Acrobatics is geen skill meer. Nee dus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef Jesse_ het volgende:
Heeft bunny hoppend door skyrim heen gaan trouwens nog zin?
Ik heb het twee keer zonder te kijken gedaan, dus gewoon 3*3*3 proberenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Grappig wat die claw in Bleak Falls Barrow betreft, ik had dus in een van die previews al gezien hoe je dat moest oplossen, dus dat wist ik zodra ik die claw zag
Daar was ik ook al mee begonnen, totdat ik me herinnerde dat Acro er niet meer in zit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef Jesse_ het volgende:
Heeft bunny hoppend door skyrim heen gaan trouwens nog zin?
Was me ook een waardeloze skillquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Acrobatics is geen skill meer. Nee dus.
Gewoon lekker tegen Mudcrabs vechten==> Restoration, Block en Armorquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:33 schreef ardi het volgende:
[..]
Daar was ik ook al mee begonnen, totdat ik me herinnerde dat Acro er niet meer in zit.Ik ben wel Illusion aan het spammen.
Was echt top in morrowind, was overal zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was me ook een waardeloze skillaltijd al geweest.
Wat dit betreft heeft Oblivion me wel verpest. Spells spammen doe ik ook gewoon volledig automatisch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Gewoon lekker tegen Mudcrabs vechten==> Restoration, Block en Armor
Dit wil ik ook wel weten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is het beter om FXAA aan te hebben of niet? Maw is het graphics verbeterend of niet? Heb alles op Ultra staan en dan staat FXAA standaard uit. Zal aanzetten resulteren in mooiere graphics?
Ik heb nu een pure mage Breton, maar in Oblivion waren High elves bijzonder sterk. Totdat je een tegenstander tegenkomt die ook magic gebruikt, dan kan het snel afgelopen zijn. Bereid je goed voor met magic absorb/deflect. Fysiek zijn ze vrij bagger, maar dat geld voor alle pure mages eigenlijk. Je kan beter een goed schild nemen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:37 schreef emokid het volgende:
Wie is er High Elf? Ik zit eraan te denken om puur als Mage te spelen met als 'tweede' wapen een Two-Handed Sword. Als ik dat wapen kan enchanten lijkt het me best briljant.. Iemand ervaringen?
Deze keer is het wel moeilijker, veel meer skills die je niet altijd overal kunt toepassen en waarvoor je tijd moeten. Pickpocket is een hell om te levelen, zelfde met enchanting, smithing.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:38 schreef ardi het volgende:
[..]
Wat dit betreft heeft Oblivion me wel verpest. Spells spammen doe ik ook gewoon volledig automatisch.
Geniaal!quote:
Beter, misschien leer ik het dan af.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Deze keer is het wel moeilijker, veel meer skills die je niet altijd overal kunt toepassen en waarvoor je tijd moeten. Pickpocket is een hell om te levelen, zelfde met enchanting, smithing.
Zelf zit ik nu op 74 bij One Handed dus binnenkort maar eens TwoHanded gaan proberen
LB + Aquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Geniaal!
(hoe pak je trouwens items op op de console?)
Hier. Heavy armor + destruction met een 2h wapen als m'n magicka op is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:37 schreef emokid het volgende:
Wie is er High Elf? Ik zit eraan te denken om puur als Mage te spelen met als 'tweede' wapen een Two-Handed Sword. Als ik dat wapen kan enchanten lijkt het me best briljant.. Iemand ervaringen?
Ik heb drie destruction spells for dual wielding, healing en summon familiar. Werkt uitstekend.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten.
Zit nu op mijn werk en betrap me er echt op dat ik Skyrim weer wil spelen. Bij oblivion had ik dat helemaal niet zo maar dit spel wil ik echt kapot spelen voorlopig.
Ik heb een Breton aangemaakt omdat ik pure mage wil proberen.
Is Destruction + Conjurion viable ? Of heb ik op zn minst Restauration by Destruction nodig?
Ik probeerde L3 indrukken maar dat werkt niet meer. Goede vraag. Misschien moet ik eens de handleiding lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Geniaal!
(hoe pak je trouwens items op op de console?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |