SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 2% gewijzigd door Bloempje. op 12-11-2011 20:40:06 ]And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Vreemde zaak..quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Oerbeer het volgende:
Heb jullie vandaag niet gezien, of centraal gezet. Ik informeer het achter de schermen.
Oke, ik kijk wel op sbs6 gemist dan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zet Peter R de Vries en Alberto Stegeman samen op deze zaakdit wordt tot op de bodem uitgezocht
uitgebreid rapport om 3 uur vannacht
99 centquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, ik kijk wel op sbs6 gemist dan.
Ik kijk geen TVquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zet Peter R de Vries en Alberto Stegeman samen op deze zaakdit wordt tot op de bodem uitgezocht
uitgebreid rapport om 3 uur vannacht
Oh, oke. Doe die van mij maar naar Klips sturenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Er komen documenten bij jullie op de deurmat hoor niks geen tvdit is strictly confidential
je denkt toch niet echt dat ik dat zo aan ga kondigenquote:
Ja jeetje, dan niet he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ik dat zo aan ga kondigen![]()
Is het die ene meid?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ik dat zo aan ga kondigen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |