Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 13 november 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik wacht wel gewoon af tot morgen, dat gespeculeer heb je ook niks aan.
Eens!quote:Op zondag 13 november 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik wacht wel gewoon af tot morgen, dat gespeculeer heb je ook niks aan.
Roos?? nee, dat verwacht ik (nog) nietquote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
Nou, vooruit, omdat de Sint in het land is mijn laatste speculaasie:
Ik denk:
Gerard, Domien, Roos
Ik wil:
Michiel, Gerard, Roos
waar dan?quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Swomp het volgende:
Ik zie net een topic voorbijkomen dat er geen Ekdom in het huis zitFUFUFU
quote:Op zondag 13 november 2011 19:46 schreef alors het volgende:
Domientje soberzo die is natuurlijk ook in de studio op dat moment.
als je bovenstaande stuk tekst, letterlijk van de 3-fmsite afgehaald, letterlijk neemt gaat Domien het huis niet in aangezien hij hoogstwaarschijnlijk al in de studio is en dus niet meer naar de studio hoeft te komen.... maar dan moet je het wel heel letterlijk nemen natuurlijk en dat doe ik iig nietquote:Bekendmaking tussen 9 en 10 op 14 nov
Tussen 9.00 uur en 10.00 uur schuift Wilbert aan bij Giel. En dan worden de drie DJ's gebeld die vervolgens zo snel mogelijk naar de studio komen, waar fotografen, camerateams en persmensen klaarstaan voor interviews en 'shots'
geen idee, ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef alors het volgende:
Vorige keer werd Gerard of iemand anders toch ook gewoon gebeld zijn eigen uitzending?
Ja die was gewoon in het pand.quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef alors het volgende:
Vorige keer werd Gerard of iemand anders toch ook gewoon gebeld zijn eigen uitzending?
Vorig jaar werd het bekendgemaakt in de C&S Show... en was Coen dus een van de bewoners.quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef alors het volgende:
Toen hoorde Coen opeens z'n eigen voicemailquote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het bekendgemaakt in de C&S Show... en was Coen dus een van de bewoners.
zelfde appelsap ander liedjesquote:Op zondag 13 november 2011 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die hoorde ik een paar weken terug al, tijdens Timur en Ramon volgens mij...
quote:Op zondag 13 november 2011 17:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen Do stond te roken was meteen hier heel het topic over de zeikEn er is daar nog ergens een gifje van
Mooi op tijd, ben ik nog net thuis waarschijnlijkquote:Op zondag 13 november 2011 21:42 schreef FZN05 het volgende:
Morgen worden om 9:10u de DJ's bekend gemaakt.
Frank praat wel vaker poep, zou er niet teveel waarde aan hechtenquote:Op zondag 13 november 2011 22:37 schreef FZN05 het volgende:
Frank heeft in de backstage audio tijdens zijn show blijkbaar gezegd dat Coen, Timur en Gerard in het huis gaan.
Maar zouden we het moeten geloven? Als het morgen echt zo is ben ik heel benieuwd hoe Frank het te weten is gekomen.
waar heb jij het nou over.quote:Op zondag 13 november 2011 22:37 schreef FZN05 het volgende:
Frank heeft in de backstage audio tijdens zijn show blijkbaar gezegd dat Coen, Timur en Gerard in het huis gaan.
Maar zouden we het moeten geloven? Als het morgen echt zo is ben ik heel benieuwd hoe Frank het te weten is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |