om 07:02:34@FrankDane dus we nemen het 1e uur op tegenwoordig. reageer retweet
hij begint langzaam door te slaan die man....twitter:FredSiebelink twitterde op zondag 13-11-2011 om 12:46:46Twokkies. Vandaag zeg ik helemaal niks. Het is en de dag van de here van de kippen van Jezus en die Ouwe uit Spanje is er . Ik kiek wel uut reageer retweet
En het is niet haar typequote:Op zondag 13 november 2011 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
een flirt! maar ze valt niet op blond.....
Pino! ouwe verrader! een beetje naar een 538evenement gaan. bah!quote:
Tssquote:Op zondag 13 november 2011 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino! ouwe verrader! een beetje naar een 538evenement gaan. bah!
hahahatwitter:BobdeBoxer twitterde op zondag 13-11-2011 om 13:12:19Nou Spike op zulke sites mag ik niet komen hihihiRT @tweethondSPIKE: Vier blote chickies in bad ... Whaahoeehahaha #bol http://t.co/RCzozxSV reageer retweet
poepiekak?quote:Op zondag 13 november 2011 13:43 schreef Cee het volgende:
Ohh poepiekak, da's dus wel die van mij maar ik was niet de enige.
de combi vind ik leuk gevondenquote:Op zondag 13 november 2011 13:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Het woord kwam ineens in me op en ik wilde het gebruiken.
Zou ik tevreden mee zijn. Sowieso zou ik Timur en Gerard graag samen zien in het huis.quote:Op zondag 13 november 2011 17:06 schreef Paul het volgende:
Dit gaat hem gewoon worden
Ekdom
Timur
Paul Rabbering
Je mag niet roken toch? Volgens mij is Timur wel aardig verslaafdquote:Op zondag 13 november 2011 17:08 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zou ik tevreden mee zijn. Sowieso zou ik Timur en Gerard graag samen zien in het huis.
Het is maar net hoe hij daarmee omgaat, Do stond een paar jaar geleden ook te paffen in het huis. Stiekeme plekken genoegquote:Op zondag 13 november 2011 17:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag niet roken toch? Volgens mij is Timur wel aardig verslaafd
ja , maar do was gast en geen echte deelnemer. denk dat dat wel verschil maaktquote:Op zondag 13 november 2011 17:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is maar net hoe hij daarmee omgaat, Do stond een paar jaar geleden ook te paffen in het huis. Stiekeme plekken genoeg
Toen Do stond te roken was meteen hier heel het topic over de zeikquote:Op zondag 13 november 2011 17:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is maar net hoe hij daarmee omgaat, Do stond een paar jaar geleden ook te paffen in het huis. Stiekeme plekken genoeg
tussen 9 en 10 staat op de 3FM sitequote:Op zondag 13 november 2011 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja , maar do was gast en geen echte deelnemer. denk dat dat wel verschil maakt
En ik meende Timur vanmiddag te horen zeggen dat de bekendmaking morgen na 9en is...
Van de SR site.quote:Bekendmaking tussen 9 en 10 op 14 nov
Tussen 9.00 uur en 10.00 uur schuift Wilbert aan bij Giel. En dan worden de drie DJ's gebeld die vervolgens zo snel mogelijk naar de studio komen, waar fotografen, camerateams en persmensen klaarstaan voor interviews en 'shots'
Was al de 3e keer zelfs, of wellicht zelfs nog meer als 'ie eerst niet vanuit Dalet kwam.quote:Op zondag 13 november 2011 17:30 schreef themauster het volgende:
One Direction op 3FMDat verwacht je niet.
Dit is zekar nieuw geldrrr.quote:
Lees ff het topic door dan.quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Buitendam het volgende:
Zijn er al speculaties over de 3 DJ's?
Ofja, de twee DJ's naast Gerard?
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 13 november 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik wacht wel gewoon af tot morgen, dat gespeculeer heb je ook niks aan.
Eens!quote:Op zondag 13 november 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik wacht wel gewoon af tot morgen, dat gespeculeer heb je ook niks aan.
Roos?? nee, dat verwacht ik (nog) nietquote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
Nou, vooruit, omdat de Sint in het land is mijn laatste speculaasie:
Ik denk:
Gerard, Domien, Roos
Ik wil:
Michiel, Gerard, Roos
waar dan?quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Swomp het volgende:
Ik zie net een topic voorbijkomen dat er geen Ekdom in het huis zitFUFUFU
quote:Op zondag 13 november 2011 19:46 schreef alors het volgende:
Domientje soberzo die is natuurlijk ook in de studio op dat moment.
als je bovenstaande stuk tekst, letterlijk van de 3-fmsite afgehaald, letterlijk neemt gaat Domien het huis niet in aangezien hij hoogstwaarschijnlijk al in de studio is en dus niet meer naar de studio hoeft te komen.... maar dan moet je het wel heel letterlijk nemen natuurlijk en dat doe ik iig nietquote:Bekendmaking tussen 9 en 10 op 14 nov
Tussen 9.00 uur en 10.00 uur schuift Wilbert aan bij Giel. En dan worden de drie DJ's gebeld die vervolgens zo snel mogelijk naar de studio komen, waar fotografen, camerateams en persmensen klaarstaan voor interviews en 'shots'
geen idee, ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef alors het volgende:
Vorige keer werd Gerard of iemand anders toch ook gewoon gebeld zijn eigen uitzending?
Ja die was gewoon in het pand.quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef alors het volgende:
Vorige keer werd Gerard of iemand anders toch ook gewoon gebeld zijn eigen uitzending?
Vorig jaar werd het bekendgemaakt in de C&S Show... en was Coen dus een van de bewoners.quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef alors het volgende:
Toen hoorde Coen opeens z'n eigen voicemailquote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het bekendgemaakt in de C&S Show... en was Coen dus een van de bewoners.
zelfde appelsap ander liedjesquote:Op zondag 13 november 2011 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die hoorde ik een paar weken terug al, tijdens Timur en Ramon volgens mij...
quote:Op zondag 13 november 2011 17:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen Do stond te roken was meteen hier heel het topic over de zeikEn er is daar nog ergens een gifje van
Mooi op tijd, ben ik nog net thuis waarschijnlijkquote:Op zondag 13 november 2011 21:42 schreef FZN05 het volgende:
Morgen worden om 9:10u de DJ's bekend gemaakt.
Frank praat wel vaker poep, zou er niet teveel waarde aan hechtenquote:Op zondag 13 november 2011 22:37 schreef FZN05 het volgende:
Frank heeft in de backstage audio tijdens zijn show blijkbaar gezegd dat Coen, Timur en Gerard in het huis gaan.
Maar zouden we het moeten geloven? Als het morgen echt zo is ben ik heel benieuwd hoe Frank het te weten is gekomen.
waar heb jij het nou over.quote:Op zondag 13 november 2011 22:37 schreef FZN05 het volgende:
Frank heeft in de backstage audio tijdens zijn show blijkbaar gezegd dat Coen, Timur en Gerard in het huis gaan.
Maar zouden we het moeten geloven? Als het morgen echt zo is ben ik heel benieuwd hoe Frank het te weten is gekomen.
Ik suggereer evenquote:Op zondag 13 november 2011 23:30 schreef Evertjan het volgende:
volgens Frank Dane is het Timur Coen en Gerard
Heel ver gezocht.quote:Op zondag 13 november 2011 23:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik suggereer even
Trucje
Timur Perlin
Coen Swijnenberg
Gerard Ekdom
wat jij gebruikt wil ik ook! daar word je knetterstoned van volgens mij...quote:Op zondag 13 november 2011 23:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik suggereer even
Trucje
Timur Perlin
Coen Swijnenberg
Gerard Ekdom
Gastquote:Op zondag 13 november 2011 23:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik suggereer even
Trucje
Timur Perlin
Coen Swijnenberg
Gerard Ekdom
quote:Op zondag 13 november 2011 17:06 schreef Paul het volgende:
Dit gaat hem gewoon worden
Ekdom
Timur
Paul Rabbering
Volgend jaar is er niks aan dus.quote:Op maandag 14 november 2011 09:23 schreef Oerbeer het volgende:
Ekdom in het glazen huis.
![]()
Anders had er niks aan geweest imo.
Ik denk wel dat hij zelf had verwacht er in te gaan, al zal ie dat niet laten merken.quote:Op maandag 14 november 2011 09:29 schreef themauster het volgende:
Domientje zal wel in een hoekje zitten huilen
Niet zo heel gek gezien de hoeveelheid uren die BNN heeft.quote:Op maandag 14 november 2011 09:28 schreef themauster het volgende:
Nou ja dit jaar ook voor de eerste keer sinds 2004 de eerste keer dat er 2 van de zelfde omroep in het huis zitten.
Bron?quote:Op maandag 14 november 2011 09:32 schreef themauster het volgende:
Gerard Ekdom is trending topic wordwide
quote:Op maandag 14 november 2011 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bron?
want volgens twitter.com is #myweddingsong het populairst
quote:Trends: Worldwide · change
#myweddingsong
#UseATwitterNameInASentence
#ThingsPeopleShouldntDo
Louis Tomlegendson
YOU KNOW YOU ARE BORED
GOT AIDS
So I'm
Gerard Ekdom
Guess I'll
IN-DO-NE-SIA
Er zijn altijd 10 topics trending, en daar staat Gerard inderdaad tussen. Gewoon kijken op www.twitter.comquote:Op maandag 14 november 2011 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bron?
want volgens twitter.com is #myweddingsong het populairst
Oh ik dacht dat #myweddingsong dan automagisch op 1 stondquote:
Dank voor deze uitlegquote:Op maandag 14 november 2011 09:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn altijd 10 topics trending, en daar staat Gerard inderdaad tussen. Gewoon kijken op www.twitter.com
Die zure reacties van haar geweldigquote:Op maandag 14 november 2011 09:33 schreef FZN05 het volgende:
Tamara Geense is er niet blij mee, hahaha.
Stenders mag niet van Pownedquote:Op maandag 14 november 2011 09:30 schreef Buitendam het volgende:
Timur én Coen? Wordt weer Kinderspeelpaleis, dus. Buiten het huis vind ik dat wel leuk (Klusjesmannen ftw), maar in het huis wensch ik kwaliteit van bijvoorbeeld Ekdom, Stenders etc.
En terechtquote:Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef CindieY het volgende:
Wij Nederlanders kunnen er wel wat van trouwens, dat getwitter. Ik kan me met de landelijke verkiezingen nog wel herinneren dat heel twitter gewoon plat lag door ons Hollands getwitter
Heb je niet mee gekregen dat Powned het hele Glazen Huis probeerde tegen te werken?quote:
Oh ja, klopt..quote:Op maandag 14 november 2011 09:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je niet mee gekregen dat Powned het hele Glazen Huis probeerde tegen te werken?
Anders zat ie wellicht niet meer DJ te spelen bij 3FM.quote:Op maandag 14 november 2011 09:41 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom zit stenders nou weer bij powned
dat is waarquote:Op maandag 14 november 2011 09:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Anders zat ie wellicht niet meer DJ te spelen bij 3FM.
Jijquote:Op maandag 14 november 2011 09:41 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom zit stenders nou weer bij powned
Wie?quote:Op maandag 14 november 2011 09:33 schreef FZN05 het volgende:
Tamara Geense is er niet blij mee, hahaha.
De grootste vrouwelijke 3FM fapster op twitter (en mensen gooi geen foto van haar hier)quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 14 november 2011 09:47 schreef themauster het volgende:
[..]
De grootste vrouwelijke 3FM fapster op twitter (en mensen gooi geen foto van haar hier)
godver, die foto van haar, dat kan niet echt zijnquote:Op maandag 14 november 2011 09:47 schreef themauster het volgende:
[..]
De grootste vrouwelijke 3FM fapster op twitter (en mensen gooi geen foto van haar hier)
quote:Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef wwwer het volgende:
Leuk dat Gerard en Coen er in zitten... Echt ontzettend balen van die Timur... Zo erg dat ik echt net gewoon maar mijn BNN Lidmaatschap opgezegd heb.. Minder leden is minder zendtijd (die ene zal echt niks uitmaken, naar het is het idee).
Tamara, ben jij het?quote:Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef wwwer het volgende:
Leuk dat Gerard en Coen er in zitten... Echt ontzettend balen van die Timur... Zo erg dat ik echt net gewoon maar mijn BNN Lidmaatschap opgezegd heb.. Minder leden is minder zendtijd (die ene zal echt niks uitmaken, naar het is het idee).
quote:Op maandag 14 november 2011 09:51 schreef Pino112 het volgende:
Wat vindt onze TwitWouter er van dan?
twitter:TwitWouter twitterde op maandag 14-11-2011 om 09:47:18@Timur3FM @coen3fm @gerardekdom Gefeliciteerd! Jullie gaan er wat tops van maken! #topteam reageer retweet
Nou nou nou. Moet dat nou?quote:Op maandag 14 november 2011 09:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat heeft zij een ongelofelijke rotkop
Jemig zeg, lekker makkelijk om op iemands uiterlijk af te geven...quote:Op maandag 14 november 2011 09:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat heeft zij een ongelofelijke rotkop
Je wou zeggen dat je zelf nooit bij iemand denkt "woooooooooot, die is echt lelijk"quote:Op maandag 14 november 2011 09:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Jemig zeg, lekker makkelijk om op iemands uiterlijk af te geven...
Nee, niet echt... En daarnaast zit er een verschil tussen denken en zeggenquote:Op maandag 14 november 2011 09:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat je zelf nooit bij iemand denkt "woooooooooot, die is echt lelijk"
Sommige mensen die zijn daar nou eenmaal niet zo subtiel in ...quote:Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt... En daarnaast zit er een verschil tussen denken en zeggen
alsof ze het leest en alsof het niet al 10 keer eerder is gezegdquote:Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt... En daarnaast zit er een verschil tussen denken en zeggen
Moet ik nu ook naar een andere SC rennen om te melden dat iemand boe en bah tegen me doet?quote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige mensen die zijn daar nou eenmaal niet zo subtiel in ...
Wat soms best verhelderend kan werken in sommige gevallen
Nee hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 10:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Moet ik nu ook naar een andere SC rennen om te melden dat iemand boe en bah tegen me doet?
Ik ben zo achterbaks en listig dat het pijn doet.quote:Op maandag 14 november 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor.
Jij lult je toch overal uit, dat kan jij.
Dramakrengquote:Op maandag 14 november 2011 10:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben zo achterbaks en listig dat het pijn doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet er weer van tussen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2011 10:09:48 ]
Tssk tssk. Je gunt jezelf teveel eer.quote:Op maandag 14 november 2011 10:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben zo achterbaks en listig dat het pijn doet.
Subtiliteit is over het algemeen ook niet mijn sterkste punt, duidelijkheid ftwquote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige mensen die zijn daar nou eenmaal niet zo subtiel in ...
Wat soms best verhelderend kan werken in sommige gevallen
Ik heb een titel om waar te makenquote:Op maandag 14 november 2011 10:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tssk tssk. Je gunt jezelf teveel eer.
Frank Dane had gelijk!quote:Op zondag 13 november 2011 23:30 schreef Evertjan het volgende:
volgens Frank Dane is het Timur Coen en Gerard
quote:Op maandag 14 november 2011 10:55 schreef Qunix het volgende:
Timur.... Zal hij leuk zijn in het GH?
Coen is jammer , maar met Ekdom kan het wel leuk worden. is het altijd feest.
Is verdomd snel opgenomen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:52 schreef themauster het volgende:
Ik neem aan dat er verschillden SR promos zijn opgenomen want anders is deze promo met Giel,Gerard en Coen wel verdomd snel opgenomen.
NEEE!!!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoorde Heleen vanochtend op Radio1 de files lezen
WHUT! zeker dat het niet die Jolanda was? maarja Heleen heeft een stem uit duizenden...quote:Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoorde Heleen vanochtend op Radio1 de files lezen
Idd wat is dat kut geregeld zeg, ik heb liever een week eerder en dan 2 januari weer naar school al, die dagen is er toch geen ene fuck te doen...quote:Op maandag 14 november 2011 10:52 schreef CindieY het volgende:
Wat kut eigenlijk. Het glazen huis is van 18 tot 24 december en dan heb ik natuurlijk helemaal geen vakantie
Ze werd zelfs geïntroduceerd als Heleen de Geest!quote:Op maandag 14 november 2011 11:43 schreef alors het volgende:
[..]
WHUT! zeker dat het niet die Jolanda was? maarja Heleen heeft een stem uit duizenden...
Wat een overloopsterquote:Op maandag 14 november 2011 11:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ze werd zelfs geïntroduceerd als Heleen de Geest!
En de dagen voor kerst des te meerquote:Op maandag 14 november 2011 11:50 schreef alors het volgende:
[..]
Idd wat is dat kut geregeld zeg, ik heb liever een week eerder en dan 2 januari weer naar school al, die dagen is er toch geen ene fuck te doen...
Ja klopt.quote:Op maandag 14 november 2011 11:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ze werd zelfs geïntroduceerd als Heleen de Geest!
Sander en Patrick Lodiers toch?quote:
Die was mooi jaquote:Op maandag 14 november 2011 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Hij heeft het Glazen Huis op zijn neus staan![]()
.
2012 is ook bekend dan?quote:Op maandag 14 november 2011 11:02 schreef heloef het volgende:
Voor 2012 sowieso Veenstra als vervanger van Ekdom, zeker aangezien het in Twente is.
Ik kom je wel eens tegen elders op Fok. Welkomquote:Op maandag 14 november 2011 14:33 schreef Guanabana het volgende:
Gerard en Coen![]()
Ga het ook weer zoveel mogelijk volgen, ook hier! Wie kent me nog
quote:Op maandag 14 november 2011 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
Gerard, Coen en Timur!![]()
Tijd voor mij om, na een jaar, dit hoekje van FOK! ook maar weer eens regelmatig te gaan bezoeken.
Hallo allemaal!
in 2004 zaten giel en claudia in het huis. beide zijn van de VARAquote:Op maandag 14 november 2011 09:28 schreef themauster het volgende:
Nou ja dit jaar ook voor de eerste keer sinds 2004 de eerste keer dat er 2 van de zelfde omroep in het huis zitten.
ik zat vol enthousiasme mee te doen op mn werkquote:
ik zeg toch ook 2004, LEZEN!quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in 2004 zaten giel en claudia in het huis. beide zijn van de VARA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |