SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 2% gewijzigd door Bloempje. op 12-11-2011 20:40:06 ]And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Vreemde zaak..quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Oerbeer het volgende:
Heb jullie vandaag niet gezien, of centraal gezet. Ik informeer het achter de schermen.
Oke, ik kijk wel op sbs6 gemist dan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zet Peter R de Vries en Alberto Stegeman samen op deze zaakdit wordt tot op de bodem uitgezocht
uitgebreid rapport om 3 uur vannacht
99 centquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, ik kijk wel op sbs6 gemist dan.
Ik kijk geen TVquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zet Peter R de Vries en Alberto Stegeman samen op deze zaakdit wordt tot op de bodem uitgezocht
uitgebreid rapport om 3 uur vannacht
Oh, oke. Doe die van mij maar naar Klips sturenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Er komen documenten bij jullie op de deurmat hoor niks geen tvdit is strictly confidential
je denkt toch niet echt dat ik dat zo aan ga kondigenquote:
Ja jeetje, dan niet he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ik dat zo aan ga kondigen![]()
Is het die ene meid?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ik dat zo aan ga kondigen![]()
Oh die enequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Oh ik heb een zielige serie gekeken; de vader van de hoofdpersoon ging dood en ik moest huilen omdat het zo zielig wasquote:
Hemeltje zeg. Jeetje.quote:Op zondag 13 november 2011 00:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh ik heb een zielige serie gekeken; de vader van de hoofdpersoon ging dood en ik moest huilen omdat het zo zielig was![]()
Dat was belangrijker dan een date.
En nu niks.quote:Op zondag 13 november 2011 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hemeltje zeg. Jeetje.
En nu?
Nee is niet nodig.quote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je getroost worden? Jan is onderweg.
Roep maar snel terug hij al nog niet zo ver weg zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg, heb ik die man helemaal op pad gestuurd alles...
En wat kan je met die lift? Hoeveel personen kunnen erin?quote:Op zondag 13 november 2011 00:44 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zit nu in een vrachtwagen heb een lift gekregen
Schatje, muisje, scheetje, pas je wel op?quote:Op zondag 13 november 2011 00:44 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zit nu in een vrachtwagen heb een lift gekregen
Ja ik kan op knopjes drukken maar ik sta nu op de A27 op de vluchtstrook in een lift dus als je toch getroost wil worden kom in mijn liftquote:Op zondag 13 november 2011 00:45 schreef Beach het volgende:
[..]
En wat kan je met die lift? Hoeveel personen kunnen erin?
Oke ik kom er snel aan dan. Blijf waar je bent.quote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik kan op knopjes drukken maar ik sta nu op de A27 op de vluchtstrook in een lift dus als je toch getroost wil worden kom in mijn lift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Oerbeer op 13-11-2011 02:43:36 ]Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zondag 13 november 2011 01:39 schreef Zeroku het volgende:
Wel ontzettend nice om te maken die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dagquote:Op zondag 13 november 2011 07:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Sta al zolang op bus of tram te wachten, niet normaal.
ik rol met je mee, en ik ga nu dus ontbijtenquote:Op zondag 13 november 2011 11:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon blijven liggen tot je niet meer moe bent en dan ontbijten, zo rol ik.
quote:Op zondag 13 november 2011 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik rol met je mee, en ik ga nu dus ontbijtenOverigens is eetlust wel al verdwenen
MamaKlips vertelde ons dat er heul niets in onze schoen zou komen als we m gingen zettenquote:
Omg! Dat is zó gemeen he!?quote:Op zondag 13 november 2011 13:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
MamaKlips vertelde ons dat er heul niets in onze schoen zou komen als we m gingen zetten
Naarrrquote:Op zondag 13 november 2011 13:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg! Dat is zó gemeen he!?
Mijn broertje houdt zich er totaal niet mee bezig dus ik heb mn schoen ook niet gezet.
Proberen kan altijd toch?quote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef dralion13 het volgende:
Ik betwijfel of mijn ganggenoten iets in mijn schoen zouden stoppen als ik mijn schoen ging zetten
Wat ga je er mee doen?quote:Op zondag 13 november 2011 14:13 schreef dralion13 het volgende:
De muisjes waren vet lievvv
Ik post zo wel wat foto's
Poep kun je krijgen in je schoenquote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef dralion13 het volgende:
Ik betwijfel of mijn ganggenoten iets in mijn schoen zouden stoppen als ik mijn schoen ging zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wats deze trouwens, hoezo boos klink, waarom poep in mn schoen, wat heb ik je misdaan
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op zondag 13 november 2011 14:26 schreef dralion13 het volgende:
We hebben ze weer vrij gelaten hoor, was een inventarisatie in een natuurgebied (gisteravond heeft een groep 240 muizenvallen (waar de muizen in blijven leven) neergelegd in de omgeving van wageningen vandaag hebben we ze leeg gehaald.
kijkJeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wats deze trouwens, hoezo boos klink, waarom poep in mn schoen, wat heb ik je misdaan![]()
En weetniet.Had ik zin in om te zeggen hihihi.
* Beach strooit doos celebrations leegquote:
Half fok?quote:Op zondag 13 november 2011 14:59 schreef Beach het volgende:
Wie is er nou serieus zo smerig en asociaal
Hooiquote:
Nomnomnom ik wil alle marsen en maltesersssss. En dovequote:Op zondag 13 november 2011 15:03 schreef Beach het volgende:
[..]
* Beach strooit doos celebrations leeg
Wat?! Echt nietquote:
Ha de kans is dus zeer groot dat één van je huisgenoten een fokker isquote:
Jij krijgt alle Bounty's.quote:Op zondag 13 november 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nomnomnom ik wil alle marsen en maltesersssss. En dove
[..]
Wat?! Echt niet
Jij hoort bij de andere helftquote:Op zondag 13 november 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nomnomnom ik wil alle marsen en maltesersssss. En dove
[..]
Wat?! Echt niet
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 13 november 2011 15:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ha de kans is dus zeer groot dat één van je huisgenoten een fokker is
Ik denk het ook ja.quote:Op zondag 13 november 2011 15:13 schreef Beach het volgende:
Ik durf te wedden dat niemand toegeeft dat diegene de veroorzaker is.
Stiekem was het Merel zelf die slaapwandelt en dat gedaan heeft.
Ik was thuis dit weekend.quote:Op zondag 13 november 2011 15:13 schreef Beach het volgende:
Ik durf te wedden dat niemand toegeeft dat diegene de veroorzaker is.
Stiekem was het Merel zelf die slaapwandelt en dat gedaan heeft.
Als je hoest weet je dat je echt die sigaretten op hebtquote:Op zondag 13 november 2011 15:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik was thuis dit weekend.
Maar ja, ik was het
Ik hoest al wekenquote:Op zondag 13 november 2011 15:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je hoest weet je dat je echt die sigaretten op hebt
Als je nou ook nog geld mist, weet je nu waar dat aan op gegaan isquote:
Ik ook, zelfs codeïne helpt niet echt (wat zou moeten werken).quote:
Ik heb gewoon slijm in mn longenquote:Op zondag 13 november 2011 15:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs codeïne helpt niet echt (wat zou moeten werken).
jep...quote:
Zijn zeker allemaal jongensquote:Op zondag 13 november 2011 15:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dit terwijl ik waarschijnlijk de jongste ben
Ik moet stage voorbereiden voor morgen.quote:Op zondag 13 november 2011 15:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn pyjama hier.
quote:Op zondag 13 november 2011 15:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
jep...
en wel duidelijk dit toch?
Het zou fijn zijn als iedereen zijn/haar zooi op zou ruimen. Op die manier blijft het hier leefbaar en hoeft niemand wekelijks ¤32.50 aan schoonmaakkosten te betalen. Dingen als sigaretten IN de asbak uitdrukken, de asbak legen, eten niet 4 dagen in de keuken laten liggen, fornuis schoonmaken, afvoerputje legen etc.
Dankjewel.
Nee niet eens. Waren dinsdag 2 meiden aan het koken en hun zooi lag er vrijdag nog. Dat is inmiddels wel opgeruimd trouwens.quote:
32.50 pp. omdat er dan een schoonmaakbedrijf ingehuurd wordt.quote:Op zondag 13 november 2011 15:47 schreef dralion13 het volgende:
32,50 aan schoonmaakkosten
Hoe krijg je dat voor elkaar
Als ik zoveel geld zou moeten betalen daarvoor elke week zou ik ook helemaal niks meer schoonmaken neequote:Op zondag 13 november 2011 16:45 schreef 92Merel het volgende:
Nee, de woningbouwdinges laat een bedrijf langskomen en schuift dan de kosten op ons af
Daarom, wie doet dat nou?quote:Op zondag 13 november 2011 16:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als ik zoveel geld zou moeten betalen daarvoor elke week zou ik ook helemaal niks meer schoonmaken nee
Oke... Wij moeten overal gewoon zelf voor zorgen en aangezien ik niet weet wie mn buren zijn is dat niet heel makkelijkquote:Op zondag 13 november 2011 16:53 schreef dralion13 het volgende:
Ow, je kan dus niet er voor kiezen om het zelf schoon te maken?
Zo is dat bij ons op de gang geregeld, iedereen betaald 15 euro schoonmaakgeld in de maand en daarmee mag de gang zelf regelen hoe ze het schoonhouden. Wij hebben dan dat je geld krijgt als je schoonmaakt, maar je kan ook maandelijks een schoonmaakbedrijf inhuren
quote:Op zondag 13 november 2011 17:59 schreef Beach het volgende:
ik verwacht supergoede adviezen maar krijg een dooddoener
quote:Op zondag 13 november 2011 18:02 schreef JanPiraat het volgende:
Geef de zonneschijn niet de schuld !!!
Geef het maanlicht niet de schuld !!
Geef de goede tijden niet de schuld !!
Geef de 'boogie' de schuld !!!
Wat anders kon ik zeggen.quote:Op zondag 13 november 2011 17:59 schreef Beach het volgende:
ik verwacht supergoede adviezen maar krijg een dooddoener
Watskeburt??quote:Op zondag 13 november 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe iemands humeur om kan slaan in een tiende seconde...
In zijn haar, ja.quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Te veel Patrick, ik voorzie een bloederige scheiding.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi, en gelijk doei en weltrusten enzo![]()
Oplader van laptop bij Klips laten liggen en hij is bijna leeg
Haha, awhh.quote:Op zondag 13 november 2011 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi, en gelijk doei en weltrusten enzo![]()
Oplader van laptop bij Klips laten liggen en hij is bijna leeg
Tisser meisje?quote:Op zondag 13 november 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom heb ik geen echte ctrl+z knop? Fuuu.
Naarquote:Op zondag 13 november 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Plattegrond aan het maken van de stageklas op een heel groot vel, moeilijker dan ik ingeschat had.
Atlquote:Op zondag 13 november 2011 22:59 schreef Haarklip het volgende:
Well, they can take, take, take the kids from the summer
But they'll never, never, never take the summer from me
It was the very first time that I lost my mind for a week
Gianniquote:Op maandag 14 november 2011 09:26 schreef gianni61 het volgende:
ik zie merel, dus ik moet even hoi zeggen
haiquote:
Moe en moet bijna naar school, maar heb totaal geen huiswerk gemaakt dit weekend en dan dus ook nog fietssleutel kwijt, dus niet heel fijn en baal een beetje van mezelf daardoorquote:Op maandag 14 november 2011 09:57 schreef gianni61 het volgende:
mogguh dralion en patrique
[..]
hai
hoe ist?
foei foei. niet goed hequote:Op maandag 14 november 2011 09:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moe en moet bijna naar school, maar heb totaal geen huiswerk gemaakt dit weekend en dan dus ook nog fietssleutel kwijt, dus niet heel fijn en baal een beetje van mezelf daardoor
Hoe gaat t met jou ?
Nicequote:Op maandag 14 november 2011 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
foei foei. niet goed he
met mij ist goed. 3 daagjes werken en dan 6 dagen weekend
Furdiquote:
succes! doei!quote:Op maandag 14 november 2011 10:09 schreef 92Merel het volgende:
Oh, ik ben naar school, anders kom ik te laat, daag !
Middag vrijquote:Op maandag 14 november 2011 13:15 schreef Renesite het volgende:
Werk was op. Heb te hard gewerkt. Ochtend vrij.
Nee daarom.quote:Op maandag 14 november 2011 13:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet bij mij, jonguh!
Alles op.quote:Op maandag 14 november 2011 13:15 schreef Renesite het volgende:
Werk was op. Heb te hard gewerkt. Ochtend vrij.
Hey Cosjen.quote:
Als een knikker.quote:
Meh, had graag nog even paar uurtjes willen liggenquote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef Bloempje. het volgende:
Hadden jullie ook zoveel moeite met opstaan vanmorgen?
Ja, ik ookquote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh, had graag nog even paar uurtjes willen liggen
Ja, lag naast dingesquote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ookHet was zo vroeggg
en jij lag nog met jouw liefjen ook nog toch?
Dan is opstaan altijd helemaal moeilijk
.
Fijnnnnn! Dingesquote:Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, lag naast dinges![]()
3e ochtend achtereen
Hey lekkertjequote:
Ja!quote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef Bloempje. het volgende:
Hadden jullie ook zoveel moeite met opstaan vanmorgen?
HAIquote:
Goed, en daar?quote:
forum@fok.nl PMenquote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef Bloempje. het volgende:
René, jij bent mod, help me eens. Die lamlul van een skippy22 of whatever (weet niet of je die kent, maar hij stalkt fokmeisjes en is grafirritant en komt steeds onder een andere username terug
). Wie kan ik daar het beste over pmen dat ie een keer permanent optieft?
.
Jamaar, ik ga straks met mama eten. Dus dan pasquote:Op maandag 14 november 2011 17:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan moet je iets eten Bloemselsss.
Oh, dan moet je even wachten inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jamaar, ik ga straks met mama eten. Dus dan pas
Oh naarquote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben eindelijk thuis! Hoezee, de kleuters waren fucking druk. Kutsinterklaas.
Hoiii Klink!quote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben eindelijk thuis! Hoezee, de kleuters waren fucking druk. Kutsinterklaas.
Jezusquote:Op maandag 14 november 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, maar omdat de sint in het land is zijn ze helemaal gek geworden. Er had zelfs een kind in zn broek geplast van de spanning.
Whut.quote:Op maandag 14 november 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, maar omdat de sint in het land is zijn ze helemaal gek geworden. Er had zelfs een kind in zn broek geplast van de spanning.
Hahaha, aww. Maar jij had geen geldige reden.quote:Op maandag 14 november 2011 17:45 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb het idee dat broertje het favoriete kind is.
Hij ging naar mama: ja, anders eet ik gewoon onderweg naar school (hij gaat 's avonds naar school, vaak rond etenstijd). En hij krijgt 5 euro van moeder.
Ik ga er naast staan en hou m'n hand op, krijg 5 cent
Tjemig. Ik voel me onpopulair
Wattttquote:Op maandag 14 november 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En en er hadden twee kindjes doktertje gespeeld op de wc en toen stak een van de twee een thermometer in de kont van het andere kindje..
Klopt, dat zei mamaBloem ook alquote:Op maandag 14 november 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, aww. Maar jij had geen geldige reden.
Ze beginnen ook veel te vroeg al met die sinterklaasmeuk op tv die kinderen kunnen helemaal niet zo lang wachten.quote:Op maandag 14 november 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 14 november 2011 17:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ze beginnen ook veel te vroeg al met die sinterklaasmeuk op tv die kinderen kunnen helemaal niet zo lang wachten.
Bij mij was het alleen Sinterklaas dus dat probleem hadden wij nietquote:Op maandag 14 november 2011 17:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaadpepernoten lagen verdorie al in de winkel toen ik terug kwam van vakantie
.
Voor mijn ouders was december een hel vroegerNovember ook eigenlijk. Ik raakte in de stress van sint maarten, toen kwam sinterklaas, toen kerst, dan oud en nieuw en dan eind januari mijn verjaardag. Tegen die tijd was ik zo opgefokt omdat ik alles zo leuk was, dat ik volledig kapot was op mijn verjaardag en er niets aan had
.
Succes en eetsmakelijk!quote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik krijg niks meer in mijn hoofd (morgen tentamen), dus ik ga maar evn hardlopen, douchen en eten maken..!
Wie?quote:Op maandag 14 november 2011 18:41 schreef Renesite het volgende:
Wist niet dat Gers Pardoel een CD heeft!
Aardappeltjes, doperwten/mais/paprika blikje (quote:Op maandag 14 november 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb lekker gegeten, boh, twee bordennnn.
Nietquote:Op maandag 14 november 2011 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. 15 rondjes rotonde in 30 minuutjes.
Zaterdag mijn mamma! Ik een 1/3e stokbrood met salami kaas en eiquote:Op maandag 14 november 2011 19:11 schreef Furdinand het volgende:
mijn moeder heeft vrijdag chocolademelk voor mij en appel gemaakt
quote:Op maandag 14 november 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lekkerding is gearriveerd.
(ik)
Ik luisterquote:
quote:
Die wordt bijgeschreven op de lijstquote:Op maandag 14 november 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij krijgt een kusje omdat je luistert.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij krijgt een kusje omdat je luistert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |