SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 12-11-2011 12:11:04 ]![]()
Bij de meeste ingredienten en potionshops. In Solitude zit er een.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Weet iemand waar je potions kan verkopen?Niet altijd serieus![]()
Weet iemand waar je dingen tijdelijk kan opslaan? Loop nu al de hele tijd met een bijna volle inventory rond![]()
![]()
Hoe train je pickpocketing? Zonder gepakt te worden I mean...quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:59 schreef Keselo het volgende:
Bahbah wat een fucking briljant spel is dit zegal 13 uur achter elkaar aan het spelen
Ben nu bijna level 12, al anderhalf uur pickpocket aan het trainen nu, geeft echt een lekker gevoel als je zo'n dure ring jat
![]()
Je hebt ook een blinde vrouw in Windhelm die je 5 points kan leren per level.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:15 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Hoe train je pickpocketing? Zonder gepakt te worden I mean...![]()
In je huis, of je kan het aan een companion geven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:14 schreef seto het volgende:
Weet iemand waar je dingen tijdelijk kan opslaan? Loop nu al de hele tijd met een bijna volle inventory rondAnton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Dat huis moet ik zeker eerst kopen voor 5000 gold?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:16 schreef Akwasi het volgende:
[..]
In je huis, of je kan het aan een companion geven.![]()
![]()
Tsja een huis kopen, in Whiterun kost dat maar 5000 + 2000 voor inrichting. Paar Dark Brotherhood dingen en je hebt het geld, verder dingen verkopen een optie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:14 schreef seto het volgende:
Weet iemand waar je dingen tijdelijk kan opslaan? Loop nu al de hele tijd met een bijna volle inventory rondNiet altijd serieus![]()
geld verdienen gaat toch wel heel gemakkelijk eigenlijk, loopt steeds met 7k rond.
//edit: damn moet nog een huissie kopen!![]()
Omg deze game is gewoon EPIC
Ik kom dus net in het dorpje Riverwood aan, begin ik meteen gelijk aan een sidequest
Iets met de golden claw ofzo. Nouja dus ik heb eindelijk dat ding gevonden, moet ik nog de halve dungeon helemaal onderzoeke -.-''
Kom ik terug in dorpje, geef ik het ding terug aan de verkoper. Ik zag best wel mooie spulletjes (duur) dus ik een paar stelen. Komt daarna het hele dorp achter me aan
Heb ik iedereen makkelijk vermoord, komt het laatste wijfie, dat zichzelf de heletijd zit te healen
gvd xD![]()
Zit helaas nog niet bij de Dark Brotherhood, wel al iemand vermoord daarvan die mij wou killenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:17 schreef themole het volgende:
[..]
Tsja een huis kopen, in Whiterun kost dat maar 5000 + 2000 voor inrichting. Paar Dark Brotherhood dingen en je hebt het geld, verder dingen verkopen een optie?![]()
![]()
Beetje quest uitvoeren en draken verslaan kom je al een heel eind. In een draak zit vaak to 200 goud + nog veel dragonbones die je goed kan verpatsen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:18 schreef Ssswing het volgende:
geld verdienen gaat toch wel heel gemakkelijk eigenlijk, loopt steeds met 7k rond.
//edit: damn moet nog een huissie kopen!
Niet altijd serieus![]()
Geld verdienen gaat inderdaad vrij makkelijk.
Ik heb inmiddels ook mijn huisje in Whiterun gekocht met alle beschikbare accessoires.
Dat was in totaal denk ik ongeveer zo'n 7000 gold denk ik, maar het was het wel waard.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Ik heb een huis mansion voor 25k gekocht. Inrichten kost ook nog zo'n 12k maar daar ben ik nog mee bezig.![]()
Straks ook maar dat huisje kopen in Whiterun. Als ik spullen neerleg in mijn huis blijft dat daar dan ook liggen, of moet alles ook echt in een kast of dergelijke?I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
Volgens mij blijft het gewoon liggen. Maar ik zou het voor de zekerheid toch ergens in stoppen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:25 schreef ROFLOL het volgende:
Straks ook maar dat huisje kopen in Whiterun. Als ik spullen neerleg in mijn huis blijft dat daar dan ook liggen, of moet alles ook echt in een kast of dergelijke?![]()
Waar heb je die gekocht?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:24 schreef Laser. het volgende:
Ik heb een huis mansion voor 25k gekocht. Inrichten kost ook nog zo'n 12k maar daar ben ik nog mee bezig.Niet altijd serieus![]()
Of eerst testen met een waardeloos object.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:26 schreef Laser. het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het gewoon liggen. Maar ik zou het voor de zekerheid toch ergens in stoppen.
Niet altijd serieus![]()
Gekocht in:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eerst moet je:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:29 schreef Laser. het volgende:
[..]
Gekocht in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eerst moet je:Ok, logisch even naar kijken. Ben net Thane in Morthal geworden leuke eretitel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus![]()
Ben totaal nieuw met Elder Scrolls. Is dit een grote open multiplayer wereld net zoals zeg maar WoW? Ik lees quests/spells enzo. Of is het puur singleplayer?
Thx![]()
Puur single player.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben totaal nieuw met Elder Scrolls. Is dit een grote open multiplayer wereld net zoals zeg maar WoW? Ik lees quests/spells enzo. Of is het puur singleplayer?
Thx![]()
Radiant story!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
100% singleplayer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Thxquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef The_Substitute het volgende:
Radiant story!![]()
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd serieus![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef The_Substitute het volgende:
Radiant story!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef AppleBite het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus![]()
Precies mijn eerste reactie.quote:quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef AppleBite het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ik ben net kansloos geowned door:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...ouch!![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:44 schreef Laser. het volgende:
Ik ben net kansloos geowned door:Daar ben je vrij kansloos tegen idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...ouch!
Niet altijd serieus![]()
Zo beter?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:43 schreef DeHovenier het volgende:
Matige TT, hetzelfde als de vorige![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Precies mijn eerste reactie.
[..]Ha, ik hoekte daar per ongeluk de barvrouw op haar gezicht. Toen verzuurde de sfeer behoorlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Een Radeon 4890 is dan ook een tikkeltje krachtiger dan een Geforce 540M, dat is namelijk een laptopkaart.quote:quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:20 schreef ImMaxa het volgende:
Mijn laptop trekt de game niet goed, terwijl het op papier gewoon zou moeten lukken, met een core i7 2630QM 2 ghz, 4 gb RAM en een Geforce GT 540M. Op medium lagt het al enorm. Denk dat ik het spelen maar ga uitstellen tot ik weer thuis ben en de game op Ultra kan spelen wat wél vloeiend loopt.
Ik snap er niets van, heb een 2 jaar oude computer en alles draait perfect op ultra high. Een simpele 4890 kaart en een AMD Phenom II X4 955 met 4gb.
Des te vreemder zijn mijn problemen met de graphics, ik heb hetzelfde systeem als jij maar dan met een Radeon 5870, en bij mij crashed ie als ik hoger ga dan low settings![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:44 schreef Laser. het volgende:
Ik ben net kansloos geowned door:Haha, same. Ik zat daar een minuut of tien te wachten tot de mammoet zover mogelijk van de giant af was en toen heb ik 'm volgestopt met pijlen. Kwam er in de verte ineens een groep giants aanlopen. Damn wat hebben die mij geowned. Heb er wel een neer kunnen halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...ouch!*flex*
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Je moet ervoor zorgen dat je wel de Nvidia kaart gebruikt voor het spel en niet de onboard video kaart.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:20 schreef ImMaxa het volgende:
Mijn laptop trekt de game niet goed, terwijl het op papier gewoon zou moeten lukken, met een core i7 2630QM 2 ghz, 4 gb RAM en een Geforce GT 540M. Op medium lagt het al enorm. Denk dat ik het spelen maar ga uitstellen tot ik weer thuis ben en de game op Ultra kan spelen wat wél vloeiend loopt.
In de Nvidia Control Panel moet je dat instellen.![]()
In je quick menu met links en rechts op de spell klikken. Maar om de spells te combineren tot iets krachtigers, moet je eerst een perk hebben (in Destruction heb je 20 Destruction skill nodig).quote:last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Precies mijn eerste reactie.
[..]Haha, echt geweldig hoe leuk ze dat soort dingen allemaal in elkaar hebben gezet ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef The_Substitute het volgende:
Radiant story!![]()
Dat is echt een geinige questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., je wordt nog meer van hot naar her gestuurd dan dus succes..
![]()
Wat is de code voor de Golden Claw? Of liever gezegd, hints?
Dualwielden is me inmiddels gelukt.Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:17 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is de code voor de Golden Claw? Of liever gezegd, hints?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus![]()
Waar zijn de prijzen die je krijgt voor items allemaal afhankelijk van?
Je speech? Stad waar je het verkoopt? Want sommige npc's geven echt niks, schooiers![]()
![]()
Je hebt bepaalde armors en objecten die dat verhogen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:17 schreef Pixell het volgende:
Waar zijn de prijzen die je krijgt voor items allemaal afhankelijk van?
Je speech? Stad waar je het verkoopt? Want sommige npc's geven echt niks, schooiers
Niet altijd serieus![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:17 schreef themole het volgende:
[..]Wat simpelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.![]()
Echt dik dit.
Ik liep door een bos en kwam een random huis tegen, de deur zat op slot dus ik brak inEenmaal binnen kwam ik een bandiet tegen en een verborgen ingang met daar achter een hele dungeon
Op elke fokker past een bril.![]()
Nu heb ik ervoor gekozen om een mage te zijn, maar hoe krijg ik hierin beter gear? Want elke keer droppen er warrior items en loop zelfs nog met een fotje die ik in het begin heb gekregen bij een quest.Dit keer zonder signature![]()
Het staat in z'n Journal, dus nog best leuk gedaan vind ikquote:
Iemand tips voor potions maken en Alchemy skill verbeteren? Want ik heb ondertussen een flinke inventory aan ingredients maar geen idee wat ik met wat kan mixen om potions te maken. Het helpt ook niet dat je skill niet omhoog gaat als je potion mislukt![]()
![]()
Ga naar de mage's guild, of kijk bij de jarls wizzardsquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:24 schreef Ericjuh het volgende:
Nu heb ik ervoor gekozen om een mage te zijn, maar hoe krijg ik hierin beter gear? Want elke keer droppen er warrior items en loop zelfs nog met een fotje die ik in het begin heb gekregen bij een quest.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Je komt vanzelf meer mages tegen. Zeker als je de winterhold College quests gaat doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:24 schreef Ericjuh het volgende:
Nu heb ik ervoor gekozen om een mage te zijn, maar hoe krijg ik hierin beter gear? Want elke keer droppen er warrior items en loop zelfs nog met een fotje die ik in het begin heb gekregen bij een quest.
Heb er nu eentje van 75% sneller Magicka regen en 17% minder Magicka cost voor Destruction.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Er is bij de Jarl wel iemand met wie je kan praten, heeft zat spells en gearquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:24 schreef Ericjuh het volgende:
Nu heb ik ervoor gekozen om een mage te zijn, maar hoe krijg ik hierin beter gear? Want elke keer droppen er warrior items en loop zelfs nog met een fotje die ik in het begin heb gekregen bij een quest.![]()
![]()
Vaak verkopen de alchemisten recipes. Anders gewoon proberenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het staat in z'n Journal, dus nog best leuk gedaan vind ik
Iemand tips voor potions maken en Alchemy skill verbeteren? Want ik heb ondertussen een flinke inventory aan ingredients maar geen idee wat ik met wat kan mixen om potions te maken. Het helpt ook niet dat je skill niet omhoog gaat als je potion mislukt
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Waar kan ik die alchemisten vindenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:26 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Vaak verkopen de alchemisten recipes. Anders gewoon proberen![]()
![]()
Hmm ik ben nog een beetje aan het uitvinden welk race ik dit keer wil zijnTips anyone ??
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
In elke grote stad is zo'n alchemisten winkel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waar kan ik die alchemisten vindenAnton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Dunmer, Altmer of Breton als je een combinatie van mage/combat wilt. Voor stealth zou ik Argonian gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef DjinN het volgende:
Hmm ik ben nog een beetje aan het uitvinden welk race ik dit keer wil zijnTips anyone ??
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
In bijna alle steden. Maar niet iedereen verkoopt recipes.
Ik heb zelf een paar recipes gevonden die Mages en Necromancers bij zich droegen. En daarnaast heb ik gewoon wat willekeurige combinaties geprobeerd en zo ben ik tot een lijst van ongeveer 20 potions gekomen.
De potions met de hoogste value erbij zorgen dat je sneller je alchemy skill naar boven schroeft. Potions met een value van zeg maar 150 of zoiets, geven je echt flinke boosts.![]()
![]()
Wat ziet dit spel er belabberd uit zeg in de buitenwereld. Weet iemand hoe je die "blur" in de verte krijgt zodat het er wat beter uitziet?
Ik speel trouwens op Ultra settings met alles op zijn hoogst.![]()
Ik ben een Dunmer en ben 'n mage, gaat best primaquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef DjinN het volgende:
Kijk gewoon wat je als main skills wil en probeer een ras te kiezen dat daar bij past
En bedankt Desu, zal eens kijken. Denk dat potions m'n main income worden
Trouwens ik heb die eerste draak geslacht, komen ze nu ook random in de wereld voor?![]()
![]()
Wauw, net even twee uurtjes gespeeld, wat een heerlijke game! Speelt voor mijn gevoel al stukken beter dan Oblivion! Nu met een wood elf gestart, en Ralof gevolgd bij het begin:-) Ga een archer/thief worden, blijft toch altijd m'n favoriet!![]()
Vinden dat Skyrim er belabberd uit zietquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:29 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Wat ziet dit spel er belabberd uit zeg in de buitenwereld. Weet iemand hoe je die "blur" in de verte krijgt zodat het er wat beter uitziet?
Ik speel trouwens op Ultra settings met alles op zijn hoogst.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Die eerste draak he, die Milmunir of zoiets heet, zijn geraamte ligt nu zo'n beetje naast de ingang van Whiterun. Elke keer in een andere positie. Ondersteboven, op z'n zij, of netjes rechtop. Erg vreemd. Hoe is het daar gekomen? Ligt dat skelet bij iemand anders daar ook en hoort het zo of is het een grappige bug?![]()
![]()
Dat dus. Skyrim is een van de mooiste spellen die ik gespeeld heb.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Vinden dat Skyrim er belabberd uit ziet![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dus. Skyrim is een van de mooiste spellen die ik gespeeld heb.
Bug maar ze verdwijnen na een tijdje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:33 schreef Desunoto het volgende:
Die eerste draak he, die Milmunir of zoiets heet, zijn geraamte ligt nu zo'n beetje naast de ingang van Whiterun. Elke keer in een andere positie. Ondersteboven, op z'n zij, of netjes rechtop. Erg vreemd. Hoe is het daar gekomen? Ligt dat skelet bij iemand anders daar ook en hoort het zo of is het een grappige bug?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Qua sfeer en level design wel ja maar als je in een open vlakte loopt zonder de mooie steden of dorpjes dan ziet het er gewoon niet uit. Dan doen zowel GTA IV / Just Cause 2/ en ARMA 2 het een stuk beter qua graphics.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dus. Skyrim is een van de mooiste spellen die ik gespeeld heb.![]()
Die van mij ligt er al heel lang. Ik geloof zo'n 5+ gameplay uren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Bug maar ze verdwijnen na een tijdje.
En dungeons zouden na verloop van tijd ook weer reset worden, zodat je ze nog eens kan doen, maar dat duurt ook ontzettend lang.
In het wild liggen ook nog steeds her en der herten en beren die ik ooit neergeslagen had.![]()
De tundra vlaktes dichtbij Whiterun zien er ook gewoon mooi uit hoor?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:37 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Qua sfeer en level design wel ja maar als je in een open vlakte loopt zonder de mooie steden of dorpjes dan ziet het er gewoon niet uit. Dan doen zowel GTA IV / Just Cause 2/ en ARMA 2 het een stuk beter qua graphics.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat atmospherequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dus. Skyrim is een van de mooiste spellen die ik gespeeld heb.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:39 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trouwens een Imperial
Ik vind die spells erg tof, ben normaal niet zo'n spellcaster maar ik gebruik t nu bijna alleen maar. Heb er maar 2, Raise Dead en Vuurbal
Is Daedric armor van het spel zelfquote:Op zaterdag 12 november 2011 04:25 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
GruwelijkIs dit een mod of gewoon random ingame Daedric armor armor?
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zijn er trouwens grote gevolgen voor het verhaal als je in het begin kiest voor Hadvar (imperial) of Rolaf (rebellion)? Iemand die beide al uitgeprobeerd heeft?![]()
Hoe ik eraan kom? Had een pdf gedownload met alle itemcodes, en ff wat armors ge-add om te zien hoe ze eruit zagen. Daedric armor is imo het beste ^^ Wat het ook al was in Oblivionquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is Daedric armor van het spel zelfAFCA
Kan je trouwens Perks ook unlearnen? Of is het gewoon zinvol om door te levellen en het andere onderdeel te gaan improven.. Ik wil eigenlijk magic & hard meppen combineren.. Dus de 1x met een dikke 2H door een dungeon heen beuken, en de volgende keer met vuur handjes.. Is zoiets een beetje te combineren?The cake is a lie!![]()
Hebben jullie al ore gemined? En waar kan je ore smelten in bars?Children of the night. What music they make.![]()
Ik heb een Argonian Mage, gaat nog redelijk in het begin (heb een novice hoodie en een necro robe voor extra snelle manaregeneration)quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Dunmer, Altmer of Breton als je een combinatie van mage/combat wilt. Voor stealth zou ik Argonian gaan.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik denk dat ik redelijk bij het einde kom of niet als je uiteindelijk na lang zoeken een Elder Scroll te pakken krijgt he?En ik ben pas lvl 14
, de kist naast mn bedje puilt uit van de dragonbones...zitten er 30 in
![]()
![]()
In Smelters kan je het omsmelten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie al ore gemined? En waar kan je ore smelten in bars?
Er zijn her en der in de wildernis plekken om te minen en er zijn ook echte mijnen zoals in Dawnstar waar een Quicksilver Mine te vinden is. Heb ik een keer veel ore gehaald en omgesmolten tot 7 of 8 Quicksilver Ignots.![]()
Even een vraagje:
Welke impact heeft armor nu op je overlevingskansen? Ik speel een battlemage, maar ik vraag mij af of ik nu light armor zal gaan dragen, of toch beter voor robes kan gaan die mijn magicka verhogen?last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Ga de guilds dan doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:06 schreef hans1988 het volgende:
Ik denk dat ik redelijk bij het einde kom of niet als je uiteindelijk na lang zoeken een Elder Scroll te pakken krijgt he?En ik ben pas lvl 14
, de kist naast mn bedje puilt uit van de dragonbones...zitten er 30 in
Was ik wel van plan iig. Is ook niet moeilijk, tussen battles in gewoon je basic helaing spell gebruiken om je HP weer aan te vullen, magicka is toch zo weer aangevuld en het scheelt je een hoop potionsquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, als je voor een melee char gaat, lvl dan ook restoMaar denk dat ik alleen maar de basis perks pak zodat ik alle spell levels kan casten, block en one handed worden m'n main trees... en misschien nog wat sneak en light armor erbij.
Weet iemand trouwens of daggers als "swords" tellen bij het critical strike perk bij de one handed tree? Ik wil namelijk voor dagger + shield gaan (grotere wapens zijn veel te traag naar mijn smaak)![]()
Heavy armor, one handed en block for me ^^ Resto erbij.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:13 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Was ik wel van plan iig. Is ook niet moeilijk, tussen battles in gewoon je basic helaing spell gebruiken om je HP weer aan te vullen, magicka is toch zo weer aangevuld en het scheelt je een hoop potionsMaar denk dat ik alleen maar de basis perks pak zodat ik alle spell levels kan casten, block en one handed worden m'n main trees... en misschien nog wat sneak en light armor erbij.
Weet iemand trouwens of daggers als "swords" tellen bij het critical strike perk bij de one handed tree? Ik wil namelijk voor dagger + shield gaan (grotere wapens zijn veel te traag naar mijn smaak)AFCA
Trouwens een tip voor iedereen:
Ga opzoek naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.all skills improve 15% faster![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Trouwens een tip voor iedereen:
Ga opzoek naarDie heb ik al gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.all skills improve 15% faster![]()
![]()
Haha heb 20 uur erop zitten en heb nog geen enkele npc iets horen zeggen over guilds. Wat gaat hier veel tijd in zitten![]()
![]()
Heb er 10 uur opzitten en alleen de begin quest gedaan en nu al zoveel quests aangenomen, maar nog niks mee gedaan.
Vind het gewoon echt leuk om die wereld lekker te verkennen. Alle grotten onderzoeken, wapens vinden, goede armor en ga zo maar door.![]()
Iemand zei dat dragons pas random spawnen na een bepaald punt in de main quest, iemand die weet vanaf wanneer? Ik verwacht zelf naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar wil t even zeker weten, want ik wil wel draken zien![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:32 schreef Bakakame het volgende:
Iemand zei dat dragons pas random spawnen na een bepaald punt in de main quest, iemand die weet vanaf wanneer? Ik verwacht zelf naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar wil t even zeker weten, want ik wil wel draken zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: