Nou en!!quote:
Girlpowerquote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef Tchock het volgende:
Mijn broertje is hier met een vriendinnetje en ik gooide ze allebei een chocomunt toe en zij ving hem feilloos met één hand en mijn broertje grijpt met twee handen mis en valt er ook nog bijna bij
Inpikken danquote:Op donderdag 10 november 2011 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hardcore. Sowieso wel een tof meisje eigenlijk.
Dat zegt meer over jouw gooi kunsten. Dat je je op haar focust, is logisch, maar als je vervolgens naar je broertje gooit, moet je niet nog steeds op zn meissie focussen eh.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef Tchock het volgende:
Mijn broertje is hier met een vriendinnetje en ik gooide ze allebei een chocomunt toe en zij ving hem feilloos met één hand en mijn broertje grijpt met twee handen mis en valt er ook nog bijna bij
Er is niets mis met mijn focus- of gooikunsten jaquote:Op donderdag 10 november 2011 16:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw gooi kunsten. Dat je je op haar focust, is logisch, maar als je vervolgens naar je broertje gooit, moet je niet nog steeds op zn meissie focussen eh.
Laat maar dan. Die is te oudquote:Op donderdag 10 november 2011 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, ik en mijn 12-jarige buurmeisje
KEN BEUR'N EH!?!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Vincpod het volgende:
Ben ff een shaggie roken, is er alweer een nieuw deel...
Jij valt op meisjes van onder de 10?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat maar dan. Die is te oud
Gewoon de laptop meenemen dus!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Vincpod het volgende:
Ben ff een shaggie roken, is er alweer een nieuw deel...
Jij kent Huppel zeker nog niet zo goed?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij valt op meisjes van onder de 10?
Neen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij kent Huppel zeker nog niet zo goed?
Ik val niet op jonge meisjes hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij kent Huppel zeker nog niet zo goed?
Ik vind 10 ook al best oud, ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik val niet op jonge meisjes hoor
Logischquote:
Spanking muchquote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom slaat die gemene meneer die twee verliefde mensen
BDSM orgie.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die twee verliefde mensen ben ik die in de spiegel kijkt en ik hou van zweepjes.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan Mirrors, en zo verliefd waren die spiegelbeelden nietquote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die twee verliefde mensen ben ik die in de spiegel kijkt en ik hou van zweepjes.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die twee verliefde mensen ben ik die in de spiegel kijkt en ik hou van zweepjes.
Die film downloadde ik toen eens en heb echt dertig seconden gekeken en toen weer weggeklikt.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:13 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan Mirrors, en zo verliefd waren die spiegelbeelden niet
That's how I roll. Weettoch.quote:
Speciaal voor jou Klinkertjequote:Op donderdag 10 november 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die film downloadde ik toen eens en heb echt dertig seconden gekeken en toen weer weggeklikt.
[..]
That's how I roll. Weettoch.![]()
komt me bekend voor dit, waar is het van?quote:
ik ga niet klikken hoorquote:
The Kinksquote:Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
komt me bekend voor dit, waar is het van?
Dat nummer isquote:
Hmm, saai. Oh, tieten. Huh, spiegel. HUH WAT AAH WAT DUDE AAH WAT DUDEquote:
Ja, precies! En dan moeten uitleggen aan anderen enzo!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt irritant is dat.Dan opeens een bult op je hoofd.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 10 november 2011 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
InderdaadDe versie van Van Halen is ook ziek vet, die heb ik nog op originele plaat
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, precies! En dan moeten uitleggen aan anderen enzo!
Jij bent echt erg bezig vandaagquote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een duivelse PI!!
Ik heb dus vandaag even een draadloos netwerkje aangelegd. Moeders weet dat nog niet. Ze zit nu naast de printer.
Ik ga even iets uitprinten, ze gaat zo hard schrikken
Film het.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een duivelse PI!!
Ik heb dus vandaag even een draadloos netwerkje aangelegd. Moeders weet dat nog niet. Ze zit nu naast de printer.
Oh balen.quote:
Hahaha nohquote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een duivelse PI!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef Maringo het volgende:
En dan zo'n soort plaatje:
[ afbeelding ]
Andere keer ga ik hem luisteren mijn laptop faalt namelijkquote:
Bing.. De wannabe Google variant van Microsoft?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef Tchock het volgende:
Echt haat aan BingSterf toch een eind weg man, kutzooi
Ja. Eén keer per ongeluk met een download meegekomen en dat was al koppijn om te verwijderen (standaard zoekmachines terugzetten, programma van de pc af werken, startpagina's en werkbalken terugzetten) maar nu is er niets meer te vinden en nog steeds gaat bing in pagina's tekst vertalenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bing.. De wannabe Google variant van Microsoft?
Google is your friend:quote:Op donderdag 10 november 2011 16:33 schreef Tchock het volgende:
En de bing-add on kan niet meer weg uit Firefox. Hij staat uit, maar er is geen verwijderoptie.
Here's Johnny!!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef Maringo het volgende:
En dan zo'n soort plaatje:
[ afbeelding ]
Ja, dat werkt dus niet. Ik maak even een screenshot.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Google is your friend:
http://support.mozilla.co(...)n%20and%20Bing%20Bar
Then again, dat zoeken via Bing is natuurlijk ironisch
Huh? Ok..quote:Op donderdag 10 november 2011 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat werkt dus niet. Ik maak even een screenshot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitgeschakelde add-ons kan ik niet meer verwijderen. De toolbar zelf is al weg. Nu ik er over nadenk kan dat vertalen ook een functie binnen facebook zijn, trouwens. Maar dan nog.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitgeschakelde add-ons kan ik niet meer verwijderen. De toolbar zelf is al weg. Nu ik er over nadenk kan dat vertalen ook een functie binnen facebook zijn, trouwens. Maar dan nog.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]Ah het is op Facebook. Ja, dat is daarzo een optie. Ik zag het laatst ook staan. Maar ik zou ff niet weten waar je dat uit kan zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitgeschakelde add-ons kan ik niet meer verwijderen. De toolbar zelf is al weg. Nu ik er over nadenk kan dat vertalen ook een functie binnen facebook zijn, trouwens. Maar dan nog.
Je faalt gewoon in het admin zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het nog raar dat ik mijn eigen add-ons niet mag beheren
Ik faal in alles computer-gerelateerd. Maar dat doet er verder niet toe.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je faalt gewoon in het admin zijn
Op aanraden van M$quote:Op donderdag 10 november 2011 16:48 schreef Maringo het volgende:
Ik vind het wel geweldig dat Firefox Bing al heeft uitgeschakeld vanwege veiligheidsredenen
Ik doe meestal alsof ik faal met computersquote:Op donderdag 10 november 2011 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik faal in alles computer-gerelateerd. Maar dat doet er verder niet toe.
Oh uh, ik bedoel, ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe meestal alsof ik faal met computers
Ghehequote:
hoe kun je dat nou zeggenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Maar ik ben veel beter in het doen alsof ik een hulpeloos dom blondje ben dan jij gok ik zo
Heb je tieten?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou zeggenJE KENT ME NIET EENS
![]()
![]()
Dus ik moet of toegeven dat jij gelijk hebt, of dat ik manboobs heb? *zoekt uitweg*quote:Op donderdag 10 november 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je tieten?
Zo ja, bah manboobs!
Zo nee, dan win ik het gewoon met dom blondje spelen
Either way, I winquote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus ik moet of toegeven dat jij gelijk hebt, of dat ik manboobs heb? *zoekt uitweg*
PICS!!quote:
Dat mag!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer ok?
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Als je geen man bent... Wat ben je dan wel!?!
OMG!!quote:
Even quoten hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef Tchock het volgende:
Oké oké tering. Huppel wint. Ik heb geen tieten
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef Tchock het volgende:
Oké oké tering. Huppel wint. Ik heb geen tieten
Waar ben je nu?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:03 schreef Vincpod het volgende:
Honger, even de kok onder druk zetten en dan even eten. Heerlijk om een kok te hebben
Mijn moeder is ook kok. Er is alleen iets mis gegaan met de bestelling vandaagquote:Op donderdag 10 november 2011 17:03 schreef Vincpod het volgende:
Honger, even de kok onder druk zetten en dan even eten. Heerlijk om een kok te hebben
Slalachfailquote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook kok. Er is alleen iets mis gegaan met de bestelling vandaag _o-
Wat doe jij mijn quotes edittenquote:
HAHA leugenaarquote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe jij mijn quotes editten
Heul niet!quote:
Bijna in Rotterdamquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook kok. Er is alleen iets mis gegaan met de bestelling vandaag
Je mag wel voor mij kokenquote:
Ik weet niks, ik ben blontquote:
Sigaarsoldaatfailquote:Op donderdag 10 november 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niks, ik ben blont ;7
Wat is een soldaar?quote:
Wat jij wil schatquote:
Ghehe mijn moeder kennende gebeurt dit morgen gewoon weerquote:Op donderdag 10 november 2011 17:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is dit alvast een deal voor als je weer geen boodschappen kan doen?
Omgquote:Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe mijn moeder kennende gebeurt dit morgen gewoon weer
Ach er is wel eten in huis alleen niet dat wat ik moest halen vandaagquote:
Als dat zo'n dag was bij ons thuis vroegah, zorgde ik dat ik ergens anders kon eten. Want dan werd gegarandeerd alles wat in de koelkast gevonden werd wat nog niet over datum was, in een pan of ovenschaal gemikt samen met aardappelen of rijst.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach er is wel eten in huis alleen niet dat wat ik moest halen vandaag
Oh ja ook herkenbaar!!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als dat zo'n dag was bij ons thuis vroegah, zorgde ik dat ik ergens anders kon eten. Want dan werd gegarandeerd alles wat in de koelkast gevonden werd wat nog niet over datum was, in een pan of ovenschaal gemikt samen met aardappelen of rijst.![]()
En dan kreeg je de meest kansloze combinaties. Zonder kruiden ook![]()
Ik ben zo blij dat mijn ouders dit niet doen/dedenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als dat zo'n dag was bij ons thuis vroegah, zorgde ik dat ik ergens anders kon eten. Want dan werd gegarandeerd alles wat in de koelkast gevonden werd wat nog niet over datum was, in een pan of ovenschaal gemikt samen met aardappelen of rijst.![]()
En dan kreeg je de meest kansloze combinaties. Zonder kruiden ook![]()
Binnenkort?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja ook herkenbaar!!
Ik eet vanavond kipsate en patat bij een bekende dus ik maak me geen zorgen![]()
Maarre wanneer ga je koken voor me?
Just say when!!quote:
Mijn eigen ouders deden dit gelukkig ook niet. Iets met het welbekende sprookje van de boze stiefmoederquote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mijn ouders dit niet doen/deden
Arme jijquote:Op donderdag 10 november 2011 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mijn eigen ouders deden dit gelukkig ook niet. Iets met het welbekende sprookje vande boze stiefmoeder
IK KOM MORGEN LANGS!!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef Maringo het volgende:
Maar over eten gesproken, ik ga eten koken! Overheerlijke macaroniVoor twee dagen, want morgen issie nog lekkerder als alle kruiden erin zijn getrokken
Welkquote:Op donderdag 10 november 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan dat liedje
Gotye - Somebody that I used to knowquote:
Ah, die. Ik zou er niet snel naar luisteren, maar het is wel een leuk liedje. Goed dat dat soort muziek veel op de radio wordt gedraaid.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gotye - Somebody that I used to know
Ik hoorde hem dan ook op de radio. Is wel een nummer dat je keihard op moet zettenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, die. Ik zou er niet snel naar luisteren, maar het is wel een leuk liedje. Goed dat dat soort muziek veel op de radio wordt gedraaid.
Dan vind je deze vast ook leuk.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde hem dan ook op de radio. Is wel een nummer dat je keihard op moet zetten
Ik luister nu eerst ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |