Nou en!!quote:
Girlpowerquote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef Tchock het volgende:
Mijn broertje is hier met een vriendinnetje en ik gooide ze allebei een chocomunt toe en zij ving hem feilloos met één hand en mijn broertje grijpt met twee handen mis en valt er ook nog bijna bij
Inpikken danquote:Op donderdag 10 november 2011 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hardcore. Sowieso wel een tof meisje eigenlijk.
Dat zegt meer over jouw gooi kunsten. Dat je je op haar focust, is logisch, maar als je vervolgens naar je broertje gooit, moet je niet nog steeds op zn meissie focussen eh.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef Tchock het volgende:
Mijn broertje is hier met een vriendinnetje en ik gooide ze allebei een chocomunt toe en zij ving hem feilloos met één hand en mijn broertje grijpt met twee handen mis en valt er ook nog bijna bij
Er is niets mis met mijn focus- of gooikunsten jaquote:Op donderdag 10 november 2011 16:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw gooi kunsten. Dat je je op haar focust, is logisch, maar als je vervolgens naar je broertje gooit, moet je niet nog steeds op zn meissie focussen eh.
Laat maar dan. Die is te oudquote:Op donderdag 10 november 2011 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, ik en mijn 12-jarige buurmeisje
KEN BEUR'N EH!?!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Vincpod het volgende:
Ben ff een shaggie roken, is er alweer een nieuw deel...
Jij valt op meisjes van onder de 10?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat maar dan. Die is te oud
Gewoon de laptop meenemen dus!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Vincpod het volgende:
Ben ff een shaggie roken, is er alweer een nieuw deel...
Jij kent Huppel zeker nog niet zo goed?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij valt op meisjes van onder de 10?
Neen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij kent Huppel zeker nog niet zo goed?
Ik val niet op jonge meisjes hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij kent Huppel zeker nog niet zo goed?
Ik vind 10 ook al best oud, ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik val niet op jonge meisjes hoor
Logischquote:
Spanking muchquote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom slaat die gemene meneer die twee verliefde mensen
BDSM orgie.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die twee verliefde mensen ben ik die in de spiegel kijkt en ik hou van zweepjes.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan Mirrors, en zo verliefd waren die spiegelbeelden nietquote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die twee verliefde mensen ben ik die in de spiegel kijkt en ik hou van zweepjes.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die twee verliefde mensen ben ik die in de spiegel kijkt en ik hou van zweepjes.
Die film downloadde ik toen eens en heb echt dertig seconden gekeken en toen weer weggeklikt.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:13 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan Mirrors, en zo verliefd waren die spiegelbeelden niet
That's how I roll. Weettoch.quote:
Speciaal voor jou Klinkertjequote:Op donderdag 10 november 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die film downloadde ik toen eens en heb echt dertig seconden gekeken en toen weer weggeklikt.
[..]
That's how I roll. Weettoch.![]()
komt me bekend voor dit, waar is het van?quote:
ik ga niet klikken hoorquote:
The Kinksquote:Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
komt me bekend voor dit, waar is het van?
Dat nummer isquote:
Hmm, saai. Oh, tieten. Huh, spiegel. HUH WAT AAH WAT DUDE AAH WAT DUDEquote:
Ja, precies! En dan moeten uitleggen aan anderen enzo!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt irritant is dat.Dan opeens een bult op je hoofd.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 10 november 2011 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
InderdaadDe versie van Van Halen is ook ziek vet, die heb ik nog op originele plaat
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, precies! En dan moeten uitleggen aan anderen enzo!
Jij bent echt erg bezig vandaagquote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een duivelse PI!!
Ik heb dus vandaag even een draadloos netwerkje aangelegd. Moeders weet dat nog niet. Ze zit nu naast de printer.
Ik ga even iets uitprinten, ze gaat zo hard schrikken
Film het.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een duivelse PI!!
Ik heb dus vandaag even een draadloos netwerkje aangelegd. Moeders weet dat nog niet. Ze zit nu naast de printer.
Oh balen.quote:
Hahaha nohquote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een duivelse PI!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef Maringo het volgende:
En dan zo'n soort plaatje:
[ afbeelding ]
Andere keer ga ik hem luisteren mijn laptop faalt namelijkquote:
Bing.. De wannabe Google variant van Microsoft?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef Tchock het volgende:
Echt haat aan BingSterf toch een eind weg man, kutzooi
Ja. Eén keer per ongeluk met een download meegekomen en dat was al koppijn om te verwijderen (standaard zoekmachines terugzetten, programma van de pc af werken, startpagina's en werkbalken terugzetten) maar nu is er niets meer te vinden en nog steeds gaat bing in pagina's tekst vertalenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bing.. De wannabe Google variant van Microsoft?
Google is your friend:quote:Op donderdag 10 november 2011 16:33 schreef Tchock het volgende:
En de bing-add on kan niet meer weg uit Firefox. Hij staat uit, maar er is geen verwijderoptie.
Here's Johnny!!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef Maringo het volgende:
En dan zo'n soort plaatje:
[ afbeelding ]
Ja, dat werkt dus niet. Ik maak even een screenshot.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Google is your friend:
http://support.mozilla.co(...)n%20and%20Bing%20Bar
Then again, dat zoeken via Bing is natuurlijk ironisch
Huh? Ok..quote:Op donderdag 10 november 2011 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat werkt dus niet. Ik maak even een screenshot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitgeschakelde add-ons kan ik niet meer verwijderen. De toolbar zelf is al weg. Nu ik er over nadenk kan dat vertalen ook een functie binnen facebook zijn, trouwens. Maar dan nog.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitgeschakelde add-ons kan ik niet meer verwijderen. De toolbar zelf is al weg. Nu ik er over nadenk kan dat vertalen ook een functie binnen facebook zijn, trouwens. Maar dan nog.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]Ah het is op Facebook. Ja, dat is daarzo een optie. Ik zag het laatst ook staan. Maar ik zou ff niet weten waar je dat uit kan zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitgeschakelde add-ons kan ik niet meer verwijderen. De toolbar zelf is al weg. Nu ik er over nadenk kan dat vertalen ook een functie binnen facebook zijn, trouwens. Maar dan nog.
Je faalt gewoon in het admin zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het nog raar dat ik mijn eigen add-ons niet mag beheren
Ik faal in alles computer-gerelateerd. Maar dat doet er verder niet toe.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je faalt gewoon in het admin zijn
Op aanraden van M$quote:Op donderdag 10 november 2011 16:48 schreef Maringo het volgende:
Ik vind het wel geweldig dat Firefox Bing al heeft uitgeschakeld vanwege veiligheidsredenen
Ik doe meestal alsof ik faal met computersquote:Op donderdag 10 november 2011 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik faal in alles computer-gerelateerd. Maar dat doet er verder niet toe.
Oh uh, ik bedoel, ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe meestal alsof ik faal met computers
Ghehequote:
hoe kun je dat nou zeggenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Maar ik ben veel beter in het doen alsof ik een hulpeloos dom blondje ben dan jij gok ik zo
Heb je tieten?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou zeggenJE KENT ME NIET EENS
![]()
![]()
Dus ik moet of toegeven dat jij gelijk hebt, of dat ik manboobs heb? *zoekt uitweg*quote:Op donderdag 10 november 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je tieten?
Zo ja, bah manboobs!
Zo nee, dan win ik het gewoon met dom blondje spelen
Either way, I winquote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus ik moet of toegeven dat jij gelijk hebt, of dat ik manboobs heb? *zoekt uitweg*
PICS!!quote:
Dat mag!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer ok?
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Als je geen man bent... Wat ben je dan wel!?!
OMG!!quote:
Even quoten hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef Tchock het volgende:
Oké oké tering. Huppel wint. Ik heb geen tieten
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef Tchock het volgende:
Oké oké tering. Huppel wint. Ik heb geen tieten
Waar ben je nu?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:03 schreef Vincpod het volgende:
Honger, even de kok onder druk zetten en dan even eten. Heerlijk om een kok te hebben
Mijn moeder is ook kok. Er is alleen iets mis gegaan met de bestelling vandaagquote:Op donderdag 10 november 2011 17:03 schreef Vincpod het volgende:
Honger, even de kok onder druk zetten en dan even eten. Heerlijk om een kok te hebben
Slalachfailquote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook kok. Er is alleen iets mis gegaan met de bestelling vandaag _o-
Wat doe jij mijn quotes edittenquote:
HAHA leugenaarquote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe jij mijn quotes editten
Heul niet!quote:
Bijna in Rotterdamquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook kok. Er is alleen iets mis gegaan met de bestelling vandaag
Je mag wel voor mij kokenquote:
Ik weet niks, ik ben blontquote:
Sigaarsoldaatfailquote:Op donderdag 10 november 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niks, ik ben blont ;7
Wat is een soldaar?quote:
Wat jij wil schatquote:
Ghehe mijn moeder kennende gebeurt dit morgen gewoon weerquote:Op donderdag 10 november 2011 17:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is dit alvast een deal voor als je weer geen boodschappen kan doen?
Omgquote:Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe mijn moeder kennende gebeurt dit morgen gewoon weer
Ach er is wel eten in huis alleen niet dat wat ik moest halen vandaagquote:
Als dat zo'n dag was bij ons thuis vroegah, zorgde ik dat ik ergens anders kon eten. Want dan werd gegarandeerd alles wat in de koelkast gevonden werd wat nog niet over datum was, in een pan of ovenschaal gemikt samen met aardappelen of rijst.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach er is wel eten in huis alleen niet dat wat ik moest halen vandaag
Oh ja ook herkenbaar!!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als dat zo'n dag was bij ons thuis vroegah, zorgde ik dat ik ergens anders kon eten. Want dan werd gegarandeerd alles wat in de koelkast gevonden werd wat nog niet over datum was, in een pan of ovenschaal gemikt samen met aardappelen of rijst.![]()
En dan kreeg je de meest kansloze combinaties. Zonder kruiden ook![]()
Ik ben zo blij dat mijn ouders dit niet doen/dedenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als dat zo'n dag was bij ons thuis vroegah, zorgde ik dat ik ergens anders kon eten. Want dan werd gegarandeerd alles wat in de koelkast gevonden werd wat nog niet over datum was, in een pan of ovenschaal gemikt samen met aardappelen of rijst.![]()
En dan kreeg je de meest kansloze combinaties. Zonder kruiden ook![]()
Binnenkort?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja ook herkenbaar!!
Ik eet vanavond kipsate en patat bij een bekende dus ik maak me geen zorgen![]()
Maarre wanneer ga je koken voor me?
Just say when!!quote:
Mijn eigen ouders deden dit gelukkig ook niet. Iets met het welbekende sprookje van de boze stiefmoederquote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mijn ouders dit niet doen/deden
Arme jijquote:Op donderdag 10 november 2011 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mijn eigen ouders deden dit gelukkig ook niet. Iets met het welbekende sprookje vande boze stiefmoeder
IK KOM MORGEN LANGS!!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef Maringo het volgende:
Maar over eten gesproken, ik ga eten koken! Overheerlijke macaroniVoor twee dagen, want morgen issie nog lekkerder als alle kruiden erin zijn getrokken
Welkquote:Op donderdag 10 november 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan dat liedje
Gotye - Somebody that I used to knowquote:
Ah, die. Ik zou er niet snel naar luisteren, maar het is wel een leuk liedje. Goed dat dat soort muziek veel op de radio wordt gedraaid.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gotye - Somebody that I used to know
Ik hoorde hem dan ook op de radio. Is wel een nummer dat je keihard op moet zettenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, die. Ik zou er niet snel naar luisteren, maar het is wel een leuk liedje. Goed dat dat soort muziek veel op de radio wordt gedraaid.
Dan vind je deze vast ook leuk.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde hem dan ook op de radio. Is wel een nummer dat je keihard op moet zetten
Ik luister nu eerst ffquote:
Dat was die van 97,7%quote:
Heerlijk vooral op het moment dat ze "harder" zingenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gotye - Somebody that I used to know
Ja echt hequote:Op donderdag 10 november 2011 18:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Heerlijk vooral op het moment dat ze "harder" zingen![]()
Kan gebeuren. Ik vind dat niksquote:Op donderdag 10 november 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Nu deze:
Die van T vond ik (nu even) niks
Smaken verschillen hequote:Op donderdag 10 november 2011 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ik vind dat niksFranz Ferdinant voor mij!
Ja mijn god gelukkig welquote:Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smaken verschillen he![]()
Gelukkig wel
is vetquote:Op donderdag 10 november 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Nu deze:
Die van T vond ik (nu even) niks
Ja, want ik heb ook een levenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
140 posts zonder LH in de SC van ROO
(tering wat een afkortingen)
Eetzakquote:Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, want ik heb ook een levenen nu ga ik eten.
Ben ik het niet mee eens!!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, want ik heb ook een levenen nu ga ik eten.
Je moeder is ook al van de oude stempel, tegenwoordig hebben we The voice of hollandquote:Op donderdag 10 november 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit hier met oordopjes in mn netbook mee te zingen. Staat mn ma opeens voor me: ALS JE NU NIET OPHOUDT GEEF IK JE OP VOOR IDOLS ZODAT JE VOOR HEEL NL VOOR LUL STAAT!!
Welkom thuis, alvast/alsnog trouwensquote:Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Je moeder is ook al van de oude stempel, tegenwoordig hebben we The voice of holland![]()
Verder wel passende woorden om je mond te snoeren
Daar kom ik sowieso al niet de voorrondes doorquote:Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Je moeder is ook al van de oude stempel, tegenwoordig hebben we The voice of holland![]()
Verder wel passende woorden om je mond te snoeren
CHEATER!!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef leeell het volgende:
heb internet gefixt tijdens tentamen, kan iemand eventueel java hulp bieden?
Whahaquote:Op donderdag 10 november 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kom ik sowieso al niet de voorrondes door
Joh ik kom het dorp waar ze de audities houden niet eens inquote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Vincpod het volgende:
[..]
WhahaMet een meetje geluk niet eens de voordeur
Laat staan het landquote:Op donderdag 10 november 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh ik kom het dorp waar ze de audities houden niet eens in
Wat gaafquote:Op donderdag 10 november 2011 18:34 schreef Tchock het volgende:
Heilige tering wat is dit eng. Ik kreeg serieus bezweten handpalmen aan het eind.
Ik ben geen Mauro!!quote:
Dat laatste stukje staat hij echt alleen maar met zijn armen om een paal geklemd, op 1768 voetquote:
Gaaf tochquote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat laatste stukje staat hij echt alleen maar met zijn armen om een paal geklemd, op 1768 voetIs trouwens bijna 540 meter.
Smakelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ben weg, ik ga eten opzoeken![]()
Oh en drank
die blijft echt geweldig.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:34 schreef Tchock het volgende:
Heilige tering wat is dit eng. Ik kreeg serieus bezweten handpalmen aan het eind.
Ik ben al 3 maanden gestopt met duimen hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef LompeHork het volgende:
en in de tussentijd even duimen voor leeell, die is nu bezig met z'n tentamen
Hehe, niet met zo'n vies goedje? Ik weet nog wel dat veel kinderen dat op de basisschool kregenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben al 3 maanden gestopt met duimen hoormet zo'n pleister en alles
werkte goed
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geachte student,
Op 10-11-2011 om 20:17 uur heeft u het volgende werk geupload:
*balalballalaa
-> bij de docent bekend als: balalallalala2011111blalalaa0201714-1.pdf
Uw werk is ontvangen.
Een vriendelijke groet,
Digitaal Inleverloket
Hogeschool IPABO
HA![]()
![]()
![]()
RAAK ME AAN.
Geloof ik niks van, je hebt de ROO SC nu gewoon als startpagina.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ach ik laat hem wel uit.Nu post ik minder dan normaal. Nouja, iets minder dan.
Nu hopelijk goedgekeurd alles!quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, je hebt de ROO SC nu gewoon als startpagina.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihihhhi die C heeft eeen piemeltje
Jullie hadden allebei een correct antwoord, vandaar. Maar ik wil je wel persoonlijke extradankjes geven?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ben Maringo... Allen is mn broer.
Waarom die PI manquote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
* Maringo steekt vinger uit en raakt KB aan op voorhoofd.
quote:
Waar dacht jij dan aan?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij kiest je voorhoofd, das saai en inspiratieloos
Ik weet niet hoe dat bij jou eruit ziet, maar hier lijkt het alsof ie hem over de grond meesleept...quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jou eruit ziet, maar hier lijkt het alsof ie hem over de grond meesleept...
Ohhhh, zou ook kunnen. Mooie film.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou, je wijsvinger bijvoorbeeld. E.T. nadoen enzo..
Good savequote:Op donderdag 10 november 2011 20:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou, je wijsvinger bijvoorbeeld. E.T. nadoen enzo..
Mag ik je borst aanrakenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geachte student,
Op 10-11-2011 om 20:17 uur heeft u het volgende werk geupload:
*balalballalaa
-> bij de docent bekend als: balalallalala2011111blalalaa0201714-1.pdf
Uw werk is ontvangen.
Een vriendelijke groet,
Digitaal Inleverloket
Hogeschool IPABO
HA![]()
![]()
![]()
RAAK ME AAN.
Of gewoon slap...quote:
Dacht ik dus ookquote:Op donderdag 10 november 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhhh, zou ook kunnen. Mooie film.
Okquote:
Denk het niet.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of gewoon slap...
[..]
Dacht ik dus ookMaar dat is voor de volgende keer dan
Ik mag haar niet eens insmeren met pindakaasquote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is er iets wat jij niet mag bij haar?
Wat!?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik mag haar niet eens insmeren met pindakaas
Echt?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat!?
Schandalig..![]()
Dat recht om iemand die jeen
vindt in te smeren met pindakaas moet je gewoon opeisen.
Trouwens, drie 41 miljoen views zijn sinds februari 2010 ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan zegt:
**41 miljoen views wuttt![]()
*hahahah die lichtblauwe spijkeroutfit
KB zegt:
*_O-
*rick roll je me nou
Jan zegt:
*never gonna give you up (da) never gonna let you down
*beetje
Bah.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat zeg je ervan lieverd ? met of zonder nootjes ?
Rick Astleyyyquote:Op donderdag 10 november 2011 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, drie 41 miljoen views zijn sinds februari 2010 ofzo
Okequote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bah.Ik pass.
[..]
Rick Astleyyy
Spannend!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
Website van het Jaar verkiezingen zijn bezig
quote:
Wanneer is de uitslag?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
Website van het Jaar verkiezingen zijn bezig
quote:
Deze in de gaten houden:quote:
Mag ik een abbo ?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Deze in de gaten houden:
http://twitter.com/#!/WvhJNL
Nog onduidelijk, maar zelf vermoed ik een uurtje of 22:00
wat heb je voor me lieffiequote:
Alleen ranja en sinaasappelsap. De rest is op.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
wat heb je voor me lieffie?
Beide lekkerquote:Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen ranja en sinaasappelsap. De rest is op.En koffie dan enzo.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Beide lekker
Mag ik dan ook uit jouw glas drinken?
Ik ben gezond, en aangezien jij ook een FOK!user bent is de kans erg klein dat je een SOA hebt.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Uhhh, krijg je daar geen ziektes van?
De piraat neemt vast allemaal enge ziektes mee uit verre landenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ben gezond, en aangezien jij ook een FOK!user bent is de kans erg klein dat je een SOA hebt.
Of je moet bare gangbangs geven op je zolderkamertje
wie is het geworden ?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
Verloren...Website van het Jaar...zonde
quote:
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, gun ik ze ook wel, maar liever FOK!
Ik ga morgen gelijk ff de bank bellen, maar zal wel zoiets zijn van: ja binnen 5 werkdagen sturen we nieuwe pincode, 3 dagen erna het pasje en deze moet persoonlijk in ontvangst worden genomen. Als dit niet lukt naar het postkantoor voor 1 maand, en daarna nog 1 maand bij de regiobank. Laat ik net begin januari pas terug zijn!!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Herkenbaar, kut is dat, die van mij is een keer gejat. Moest ongeveer een week wachten
En nu?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelijk ff de bank bellen, maar zal wel zoiets zijn van: ja binnen 5 werkdagen sturen we nieuwe pincode, 3 dagen erna het pasje en deze moet persoonlijk in ontvangst worden genomen. Als dit niet lukt naar het postkantoor voor 1 maand, en daarna nog 1 maand bij de regiobank. Laat ik net begin januari pas terug zijn!!nutteloos
Ja, dat probleem had ik dus ook, geef ze anders gewoon aan dat je niet langer in Nederland bent, maar het pasje gewoon nodig hebt met hoge spoed (dan wel langsgaan bij een kantoor natuurlijk), hopelijk helpt dat wat.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelijk ff de bank bellen, maar zal wel zoiets zijn van: ja binnen 5 werkdagen sturen we nieuwe pincode, 3 dagen erna het pasje en deze moet persoonlijk in ontvangst worden genomen. Als dit niet lukt naar het postkantoor voor 1 maand, en daarna nog 1 maand bij de regiobank. Laat ik net begin januari pas terug zijn!!nutteloos
Ook dat soort "vrienden" gehad, leuk is dat inderdaad. Als je dan een keer een kutperiode hebt laten ze je keihard vallen. En maakt helemaal niet uit dat je het hier postquote:Op donderdag 10 november 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vriendinnen zijn er alleen in leuke tijden.In de zware tijden zijn ze er niet. Leuke vriendinnen he. Sorry moest dit ergens kwijt.
Dat gaat ik morgen dus even horenquote:
Zwaar vervelend dat, veel vrienden zijn wel zo, maar er zitten er toch altijd wel een paar tussen die je altijd steunen?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vriendinnen zijn er alleen in leuke tijden.In de zware tijden zijn ze er niet. Leuke vriendinnen he. Sorry moest dit ergens kwijt.
Kan ik even proberen, alleen dan hebben ze 1 dag om dat te fixen, zondag zijn ze dicht en maandag ga ik richting engelandquote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat probleem had ik dus ook, geef ze anders gewoon aan dat je niet langer in Nederland bent, maar het pasje gewoon nodig hebt met hoge spoed (dan wel langsgaan bij een kantoor natuurlijk), hopelijk helpt dat wat.
Hmm, dat is wel kort dag ja, vraag anders of je familie kan machtigen? Die kunnen het toch per post nog wel bij jou krijgen?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:41 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Kan ik even proberen, alleen dan hebben ze 1 dag om dat te fixen, zondag zijn ze dicht en maandag ga ik richting engelandik zie weinig hoop
Njaa ik hoef mijn pas niet perse te hebben, me ouders kunnen ook wel ff inet-bankieren voor me. Ik ga morgen is bellen of het machtigen mogelijk is/wat de mogelijkheden zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel kort dag ja, vraag anders of je familie kan machtigen? Die kunnen het toch per post nog wel bij jou krijgen?
Het is inderdaad gewoon vervelend, en het idee dat je machteloos bent. Maar we gaan het zien!!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
No prob! Weet hoe rot het is om met dat soort gezanik te zitten
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook dat soort "vrienden" gehad, leuk is dat inderdaad. Als je dan een keer een kutperiode hebt laten ze je keihard vallen. En maakt helemaal niet uit dat je het hier post
Komt wel goedquote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dat gaat ik morgen dus even horenwaarschijnlijk ben ik screwed
[..]
Zwaar vervelend dat, veel vrienden zijn wel zo, maar er zitten er toch altijd wel een paar tussen die je altijd steunen?
Ik kaap m welquote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef Vincpod het volgende:
Moet je je eigenlijk niet zoveel van aantrekken, maar het is wel erg onsportief van ze om het zo maar te zeggen.
Zit trouwens mobiel, dus degene de voor me zit mag wel neiuw topic openen als ik sluitpost heb
Ja weet ik, zijn ze niet waard. Weet ik ook weer wat ik aan ze heb enzo. Ik ga wel weer terug naar KB de einzelganger.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef Vincpod het volgende:
Moet je je eigenlijk niet zoveel van aantrekken, maar het is wel erg onsportief van ze om het zo maar te zeggen.
Zit trouwens mobiel, dus degene de voor me zit mag wel neiuw topic openen als ik sluitpost heb
Niet zomaar je vrienden laten vallenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja weet ik, zijn ze niet waard. Weet ik ook weer wat ik aan ze heb enzo. Ik ga wel weer terug naar KB de einzelganger.
Oh? Zal wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet zomaar je vrienden laten vallenZe doen het nooit allemaal expres.
Njaa is niet echt me eerste advies, op een gegeven moment komt er altijd wel iemand waar je van op aan kuntquote:Op donderdag 10 november 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja weet ik, zijn ze niet waard. Weet ik ook weer wat ik aan ze heb enzo. Ik ga wel weer terug naar KB de einzelganger.
Mwah, beetje lang reizen voor iets dat ik net ken, wellicht een andere keerquote:Op donderdag 10 november 2011 22:50 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon vervelend, en het idee dat je machteloos bent. Maar we gaan het zien!!
Trouwens als je dat bandje echt vet vind, ze komen 10 maart naar Utrecht
Yep, dat ken ik inderdaad wel, uiteindelijk heb ik toentertijd alle contacten met die mensen verbroken. Nog steeds merk ik het af en toe hoor, bij sommige "vrienden", jammer wel!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mja. Echt heel raar... En dan precies van degene van wie je het niet verwacht hoor je niks meer!
Of gezonkenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:11 schreef Vincpod het volgende:
als ik er niet meer ben, ben ik wss me bed uitgeslingerd of in slaap gevallentis maar dat je het weet :p
Dichterbij onbewerkt hout kom ik niet in deze kamer ben ik bang.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, bewerkt hout dus, dat gaat niet werken vriend!
Hier staan er ook twee trouwens.
Staat bij mij gewoon in de kamer (onbewerkt hout en de gitaren ook trouwensquote:Op donderdag 10 november 2011 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dichterbij onbewerkt hout kom ik niet in deze kamer ben ik bang.
Speciale waarde? Is dan geen gewoon gitaartje neem ik aan?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:20 schreef Tchock het volgende:
Hier drie, maar er is niets in de wereld waar ik zo aan gehecht ben als die waar ik net op klopte(nouja, geen enkel voorwerp dan.)
Nouja, voor mij heel veel waarde. Het is niet een heel erg dure en je kunt m vast ook nog wel kopen (al zijn er niet veel van gemaakt)quote:Op donderdag 10 november 2011 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Staat bij mij gewoon in de kamer (onbewerkt hout en de gitaren ook trouwens)
[..]
Speciale waarde? Is dan geen gewoon gitaartje neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |