SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 12-11-2011 12:11:04 ]![]()
Bij de meeste ingredienten en potionshops. In Solitude zit er een.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Weet iemand waar je potions kan verkopen?Niet altijd serieus![]()
Weet iemand waar je dingen tijdelijk kan opslaan? Loop nu al de hele tijd met een bijna volle inventory rond![]()
![]()
Hoe train je pickpocketing? Zonder gepakt te worden I mean...quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:59 schreef Keselo het volgende:
Bahbah wat een fucking briljant spel is dit zegal 13 uur achter elkaar aan het spelen
Ben nu bijna level 12, al anderhalf uur pickpocket aan het trainen nu, geeft echt een lekker gevoel als je zo'n dure ring jat
![]()
Je hebt ook een blinde vrouw in Windhelm die je 5 points kan leren per level.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:15 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Hoe train je pickpocketing? Zonder gepakt te worden I mean...![]()
In je huis, of je kan het aan een companion geven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:14 schreef seto het volgende:
Weet iemand waar je dingen tijdelijk kan opslaan? Loop nu al de hele tijd met een bijna volle inventory rondAnton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Dat huis moet ik zeker eerst kopen voor 5000 gold?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:16 schreef Akwasi het volgende:
[..]
In je huis, of je kan het aan een companion geven.![]()
![]()
Tsja een huis kopen, in Whiterun kost dat maar 5000 + 2000 voor inrichting. Paar Dark Brotherhood dingen en je hebt het geld, verder dingen verkopen een optie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:14 schreef seto het volgende:
Weet iemand waar je dingen tijdelijk kan opslaan? Loop nu al de hele tijd met een bijna volle inventory rondNiet altijd serieus![]()
geld verdienen gaat toch wel heel gemakkelijk eigenlijk, loopt steeds met 7k rond.
//edit: damn moet nog een huissie kopen!![]()
Omg deze game is gewoon EPIC
Ik kom dus net in het dorpje Riverwood aan, begin ik meteen gelijk aan een sidequest
Iets met de golden claw ofzo. Nouja dus ik heb eindelijk dat ding gevonden, moet ik nog de halve dungeon helemaal onderzoeke -.-''
Kom ik terug in dorpje, geef ik het ding terug aan de verkoper. Ik zag best wel mooie spulletjes (duur) dus ik een paar stelen. Komt daarna het hele dorp achter me aan
Heb ik iedereen makkelijk vermoord, komt het laatste wijfie, dat zichzelf de heletijd zit te healen
gvd xD![]()
Zit helaas nog niet bij de Dark Brotherhood, wel al iemand vermoord daarvan die mij wou killenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:17 schreef themole het volgende:
[..]
Tsja een huis kopen, in Whiterun kost dat maar 5000 + 2000 voor inrichting. Paar Dark Brotherhood dingen en je hebt het geld, verder dingen verkopen een optie?![]()
![]()
Beetje quest uitvoeren en draken verslaan kom je al een heel eind. In een draak zit vaak to 200 goud + nog veel dragonbones die je goed kan verpatsen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:18 schreef Ssswing het volgende:
geld verdienen gaat toch wel heel gemakkelijk eigenlijk, loopt steeds met 7k rond.
//edit: damn moet nog een huissie kopen!
Niet altijd serieus![]()
Geld verdienen gaat inderdaad vrij makkelijk.
Ik heb inmiddels ook mijn huisje in Whiterun gekocht met alle beschikbare accessoires.
Dat was in totaal denk ik ongeveer zo'n 7000 gold denk ik, maar het was het wel waard.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Ik heb een huis mansion voor 25k gekocht. Inrichten kost ook nog zo'n 12k maar daar ben ik nog mee bezig.![]()
Straks ook maar dat huisje kopen in Whiterun. Als ik spullen neerleg in mijn huis blijft dat daar dan ook liggen, of moet alles ook echt in een kast of dergelijke?I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
Volgens mij blijft het gewoon liggen. Maar ik zou het voor de zekerheid toch ergens in stoppen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:25 schreef ROFLOL het volgende:
Straks ook maar dat huisje kopen in Whiterun. Als ik spullen neerleg in mijn huis blijft dat daar dan ook liggen, of moet alles ook echt in een kast of dergelijke?![]()
Waar heb je die gekocht?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:24 schreef Laser. het volgende:
Ik heb een huis mansion voor 25k gekocht. Inrichten kost ook nog zo'n 12k maar daar ben ik nog mee bezig.Niet altijd serieus![]()
Of eerst testen met een waardeloos object.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:26 schreef Laser. het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het gewoon liggen. Maar ik zou het voor de zekerheid toch ergens in stoppen.
Niet altijd serieus![]()
Gekocht in:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eerst moet je:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:29 schreef Laser. het volgende:
[..]
Gekocht in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eerst moet je:Ok, logisch even naar kijken. Ben net Thane in Morthal geworden leuke eretitel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus![]()
Ben totaal nieuw met Elder Scrolls. Is dit een grote open multiplayer wereld net zoals zeg maar WoW? Ik lees quests/spells enzo. Of is het puur singleplayer?
Thx![]()
Puur single player.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben totaal nieuw met Elder Scrolls. Is dit een grote open multiplayer wereld net zoals zeg maar WoW? Ik lees quests/spells enzo. Of is het puur singleplayer?
Thx![]()
Radiant story!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
100% singleplayer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Thxquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef The_Substitute het volgende:
Radiant story!![]()
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd serieus![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef The_Substitute het volgende:
Radiant story!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef AppleBite het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus![]()
Precies mijn eerste reactie.quote:quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef AppleBite het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ik ben net kansloos geowned door:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...ouch!![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:44 schreef Laser. het volgende:
Ik ben net kansloos geowned door:Daar ben je vrij kansloos tegen idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...ouch!
Niet altijd serieus![]()
Zo beter?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:43 schreef DeHovenier het volgende:
Matige TT, hetzelfde als de vorige![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Precies mijn eerste reactie.
[..]Ha, ik hoekte daar per ongeluk de barvrouw op haar gezicht. Toen verzuurde de sfeer behoorlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Een Radeon 4890 is dan ook een tikkeltje krachtiger dan een Geforce 540M, dat is namelijk een laptopkaart.quote:quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:20 schreef ImMaxa het volgende:
Mijn laptop trekt de game niet goed, terwijl het op papier gewoon zou moeten lukken, met een core i7 2630QM 2 ghz, 4 gb RAM en een Geforce GT 540M. Op medium lagt het al enorm. Denk dat ik het spelen maar ga uitstellen tot ik weer thuis ben en de game op Ultra kan spelen wat wél vloeiend loopt.
Ik snap er niets van, heb een 2 jaar oude computer en alles draait perfect op ultra high. Een simpele 4890 kaart en een AMD Phenom II X4 955 met 4gb.
Des te vreemder zijn mijn problemen met de graphics, ik heb hetzelfde systeem als jij maar dan met een Radeon 5870, en bij mij crashed ie als ik hoger ga dan low settings![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:44 schreef Laser. het volgende:
Ik ben net kansloos geowned door:Haha, same. Ik zat daar een minuut of tien te wachten tot de mammoet zover mogelijk van de giant af was en toen heb ik 'm volgestopt met pijlen. Kwam er in de verte ineens een groep giants aanlopen. Damn wat hebben die mij geowned. Heb er wel een neer kunnen halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...ouch!*flex*
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Je moet ervoor zorgen dat je wel de Nvidia kaart gebruikt voor het spel en niet de onboard video kaart.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:20 schreef ImMaxa het volgende:
Mijn laptop trekt de game niet goed, terwijl het op papier gewoon zou moeten lukken, met een core i7 2630QM 2 ghz, 4 gb RAM en een Geforce GT 540M. Op medium lagt het al enorm. Denk dat ik het spelen maar ga uitstellen tot ik weer thuis ben en de game op Ultra kan spelen wat wél vloeiend loopt.
In de Nvidia Control Panel moet je dat instellen.![]()
In je quick menu met links en rechts op de spell klikken. Maar om de spells te combineren tot iets krachtigers, moet je eerst een perk hebben (in Destruction heb je 20 Destruction skill nodig).quote:last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Precies mijn eerste reactie.
[..]Haha, echt geweldig hoe leuk ze dat soort dingen allemaal in elkaar hebben gezet ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef The_Substitute het volgende:
Radiant story!![]()
Dat is echt een geinige questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., je wordt nog meer van hot naar her gestuurd dan dus succes..
![]()
Wat is de code voor de Golden Claw? Of liever gezegd, hints?
Dualwielden is me inmiddels gelukt.Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:17 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is de code voor de Golden Claw? Of liever gezegd, hints?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus![]()
Waar zijn de prijzen die je krijgt voor items allemaal afhankelijk van?
Je speech? Stad waar je het verkoopt? Want sommige npc's geven echt niks, schooiers![]()
![]()
Je hebt bepaalde armors en objecten die dat verhogen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:17 schreef Pixell het volgende:
Waar zijn de prijzen die je krijgt voor items allemaal afhankelijk van?
Je speech? Stad waar je het verkoopt? Want sommige npc's geven echt niks, schooiers
Niet altijd serieus![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:17 schreef themole het volgende:
[..]Wat simpelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.![]()
Echt dik dit.
Ik liep door een bos en kwam een random huis tegen, de deur zat op slot dus ik brak inEenmaal binnen kwam ik een bandiet tegen en een verborgen ingang met daar achter een hele dungeon
Op elke fokker past een bril.![]()
Nu heb ik ervoor gekozen om een mage te zijn, maar hoe krijg ik hierin beter gear? Want elke keer droppen er warrior items en loop zelfs nog met een fotje die ik in het begin heb gekregen bij een quest.Dit keer zonder signature![]()
Het staat in z'n Journal, dus nog best leuk gedaan vind ikquote:
Iemand tips voor potions maken en Alchemy skill verbeteren? Want ik heb ondertussen een flinke inventory aan ingredients maar geen idee wat ik met wat kan mixen om potions te maken. Het helpt ook niet dat je skill niet omhoog gaat als je potion mislukt![]()
![]()
Ga naar de mage's guild, of kijk bij de jarls wizzardsquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:24 schreef Ericjuh het volgende:
Nu heb ik ervoor gekozen om een mage te zijn, maar hoe krijg ik hierin beter gear? Want elke keer droppen er warrior items en loop zelfs nog met een fotje die ik in het begin heb gekregen bij een quest.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Je komt vanzelf meer mages tegen. Zeker als je de winterhold College quests gaat doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:24 schreef Ericjuh het volgende:
Nu heb ik ervoor gekozen om een mage te zijn, maar hoe krijg ik hierin beter gear? Want elke keer droppen er warrior items en loop zelfs nog met een fotje die ik in het begin heb gekregen bij een quest.
Heb er nu eentje van 75% sneller Magicka regen en 17% minder Magicka cost voor Destruction.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Er is bij de Jarl wel iemand met wie je kan praten, heeft zat spells en gearquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:24 schreef Ericjuh het volgende:
Nu heb ik ervoor gekozen om een mage te zijn, maar hoe krijg ik hierin beter gear? Want elke keer droppen er warrior items en loop zelfs nog met een fotje die ik in het begin heb gekregen bij een quest.![]()
![]()
Vaak verkopen de alchemisten recipes. Anders gewoon proberenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het staat in z'n Journal, dus nog best leuk gedaan vind ik
Iemand tips voor potions maken en Alchemy skill verbeteren? Want ik heb ondertussen een flinke inventory aan ingredients maar geen idee wat ik met wat kan mixen om potions te maken. Het helpt ook niet dat je skill niet omhoog gaat als je potion mislukt
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Waar kan ik die alchemisten vindenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:26 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Vaak verkopen de alchemisten recipes. Anders gewoon proberen![]()
![]()
Hmm ik ben nog een beetje aan het uitvinden welk race ik dit keer wil zijnTips anyone ??
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
In elke grote stad is zo'n alchemisten winkel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waar kan ik die alchemisten vindenAnton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Dunmer, Altmer of Breton als je een combinatie van mage/combat wilt. Voor stealth zou ik Argonian gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef DjinN het volgende:
Hmm ik ben nog een beetje aan het uitvinden welk race ik dit keer wil zijnTips anyone ??
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
In bijna alle steden. Maar niet iedereen verkoopt recipes.
Ik heb zelf een paar recipes gevonden die Mages en Necromancers bij zich droegen. En daarnaast heb ik gewoon wat willekeurige combinaties geprobeerd en zo ben ik tot een lijst van ongeveer 20 potions gekomen.
De potions met de hoogste value erbij zorgen dat je sneller je alchemy skill naar boven schroeft. Potions met een value van zeg maar 150 of zoiets, geven je echt flinke boosts.![]()
![]()
Wat ziet dit spel er belabberd uit zeg in de buitenwereld. Weet iemand hoe je die "blur" in de verte krijgt zodat het er wat beter uitziet?
Ik speel trouwens op Ultra settings met alles op zijn hoogst.![]()
Ik ben een Dunmer en ben 'n mage, gaat best primaquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef DjinN het volgende:
Kijk gewoon wat je als main skills wil en probeer een ras te kiezen dat daar bij past
En bedankt Desu, zal eens kijken. Denk dat potions m'n main income worden
Trouwens ik heb die eerste draak geslacht, komen ze nu ook random in de wereld voor?![]()
![]()
Wauw, net even twee uurtjes gespeeld, wat een heerlijke game! Speelt voor mijn gevoel al stukken beter dan Oblivion! Nu met een wood elf gestart, en Ralof gevolgd bij het begin:-) Ga een archer/thief worden, blijft toch altijd m'n favoriet!![]()
Vinden dat Skyrim er belabberd uit zietquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:29 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Wat ziet dit spel er belabberd uit zeg in de buitenwereld. Weet iemand hoe je die "blur" in de verte krijgt zodat het er wat beter uitziet?
Ik speel trouwens op Ultra settings met alles op zijn hoogst.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Die eerste draak he, die Milmunir of zoiets heet, zijn geraamte ligt nu zo'n beetje naast de ingang van Whiterun. Elke keer in een andere positie. Ondersteboven, op z'n zij, of netjes rechtop. Erg vreemd. Hoe is het daar gekomen? Ligt dat skelet bij iemand anders daar ook en hoort het zo of is het een grappige bug?![]()
![]()
Dat dus. Skyrim is een van de mooiste spellen die ik gespeeld heb.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Vinden dat Skyrim er belabberd uit ziet![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dus. Skyrim is een van de mooiste spellen die ik gespeeld heb.
Bug maar ze verdwijnen na een tijdje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:33 schreef Desunoto het volgende:
Die eerste draak he, die Milmunir of zoiets heet, zijn geraamte ligt nu zo'n beetje naast de ingang van Whiterun. Elke keer in een andere positie. Ondersteboven, op z'n zij, of netjes rechtop. Erg vreemd. Hoe is het daar gekomen? Ligt dat skelet bij iemand anders daar ook en hoort het zo of is het een grappige bug?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Qua sfeer en level design wel ja maar als je in een open vlakte loopt zonder de mooie steden of dorpjes dan ziet het er gewoon niet uit. Dan doen zowel GTA IV / Just Cause 2/ en ARMA 2 het een stuk beter qua graphics.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dus. Skyrim is een van de mooiste spellen die ik gespeeld heb.![]()
Die van mij ligt er al heel lang. Ik geloof zo'n 5+ gameplay uren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Bug maar ze verdwijnen na een tijdje.
En dungeons zouden na verloop van tijd ook weer reset worden, zodat je ze nog eens kan doen, maar dat duurt ook ontzettend lang.
In het wild liggen ook nog steeds her en der herten en beren die ik ooit neergeslagen had.![]()
De tundra vlaktes dichtbij Whiterun zien er ook gewoon mooi uit hoor?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:37 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Qua sfeer en level design wel ja maar als je in een open vlakte loopt zonder de mooie steden of dorpjes dan ziet het er gewoon niet uit. Dan doen zowel GTA IV / Just Cause 2/ en ARMA 2 het een stuk beter qua graphics.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat atmospherequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dus. Skyrim is een van de mooiste spellen die ik gespeeld heb.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:39 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trouwens een Imperial
Ik vind die spells erg tof, ben normaal niet zo'n spellcaster maar ik gebruik t nu bijna alleen maar. Heb er maar 2, Raise Dead en Vuurbal
Is Daedric armor van het spel zelfquote:Op zaterdag 12 november 2011 04:25 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
GruwelijkIs dit een mod of gewoon random ingame Daedric armor armor?
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zijn er trouwens grote gevolgen voor het verhaal als je in het begin kiest voor Hadvar (imperial) of Rolaf (rebellion)? Iemand die beide al uitgeprobeerd heeft?![]()
Hoe ik eraan kom? Had een pdf gedownload met alle itemcodes, en ff wat armors ge-add om te zien hoe ze eruit zagen. Daedric armor is imo het beste ^^ Wat het ook al was in Oblivionquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is Daedric armor van het spel zelfAFCA
Kan je trouwens Perks ook unlearnen? Of is het gewoon zinvol om door te levellen en het andere onderdeel te gaan improven.. Ik wil eigenlijk magic & hard meppen combineren.. Dus de 1x met een dikke 2H door een dungeon heen beuken, en de volgende keer met vuur handjes.. Is zoiets een beetje te combineren?The cake is a lie!![]()
Hebben jullie al ore gemined? En waar kan je ore smelten in bars?Children of the night. What music they make.![]()
Ik heb een Argonian Mage, gaat nog redelijk in het begin (heb een novice hoodie en een necro robe voor extra snelle manaregeneration)quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Dunmer, Altmer of Breton als je een combinatie van mage/combat wilt. Voor stealth zou ik Argonian gaan.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik denk dat ik redelijk bij het einde kom of niet als je uiteindelijk na lang zoeken een Elder Scroll te pakken krijgt he?En ik ben pas lvl 14
, de kist naast mn bedje puilt uit van de dragonbones...zitten er 30 in
![]()
![]()
In Smelters kan je het omsmelten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie al ore gemined? En waar kan je ore smelten in bars?
Er zijn her en der in de wildernis plekken om te minen en er zijn ook echte mijnen zoals in Dawnstar waar een Quicksilver Mine te vinden is. Heb ik een keer veel ore gehaald en omgesmolten tot 7 of 8 Quicksilver Ignots.![]()
Even een vraagje:
Welke impact heeft armor nu op je overlevingskansen? Ik speel een battlemage, maar ik vraag mij af of ik nu light armor zal gaan dragen, of toch beter voor robes kan gaan die mijn magicka verhogen?last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Ga de guilds dan doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:06 schreef hans1988 het volgende:
Ik denk dat ik redelijk bij het einde kom of niet als je uiteindelijk na lang zoeken een Elder Scroll te pakken krijgt he?En ik ben pas lvl 14
, de kist naast mn bedje puilt uit van de dragonbones...zitten er 30 in
Was ik wel van plan iig. Is ook niet moeilijk, tussen battles in gewoon je basic helaing spell gebruiken om je HP weer aan te vullen, magicka is toch zo weer aangevuld en het scheelt je een hoop potionsquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, als je voor een melee char gaat, lvl dan ook restoMaar denk dat ik alleen maar de basis perks pak zodat ik alle spell levels kan casten, block en one handed worden m'n main trees... en misschien nog wat sneak en light armor erbij.
Weet iemand trouwens of daggers als "swords" tellen bij het critical strike perk bij de one handed tree? Ik wil namelijk voor dagger + shield gaan (grotere wapens zijn veel te traag naar mijn smaak)![]()
Heavy armor, one handed en block for me ^^ Resto erbij.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:13 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Was ik wel van plan iig. Is ook niet moeilijk, tussen battles in gewoon je basic helaing spell gebruiken om je HP weer aan te vullen, magicka is toch zo weer aangevuld en het scheelt je een hoop potionsMaar denk dat ik alleen maar de basis perks pak zodat ik alle spell levels kan casten, block en one handed worden m'n main trees... en misschien nog wat sneak en light armor erbij.
Weet iemand trouwens of daggers als "swords" tellen bij het critical strike perk bij de one handed tree? Ik wil namelijk voor dagger + shield gaan (grotere wapens zijn veel te traag naar mijn smaak)AFCA
Trouwens een tip voor iedereen:
Ga opzoek naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.all skills improve 15% faster![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Trouwens een tip voor iedereen:
Ga opzoek naarDie heb ik al gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.all skills improve 15% faster![]()
![]()
Haha heb 20 uur erop zitten en heb nog geen enkele npc iets horen zeggen over guilds. Wat gaat hier veel tijd in zitten![]()
![]()
Heb er 10 uur opzitten en alleen de begin quest gedaan en nu al zoveel quests aangenomen, maar nog niks mee gedaan.
Vind het gewoon echt leuk om die wereld lekker te verkennen. Alle grotten onderzoeken, wapens vinden, goede armor en ga zo maar door.![]()
Iemand zei dat dragons pas random spawnen na een bepaald punt in de main quest, iemand die weet vanaf wanneer? Ik verwacht zelf naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar wil t even zeker weten, want ik wil wel draken zien![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:32 schreef Bakakame het volgende:
Iemand zei dat dragons pas random spawnen na een bepaald punt in de main quest, iemand die weet vanaf wanneer? Ik verwacht zelf naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar wil t even zeker weten, want ik wil wel draken zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand die quest "Find the Staff of Magnus" al gedaan?
Hoe hebben jullie die eindbaas verslagen, kom niet verder..![]()
Goede vraag, vroeg ik me ook af!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:00 schreef AMDB het volgende:
Zijn er trouwens grote gevolgen voor het verhaal als je in het begin kiest voor Hadvar (imperial) of Rolaf (rebellion)? Iemand die beide al uitgeprobeerd heeft?
online staat dit:quote:No matter who you emerge from Helgen with your next destination lies in Riverwood, a town not far from here. Both companions have some relatives there that you can speak to and generously receive supplies from. En route to town, you can speak with your companion and learn more about the dragon and the background of his corresponding faction, at which point he attempts to -- albeit not forcibly -- recruit you to join the faction's collective cause. You can choose sides later; for now, continue to Riverwood.
[ Bericht 34% gewijzigd door Isabeau op 12-11-2011 15:21:51 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Hmm als je bij de Companions blijft questen, welke missie krijg je dan die shit van die weerwolf?! Want dat was ik eigenlijk niet van plan om te worden
En wie krijg je de quest?! Farkas of die andere?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Op de PC kun je hotkeys toewijzen in het favorieten-menu, heeft de PS3 niet een dergelijke optie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:43 schreef vault_tec het volgende:
wisselen van wapens en magie op console(ps 3) vind ik nogal kut... iemand tips?last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Ik heb net mijn eerste draak gedood, dat was awesome.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Bij een item in het menu op vierkantje drukken (als ik het goed herinner). Daardoor komt ie in de favorites, die je makkelijk opent met omhoog @ d-padquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:43 schreef vault_tec het volgende:
wisselen van wapens en magie op console(ps 3) vind ik nogal kut... iemand tips?.
![]()
Wordt je beter in het casten van Destructionspells als je ze de hele tijd oefent? Gewoon in de lucht, zonder vijanden?Children of the night. What music they make.![]()
Kutzooi! Ik liep achter het spook van een hoofdloze ruiter aan, toen ineens zo'n lul van een sabre cat me aanviel! Nu ben ik die ruiter dus kwijt!
Weet iemand waar ik die weer vinden kan?![]()
Nee, alleen als je ze gebruikt op vijanden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:22 schreef DeHovenier het volgende:
Wordt je beter in het casten van Destructionspells als je ze de hele tijd oefent? Gewoon in de lucht, zonder vijanden?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Als het voor een quest was kun je m toch wel vinden in die bar bovenaan? Daar staat meestal wel een markerquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kutzooi! Ik liep achter het spook van een hoofdloze ruiter aan, toen ineens zo'n lul van een sabre cat me aanviel! Nu ben ik die ruiter dus kwijt!
Weet iemand waar ik die weer vinden kan?![]()
Wacht, wat? Is er een hoofdloze ruiter?! Nice...quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand waar ik die weer vinden kan?last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Haha die kwam ik ook net tegen, want ben namelijk opzoek naar die lovers stone.quote:
Welke abilities zijn eigenlijk echt goed voor je in dit spel als je een goed persoon speelt of in het algemeen.
Ik probeer het meeste sneaky te spelen, maar ik ben ook zoals Fallout een persoon die goed is in praten en mensen overhalen.
Bij Fallout wist ik het wel want dat waren meestal Speech, Science en Lockpick, maar dit spel is voor mij compleet nieuw.![]()
Bunnies en elks aanvallen dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, alleen als je ze gebruikt op vijanden.
Ook leuk die "bunnies slaughtered" stat die bijgehouden wordt![]()
![]()
Was geen quest, ik liep via een omweg naar een questlocatie toen ik hem rond zag rijden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als het voor een quest was kun je m toch wel vinden in die bar bovenaan? Daar staat meestal wel een marker![]()
Is het mogelijk om de max. weight van 300 te verhogen, aangezien we nu geen Strength attribute (meer) hebben?![]()
Ras maakt vrij weinig uit, alleen voor het gevoel en wat boosts in het begin van de game. Doe wat je fijn vind voelen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:27 schreef toegriel het volgende:
Ik wil magic combineren met archer. Ik heb hiervoor een Dark Elf gekozen, is dit een goede keuze?Morrowindquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:22 schreef DeHovenier het volgende:
Wordt je beter in het casten van Destructionspells als je ze de hele tijd oefent? Gewoon in de lucht, zonder vijanden?Heerlijk rennen,springen en fireballs schieten zonder vijanden en lv 50 worden
Stamina verhogen (10 per level) en sommige items verhogen capaciteit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:33 schreef STING het volgende:
Is het mogelijk om de max. weight van 300 te verhogen, aangezien we nu geen Strength attribute (meer) hebben?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Idd, heb me stamina al verhoogd maar dat blijkt niet te helpenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:33 schreef STING het volgende:
Is het mogelijk om de max. weight van 300 te verhogen, aangezien we nu geen Strength attribute (meer) hebben?![]()
Ai, dan ben ik bang dat je m kwijt bent. Misschien 24 ingame uur later daar wachten of hij weer langs komt? Tot die tijd alle sabre tooth cats vermoorden als wraakquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was geen quest, ik liep via een omweg naar een questlocatie toen ik hem rond zag rijden.![]()
![]()
Stamina verhogen helpt bij mij wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:33 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Idd, heb me stamina al verhoogd maar dat blijkt niet te helpen![]()
Inderdaad ja, zet er anders even kort boven waar het over gaat.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik wil een "altijd sunny mod". Stomme regen en grauw weer
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je hebt een boek waar mee die Stones op de map worden gezetquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:27 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Haha die kwam ik ook net tegen, want ben namelijk opzoek naar die lovers stone.
Welke abilities zijn eigenlijk echt goed voor je in dit spel als je een goed persoon speelt of in het algemeen.
Ik probeer het meeste sneaky te spelen, maar ik ben ook zoals Fallout een persoon die goed is in praten en mensen overhalen.
Bij Fallout wist ik het wel want dat waren meestal Speech, Science en Lockpick, maar dit spel is voor mij compleet nieuw.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ben nu in Ragnvald Temple ofzoiets. Damn wat een grote temple zeg overal weer andere deuren waar je in kan. Nou maar hopen of we iets leuks kunnen vinden.![]()
Ik heb boots gevonden waarmee mijn 300 verhoogd is met 30 puntenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:33 schreef STING het volgende:
Is het mogelijk om de max. weight van 300 te verhogen, aangezien we nu geen Strength attribute (meer) hebben?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Heb 325 aan weight wat ik nu kan dragenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:33 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Idd, heb me stamina al verhoogd maar dat blijkt niet te helpen.
Dus gewoon als je level up bent, in stamina doenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
voor simpele alchemy potions kun je eerst in het ingredientenscherm van alles er 1 eten. dan krijg je het primaire effect van dat ding. als je meerdere combineerd met eenzelfde effect krijg je potions.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2011 15:53:03 ]![]()
Als je puur warrior doet, wat is dan beter: health of stamina bij een level up?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
en ja hoor, eerste bug tegen gekomen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef STING het volgende:
Hoe kom ik erachter welke ingedrienten ik het beste met elkaar kan mixen, gewoon blijven proberen?![]()
![]()
Ik vind t wel vet maar ik merk dat ik wel quests moet hebben![]()
Ben nu een dark elf thief lvl 2
Maarreehhh aan die daggers heb je ook niks aan of wel, aangezien t zwaard haast net zo snel is en meer dmg doet![]()
Health in het begin, later stamina. Met weinig health klappen de wilde beesten je in 3 slagen al dood. Stamina is zeker in het begin overrated, omdat je later pas beter perks kan aanscahffen voor power attacks, waar je stamina voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Als je puur warrior doet, wat is dan beter: health of stamina bij een level up?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik blijf in de buurt en doe nog wat dungeonsquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ai, dan ben ik bang dat je m kwijt bent. Misschien 24 ingame uur later daar wachten of hij weer langs komt? Tot die tijd alle sabre tooth cats vermoorden als wraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stamina levellen is compleet zinloos als je het mij vraagt. Bij mij gaat alles 50/50 naar Health en Magic.
De limiet op wat je kan dragen vind ik al vrij hoog (300) en als je een beetje slim omgaat met je items, kan je alle belangrijke en waardevolle dingen met je mee dragen. Enkele waardevolle spullen zou je meteen kunnen verkopen voor geld dat je ndoig hebt om je eerste huis te kopen. En dan kan je daar alles dumpen.
Voor het vechten moet je gewoon wat zuinig zijn met je power attacks. En dat kan best want een goed uitgevoerde power attack doet heel veel schade.En sprinten kan heel lang, zelfs met slechts 100 stamina. Daarnaast heb je genoeg potions, spells en ringen en amuletten e.d om je stamina te verhogen. Voor als je het echt nodig hebt.
![]()
Vind het trouwens soms heel irritant als ik een spell heb in mn ene hand en die wil unequippen, dan moet ik eerst een wapen equipen om er vanaf te komen. Iemand tips? Want ik moet het haast wel fout doen![]()
![]()
Zet al je meest gebruikte wapens en spells gewoon in je favorites list. Kan je tijdens het spelen een klein menu openen en alles combineren hoe je dat wil.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:09 schreef Bakakame het volgende:
Vind het trouwens soms heel irritant als ik een spell heb in mn ene hand en die wil unequippen, dan moet ik eerst een wapen equipen om er vanaf te komen. Iemand tips? Want ik moet het haast wel fout doen
Gewoon zorgen dat voordat je op pad gaat om weer een bandietenkamp o.i.d uit te moorden, je alles dat je gebruikt in je favorites hebt staan.
Het favorites systeem is echt briljant. Maar ik merk dat sommige mensen niet weten hoe je het moet gebruiken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Desunoto op 12-11-2011 16:17:14 ]![]()
Zit helemaal vast met een quest voor de Thieves Guild, Loud and Clear.
Moet nu wat beehives verbranden maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat zou moeten doen..
Mag je trouwens guards vermoorden als je bezig bent voor de Thieves Guild? Heb er al iets van 6 omgelegd of zo![]()
![]()
In Oblivion was een van de belangrijkste eisen van de Thieves Guild dat je NPCs en dus ook guards niet vermoordt als je steelt. (Op bandieten, necromancers en ander gespuis na dan, die moet je wel doden.) Dus het zou goed kunnen dat je daarvoor de Thieves Guild uitgegooid wordt. Tenzij ze het veranderd hebben. Maar daar kom je gauw genoeg achter.![]()
![]()
Inderdaad, heb net met mijn vuurspell die beehives in de hens gezet, dus kijken wat ze er van denken, denk niet dat ze al te blij zullen zijn![]()
![]()
Level 10 Nord hier, 10 uur speeltijd op de teller en nog geen draak tegen gekomen![]()
Meteen naar de mage guild gegaan en daar aprentice geworden, nu daar quests aan het hosselen.
Eerste keer dat ik een Elder Scrolls game speel, bevalt goed![]()
![]()
Fijn dat je spoilersgebruiktquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:18 schreef Keselo het volgende:
Inderdaad, heb net met mijn vuurspell die beehives in de hens gezet, dus kijken wat ze er van denken, denk niet dat ze al te blij zullen zijnI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik vind het wel nuttig, voor shield bashes en power attacks. Ben nu pas level 6 trouwensquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:08 schreef Desunoto het volgende:
Stamina levellen is compleet zinloos als je het mij vraagt. Bij mij gaat alles 50/50 naar Health en Magic.
De limiet op wat je kan dragen vind ik al vrij hoog (300) en als je een beetje slim omgaat met je items, kan je alle belangrijke en waardevolle dingen met je mee dragen. Enkele waardevolle spullen zou je meteen kunnen verkopen voor geld dat je ndoig hebt om je eerste huis te kopen. En dan kan je daar alles dumpen.
Voor het vechten moet je gewoon wat zuinig zijn met je power attacks. En dat kan best want een goed uitgevoerde power attack doet heel veel schade.En sprinten kan heel lang, zelfs met slechts 100 stamina. Daarnaast heb je genoeg potions, spells en ringen en amuletten e.d om je stamina te verhogen. Voor als je het echt nodig hebt.
![]()
![]()
Dat gebruik ik, maar het werkt nog niet altijd even lekker. Als ik iets wil unequippen druk ik op e, maar bij een spell heeft dat soms juist als gevolg dat ik m dual wield.. Vandaar dat ik dan dus eerst een wapen in die hand moet nemen voor ik verder kan. Handwapens heb ik ook gewoon in mn favorites staan, maar als iemand tips heeft over hoe het simpeler kan, zijn die heel welkomquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zet al je meest gebruikte wapens en spells gewoon in je favorites list. Kan je tijdens het spelen een klein menu openen en alles combineren hoe je dat wil.
Gewoon zorgen dat voordat je op pad gaat om weer een bandietenkamp o.i.d uit te moorden, je alles dat je gebruikt in je favorites hebt staan.
Het favorites systeem is echt briljant. Maar ik merk dat sommige mensen niet weten hoe je het moet gebruiken.
Edit: in het kort vraag ik me dus af of er een aparte knop (dus niet e) is waarmee je simpel kunt unwielden wat je vast hebt![]()
Oh, dat zal dan wel iets van de PC versie zijn dan. Want ik heb de X360 en heb er geen problemen mee. Werkt perfect.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat gebruik ik, maar het werkt nog niet altijd even lekker. Als ik iets wil unequippen druk ik op e, maar bij een spell heeft dat soms juist als gevolg dat ik m dual wield.. Vandaar dat ik dan dus eerst een wapen in die hand moet nemen voor ik verder kan. Handwapens heb ik ook gewoon in mn favorites staan, maar als iemand tips heeft over hoe het simpeler kan, zijn die heel welkom![]()
Gooi die AA en sharpening mod eroverheen. Dat ziet er (imo) een stuk beter uitquote:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Daarvoor is het ook zeker nuttig. Ook met pijl en boog. Als iets of iemand te dichtbij komt kan je hem staggeren met je boog door net zo te bashen als met je schild. Maar daar heb je echt niet meer dan 100 stamina voor nodig. Het inzoomen met pijl en boog verbruikt ook stamina maar ook dat heb je goed onder controle. Stamina op 100 is meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:21 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik vind het wel nuttig, voor shield bashes en power attacks. Ben nu pas level 6 trouwens![]()
![]()
Met en zonder shaprening mod
=edit=
Wel ff op het plaatje klikken voor een grotere versie.
En in beweging ziet het er een stuk beter uit.
vosss is de naam,
Doe mij de bovenste maarquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:25 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
=edit=
En in beweging ziet het er een stuk beter uit.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik zeg toch in beweging ziet het er een stuk beter uit en het plaatje is niet representatief.
Ik speel niet meer zonder in elk geval.
Geeft wat hardere textures, beetje wat The Witcher 2 ook had.
Ik hou daar wel van en niet van dat zachte softe gedoe.
vosss is de naam,
Mreuh, ik wacht wel op wat geavanceerdere mods."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoe maak ik screenshots op de pc en waar vind ik die vervolgens?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Surround setje ownt TVquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:42 schreef themole het volgende:
Heb nu een nieuwe TV met geluid en kan verder spelen.
Gisteren trouwens met de muziek van LOTR gespeeld, ook behoorlijk episch zeg
Is dat zo jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bunnies en elks aanvallen dus
Ook leuk die "bunnies slaughtered" stat die bijgehouden wordt![]()
Heb langzamerhand wel in de gaten dat dit spel erg veel tijd in beslag neemt.. Zelfde principe als zo'n hyperbolic time chamber uit Dragonball![]()
![]()
7.1 headset owned allesquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Surround setje ownt TV
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Printscreen, en dan naar <map waar skyrim geïnstalleerd is>\steamapps\common\skyrimquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:34 schreef vosss het volgende:
Hoe maak ik screenshots op de pc en waar vind ik die vervolgens?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
30 uur lang een normale singleplayer game spelen en je hebt zo goed als alles gehad. Hier ben je dan net pas begonnenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:47 schreef d1ce het volgende:
Heb langzamerhand wel in de gaten dat dit spel erg veel tijd in beslag neemt.. Zelfde principe als zo'n hyperbolic time chamber uit Dragonball
Hangt er helemaal vanaf, als je gewoon de quests volgt zal je snel klaar zijn. Ik ben meer van het minitieus alles onderzoeken in dit soort gamesquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:50 schreef Seam het volgende:
[..]
30 uur lang een normale singleplayer game spelen en je hebt zo goed als alles gehad. Hier ben je dan net pas begonnen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoe vul je die soul gems eigenlijk? (en combineer je dan met je wapen) Dat wordt nergens uitgelegdThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Lijkt net of je naar fiks gecomprimeerde jpeg zit te kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:25 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
=edit=
En in beweging ziet het er een stuk beter uit.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik gok bij een enchanting tablequote:Op zaterdag 12 november 2011 16:57 schreef speknek het volgende:
Hoe vul je die soul gems eigenlijk? (en combineer je dan met je wapen) Dat wordt nergens uitgelegd
Een wapen enchanten met de spell Soul Trap. Volgens mij kan je zo'n Tome ergens kopen. Of je moet al iets hebben met Soul Trap erop, dan kan je die dechanten en dan op je wapen van eigen keuze enchanten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:57 schreef speknek het volgende:
Hoe vul je die soul gems eigenlijk? (en combineer je dan met je wapen) Dat wordt nergens uitgelegdChildren of the night. What music they make.![]()
Eerst druk ik op tab en kan ik kiezen uit de opties: Magic, Skills, Items etc.
Dan ga ik naar Magic toe en dan naar Active.
Ik zie dan daar 2 rode dingen staan.
Eentje maakt mn stamina 25 % lager en de andere maakt het 25% moeilijker om te pick locken.
Weet iemand hoe je daarvan afkomt?![]()
Dan heb je een amulet/ring ofzo die enchanted is met die effecten?Children of the night. What music they make.![]()
Potion of Cure Disease of naar een tempel gaan in een van de steden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:59 schreef iScrim het volgende:
Eerst druk ik op tab en kan ik kiezen uit de opties: Magic, Skills, Items etc.
Dan ga ik naar Magic toe en dan naar Active.
Ik zie dan daar 2 rode dingen staan.
Eentje maakt mn stamina 25 % lager en de andere maakt het 25% moeilijker om te pick locken.
Weet iemand hoe je daarvan afkomt?
Gelukkig is er geen blight meer dus dat zou al je problemen moeten verhelpen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Pfff moet nu iemand verslaan omdat ik wat geactiveerd heb, maar hij maakt je zo af met zijn powers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou vandaag bezorgd worden door de Wehkamp. Was ik ff naar de Appie, kom ik thuis, ligt er een briefje in de brievenbus. Ik was niet thuis dus proberen ze het dinsdag de 15e opnieuw te bezorgen. Fuck my life![]()
![]()
Arghquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:05 schreef Bananenman het volgende:
Zou vandaag bezorgd worden door de Wehkamp. Was ik ff naar de Appie, kom ik thuis, ligt er een briefje in de brievenbus. Ik was niet thuis dus proberen ze het dinsdag de 15e opnieuw te bezorgen. Fuck my life![]()
![]()
Klopt, maar student en weinig geld enzo.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Surround setje ownt TV
Niet altijd serieus![]()
Niet echt een spoiler als je bovenstaande al weet:quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:13 schreef Keselo het volgende:
Zit helemaal vast met een quest voor de Thieves Guild, Loud and Clear.
Moet nu wat beehives verbranden maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat zou moeten doen..
Mag je trouwens guards vermoorden als je bezig bent voor de Thieves Guild? Heb er al iets van 6 omgelegd of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus![]()
Weet iemand een goed handelaar waar ik voor zo'n 10 a 15k aan spullen terecht kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*paniek*
zit vast in een dungeon; Dead Man's Respite... kom er niet meer uitDe eerste Bard college quest zeg maar.
nevermind, bleek een of andere goed opgestelde hendel te zijn met een gang die niet op de kaart staat
[ Bericht 21% gewijzigd door Ssswing op 12-11-2011 17:45:14 ]![]()
Zo Companions ook weer verder mee gegaan, net de 2de quest gedaan en nu hebben ze allemaal quests voor je.
Al heb ik geen zin om eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te worden, dus moet ff opletten of ik er verdere mee ga!
Van wie kreeg je ook al weer die ring om eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te wordenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Die is niet zo moeilijk, dit is wat ik heb gedaan:quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:34 schreef Ssswing het volgende:
*paniek*
zit vast in een dungeon; Dead Man's Respite... kom er niet meer uitDe eerste Bard college quest zeg maar.
nevermind, bleek een of andere goed opgestelde hendel te zijn met een gang die niet op de kaart staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo Companions ook weer verder mee gegaan, net de 2de quest gedaan en nu hebben ze allemaal quests voor je.
Al heb ik geen zin om eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te worden, dus moet ff opletten of ik er verdere mee ga!
Van wie kreeg je ook al weer die ring om eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waar kan je beginnen met de quests van the companions?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:48 schreef emokid het volgende:
[..]Ja er zijn nu 4 mensen die quests geven nu, en mag ook nog wapens uitkiezen bij de steelforg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er was iemand hier die het wel wistWhiterunquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waar kan je beginnen met de quests van the companions?
Ook maar eens kijken hierquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:48 schreef emokid het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:48 schreef emokid het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraagje: Ik ben redelijk gespecialiseerd in One-Handed Combat maar ben High Elf dus doe ook regelmatig Conjuration. Daar heb ik een spell waarmee ik een wapen kan toveren. Wat is raadzaam: Conjuration levelen of Enchanting (voor mijn one-handed zwaarden)?![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:55 schreef eQuaL het volgende:
Ook maar eens kijken hier
Ja, ik heb the companions als ontmoet buiten white run. Maar weet nu niet waar ik kan beginnen met de quests![]()
Naast de King geloof ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:57 schreef CrazyAces het volgende:
Waar kan ik die gast vinden waar je dat huis kan kopen in Whiterun? Ben hem kwijt![]()
Bij whiterun kom je op een gegeven moment een boom tegen, bij de boom rechtsaf en daar het gebouw in wat gelijk voor je staat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja, ik heb the companions als ontmoet buiten white run. Maar weet nu niet waar ik kan beginnen met de questsff 2 dagen wachten ofzo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:59 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Daar was hij eerst na die ene quest, nu is hij daar weggelopen![]()
Ja heb ook mijn eerste Dragon Shout gevonden.
Als je mijn posts in de gaten hield weet je de plek denk ik wel waar je er eentje kan vinden![]()
Paste ie niet door de brievenbus dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:05 schreef Bananenman het volgende:
Zou vandaag bezorgd worden door de Wehkamp. Was ik ff naar de Appie, kom ik thuis, ligt er een briefje in de brievenbus. Ik was niet thuis dus proberen ze het dinsdag de 15e opnieuw te bezorgen. Fuck my life
Als je hem intussen ergens anders kunt kopen kun je die van wehkamp ook gewoon terugsturen natuurlijk.
Ik had hem eerst gepreordered bij wehkamp. Afgelopen dinsdag stond de status nog op een week. Geen risico genomen en hem geannuleerd en ergens anders besteld. Lag vrijdagochtend netjes op de mat.![]()
Ik heb nu drie shouts
Die 2 dagen zijn al lang en breed voorbij, die quest heb ik 10 uur geleden ofzo gedaanquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:59 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Bij whiterun kom je op een gegeven moment een boom tegen, bij de boom rechtsaf en daar het gebouw in wat gelijk voor je staat.
[..]
ff 2 dagen wachten ofzo?
Edit: Heb 'm gevonden nadat een guard nogeens zei dat ik een huis kon kopen![]()
![]()
![]()
Heb nu dit probleem, weet iemand waar dat aan ligt? Als ik gewoon random stilsta in bijv Whiterun krijg ik dit.Of toch du vader?![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:55 schreef eQuaL het volgende:
Ook maar eens kijken hier
[..]Geen ziekte dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Want een ring ervoor hebben zou beter zijn
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:56 schreef tjawatdan het volgende:
[..]Nja oké, maar dan kon je niet verder hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
heb hulp nodig met iets bij calcemo, iemand al langs geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jezus lmao de oplossing was wel heel erg duidelijk dat ik daar niet aan dacht, laat maar dus![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:09 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik moet ook de eigenaar van de Golden Claw vinden, wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef hans1988 het volgende:
[..]Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?![]()
Ik had toen ik Wood Elf was een side quest met Faendal, iets over die vrouw Camilla (van de General Store). Nu als High Elf kan ik Faendal en dus die quest niet vinden..![]()
Heb nu 2 draken geslacht, 1 reus en een mammoet en natuurlijk nog wat kleingeld (tijgers, trolls en ander uitschot)... Ben net mijn eerste "robots" tegen gekomen, die wel pittig waren met level 12 en ben nu haast zover dat ik een oude bekende van de Brotherhood op kan zoeken.
Life in Skyrim is good...When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door STING op 12-11-2011 18:22:01 ]When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:14 schreef RedDevil085 het volgende:
Heb nu 2 draken geslacht, 1 reus en een mammoet en natuurlijk nog wat kleingeld (tijgers, trolls en ander uitschot)... Ben net mijn eerste "robots" tegen gekomen, die wel pittig waren met level 12 en ben nu haast zover dat ik een oude bekende van de Brotherhood op kan zoeken.
Life in Skyrim is good...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:19 schreef emokid het volgende:
Godsallejezus ik ben net mijn voice powers op gaan halen bij die baardmensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
3 shouts![]()
Ik heb er al een stuk oftien, hoewel ik er maar een stuk of vier de moeite waard.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zijn er ook dokters in Skyrim, want telkens krijg ik te horen ''are u feeling alright you look sick''
PS: Skyrim is nu al verslavend voor mij pff![]()
![]()
Kijk eens bij Magic > Active effects. Je hebt waarschijnlijk een disease en je hebt een Potion of Cure Disease nodigquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:23 schreef FS1986NL het volgende:
Zijn er ook dokters in Skyrim, want telkens krijg ik te horen ''are u feeling alright you look sick''![]()
Je kan naar een tempel gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:23 schreef FS1986NL het volgende:
Zijn er ook dokters in Skyrim, want telkens krijg ik te horen ''are u feeling alright you look sick''
Niet altijd serieus![]()
Overigens zeggen sommigen dat ook als je gewoon gezond bent. Weet niet precies hoe dat zit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:23 schreef FS1986NL het volgende:
Misschien is het een idee om wat newb vragen over TES te verwerken in de OP? Nu komen vaak dezelfde vragen langs die erg simpel te beantwoorden zijn voor mensen die al bekend zijn met TES.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Sorryquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Overigens zeggen sommigen dat ook als je gewoon gezond bent. Weet niet precies hoe dat zit.
Misschien is het een idee om wat newb vragen over TES te verwerken in de OP? Nu komen vaak dezelfde vragen langs die erg simpel te beantwoorden zijn voor mensen die al bekend zijn met TES.![]()
![]()
![]()
Wie had er ookalweer zoveel moeite met Pelagius the Mad? Die quest is een eitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Maar in tempels heb je zo'n blessingstone of hoe het ook heet die je ook meteen van al je gezeur afhelpt
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik hou van alle muziek die je hoort, maar inderdaad die pianoliedjes zijn echt mooi ja. Zo mooi allemaal en rustgevend waardoor je echt uren kan spelen. Dat heb ik dan tenminste.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef tjawatdan het volgende:
Ik hou van dat pianoliedje wat je soms hoort als je lekker aan het verkennen bent![]()
In Oblivion betekende dit dat je een vampier aan het worden wasquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:23 schreef FS1986NL het volgende:
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Zit ik een beetje missies te doen voor de companions, kom ik er door een laadscherm achter dat ze de warriors guild zijn
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Dit os misschien één van de domste vragen die hoer gesteld is, maar heeft het spel een doel? Of moet je gewoon zo hoog mogelijk worden?![]()
Je hebt de main quest voor de lore enz. Voor de rest is het gewoon sandbox.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:44 schreef TheFastOne het volgende:
Dit os misschien één van de domste vragen die hoer gesteld is, maar heeft het spel een doel? Of moet je gewoon zo hoog mogelijk worden?AFCA
Het doel is de gamer te vermaken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:44 schreef TheFastOne het volgende:
Dit os misschien één van de domste vragen die hoer gesteld is, maar heeft het spel een doel? Of moet je gewoon zo hoog mogelijk worden?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Sandbox.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:44 schreef TheFastOne het volgende:
Dit os misschien één van de domste vragen die hoer gesteld is, maar heeft het spel een doel? Of moet je gewoon zo hoog mogelijk worden?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Precies, en dat lukt tot nu toe HEEL erg goed!quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:45 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het doel is de gamer te vermaken.![]()
![]()
Iemand enig idee hoe je items in je inventory kan ronddraaien? - PCThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Wat is de beste manier om puur met magie te spelen? Ik gebruik nu dual flames of frost (novice) Maar dat is niet praktisch in elke situatie. Bijvoorbeeld een Boss die met een longsword staat te hakken heeft me zo dood![]()
![]()
Met je muis?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand enig idee hoe je items in je inventory kan ronddraaien? - PCChildren of the night. What music they make.![]()
Wat te doen, wat te doen, wat te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg dat bericht ook steeds en ik heb tegen twee vampires gevochtenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:41 schreef ShevaJB het volgende:
In Oblivion betekende dit dat je een vampier aan het worden was
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Goh.quote:
Helaas niet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Mijn third person view is ineens een soort Resident Evil 4 geworden, eerst stond de camera veel verder weg. Zie nu bij mijn vrouw dat de camera wel weer een grotere afstand heeft. Weet iemand hoe je de afstand kan instellen?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dit heb ik ook, echt geen idee hoe en hoe je het terug kan zetten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:01 schreef speknek het volgende:
Mijn third person view is ineens een soort Resident Evil 4 geworden, eerst stond de camera veel verder weg. Zie nu bij mijn vrouw dat de camera wel weer een grotere afstand heeft. Weet iemand hoe je de afstand kan instellen?![]()
![]()
Tegen mij wordt ook steeds gezegd dat ik ziek lijk. Maar ik mankeer helemaal niets. Ik genees alles met potions of door naar een tempel te gaan.
Ziet er naar uit dat er in de game iets niet teruggedraaid wordt bij NPC's als je jezelf weer geneest.![]()
Net weer m'n armor geupgradeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel als Archer/Thief. Heerlijk om 1 shot kills van 50 meter afstand te maken:D![]()
Dat wordt voortaan alleen 's nachts spelen danquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg dat bericht ook steeds en ik heb tegen twee vampires gevochten(tenzij je dagelijks je portie bloed snoept)
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Iemand anders ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegengekomen?
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ik wilde me opgeven voor de stormcloaks, maar eigenlijk zijn het maar een stel dark elf haters, dus ik denk dat het toch maar imperial gaat worden.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
goede keus, domme kortzichtige luiquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:19 schreef speknek het volgende:
Ik wilde me opgeven voor de stormcloaks, maar eigenlijk zijn het maar een stel dark elf haters, dus ik denk dat het toch maar imperial gaat worden.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Wel leuk dat er niet een duidelijke goed/fout zit (vooralsnog althans, ben pas level 9/10),SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Wat dacht je van je scrollwieltje?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:02 schreef David_ het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, echt geen idee hoe en hoe je het terug kan zetten.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:18 schreef Silv het volgende:
Iemand anders ook alHij's gaaf he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegengekomen?
nog niet tegen gekomen jammer genoeg
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Als het kon, zou ik alle hoofden van Stormcloaks afhakken en op speren spietsen om ze voor m'n huis tentoon te stellen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:20 schreef leeell het volgende:
[..]
goede keus, domme kortzichtige lui![]()
tevens snap ik nog steeds niet hoe een mage aan defense moet komen, de defense spells werken goed, maar zijn een magicka drain van jewelste , zo erg dat het bijna niet rendabel isOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
*niet starten voor papierwerk afgehandeld is* *niet starten voor papierwerk afgehandeld is* *niet starten voor papierwerk afgehandeld is* ...
Eens zien hoe lang het duurt
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Ik speel op de xboxquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat dacht je van je scrollwieltje?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Waar dan?quote:
Ben net klaar met de Companion quest lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik kwam net, op level 8, Koris tegen. Holy crap, wat een taaie... Het is een soort wraith met bijzonder mooie loot en een bak health waar je U tegen zegt. Op enig moment zat hij vast achter een rots en viel me niet meer aan, toen heb ik hem met 60 pijlen tegen de vlakte kunnen krijgen. En toen kreeg ik toegang tot een Word Wall met een volledige shout, Throw Word. Bovenop die Wall zat bovendien een draak, heel tof allemaal. De draak heeft het niet overleefd.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
rechter analog ingedrukt houden en dan met de ander draaienquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Spoilers?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:45 schreef Orbis het volgende:
Ik kwam net, op level 8, Koris tegen. Holy crap, wat een taaie... Het is een soort wraith met bijzonder mooie loot en een bak health waar je U tegen zegt. Op enig moment zat hij vast achter een rots en viel me niet meer aan, toen heb ik hem met 60 pijlen tegen de vlakte kunnen krijgen. En toen kreeg ik toegang tot een Word Wall met een volledige shout, Throw Word. Bovenop die Wall zat bovendien een draak, heel tof allemaal. De draak heeft het niet overleefd.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
gestolen paard?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
whehehequote:
geen idee nogquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:56 schreef Smoofie het volgende:
En waar kan ik shit kopen voor m'n huis? Hij is leeg
erg netjes gedaan
Bij de Steward van de Jarl, waar je het huis ook kochtquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:56 schreef Smoofie het volgende:
En waar kan ik shit kopen voor m'n huis? Hij is leegdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Tyquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij de Steward van de Jarl, waar je het huis ook kocht
AFCA
die van arena / daggerfall zijn ook heul vetquote:
Nog iemand die een tijdje via die VPN en daarna offline gespeeld heeft?
De uren heeft ie niet meegenomen, maar ook een aantal achievements niet volgens mij.
Buy a house heb ik niet, terwijl ik wel een huis heb.
Bleak falls barrow heb ik niet terwijl die quest wel complete is.
Etc etc
Ah well, het zal me jeuken ook.
vosss is de naam,
Ik mis ook een paar achiev.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:12 schreef vosss het volgende:
Nog iemand die een tijdje via die VPN en daarna offline gespeeld heeft?
De uren heeft ie niet meegenomen, maar ook een aantal achievements niet volgens mij.
Buy a house heb ik niet, terwijl ik wel een huis heb.
Bleak falls barrow heb ik niet terwijl die quest wel complete is.
Etc etc
Ah well, het zal me jeuken ook.AFCA
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Waar dan?
Ben net klaar met de Companion quest lijnAlle quests gedaan?! Ben nu op het punt, dat er 4 mensen quests hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat zijn waarschijnlijk de radiant quests dan, als een van de Companions zegt dat persoon x naar je op zoek is moet je daar heen gaan als je verder wilt gaan in de quest lijn van de Companions.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alle quests gedaan?! Ben nu op het punt, dat er 4 mensen quests hebbendas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Spel is nog wel wat buggy. Ik heb 2 vastlopers op de xbox 360 gehad, en 1 gamebreaking bug.SPOILER: Geirmund amulet questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Anyone?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:07 schreef Luchtkoker het volgende:
Heb nu dit probleem, weet iemand waar dat aan ligt? Als ik gewoon random stilsta in bijv Whiterun krijg ik dit.Of toch du vader?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
In SI was de aandacht ook op hem gevestigd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Vond hem in SI leuker, maar het blijft een baas.
Maar ja, inderdaad, het is me toch een baas
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
M'n Nord is inmiddels lvl 11, nu ff een nieuwe assassin/thief maken (en dit keer niet zo evil zijn om meteen alles uit te moorden)
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: