Je bedoelt mij zeker?quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn setup gaf trouwens High Quality aan.
/sneer naar die gast wiens setup Low aangaf
Misschien object reflection uitzetten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:03 schreef Gutterblade het volgende:
Muren enzo zien er afschuwelijk uit...lijkt meer gelei dan steen....zo erg glimt het
Ik heb alles op Ultra, High Quality, noem het maar op, alleen geen FXAA aan. Heb 2x GTX560 Ti in SLI, vraag me af of dat het op een decent framerate trekt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:57 schreef Smoofie het volgende:
omg waarom upload hij niet in 1080pAnyway alles op ultra + FXAA en HIgh Quality rendering and SLI multisample enabled via Nvidia control panel ziet het er écht goed uit, alleen mijn fps is 13
Dan moet je nog een uur of 20 wachtenquote:Op vrijdag 11 november 2011 03:03 schreef hans1988 het volgende:
Ziet er mooi uit allemaal op Ultra Quality![]()
Wil een soort van Battle-mage hebben...dik pantser, dik zwaard, en magic
Dat kan toch niet. Ik heb ook alles ultra en op 1920x1200 resolutie en wel FXAA aan en ik heb 1 enkele 6870 en het draait als een zonnetje?!quote:Ik heb alles op Ultra, High Quality, noem het maar op, alleen geen FXAA aan. Heb 2x GTX560 Ti in SLI, vraag me af of dat het op een decent framerate trekt.
ALles Ultra? Dus ook FXAA , reflects, Object distance, Decal quantity etc? Zo ja, dan raar, want ik haal niet veel FPS met 4xAA/16AF alles op ultra én FXAA.quote:Op vrijdag 11 november 2011 03:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Ik heb ook alles ultra en op 1920x1200 resolutie en wel FXAA aan en ik heb 1 enkele 6870 en het draait als een zonnetje?!
Brakke nvidiadrivers ofzo? Of die tweede kaart staat gewoon niks te doen?!
Xo'n oud arcade ding? Zo'n wit onding heb ik ook gehad ja met een red ring. Daarna een Elite die het nog steeds doet... maar die ligt wel in de verpakking van de allernieuwste met wifi en fancy BLINGBEEPBLING knopjes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef themole het volgende:
Vriend van me heeft net toen hij aan het spelen was op zijn Xbox een red ring of death gekregen, hij was net een uur of 5 bezig.
Dank u!quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:38 schreef Saind het volgende:
beessies vermoorden, de vacht/huid jatten en dan naar zon tanning ding toe
De oude zwarte xbox uit 2002-2004 doet het hier nog prima.. Helemaal grijs op dat ding gespeeld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef themole het volgende:
Vriend van me heeft net toen hij aan het spelen was op zijn Xbox een red ring of death gekregen, hij was net een uur of 5 bezig.
Succes met Skyrim spelen danquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De oude zwarte xbox uit 2002-2004 doet het hier nog prima.. Helemaal grijs op dat ding gespeeld.
Raar, hier doet ie het gewoon.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:10 schreef STING het volgende:
'This game is currently unavailable. Please try again at another time'.
Na 2 pogingen had ik mijn eerste random draak verslagen, toen kreeg ik een oneshot van een troll die achter me was opgedokenquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Raar, hier doet ie het gewoon.
Net mn eerste random draak gekilled. Best moeilijk zo 1 tegen 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik zit daar vast in de textures. Er gebeurt verder niets.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:40 schreef Jesse_ het volgende:
Op die kar kan je alleen maar rondkijken
Ook bij een tweede en derde poging?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik zit daar vast in de textures. Er gebeurt verder niets.
Inmiddels werkt het.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ook bij een tweede en derde poging?
Met de juiste gear moet je dat toch redelijk op kunnen vangen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef Frankii het volgende:
Ik had misschien toch voor een makkelijkere class moeten gaan. Als Breton puur mage spelen zonder armor is écht lastig. Je hebt ook niks om even mee te hakken als je geen magicka meer hebt ofzo, en potions kosten weer geld.
Misschien is opnieuw beginnen de moeite waard.
Ach, om geld te verdienen zou het kunnen,quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:08 schreef Akwasi het volgende:
Is het het waard om die smithing perks te pakken? Of verkopen later de merchants gewoon al die gear?
Ja dat ras speel ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand al gecheckt of dat katachtige ras goed te spelen is?
Het minst van alle drie.quote:
Nee die hebben weakness tegen canine racequote:Op vrijdag 11 november 2011 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
Wat als een Khajit een weerwolf wordt... That's just wrong...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee die hebben weakness tegen canine race
quote:Op vrijdag 11 november 2011 03:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALles Ultra? Dus ook FXAA , reflects, Object distance, Decal quantity etc? Zo ja, dan raar, want ik haal niet veel FPS met 4xAA/16AF alles op ultra én FXAA.
Verkeerde ziel bij het verkeerde woord jeweetochquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:23 schreef themole het volgende:
Heb nu een nieuw woord geleerd en een drakenziel geabsorbeerd, maar ik krijg de shout niet geactiveerd. Hoe kan dat?
Niet goed lezen en op de verkeerde knop drukken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:23 schreef themole het volgende:
Heb nu een nieuw woord geleerd en een drakenziel geabsorbeerd, maar ik krijg de shout niet geactiveerd. Hoe kan dat?
Smeerlapquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef HyperViper het volgende:
Zo, wakker. Nu de hele dag rimmen.
Toegevoegd aan de OPquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:31 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/reviews/2377/the-elder-scrolls-v-skyrim.html
review tweakers.
Zoals gewoon ga ik nooit uit van reviews of previews, maar vanuit mijn eigen ervaring![]()
vandaag komt de pc versie
Altijd iets hoger mikken over langere afstanden. Faendal in Riverwood kan je Archery leren om snel beter te worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef emokid het volgende:
Vind het echt een prachtig spel maar als iemand tips heeft voor Wood Elf (met name als Archer) zou ik het fijn vinden. Ik ben nog maar level 5 maar de volgende twee dingen irriteer ik mij mateloos aan:
- Mijn pijlen, zelfs wanneer ik ze tot het verst naar voren trek, vallen na 3 meter met een lullig boogje al op de grond. WTF.
- In dungeons ben ik nogal kansloos met mijn hunting bow, dus heb ik een van mijn perks in Destruction geplaatst. Fire in mijn linkerhand en een dagger in mijn rechter. Is dit praktisch, zo niet, welke perks moet ik dan levelen?
en is er een soort Archer's guild waar ik bij kan? of een stad/dorp toegewijd aan archers waar ik de beste pijlen en bogen kan kopen?
Als ik deze vergelijkingsvideo bekijk vind ik de PS3 qua textures en details beter eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het minst van alle drie.
Grafisch iig.
Mijn post was hierop gebaseerd : http://www.lensoftruth.co(...)reenshot-comparison/quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:48 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Als ik deze vergelijkingsvideo bekijk vind ik de PS3 qua textures en details beter eerlijk gezegd...
http://www.allgamesbeta.c(...)omparison-video.html
Elke vrijdag is toch de laatste vrijdag van de week?quote:Zit nu op het werk, voel me redelijk brak, maar goed, laatste vrijdag van de week, om half 6 naar huis rijden, snel eten, en dan een heel weekend gordijnen dicht en spelen maar.
Werkt bij mij prima hoor, alhoewel ik pas een uur onderweg benquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
Acrobatics is geen skill meer. Nee dus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef Jesse_ het volgende:
Heeft bunny hoppend door skyrim heen gaan trouwens nog zin?
Ik heb het twee keer zonder te kijken gedaan, dus gewoon 3*3*3 proberenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Grappig wat die claw in Bleak Falls Barrow betreft, ik had dus in een van die previews al gezien hoe je dat moest oplossen, dus dat wist ik zodra ik die claw zag
Daar was ik ook al mee begonnen, totdat ik me herinnerde dat Acro er niet meer in zit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef Jesse_ het volgende:
Heeft bunny hoppend door skyrim heen gaan trouwens nog zin?
Was me ook een waardeloze skillquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Acrobatics is geen skill meer. Nee dus.
Gewoon lekker tegen Mudcrabs vechten==> Restoration, Block en Armorquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:33 schreef ardi het volgende:
[..]
Daar was ik ook al mee begonnen, totdat ik me herinnerde dat Acro er niet meer in zit.Ik ben wel Illusion aan het spammen.
Was echt top in morrowind, was overal zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was me ook een waardeloze skillaltijd al geweest.
Wat dit betreft heeft Oblivion me wel verpest. Spells spammen doe ik ook gewoon volledig automatisch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Gewoon lekker tegen Mudcrabs vechten==> Restoration, Block en Armor
Dit wil ik ook wel weten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is het beter om FXAA aan te hebben of niet? Maw is het graphics verbeterend of niet? Heb alles op Ultra staan en dan staat FXAA standaard uit. Zal aanzetten resulteren in mooiere graphics?
Ik heb nu een pure mage Breton, maar in Oblivion waren High elves bijzonder sterk. Totdat je een tegenstander tegenkomt die ook magic gebruikt, dan kan het snel afgelopen zijn. Bereid je goed voor met magic absorb/deflect. Fysiek zijn ze vrij bagger, maar dat geld voor alle pure mages eigenlijk. Je kan beter een goed schild nemen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:37 schreef emokid het volgende:
Wie is er High Elf? Ik zit eraan te denken om puur als Mage te spelen met als 'tweede' wapen een Two-Handed Sword. Als ik dat wapen kan enchanten lijkt het me best briljant.. Iemand ervaringen?
Deze keer is het wel moeilijker, veel meer skills die je niet altijd overal kunt toepassen en waarvoor je tijd moeten. Pickpocket is een hell om te levelen, zelfde met enchanting, smithing.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:38 schreef ardi het volgende:
[..]
Wat dit betreft heeft Oblivion me wel verpest. Spells spammen doe ik ook gewoon volledig automatisch.
Geniaal!quote:
Beter, misschien leer ik het dan af.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Deze keer is het wel moeilijker, veel meer skills die je niet altijd overal kunt toepassen en waarvoor je tijd moeten. Pickpocket is een hell om te levelen, zelfde met enchanting, smithing.
Zelf zit ik nu op 74 bij One Handed dus binnenkort maar eens TwoHanded gaan proberen
LB + Aquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Geniaal!
(hoe pak je trouwens items op op de console?)
Hier. Heavy armor + destruction met een 2h wapen als m'n magicka op is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:37 schreef emokid het volgende:
Wie is er High Elf? Ik zit eraan te denken om puur als Mage te spelen met als 'tweede' wapen een Two-Handed Sword. Als ik dat wapen kan enchanten lijkt het me best briljant.. Iemand ervaringen?
Ik heb drie destruction spells for dual wielding, healing en summon familiar. Werkt uitstekend.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten.
Zit nu op mijn werk en betrap me er echt op dat ik Skyrim weer wil spelen. Bij oblivion had ik dat helemaal niet zo maar dit spel wil ik echt kapot spelen voorlopig.
Ik heb een Breton aangemaakt omdat ik pure mage wil proberen.
Is Destruction + Conjurion viable ? Of heb ik op zn minst Restauration by Destruction nodig?
Ik probeerde L3 indrukken maar dat werkt niet meer. Goede vraag. Misschien moet ik eens de handleiding lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Geniaal!
(hoe pak je trouwens items op op de console?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |