Dat was die van 97,7%quote:
Heerlijk vooral op het moment dat ze "harder" zingenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gotye - Somebody that I used to know
Ja echt hequote:Op donderdag 10 november 2011 18:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Heerlijk vooral op het moment dat ze "harder" zingen![]()
Kan gebeuren. Ik vind dat niksquote:Op donderdag 10 november 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Nu deze:
Die van T vond ik (nu even) niks
Smaken verschillen hequote:Op donderdag 10 november 2011 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ik vind dat niksFranz Ferdinant voor mij!
Ja mijn god gelukkig welquote:Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smaken verschillen he![]()
Gelukkig wel
is vetquote:Op donderdag 10 november 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Nu deze:
Die van T vond ik (nu even) niks
Ja, want ik heb ook een levenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
140 posts zonder LH in de SC van ROO
(tering wat een afkortingen)
Eetzakquote:Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, want ik heb ook een levenen nu ga ik eten.
Ben ik het niet mee eens!!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, want ik heb ook een levenen nu ga ik eten.
Je moeder is ook al van de oude stempel, tegenwoordig hebben we The voice of hollandquote:Op donderdag 10 november 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit hier met oordopjes in mn netbook mee te zingen. Staat mn ma opeens voor me: ALS JE NU NIET OPHOUDT GEEF IK JE OP VOOR IDOLS ZODAT JE VOOR HEEL NL VOOR LUL STAAT!!
Welkom thuis, alvast/alsnog trouwensquote:Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Je moeder is ook al van de oude stempel, tegenwoordig hebben we The voice of holland![]()
Verder wel passende woorden om je mond te snoeren
Daar kom ik sowieso al niet de voorrondes doorquote:Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Je moeder is ook al van de oude stempel, tegenwoordig hebben we The voice of holland![]()
Verder wel passende woorden om je mond te snoeren
CHEATER!!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef leeell het volgende:
heb internet gefixt tijdens tentamen, kan iemand eventueel java hulp bieden?
Whahaquote:Op donderdag 10 november 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kom ik sowieso al niet de voorrondes door
Joh ik kom het dorp waar ze de audities houden niet eens inquote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Vincpod het volgende:
[..]
WhahaMet een meetje geluk niet eens de voordeur
Laat staan het landquote:Op donderdag 10 november 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh ik kom het dorp waar ze de audities houden niet eens in
Wat gaafquote:Op donderdag 10 november 2011 18:34 schreef Tchock het volgende:
Heilige tering wat is dit eng. Ik kreeg serieus bezweten handpalmen aan het eind.
Ik ben geen Mauro!!quote:
Dat laatste stukje staat hij echt alleen maar met zijn armen om een paal geklemd, op 1768 voetquote:
Gaaf tochquote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat laatste stukje staat hij echt alleen maar met zijn armen om een paal geklemd, op 1768 voetIs trouwens bijna 540 meter.
Smakelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ben weg, ik ga eten opzoeken![]()
Oh en drank
die blijft echt geweldig.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:34 schreef Tchock het volgende:
Heilige tering wat is dit eng. Ik kreeg serieus bezweten handpalmen aan het eind.
Ik ben al 3 maanden gestopt met duimen hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef LompeHork het volgende:
en in de tussentijd even duimen voor leeell, die is nu bezig met z'n tentamen
Hehe, niet met zo'n vies goedje? Ik weet nog wel dat veel kinderen dat op de basisschool kregenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben al 3 maanden gestopt met duimen hoormet zo'n pleister en alles
werkte goed
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geachte student,
Op 10-11-2011 om 20:17 uur heeft u het volgende werk geupload:
*balalballalaa
-> bij de docent bekend als: balalallalala2011111blalalaa0201714-1.pdf
Uw werk is ontvangen.
Een vriendelijke groet,
Digitaal Inleverloket
Hogeschool IPABO
HA![]()
![]()
![]()
RAAK ME AAN.
Geloof ik niks van, je hebt de ROO SC nu gewoon als startpagina.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ach ik laat hem wel uit.Nu post ik minder dan normaal. Nouja, iets minder dan.
Nu hopelijk goedgekeurd alles!quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, je hebt de ROO SC nu gewoon als startpagina.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihihhhi die C heeft eeen piemeltje
Jullie hadden allebei een correct antwoord, vandaar. Maar ik wil je wel persoonlijke extradankjes geven?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ben Maringo... Allen is mn broer.
Waarom die PI manquote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
* Maringo steekt vinger uit en raakt KB aan op voorhoofd.
quote:
Waar dacht jij dan aan?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij kiest je voorhoofd, das saai en inspiratieloos
Ik weet niet hoe dat bij jou eruit ziet, maar hier lijkt het alsof ie hem over de grond meesleept...quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jou eruit ziet, maar hier lijkt het alsof ie hem over de grond meesleept...
Ohhhh, zou ook kunnen. Mooie film.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou, je wijsvinger bijvoorbeeld. E.T. nadoen enzo..
Good savequote:Op donderdag 10 november 2011 20:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou, je wijsvinger bijvoorbeeld. E.T. nadoen enzo..
Mag ik je borst aanrakenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geachte student,
Op 10-11-2011 om 20:17 uur heeft u het volgende werk geupload:
*balalballalaa
-> bij de docent bekend als: balalallalala2011111blalalaa0201714-1.pdf
Uw werk is ontvangen.
Een vriendelijke groet,
Digitaal Inleverloket
Hogeschool IPABO
HA![]()
![]()
![]()
RAAK ME AAN.
Of gewoon slap...quote:
Dacht ik dus ookquote:Op donderdag 10 november 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhhh, zou ook kunnen. Mooie film.
Okquote:
Denk het niet.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of gewoon slap...
[..]
Dacht ik dus ookMaar dat is voor de volgende keer dan
Ik mag haar niet eens insmeren met pindakaasquote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is er iets wat jij niet mag bij haar?
Wat!?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik mag haar niet eens insmeren met pindakaas
Echt?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat!?
Schandalig..![]()
Dat recht om iemand die jeen
vindt in te smeren met pindakaas moet je gewoon opeisen.
Trouwens, drie 41 miljoen views zijn sinds februari 2010 ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan zegt:
**41 miljoen views wuttt![]()
*hahahah die lichtblauwe spijkeroutfit
KB zegt:
*_O-
*rick roll je me nou
Jan zegt:
*never gonna give you up (da) never gonna let you down
*beetje
Bah.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat zeg je ervan lieverd ? met of zonder nootjes ?
Rick Astleyyyquote:Op donderdag 10 november 2011 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, drie 41 miljoen views zijn sinds februari 2010 ofzo
Okequote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bah.Ik pass.
[..]
Rick Astleyyy
Spannend!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
Website van het Jaar verkiezingen zijn bezig
quote:
Wanneer is de uitslag?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
Website van het Jaar verkiezingen zijn bezig
quote:
Deze in de gaten houden:quote:
Mag ik een abbo ?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Deze in de gaten houden:
http://twitter.com/#!/WvhJNL
Nog onduidelijk, maar zelf vermoed ik een uurtje of 22:00
wat heb je voor me lieffiequote:
Alleen ranja en sinaasappelsap. De rest is op.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
wat heb je voor me lieffie?
Beide lekkerquote:Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen ranja en sinaasappelsap. De rest is op.En koffie dan enzo.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Beide lekker
Mag ik dan ook uit jouw glas drinken?
Ik ben gezond, en aangezien jij ook een FOK!user bent is de kans erg klein dat je een SOA hebt.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Uhhh, krijg je daar geen ziektes van?
De piraat neemt vast allemaal enge ziektes mee uit verre landenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ben gezond, en aangezien jij ook een FOK!user bent is de kans erg klein dat je een SOA hebt.
Of je moet bare gangbangs geven op je zolderkamertje
wie is het geworden ?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
Verloren...Website van het Jaar...zonde
quote:
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, gun ik ze ook wel, maar liever FOK!
Ik ga morgen gelijk ff de bank bellen, maar zal wel zoiets zijn van: ja binnen 5 werkdagen sturen we nieuwe pincode, 3 dagen erna het pasje en deze moet persoonlijk in ontvangst worden genomen. Als dit niet lukt naar het postkantoor voor 1 maand, en daarna nog 1 maand bij de regiobank. Laat ik net begin januari pas terug zijn!!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Herkenbaar, kut is dat, die van mij is een keer gejat. Moest ongeveer een week wachten
En nu?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelijk ff de bank bellen, maar zal wel zoiets zijn van: ja binnen 5 werkdagen sturen we nieuwe pincode, 3 dagen erna het pasje en deze moet persoonlijk in ontvangst worden genomen. Als dit niet lukt naar het postkantoor voor 1 maand, en daarna nog 1 maand bij de regiobank. Laat ik net begin januari pas terug zijn!!nutteloos
Ja, dat probleem had ik dus ook, geef ze anders gewoon aan dat je niet langer in Nederland bent, maar het pasje gewoon nodig hebt met hoge spoed (dan wel langsgaan bij een kantoor natuurlijk), hopelijk helpt dat wat.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelijk ff de bank bellen, maar zal wel zoiets zijn van: ja binnen 5 werkdagen sturen we nieuwe pincode, 3 dagen erna het pasje en deze moet persoonlijk in ontvangst worden genomen. Als dit niet lukt naar het postkantoor voor 1 maand, en daarna nog 1 maand bij de regiobank. Laat ik net begin januari pas terug zijn!!nutteloos
Ook dat soort "vrienden" gehad, leuk is dat inderdaad. Als je dan een keer een kutperiode hebt laten ze je keihard vallen. En maakt helemaal niet uit dat je het hier postquote:Op donderdag 10 november 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vriendinnen zijn er alleen in leuke tijden.In de zware tijden zijn ze er niet. Leuke vriendinnen he. Sorry moest dit ergens kwijt.
Dat gaat ik morgen dus even horenquote:
Zwaar vervelend dat, veel vrienden zijn wel zo, maar er zitten er toch altijd wel een paar tussen die je altijd steunen?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vriendinnen zijn er alleen in leuke tijden.In de zware tijden zijn ze er niet. Leuke vriendinnen he. Sorry moest dit ergens kwijt.
Kan ik even proberen, alleen dan hebben ze 1 dag om dat te fixen, zondag zijn ze dicht en maandag ga ik richting engelandquote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat probleem had ik dus ook, geef ze anders gewoon aan dat je niet langer in Nederland bent, maar het pasje gewoon nodig hebt met hoge spoed (dan wel langsgaan bij een kantoor natuurlijk), hopelijk helpt dat wat.
Hmm, dat is wel kort dag ja, vraag anders of je familie kan machtigen? Die kunnen het toch per post nog wel bij jou krijgen?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:41 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Kan ik even proberen, alleen dan hebben ze 1 dag om dat te fixen, zondag zijn ze dicht en maandag ga ik richting engelandik zie weinig hoop
Njaa ik hoef mijn pas niet perse te hebben, me ouders kunnen ook wel ff inet-bankieren voor me. Ik ga morgen is bellen of het machtigen mogelijk is/wat de mogelijkheden zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel kort dag ja, vraag anders of je familie kan machtigen? Die kunnen het toch per post nog wel bij jou krijgen?
Het is inderdaad gewoon vervelend, en het idee dat je machteloos bent. Maar we gaan het zien!!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
No prob! Weet hoe rot het is om met dat soort gezanik te zitten
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook dat soort "vrienden" gehad, leuk is dat inderdaad. Als je dan een keer een kutperiode hebt laten ze je keihard vallen. En maakt helemaal niet uit dat je het hier post
Komt wel goedquote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dat gaat ik morgen dus even horenwaarschijnlijk ben ik screwed
[..]
Zwaar vervelend dat, veel vrienden zijn wel zo, maar er zitten er toch altijd wel een paar tussen die je altijd steunen?
Ik kaap m welquote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef Vincpod het volgende:
Moet je je eigenlijk niet zoveel van aantrekken, maar het is wel erg onsportief van ze om het zo maar te zeggen.
Zit trouwens mobiel, dus degene de voor me zit mag wel neiuw topic openen als ik sluitpost heb
Ja weet ik, zijn ze niet waard. Weet ik ook weer wat ik aan ze heb enzo. Ik ga wel weer terug naar KB de einzelganger.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef Vincpod het volgende:
Moet je je eigenlijk niet zoveel van aantrekken, maar het is wel erg onsportief van ze om het zo maar te zeggen.
Zit trouwens mobiel, dus degene de voor me zit mag wel neiuw topic openen als ik sluitpost heb
Niet zomaar je vrienden laten vallenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja weet ik, zijn ze niet waard. Weet ik ook weer wat ik aan ze heb enzo. Ik ga wel weer terug naar KB de einzelganger.
Oh? Zal wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet zomaar je vrienden laten vallenZe doen het nooit allemaal expres.
Njaa is niet echt me eerste advies, op een gegeven moment komt er altijd wel iemand waar je van op aan kuntquote:Op donderdag 10 november 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja weet ik, zijn ze niet waard. Weet ik ook weer wat ik aan ze heb enzo. Ik ga wel weer terug naar KB de einzelganger.
Mwah, beetje lang reizen voor iets dat ik net ken, wellicht een andere keerquote:Op donderdag 10 november 2011 22:50 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon vervelend, en het idee dat je machteloos bent. Maar we gaan het zien!!
Trouwens als je dat bandje echt vet vind, ze komen 10 maart naar Utrecht
Yep, dat ken ik inderdaad wel, uiteindelijk heb ik toentertijd alle contacten met die mensen verbroken. Nog steeds merk ik het af en toe hoor, bij sommige "vrienden", jammer wel!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mja. Echt heel raar... En dan precies van degene van wie je het niet verwacht hoor je niks meer!
Of gezonkenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:11 schreef Vincpod het volgende:
als ik er niet meer ben, ben ik wss me bed uitgeslingerd of in slaap gevallentis maar dat je het weet :p
Dichterbij onbewerkt hout kom ik niet in deze kamer ben ik bang.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, bewerkt hout dus, dat gaat niet werken vriend!
Hier staan er ook twee trouwens.
Staat bij mij gewoon in de kamer (onbewerkt hout en de gitaren ook trouwensquote:Op donderdag 10 november 2011 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dichterbij onbewerkt hout kom ik niet in deze kamer ben ik bang.
Speciale waarde? Is dan geen gewoon gitaartje neem ik aan?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:20 schreef Tchock het volgende:
Hier drie, maar er is niets in de wereld waar ik zo aan gehecht ben als die waar ik net op klopte(nouja, geen enkel voorwerp dan.)
Nouja, voor mij heel veel waarde. Het is niet een heel erg dure en je kunt m vast ook nog wel kopen (al zijn er niet veel van gemaakt)quote:Op donderdag 10 november 2011 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Staat bij mij gewoon in de kamer (onbewerkt hout en de gitaren ook trouwens)
[..]
Speciale waarde? Is dan geen gewoon gitaartje neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |