[insert custom undertitle]quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij hadden vroeger pas een perfect werkend systeem op school!!
Je moest een half uur door weer en wind fietsen om vervolgens op een groot schoolbord in de aula te zien dat de eerste paar uur waren uitgevallen!
Beat that!!
I'm really old
Doe dan Huppel is de beste Muts. Zelfspot ftw.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[insert custom undertitle]
Suggestie: Huppelmuts is de beste!
Ja toch?
Teveel denkwerk voor dit blondje!!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het kan nog veel makkelijker: stap in de trein, rij naar een dorpje (het volgende station), check daar in, reis naar amsterdam, reis terug (geheel legaal dit) en rij voorbij het dorpje en check thuis weer uit. Dan betaal je maar een heel klein stukje en je hoeft nog geen 5 minuten zwart te rijden = geen conducteurs.
Oh die ga ik doenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe dan Huppel is de beste Muts. Zelfspot ftw.
Dat fietsen moest ik ook hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Je moest een half uur door weer en wind fietsen om vervolgens op een groot schoolbord in de aula te zien dat de eerste paar uur waren uitgevallen!
Beat that!!
I'm really old
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Teveel denkwerk voor dit blondje!!
Ja!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[insert custom undertitle]
Suggestie: Huppelmuts is de beste!
Ja toch?
Ja dit.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Teveel denkwerk voor dit blondje!!
Doe dan!quote:
Dat had ik ook op de Mavo.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Beat that!!
I'm really old
You like blondes?quote:
Dan word ik jaloers.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan!
Sowieso moet er meer huppeladoratie komen hier
Ik heb het 1 keer gehad waren gewoon alle lessen behalve 1 uitgevallen en dus hadden ze die verzet.quote:
Iets met F5?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan!
Sowieso moet er meer huppeladoratie komen hier
IK ZIE HET!!quote:
Huppelkliboadoratie dan?quote:
Mijn OV-chipkaart was gescheurd, dus kapot. Ik overal rondbellen dat ik een nieuwe wil. Duurt 3 weken... 3 WEKEN!! Dat is gewoon bijna 160 euro aan reiskosten.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
80 ct is me nog niet gelukt, 2 euro wel...
Not enoughquote:
Hier klopt iets nietquote:Op donderdag 10 november 2011 15:37 schreef Tchock het volgende:
Ik ben voor de eerste keer in mijn leven huiswerk aan het maken dat daadwerkelijk leuk is en ik doe het nog niet. Wat is er mis met mij?
Ja? Wat is er mis met jou?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:37 schreef Tchock het volgende:
Ik ben voor de eerste keer in mijn leven huiswerk aan het maken dat daadwerkelijk leuk is en ik doe het nog niet. Wat is er mis met mij?
Ja..quote:Op donderdag 10 november 2011 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gehad waren gewoon alle lessen behalve 1 uitgevallen en dus hadden ze die verzet.
Was ik gvd voor jan lul om half 7 mn nest al uit op een maandagochtend
Drie weken lang? Held. Je bent een Held.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:37 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Mijn OV-chipkaart was gescheurd, dus kapot. Ik overal rondbellen dat ik een nieuwe wil. Duurt 3 weken... 3 WEKEN!! Dat is gewoon bijna 160 euro aan reiskosten.
Dus ik een plan smeeden om niet te hoeven betalen. Elke keer als ik de bus inloop kaart voor de scanner, verbaasd kijken dat hij het niet doet. Lief naar de buschauffeur kijken en mogen doorlopen.Verder bij Schiedam over het hekje "vallen" om het metroterrein te enteren. En bij Coolhaven met de lift omhoog (hoef je geen hekje door). 3 weken lang gratis reizen
![]()
Ja en vroeger moest je ook echt naar school om verslagen enz in te leveren!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja..Dat zijn bekende verhalen.
Of dat de eerste 4 uur waren uitgevallen, het vijfde uur standaard een tussenuur en dat je het 6de uur, na de grote pauze dus, weer op school moest zijn.
Klinkt als een bekende route vanuit het Westlandquote:Op donderdag 10 november 2011 15:37 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Mijn OV-chipkaart was gescheurd, dus kapot. Ik overal rondbellen dat ik een nieuwe wil. Duurt 3 weken... 3 WEKEN!! Dat is gewoon bijna 160 euro aan reiskosten.
Dus ik een plan smeeden om niet te hoeven betalen. Elke keer als ik de bus inloop kaart voor de scanner, verbaasd kijken dat hij het niet doet. Lief naar de buschauffeur kijken en mogen doorlopen.Verder bij Schiedam over het hekje "vallen" om het metroterrein te enteren. En bij Coolhaven met de lift omhoog (hoef je geen hekje door). 3 weken lang gratis reizen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |