Zou ik tevreden mee zijn. Sowieso zou ik Timur en Gerard graag samen zien in het huis.quote:Op zondag 13 november 2011 17:06 schreef Paul het volgende:
Dit gaat hem gewoon worden
Ekdom
Timur
Paul Rabbering
Je mag niet roken toch? Volgens mij is Timur wel aardig verslaafdquote:Op zondag 13 november 2011 17:08 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zou ik tevreden mee zijn. Sowieso zou ik Timur en Gerard graag samen zien in het huis.
Het is maar net hoe hij daarmee omgaat, Do stond een paar jaar geleden ook te paffen in het huis. Stiekeme plekken genoegquote:Op zondag 13 november 2011 17:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag niet roken toch? Volgens mij is Timur wel aardig verslaafd
ja , maar do was gast en geen echte deelnemer. denk dat dat wel verschil maaktquote:Op zondag 13 november 2011 17:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is maar net hoe hij daarmee omgaat, Do stond een paar jaar geleden ook te paffen in het huis. Stiekeme plekken genoeg
Toen Do stond te roken was meteen hier heel het topic over de zeikquote:Op zondag 13 november 2011 17:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is maar net hoe hij daarmee omgaat, Do stond een paar jaar geleden ook te paffen in het huis. Stiekeme plekken genoeg
tussen 9 en 10 staat op de 3FM sitequote:Op zondag 13 november 2011 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja , maar do was gast en geen echte deelnemer. denk dat dat wel verschil maakt
En ik meende Timur vanmiddag te horen zeggen dat de bekendmaking morgen na 9en is...
Van de SR site.quote:Bekendmaking tussen 9 en 10 op 14 nov
Tussen 9.00 uur en 10.00 uur schuift Wilbert aan bij Giel. En dan worden de drie DJ's gebeld die vervolgens zo snel mogelijk naar de studio komen, waar fotografen, camerateams en persmensen klaarstaan voor interviews en 'shots'
Was al de 3e keer zelfs, of wellicht zelfs nog meer als 'ie eerst niet vanuit Dalet kwam.quote:Op zondag 13 november 2011 17:30 schreef themauster het volgende:
One Direction op 3FMDat verwacht je niet.
Dit is zekar nieuw geldrrr.quote:
Lees ff het topic door dan.quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Buitendam het volgende:
Zijn er al speculaties over de 3 DJ's?
Ofja, de twee DJ's naast Gerard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |