Geen flauw idee. Afzender onbekend is de term die ik ga gebruikenquote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef Tinos85 het volgende:
Lag die spiegel niet al op de weg dat ie door die vrachtwagens gelanceerd is ofzo?
Zal best kunnen. Heb hem niet kunnen lokaliseren. Het was in ieder geval niet gewone autobuitenspiegel. Maar het waren daarnaast ook twee Poolse vrachtwagens waardoor ik niet zo snel het kenteken kon noterenquote:Op maandag 14 november 2011 13:31 schreef Walter81 het volgende:
Was het niet z'n extra dodehoekspiegel?
Is rijdendeweg een woord? Prima.quote:Op maandag 14 november 2011 13:33 schreef BritchesAndHose het volgende:
Bij het inkloppen van de TT had je zoiets van: grammatica.. who cares?
en dat als SES mod, zucht.quote:Op maandag 14 november 2011 13:33 schreef BritchesAndHose het volgende:
Bij het inkloppen van de TT had je zoiets van: grammatica.. who cares?
Bij het corrigeren van de TT had je zoiets van: grammatica.. who cares?quote:Op maandag 14 november 2011 13:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is rijdendeweg een woord? Prima.
Daar was ik dan wel bang voor inderdaad, ik remde al (veilig) wat afquote:Op maandag 14 november 2011 13:34 schreef Chai het volgende:
Wees blij dat hij niet door je voorruit ging.
Had je bij het typen van een twééde reply over hetzelfde onderwerp niet iets van who the FUCK cares about my opinion?quote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Bij het corrigeren van de TT had je zoiets van: grammatica.. who cares?
gastquote:Een auto dat eens deukloos is
Ook een spiegel die losraakt aan de overzijde kan prima ten opzichte van jou naar je toe komen...quote:Op maandag 14 november 2011 13:28 schreef Renesite het volgende:
[...] dus mogelijk vanaf de overzijde? Maar die spiegels gaan normaal gesproken toch niet vooruit als ze losraken maar achteruit!
Maak dan gewoon een TT waaruit we kunnen opmaken wat je klacht is, ipv een verzameling woorden op een rij te zetten.quote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar was ik dan wel bang voor inderdaad, ik remde al (veilig) wat af!!!
[..]
Had je bij het typen van een twééde reply over hetzelfde onderwerp niet iets van who the FUCK cares about my opinion?
Sod off.
denk aan je hart meid.quote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar was ik dan wel bang voor inderdaad, ik remde al (veilig) wat af!!!
[..]
Had je bij het typen van een twééde reply over hetzelfde onderwerp niet iets van who the FUCK cares about my opinion?
Sod off.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |