Succes met Skyrim spelen danquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De oude zwarte xbox uit 2002-2004 doet het hier nog prima.. Helemaal grijs op dat ding gespeeld.
Raar, hier doet ie het gewoon.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:10 schreef STING het volgende:
'This game is currently unavailable. Please try again at another time'.
Na 2 pogingen had ik mijn eerste random draak verslagen, toen kreeg ik een oneshot van een troll die achter me was opgedokenquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Raar, hier doet ie het gewoon.
Net mn eerste random draak gekilled. Best moeilijk zo 1 tegen 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik zit daar vast in de textures. Er gebeurt verder niets.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:40 schreef Jesse_ het volgende:
Op die kar kan je alleen maar rondkijken
Ook bij een tweede en derde poging?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik zit daar vast in de textures. Er gebeurt verder niets.
Inmiddels werkt het.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ook bij een tweede en derde poging?
Met de juiste gear moet je dat toch redelijk op kunnen vangen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef Frankii het volgende:
Ik had misschien toch voor een makkelijkere class moeten gaan. Als Breton puur mage spelen zonder armor is écht lastig. Je hebt ook niks om even mee te hakken als je geen magicka meer hebt ofzo, en potions kosten weer geld.
Misschien is opnieuw beginnen de moeite waard.
Ach, om geld te verdienen zou het kunnen,quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:08 schreef Akwasi het volgende:
Is het het waard om die smithing perks te pakken? Of verkopen later de merchants gewoon al die gear?
Ja dat ras speel ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand al gecheckt of dat katachtige ras goed te spelen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |