Ik ook hoor op de middelbarequote:Op donderdag 10 november 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en vroeger moest je ook echt naar school om verslagen enz in te leveren!
Ik ook hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shhhhquote:Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Klinkt als een bekende route vanuit het Westland
Dat is hetzelfde dat een klein groepje Noord-Afrikanen de lokale supermarkt overvallen en daarmee de visie van andergekleurde verpesten tegenover alle Noord-Afrikanen uit de regio.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef Tchock het volgende:
Iemand hier verstand van groepsaansprakelijkheid?
Watquote:Op donderdag 10 november 2011 15:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde dat een klein groepje Noord-Afrikanen de lokale supermarkt overvallen en daarmee de visie van andergekleurde verpesten tegenover alle Noord-Afrikanen uit de regio.
Pff ja! En in plastic inpakken als het regende, want het papier in je tas was heilig! Je kon immers niet zomaar een nieuwe versie aanleveren...quote:Op donderdag 10 november 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was niet zo lief op school, van 2 scholen uhm afgetrapt. Toen verder gegaan op volwassenen onderwijsquote:Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook hoor op de middelbare![]()
En ik had ook belachelijke uren altijdZoals op vrijdag, eerste uur engels, dan drie tussenuren, dan nederlands, pauze en weer les tot vijf uur!
quote:
Niet echt meerquote:Op donderdag 10 november 2011 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hups ga jij nog met Annet om?
Dat heeft net zo veel te maken met groepsaansprakelijkheid als een walnoot in een aardbei-vanillepuddingquote:Op donderdag 10 november 2011 15:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er zijn tokkies die gehele groep Noord-Afrikanen verantwoordelijk houden voor wat een paar personen doen.
Uitprinten?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook hoorPerfect werkend systeem maar je moest alsnog naar school om het uitgeprint in te leveren. Persoonlijk.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was niet zo lief op school, van 2 scholen uhm afgetrapt. Toen verder gegaan op volwassenen onderwijs![]()
Maandag 4 uur Nederlands en 4 uur biologie
Dinsdag 4 uur economie
Woensdag 4 uur aardrijkskunde
Donderdag 4 uur Engels
Vrijdag 4 uur wiskunde
Dinsdag en woensdag kon ik uitslapen want lessen begonnen pas om 12 uur. Engels ben ik alleen op tentamens en het examen geweest, de lerares kwam dr eigen voorstellen aan me op mn diplomauitreiking![]()
De vrijdag was het leukst![]()
Van 8:45 tot 12:30 wiskunde. Met zn allen rond 9:45 pas verzamelen op school in de kantine, om 10 uur zaten we met de hele klas in het poolcentrum en dat gewoon elke vrijdag weer.
Na een paar weken kwam de leraar ons daar opzoeken en riep hij dingen als dit heeft NIKS met wiskunde te maken.
Ik: pardon? Ik moet toch echt berekenen hoe en waar ik deze bal moet raken om die bal dat gat in te krijgen!
Zijn antwoord: ik geef het op met jullie, ik ben verbaasd over de hoge cijfers die jullie halen met zo weinig inzet!
Hoezo eigenlijk?quote:
Ik vond laatst een handgeschreven werkstuk over walrussenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitprinten?
HANDGESCHREVEN JONGE!!
De encyclopedie van school kapotknippen om je werkstuk af te makenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond laatst een handgeschreven werkstuk over walrussenMet een halve National Geographic er in geplakt
Dunnoquote:Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jezus.
[..]
Hoezo eigenlijk?Jullie waren best close alles? Toch?
Je wilde mijn ervaring toch weten met groepsaansprakelijkheid? Ter info: Ik woonde in een klein dorpje waar ons ons kent. De gemeenschap daarzo was nog niet zo multicultureel als in de 'grote stad'.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heeft net zo veel te maken met groepsaansprakelijkheid als een walnoot in een aardbei-vanillepudding
Dat heeft niets te maken met groepsaansprakelijkheidquote:Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je wilde mijn ervaring toch weten met groepsaansprakelijkheid? Ter info: Ik woonde in een klein dorpje waar ons ons kent. De gemeenschap daarzo was nog niet zo multicultureel als in de 'grote stad'.
Je gaat er wel heerlijk op doorquote:Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met groepsaansprakelijkheidLaat maar.
Ik ben extreem makkelijk trolbaar. Niet doorvertellen.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je gaat er wel heerlijk op door
Brb even een topic openenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben extreem makkelijk trolbaar. Niet doorvertellen.
Creabea!!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb op de basisschool ook al mijn werkstukken met de hand geschreven en zelf tekeningen erbij gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |