Er zijn altijd 10 topics trending, en daar staat Gerard inderdaad tussen. Gewoon kijken op www.twitter.comquote:Op maandag 14 november 2011 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bron?
want volgens twitter.com is #myweddingsong het populairst
Oh ik dacht dat #myweddingsong dan automagisch op 1 stondquote:
Dank voor deze uitlegquote:Op maandag 14 november 2011 09:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn altijd 10 topics trending, en daar staat Gerard inderdaad tussen. Gewoon kijken op www.twitter.com
Die zure reacties van haar geweldigquote:Op maandag 14 november 2011 09:33 schreef FZN05 het volgende:
Tamara Geense is er niet blij mee, hahaha.
Stenders mag niet van Pownedquote:Op maandag 14 november 2011 09:30 schreef Buitendam het volgende:
Timur én Coen? Wordt weer Kinderspeelpaleis, dus. Buiten het huis vind ik dat wel leuk (Klusjesmannen ftw), maar in het huis wensch ik kwaliteit van bijvoorbeeld Ekdom, Stenders etc.
En terechtquote:Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef CindieY het volgende:
Wij Nederlanders kunnen er wel wat van trouwens, dat getwitter. Ik kan me met de landelijke verkiezingen nog wel herinneren dat heel twitter gewoon plat lag door ons Hollands getwitter
Heb je niet mee gekregen dat Powned het hele Glazen Huis probeerde tegen te werken?quote:
Oh ja, klopt..quote:Op maandag 14 november 2011 09:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je niet mee gekregen dat Powned het hele Glazen Huis probeerde tegen te werken?
Anders zat ie wellicht niet meer DJ te spelen bij 3FM.quote:Op maandag 14 november 2011 09:41 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom zit stenders nou weer bij powned
dat is waarquote:Op maandag 14 november 2011 09:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Anders zat ie wellicht niet meer DJ te spelen bij 3FM.
Jijquote:Op maandag 14 november 2011 09:41 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom zit stenders nou weer bij powned
Wie?quote:Op maandag 14 november 2011 09:33 schreef FZN05 het volgende:
Tamara Geense is er niet blij mee, hahaha.
De grootste vrouwelijke 3FM fapster op twitter (en mensen gooi geen foto van haar hier)quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 14 november 2011 09:47 schreef themauster het volgende:
[..]
De grootste vrouwelijke 3FM fapster op twitter (en mensen gooi geen foto van haar hier)
godver, die foto van haar, dat kan niet echt zijnquote:Op maandag 14 november 2011 09:47 schreef themauster het volgende:
[..]
De grootste vrouwelijke 3FM fapster op twitter (en mensen gooi geen foto van haar hier)
quote:Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef wwwer het volgende:
Leuk dat Gerard en Coen er in zitten... Echt ontzettend balen van die Timur... Zo erg dat ik echt net gewoon maar mijn BNN Lidmaatschap opgezegd heb.. Minder leden is minder zendtijd (die ene zal echt niks uitmaken, naar het is het idee).
Tamara, ben jij het?quote:Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef wwwer het volgende:
Leuk dat Gerard en Coen er in zitten... Echt ontzettend balen van die Timur... Zo erg dat ik echt net gewoon maar mijn BNN Lidmaatschap opgezegd heb.. Minder leden is minder zendtijd (die ene zal echt niks uitmaken, naar het is het idee).
quote:Op maandag 14 november 2011 09:51 schreef Pino112 het volgende:
Wat vindt onze TwitWouter er van dan?
twitter:TwitWouter twitterde op maandag 14-11-2011 om 09:47:18@Timur3FM @coen3fm @gerardekdom Gefeliciteerd! Jullie gaan er wat tops van maken! #topteam reageer retweet
Nou nou nou. Moet dat nou?quote:Op maandag 14 november 2011 09:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat heeft zij een ongelofelijke rotkop
Jemig zeg, lekker makkelijk om op iemands uiterlijk af te geven...quote:Op maandag 14 november 2011 09:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat heeft zij een ongelofelijke rotkop
Je wou zeggen dat je zelf nooit bij iemand denkt "woooooooooot, die is echt lelijk"quote:Op maandag 14 november 2011 09:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Jemig zeg, lekker makkelijk om op iemands uiterlijk af te geven...
Nee, niet echt... En daarnaast zit er een verschil tussen denken en zeggenquote:Op maandag 14 november 2011 09:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat je zelf nooit bij iemand denkt "woooooooooot, die is echt lelijk"
Sommige mensen die zijn daar nou eenmaal niet zo subtiel in ...quote:Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt... En daarnaast zit er een verschil tussen denken en zeggen
alsof ze het leest en alsof het niet al 10 keer eerder is gezegdquote:Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt... En daarnaast zit er een verschil tussen denken en zeggen
Moet ik nu ook naar een andere SC rennen om te melden dat iemand boe en bah tegen me doet?quote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige mensen die zijn daar nou eenmaal niet zo subtiel in ...
Wat soms best verhelderend kan werken in sommige gevallen
Nee hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 10:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Moet ik nu ook naar een andere SC rennen om te melden dat iemand boe en bah tegen me doet?
Ik ben zo achterbaks en listig dat het pijn doet.quote:Op maandag 14 november 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor.
Jij lult je toch overal uit, dat kan jij.
Dramakrengquote:Op maandag 14 november 2011 10:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben zo achterbaks en listig dat het pijn doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet er weer van tussen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2011 10:09:48 ]
Tssk tssk. Je gunt jezelf teveel eer.quote:Op maandag 14 november 2011 10:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben zo achterbaks en listig dat het pijn doet.
Subtiliteit is over het algemeen ook niet mijn sterkste punt, duidelijkheid ftwquote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige mensen die zijn daar nou eenmaal niet zo subtiel in ...
Wat soms best verhelderend kan werken in sommige gevallen
Ik heb een titel om waar te makenquote:Op maandag 14 november 2011 10:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tssk tssk. Je gunt jezelf teveel eer.
Frank Dane had gelijk!quote:Op zondag 13 november 2011 23:30 schreef Evertjan het volgende:
volgens Frank Dane is het Timur Coen en Gerard
quote:Op maandag 14 november 2011 10:55 schreef Qunix het volgende:
Timur.... Zal hij leuk zijn in het GH?
Coen is jammer , maar met Ekdom kan het wel leuk worden. is het altijd feest.
Is verdomd snel opgenomen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:52 schreef themauster het volgende:
Ik neem aan dat er verschillden SR promos zijn opgenomen want anders is deze promo met Giel,Gerard en Coen wel verdomd snel opgenomen.
NEEE!!!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoorde Heleen vanochtend op Radio1 de files lezen
WHUT! zeker dat het niet die Jolanda was? maarja Heleen heeft een stem uit duizenden...quote:Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoorde Heleen vanochtend op Radio1 de files lezen
Idd wat is dat kut geregeld zeg, ik heb liever een week eerder en dan 2 januari weer naar school al, die dagen is er toch geen ene fuck te doen...quote:Op maandag 14 november 2011 10:52 schreef CindieY het volgende:
Wat kut eigenlijk. Het glazen huis is van 18 tot 24 december en dan heb ik natuurlijk helemaal geen vakantie
Ze werd zelfs geïntroduceerd als Heleen de Geest!quote:Op maandag 14 november 2011 11:43 schreef alors het volgende:
[..]
WHUT! zeker dat het niet die Jolanda was? maarja Heleen heeft een stem uit duizenden...
Wat een overloopsterquote:Op maandag 14 november 2011 11:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ze werd zelfs geïntroduceerd als Heleen de Geest!
En de dagen voor kerst des te meerquote:Op maandag 14 november 2011 11:50 schreef alors het volgende:
[..]
Idd wat is dat kut geregeld zeg, ik heb liever een week eerder en dan 2 januari weer naar school al, die dagen is er toch geen ene fuck te doen...
Ja klopt.quote:Op maandag 14 november 2011 11:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ze werd zelfs geïntroduceerd als Heleen de Geest!
Sander en Patrick Lodiers toch?quote:
Die was mooi jaquote:Op maandag 14 november 2011 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Hij heeft het Glazen Huis op zijn neus staan![]()
.
2012 is ook bekend dan?quote:Op maandag 14 november 2011 11:02 schreef heloef het volgende:
Voor 2012 sowieso Veenstra als vervanger van Ekdom, zeker aangezien het in Twente is.
Ik kom je wel eens tegen elders op Fok. Welkomquote:Op maandag 14 november 2011 14:33 schreef Guanabana het volgende:
Gerard en Coen![]()
Ga het ook weer zoveel mogelijk volgen, ook hier! Wie kent me nog
quote:Op maandag 14 november 2011 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
Gerard, Coen en Timur!![]()
Tijd voor mij om, na een jaar, dit hoekje van FOK! ook maar weer eens regelmatig te gaan bezoeken.
Hallo allemaal!
in 2004 zaten giel en claudia in het huis. beide zijn van de VARAquote:Op maandag 14 november 2011 09:28 schreef themauster het volgende:
Nou ja dit jaar ook voor de eerste keer sinds 2004 de eerste keer dat er 2 van de zelfde omroep in het huis zitten.
ik zat vol enthousiasme mee te doen op mn werkquote:
ik zeg toch ook 2004, LEZEN!quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in 2004 zaten giel en claudia in het huis. beide zijn van de VARA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |