TrailersSPOILER: Systeemeisen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Algemene informatie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Additionele informatie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot 01:00quote:
Dat is moeilijk kut, heb laatst de bone-break fever gehad, dat was ook niet grappig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:11 schreef Verbodsbord het volgende:
GODVERDOMMEEEEEE
Besmet met vampirism
Snel, ga naar een tempel/kerk/dingesquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:11 schreef Verbodsbord het volgende:
GODVERDOMMEEEEEE
Besmet met vampirism
Waarom tot 1 uur ????quote:
Lame. Hoewel het in Oblivion niet heel makkelijk was.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Lol, een cure disease potion werkt ook blijkbaar
Wát?! Geen nachtmerrie van een quests meer om het te bestrijden? Aan de ene kant vind ik dit wel prettig maar aan de andere kant had het ook wel weer wat..quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Lol, een cure disease potion werkt ook blijkbaar
Stun effect van een uur zeker?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Waarom tot 1 uur ????
THE WRATH OF TINGIE IS UNLEASHED IN SKYRIM![]()
Wat betekent dat dan als ik nog 47 minuten moet wachten
Ah, jij hierquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wát?! Geen nachtmerrie van een quests meer om het te bestrijden? Aan de ene kant vind ik dit wel prettig maar aan de andere kant had het ook wel weer wat..
Ja ik vind het ook wat apart, maarja. Ik klaag op het moment nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wát?! Geen nachtmerrie van een quests meer om het te bestrijden? Aan de ene kant vind ik dit wel prettig maar aan de andere kant had het ook wel weer wat..
Godver ik lag al te slapen zelfs.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stun effect van een uur zeker?
Hier kun je een hele mooie rage meme van makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:15 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Godver ik lag al te slapen zelfs.
SMS van me vriendin dat ze thuis is van der werk.....
MMmmmm.... iets voor 12en...
laptop aannn.....
WACHTEN TOT 1UUR.
Ja soms gebeurd dat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, jij hierWat een gedoe was dat in dat KLB topic he?
En dan met halve dichte ogen en geeuwend aan me baas voorlezen om half 7 zometeenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier kun je een hele mooie rage meme van maken
Mja, ik wilde me er buiten houden, dat lukte tot op zekere hoogtequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja soms gebeurd dat.Ik kan het ook nooit laten om te happen en volledig mee te gaan in de flame. Achteraf denk ik dan aan dat plaatje waarop staat: Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win.. you're still retarded. Ja dat was een stevig staaltje tijdverspilling.
Blijf wakker en verneuk morgen allesquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:20 schreef Thanatos45 het volgende:
*zucht* stomme dilemma's... vanavond wachten tot 1 uur en dan nog ff spelen ondanks dat ik nu al doodmoe ben of nu gaan slapen en morgenochtend langer kunnen spelen (hoef pas om kwart voor 1 weg)? Damn, triest eigenlijk dat ik dat nu nog aan 't overwegen ben i.p.v. dat ik gewoon verstandig ben en gewoon ga pitten
Ja verschrikkelijk hè?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik wilde me er buiten houden, dat lukte tot op zekere hoogteMaar goden wat heb ik me aan die knurft zitten ergeren
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:22 schreef Aneurysma het volgende:
Haha jullie zien wachten is zo leuk.
Idd zo vermakelijk dat ik even ben gestopt met Skyrim spelen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:22 schreef Aneurysma het volgende:
Haha jullie zien wachten is zo leuk.
U Jelly?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:23 schreef HyperViper het volgende:
Stelletje sadistische ratten. Dat jullie vertrapt mogen worden onder de hoeven van stampende kamelen.
Hier werd ik ondervraagd waar ik in godsnaam last van hadquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zei vanavond tijdens het eten dat ik me als een klein jochie voelde die voor het eerst op mag blijven tot 0:00 bij oud&nieuw
[Remain Silent]quote:
Het kwaad zit dus al in je... dat verklaart het.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:25 schreef themole het volgende:
[..]
[Remain Silent]
Ben niet voor niets Dark Brotherhood member.
Ach ik blijf wel wakker ook, kan mij 't ook schelenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blijf wakker en verneuk morgen alles
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:25 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Hier werd ik ondervraagd waar ik in godsnaam last van had
Ik ga vanavond op ondekkingstocht
Waar?
Tamriel!
Hmmm, nooit van gehoord, en pitten was iedereen
Ik zie het alweer, jij zit dag één al aan de skooma.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:26 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ach ik blijf wel wakker ook, kan mij 't ook schelen
Bel Caius ff, die wil vast gezellig meedoen 14.gifquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zie het alweer, jij zit dag één al aan de skooma.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:36 schreef emokid het volgende:
Ik sta bij een poort met drie ringen en een activate knop. Alle drie de ringen hebben dezelfde drie figuren. Weet iemand hoe ik deze moeten draaien om de poort openen?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zo'n klauw? zo ja, kijk op de klauw.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:36 schreef emokid het volgende:
Ik sta bij een poort met drie ringen en een activate knop. Alle drie de ringen hebben dezelfde drie figuren. Weet iemand hoe ik deze moeten draaien om de poort openen?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bel Caius ff, die wil vast gezellig meedoen 14.gif
Welke.quote:
Ben er klaar voor!quote:
Idd, erg vermakelijke quest.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:45 schreef speknek het volgende:
Van het verbrande huisSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:39 schreef Aneurysma het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:47 schreef emokid het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:49 schreef HyperViper het volgende:
Ik hoor net dat Steam de release van de PC versie dus verschuift naar 9 uur 's ochtends, iemand die dit kan bevestigen?
Vriend van me sms't me dit net! Bwahaha lekkor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:49 schreef HyperViper het volgende:
Ik hoor net dat Steam de release van de PC versie dus verschuift naar 9 uur 's ochtends, iemand die dit kan bevestigen?
IK MAG HET VERDOMME HOPEN VAN NIET!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:49 schreef HyperViper het volgende:
Laten ze godverdomme het lef niet hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:49 schreef HyperViper het volgende:
Steam denkt het grote aantal activaties deze nacht niet aan te kunnen met hun beperkte serverruimte.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:50 schreef hans1988 het volgende:
[..]
IK MAG HET VERDOMME HOPEN VAN NIET!
*PROEST*quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:52 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Steam denkt het grote aantal activaties deze nacht niet aan te kunnen met hun beperkte serverruimte.
trollolquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:52 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Steam denkt het grote aantal activaties deze nacht niet aan te kunnen met hun beperkte serverruimte.
die krijgen een declaratiebonnetje van mijn niet productie uren van zometeenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:52 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Niet doen, iets met games en geweldadig enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:57 schreef ems. het volgende:
Als hij niet binnen 1 minuut geunlocked is ga ik op een rampage buiten
Ahaha.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij worden we hier keihard getrolled
Have fun!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:59 schreef dubrillion het volgende:
ER STAAT PLAY\
ZONDER DOLLEN
SUVVES JONGENS
SDKLSJKNSLFNMIJBNFL WFJ
HIER NIET! VERDOMME!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:59 schreef dubrillion het volgende:
ER STAAT PLAY\
ZONDER DOLLEN
SUVVES JONGENS
SDKLSJKNSLFNMIJBNFL WFJ
quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:01 schreef hans1988 het volgende:
Steam - fout
Je kunt op dit moent niet spelen!
AAAAAAAARGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
rustig hansiequote:
ik ben de rust zelfquote:
die van mij 36quote:
al gepreloadquote:
Anders snel nog even morrowind reinstallenquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:04 schreef HyperViper het volgende:
Het schijnt dat je na het decrypten eerst een patch van 1200 mb moet downloaden, beetje jammer maar op zich geen probleem.
Nee maar het zou wel hilarisch zijn.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee maar het zou wel hilarisch zijn.
Ben jij al dooor het decrypten heen?quote:
Zucht, ik trap echt overal in als het zo laat isquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee maar het zou wel hilarisch zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:07 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Zucht, ik trap echt overal in als het zo laat is
Ik geloof wel dat een day 1 patch zou komen, maar of die er nu meteen op wordt gegooid weet ik niet... lijkt me niet erg verstandig eigenlijk xDquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:04 schreef HyperViper het volgende:
Het schijnt dat je na het decrypten eerst een patch van 1200 mb moet downloaden, beetje jammer maar op zich geen probleem.
Dan gaat steam denk ik wel down.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:08 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat een day 1 patch zou komen, maar of die er nu meteen op wordt gegooid weet ik niet... lijkt me niet erg verstandig eigenlijk xD
Dat kan niet, bedank je piratende pc-vriendjes maar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:09 schreef dubrillion het volgende:
Pffff gaat langzaam :S
vloog van 0 naar 34 en gaat nu langzaam pas naar 35![]()
IK WIL GEWOON INSTALLEREN EN SPELEN
Vampirismquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gatver, Skyrim trekt me helemaal niet zoals Oblivion dat deed. Ik heb minder zin om het te spelen dan toen ik Oblivion speelde (wat ik drie dagen geleden nog met plezier speelde).
Wat is er mis met mij?
Je bent gewoon een eikel, Henk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gatver, Skyrim trekt me helemaal niet zoals Oblivion dat deed. Ik heb minder zin om het te spelen dan toen ik Oblivion speelde (wat ik drie dagen geleden nog met plezier speelde).
Wat is er mis met mij?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef themole het volgende:
Vriend van me heeft net toen hij aan het spelen was op zijn Xbox een red ring of death gekregen, hij was net een uur of 5 bezig.
Kerel was moeilijk pissed, hij heeft dat ding net een jaar. Denk dat microsoft morgen een boze klant aan de lijn krijgt.quote:
Wat zijn de stats van dat ding?quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef themole het volgende:
Vriend van me heeft net toen hij aan het spelen was op zijn Xbox een red ring of death gekregen, hij was net een uur of 5 bezig.
Heb vroegah ook een RROD gehad, zuigt best hardquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:13 schreef themole het volgende:
[..]
Kerel was moeilijk pissed, hij heeft dat ding net een jaar. Denk dat microsoft morgen een boze klant aan de lijn krijgt.
Heb hem van binnen heel hard uitgelachen.
Stats? Als in specificaties van de xbox?quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:13 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Wat zijn de stats van dat ding?
Godspeed, sir!quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:14 schreef hans1988 het volgende:
Klaar met installeren, toedeloe mensen, ik ben Tamriel verkennen!
En hier had je dan geen geld voor overquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:54 schreef Xblister het volgende:
Oh ja die UI is echt weer kut.. en het invertory ook..
Maar verder
Al 15 uur inzittenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef themole het volgende:
*Poef!* grap ontploft...quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:14 schreef themole het volgende:
[..]
Stats? Als in specificaties van de xbox?
Klopt dat helpt nogal, ben nu level 13 en begin nu steeds vaker het gevoel te krijgen dat ik daadwerkelijk iets kan. Alleen met een troll heb ik vaak nog moeite.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En hier had je dan geen geld voor over
[..]
Al 15 uur inzitten. Niks aan de hand. Maar iedereen gaat op lvl 1 verkennen? Ik deed die gold claw quest, en was daarna lvl 5
Ging best rap
Ik denk dat ie het over het type Xbox heeft, phat of een slim en die stuffquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:14 schreef themole het volgende:
[..]
Stats? Als in specificaties van de xbox?
Mensen die fasttravel gebruikenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw zo handig dat je vanaf Whiterun meteen met een soort taxi, naar alle andere grote steden kunt
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:49 schreef Aneurysma het volgende:
Dat is toch geen fast travel Tinusquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die fasttravel gebruiken
Een half uur lopen om wat armor te verkopen, omdat in de stad waar je nu bent geen enkele merchant meer geld heeft, is niet helemaal mijn idee van plezierquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die fasttravel gebruiken
zucht... *moron mode on*quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het over het type Xbox heeft, phat of een slim en die stuff
Mensen op tweakers hebben ook zo iets, heeft te maken met geluid ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:24 schreef Thanatos45 het volgende:
Ok dan, ik start het spel op, druk op new game... en ik wordt het spel uitgeflikkerd omdat er een steam nieuwsding pop uppedIk mag toch hopen dat de 2e poging beter gaat
Eerst je race kiezen, R drukken en pas daarna mag je naam maken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kan ik m'n naam wijzigen? Ik druk allerlei knoppen in, klik op Name en Prisoner, maar er gebeurt niks
Je character bevestigen, daarna kan je de naam veranderenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kan ik m'n naam wijzigen? Ik druk allerlei knoppen in, klik op Name en Prisoner, maar er gebeurt niks
Weird... die van stond op 24 bit 48kHz... naja, heb 'm nu op 24 bit 96 kHz gegooid, kijken of ie nu wel wil...quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:29 schreef themole het volgende:
[..]
Mensen op tweakers hebben ook zo iets, heeft te maken met geluid ofzo.
"My sound device in windows was set to output at 192khz 24bit. When I set this back to 44.1khz 16bit it fixed the problem!
So to check, in win7 go to Control Panel -> Hardware and Sound -> Sound
Pick your sound device that is set as default, click Properties.
Go to the Advanced tab and make sure the 'Default Format' it is set to 44.1khz 16bit.
I actually was able to set mine to 96khz 24bit and it works aswell, just doesn't seem to like 192khz."
Bij Whiterun nadat je de dragon stone (oid) hebt gegeven. Kost je wel 5000 goldquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:38 schreef Smoofie het volgende:
Waar en hoe kan ik een huis kopuh? En weet iemand waar de 2handed, one handed, heavy armor en Destruction/restoration trainers zijn ?
Even steam afsluiten en opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:48 schreef Zilverloo het volgende:
ok wtf, steam error: ''this game is currently unavailable. Please try again at another time''
Ik heb toch geen 50 euro betaalt voor dit soort onzin
Ik heb het al gevonden, mijn virusscan is weer zo slim om het exe bestand van skyrim als virus te zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even steam afsluiten en opnieuw opstarten
Volgens mij moet je Thane worden van een stad/dorp om er een huis te kunnen kopen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:08 schreef Seam het volgende:
Elf draakjes al geslacht ondertussen, het wordt inmiddels wel makkelijker, maar dankzij de locaties nog altijd immens episch. Maar nog altijd geen idee hoe ik andere huizen kan kopen. Voorlopig spaar ik dan maar mijn geld op voor trainen van skills als ik op een hoger level ben.
Ja zo'n vermoeden heb ik ook, maar bij nog geen enkele andere een idee hoe ik dat kan worden. Zal wel zijn na zoveel quests van de Jarl of assistent te voltooien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij moet je Thane worden van een stad/dorp om er een huis te kunnen kopen.
Ik heb in een ander dorpje wel het aanbod gehad om Jarl te worden, moet alleen nog de bevolking daar helpen. Was door een quest met vampieren, in een dorpje met een Mquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden heb ik ook, maar bij nog geen enkele andere een idee hoe ik dat kan worden. Zal wel zijn na zoveel quests van de Jarl of assistent te voltooien.
Godverdommequote:Op vrijdag 11 november 2011 02:09 schreef UncleDolan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Elder Scrolls V: Skyrim - Dovakiin's Day Off
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat stond daarquote:
Als ik dat soort armor zie, zie ik al die details niet :S en heb beer van een pc....tis gewoon kut, zelfs op chainmail zie ik de ringetjes niet..wtf?quote:
Skyrim launcher , options, advanced en decalsquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:29 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Als ik dat soort armor zie, zie ik al die details niet :S en heb beer van een pc....tis gewoon kut, zelfs op chainmail zie ik de ringetjes niet..wtf?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:29 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Als ik dat soort armor zie, zie ik al die details niet :S en heb beer van een pc....tis gewoon kut, zelfs op chainmail zie ik de ringetjes niet..wtf?
Je bedoelt mij zeker?quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn setup gaf trouwens High Quality aan.
/sneer naar die gast wiens setup Low aangaf
Misschien object reflection uitzetten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:03 schreef Gutterblade het volgende:
Muren enzo zien er afschuwelijk uit...lijkt meer gelei dan steen....zo erg glimt het
Ik heb alles op Ultra, High Quality, noem het maar op, alleen geen FXAA aan. Heb 2x GTX560 Ti in SLI, vraag me af of dat het op een decent framerate trekt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:57 schreef Smoofie het volgende:
omg waarom upload hij niet in 1080pAnyway alles op ultra + FXAA en HIgh Quality rendering and SLI multisample enabled via Nvidia control panel ziet het er écht goed uit, alleen mijn fps is 13
Dan moet je nog een uur of 20 wachtenquote:Op vrijdag 11 november 2011 03:03 schreef hans1988 het volgende:
Ziet er mooi uit allemaal op Ultra Quality![]()
Wil een soort van Battle-mage hebben...dik pantser, dik zwaard, en magic
Dat kan toch niet. Ik heb ook alles ultra en op 1920x1200 resolutie en wel FXAA aan en ik heb 1 enkele 6870 en het draait als een zonnetje?!quote:Ik heb alles op Ultra, High Quality, noem het maar op, alleen geen FXAA aan. Heb 2x GTX560 Ti in SLI, vraag me af of dat het op een decent framerate trekt.
ALles Ultra? Dus ook FXAA , reflects, Object distance, Decal quantity etc? Zo ja, dan raar, want ik haal niet veel FPS met 4xAA/16AF alles op ultra én FXAA.quote:Op vrijdag 11 november 2011 03:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Ik heb ook alles ultra en op 1920x1200 resolutie en wel FXAA aan en ik heb 1 enkele 6870 en het draait als een zonnetje?!
Brakke nvidiadrivers ofzo? Of die tweede kaart staat gewoon niks te doen?!
Xo'n oud arcade ding? Zo'n wit onding heb ik ook gehad ja met een red ring. Daarna een Elite die het nog steeds doet... maar die ligt wel in de verpakking van de allernieuwste met wifi en fancy BLINGBEEPBLING knopjes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef themole het volgende:
Dank u!quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:38 schreef Saind het volgende:
beessies vermoorden, de vacht/huid jatten en dan naar zon tanning ding toe
De oude zwarte xbox uit 2002-2004 doet het hier nog prima.. Helemaal grijs op dat ding gespeeld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef themole het volgende:
Succes met Skyrim spelen danquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De oude zwarte xbox uit 2002-2004 doet het hier nog prima.. Helemaal grijs op dat ding gespeeld.
Dit jaquote:
Raar, hier doet ie het gewoon.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:10 schreef STING het volgende:
'This game is currently unavailable. Please try again at another time'.
Na 2 pogingen had ik mijn eerste random draak verslagen, toen kreeg ik een oneshot van een troll die achter me was opgedokenquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Raar, hier doet ie het gewoon.
Net mn eerste random draak gekilled. Best moeilijk zo 1 tegen 1.
Nee, ik zit daar vast in de textures. Er gebeurt verder niets.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:40 schreef Jesse_ het volgende:
Op die kar kan je alleen maar rondkijken
Ook bij een tweede en derde poging?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik zit daar vast in de textures. Er gebeurt verder niets.
Inmiddels werkt het.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ook bij een tweede en derde poging?
Met de juiste gear moet je dat toch redelijk op kunnen vangen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef Frankii het volgende:
Ik had misschien toch voor een makkelijkere class moeten gaan. Als Breton puur mage spelen zonder armor is écht lastig. Je hebt ook niks om even mee te hakken als je geen magicka meer hebt ofzo, en potions kosten weer geld.
Misschien is opnieuw beginnen de moeite waard.
Ach, om geld te verdienen zou het kunnen,quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:08 schreef Akwasi het volgende:
Is het het waard om die smithing perks te pakken? Of verkopen later de merchants gewoon al die gear?
Ja dat ras speel ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand al gecheckt of dat katachtige ras goed te spelen is?
Kan het toch niet spelenquote:
Het minst van alle drie.quote:
Nee die hebben weakness tegen canine racequote:Op vrijdag 11 november 2011 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
Wat als een Khajit een weerwolf wordt... That's just wrong...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee die hebben weakness tegen canine race
quote:Op vrijdag 11 november 2011 03:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALles Ultra? Dus ook FXAA , reflects, Object distance, Decal quantity etc? Zo ja, dan raar, want ik haal niet veel FPS met 4xAA/16AF alles op ultra én FXAA.
Verkeerde ziel bij het verkeerde woord jeweetochquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:23 schreef themole het volgende:
Heb nu een nieuw woord geleerd en een drakenziel geabsorbeerd, maar ik krijg de shout niet geactiveerd. Hoe kan dat?
Niet goed lezen en op de verkeerde knop drukken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:23 schreef themole het volgende:
Heb nu een nieuw woord geleerd en een drakenziel geabsorbeerd, maar ik krijg de shout niet geactiveerd. Hoe kan dat?
Smeerlapquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef HyperViper het volgende:
Zo, wakker. Nu de hele dag rimmen.
Toegevoegd aan de OPquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:31 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/reviews/2377/the-elder-scrolls-v-skyrim.html
review tweakers.
Zoals gewoon ga ik nooit uit van reviews of previews, maar vanuit mijn eigen ervaring![]()
vandaag komt de pc versie
Altijd iets hoger mikken over langere afstanden. Faendal in Riverwood kan je Archery leren om snel beter te worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef emokid het volgende:
Vind het echt een prachtig spel maar als iemand tips heeft voor Wood Elf (met name als Archer) zou ik het fijn vinden. Ik ben nog maar level 5 maar de volgende twee dingen irriteer ik mij mateloos aan:
- Mijn pijlen, zelfs wanneer ik ze tot het verst naar voren trek, vallen na 3 meter met een lullig boogje al op de grond. WTF.
- In dungeons ben ik nogal kansloos met mijn hunting bow, dus heb ik een van mijn perks in Destruction geplaatst. Fire in mijn linkerhand en een dagger in mijn rechter. Is dit praktisch, zo niet, welke perks moet ik dan levelen?
en is er een soort Archer's guild waar ik bij kan? of een stad/dorp toegewijd aan archers waar ik de beste pijlen en bogen kan kopen?
Als ik deze vergelijkingsvideo bekijk vind ik de PS3 qua textures en details beter eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het minst van alle drie.
Grafisch iig.
Mijn post was hierop gebaseerd : http://www.lensoftruth.co(...)reenshot-comparison/quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:48 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Als ik deze vergelijkingsvideo bekijk vind ik de PS3 qua textures en details beter eerlijk gezegd...
http://www.allgamesbeta.c(...)omparison-video.html
Elke vrijdag is toch de laatste vrijdag van de week?quote:Zit nu op het werk, voel me redelijk brak, maar goed, laatste vrijdag van de week, om half 6 naar huis rijden, snel eten, en dan een heel weekend gordijnen dicht en spelen maar.
Werkt bij mij prima hoor, alhoewel ik pas een uur onderweg benquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
Acrobatics is geen skill meer. Nee dus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef Jesse_ het volgende:
Heeft bunny hoppend door skyrim heen gaan trouwens nog zin?
Ik heb het twee keer zonder te kijken gedaan, dus gewoon 3*3*3 proberenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Grappig wat die claw in Bleak Falls Barrow betreft, ik had dus in een van die previews al gezien hoe je dat moest oplossen, dus dat wist ik zodra ik die claw zag
Daar was ik ook al mee begonnen, totdat ik me herinnerde dat Acro er niet meer in zit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef Jesse_ het volgende:
Heeft bunny hoppend door skyrim heen gaan trouwens nog zin?
Was me ook een waardeloze skillquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Acrobatics is geen skill meer. Nee dus.
Gewoon lekker tegen Mudcrabs vechten==> Restoration, Block en Armorquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:33 schreef ardi het volgende:
[..]
Daar was ik ook al mee begonnen, totdat ik me herinnerde dat Acro er niet meer in zit.Ik ben wel Illusion aan het spammen.
Was echt top in morrowind, was overal zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was me ook een waardeloze skillaltijd al geweest.
Wat dit betreft heeft Oblivion me wel verpest. Spells spammen doe ik ook gewoon volledig automatisch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Gewoon lekker tegen Mudcrabs vechten==> Restoration, Block en Armor
Dit wil ik ook wel weten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is het beter om FXAA aan te hebben of niet? Maw is het graphics verbeterend of niet? Heb alles op Ultra staan en dan staat FXAA standaard uit. Zal aanzetten resulteren in mooiere graphics?
Ik heb nu een pure mage Breton, maar in Oblivion waren High elves bijzonder sterk. Totdat je een tegenstander tegenkomt die ook magic gebruikt, dan kan het snel afgelopen zijn. Bereid je goed voor met magic absorb/deflect. Fysiek zijn ze vrij bagger, maar dat geld voor alle pure mages eigenlijk. Je kan beter een goed schild nemen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:37 schreef emokid het volgende:
Wie is er High Elf? Ik zit eraan te denken om puur als Mage te spelen met als 'tweede' wapen een Two-Handed Sword. Als ik dat wapen kan enchanten lijkt het me best briljant.. Iemand ervaringen?
*proest*quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:39 schreef Scarface2004 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
How to steal in Skyrim
Deze keer is het wel moeilijker, veel meer skills die je niet altijd overal kunt toepassen en waarvoor je tijd moeten. Pickpocket is een hell om te levelen, zelfde met enchanting, smithing.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:38 schreef ardi het volgende:
[..]
Wat dit betreft heeft Oblivion me wel verpest. Spells spammen doe ik ook gewoon volledig automatisch.
Wat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:39 schreef Scarface2004 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
How to steal in Skyrim
Geniaal!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:39 schreef Scarface2004 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
How to steal in Skyrim
Beter, misschien leer ik het dan af.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Deze keer is het wel moeilijker, veel meer skills die je niet altijd overal kunt toepassen en waarvoor je tijd moeten. Pickpocket is een hell om te levelen, zelfde met enchanting, smithing.
Zelf zit ik nu op 74 bij One Handed dus binnenkort maar eens TwoHanded gaan proberen
LB + Aquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Geniaal!
(hoe pak je trouwens items op op de console?)
Hier. Heavy armor + destruction met een 2h wapen als m'n magicka op is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:37 schreef emokid het volgende:
Wie is er High Elf? Ik zit eraan te denken om puur als Mage te spelen met als 'tweede' wapen een Two-Handed Sword. Als ik dat wapen kan enchanten lijkt het me best briljant.. Iemand ervaringen?
Ik heb drie destruction spells for dual wielding, healing en summon familiar. Werkt uitstekend.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten.
Zit nu op mijn werk en betrap me er echt op dat ik Skyrim weer wil spelen. Bij oblivion had ik dat helemaal niet zo maar dit spel wil ik echt kapot spelen voorlopig.
Ik heb een Breton aangemaakt omdat ik pure mage wil proberen.
Is Destruction + Conjurion viable ? Of heb ik op zn minst Restauration by Destruction nodig?
Ik probeerde L3 indrukken maar dat werkt niet meer. Goede vraag. Misschien moet ik eens de handleiding lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Geniaal!
(hoe pak je trouwens items op op de console?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop