SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 2% gewijzigd door Bloempje. op 12-11-2011 20:40:06 ]And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Vreemde zaak..quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Oerbeer het volgende:
Heb jullie vandaag niet gezien, of centraal gezet. Ik informeer het achter de schermen.
Oke, ik kijk wel op sbs6 gemist dan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zet Peter R de Vries en Alberto Stegeman samen op deze zaakdit wordt tot op de bodem uitgezocht
uitgebreid rapport om 3 uur vannacht
99 centquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, ik kijk wel op sbs6 gemist dan.
Ik kijk geen TVquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zet Peter R de Vries en Alberto Stegeman samen op deze zaakdit wordt tot op de bodem uitgezocht
uitgebreid rapport om 3 uur vannacht
Oh, oke. Doe die van mij maar naar Klips sturenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Er komen documenten bij jullie op de deurmat hoor niks geen tvdit is strictly confidential
je denkt toch niet echt dat ik dat zo aan ga kondigenquote:
Ja jeetje, dan niet he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ik dat zo aan ga kondigen![]()
Is het die ene meid?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ik dat zo aan ga kondigen![]()
Oh die enequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Oh ik heb een zielige serie gekeken; de vader van de hoofdpersoon ging dood en ik moest huilen omdat het zo zielig wasquote:
Hemeltje zeg. Jeetje.quote:Op zondag 13 november 2011 00:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh ik heb een zielige serie gekeken; de vader van de hoofdpersoon ging dood en ik moest huilen omdat het zo zielig was![]()
Dat was belangrijker dan een date.
En nu niks.quote:Op zondag 13 november 2011 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hemeltje zeg. Jeetje.
En nu?
Nee is niet nodig.quote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je getroost worden? Jan is onderweg.
Roep maar snel terug hij al nog niet zo ver weg zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg, heb ik die man helemaal op pad gestuurd alles...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |