Nou en!!quote:
Girlpowerquote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef Tchock het volgende:
Mijn broertje is hier met een vriendinnetje en ik gooide ze allebei een chocomunt toe en zij ving hem feilloos met één hand en mijn broertje grijpt met twee handen mis en valt er ook nog bijna bij
Inpikken danquote:Op donderdag 10 november 2011 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hardcore. Sowieso wel een tof meisje eigenlijk.
Dat zegt meer over jouw gooi kunsten. Dat je je op haar focust, is logisch, maar als je vervolgens naar je broertje gooit, moet je niet nog steeds op zn meissie focussen eh.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef Tchock het volgende:
Mijn broertje is hier met een vriendinnetje en ik gooide ze allebei een chocomunt toe en zij ving hem feilloos met één hand en mijn broertje grijpt met twee handen mis en valt er ook nog bijna bij
Er is niets mis met mijn focus- of gooikunsten jaquote:Op donderdag 10 november 2011 16:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw gooi kunsten. Dat je je op haar focust, is logisch, maar als je vervolgens naar je broertje gooit, moet je niet nog steeds op zn meissie focussen eh.
Laat maar dan. Die is te oudquote:Op donderdag 10 november 2011 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, ik en mijn 12-jarige buurmeisje
KEN BEUR'N EH!?!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Vincpod het volgende:
Ben ff een shaggie roken, is er alweer een nieuw deel...
Jij valt op meisjes van onder de 10?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat maar dan. Die is te oud
Gewoon de laptop meenemen dus!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Vincpod het volgende:
Ben ff een shaggie roken, is er alweer een nieuw deel...
Jij kent Huppel zeker nog niet zo goed?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij valt op meisjes van onder de 10?
Neen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij kent Huppel zeker nog niet zo goed?
Ik val niet op jonge meisjes hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij kent Huppel zeker nog niet zo goed?
Ik vind 10 ook al best oud, ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik val niet op jonge meisjes hoor
Logischquote:
Spanking muchquote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom slaat die gemene meneer die twee verliefde mensen
BDSM orgie.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die twee verliefde mensen ben ik die in de spiegel kijkt en ik hou van zweepjes.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan Mirrors, en zo verliefd waren die spiegelbeelden nietquote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die twee verliefde mensen ben ik die in de spiegel kijkt en ik hou van zweepjes.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die twee verliefde mensen ben ik die in de spiegel kijkt en ik hou van zweepjes.
Die film downloadde ik toen eens en heb echt dertig seconden gekeken en toen weer weggeklikt.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:13 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan Mirrors, en zo verliefd waren die spiegelbeelden niet
That's how I roll. Weettoch.quote:
Speciaal voor jou Klinkertjequote:Op donderdag 10 november 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die film downloadde ik toen eens en heb echt dertig seconden gekeken en toen weer weggeklikt.
[..]
That's how I roll. Weettoch.![]()
komt me bekend voor dit, waar is het van?quote:
ik ga niet klikken hoorquote:
The Kinksquote:Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
komt me bekend voor dit, waar is het van?
Dat nummer isquote:
Hmm, saai. Oh, tieten. Huh, spiegel. HUH WAT AAH WAT DUDE AAH WAT DUDEquote:
Ja, precies! En dan moeten uitleggen aan anderen enzo!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt irritant is dat.Dan opeens een bult op je hoofd.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 10 november 2011 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
InderdaadDe versie van Van Halen is ook ziek vet, die heb ik nog op originele plaat
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, precies! En dan moeten uitleggen aan anderen enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |