Wat is, als ik vragen mag, hard vet? Precies wat het woord zegt? En wat doe je er dan meequote:Op donderdag 10 november 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder vanochtend:
Hups ga jij vandaag even heel de stad rond op zoek naar hard vet, ik laat de scooter wel staan dan kan je daarmee gaan.
Ik heb het halve huis op zn kop gezet op zoek naar de sleutel, maar die zit gewoon in haar jaszak en die hangt op dr werk.
Noemt je moeder je Hups?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder vanochtend:
Hups ga jij vandaag even heel de stad rond op zoek naar hard vet, ik laat de scooter wel staan dan kan je daarmee gaan.
Ik heb het halve huis op zn kop gezet op zoek naar de sleutel, maar die zit gewoon in haar jaszak en die hangt op dr werk.
Dat is lekker door de boerenkool alleen tegenwoordig verkopen ze het bijna nergens meer.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is, als ik vragen mag, hard vet? Precies wat het woord zegt? En wat doe je er dan mee
Ghehequote:Op donderdag 10 november 2011 14:55 schreef Tchock het volgende:
Ik googelen op hard vet, het enige wat ik vind is 'Is it hard to become a vet' en Vet Hard
Wij kopen altijd gewoon spekreepjes en bakken die uitquote:Op donderdag 10 november 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Uhm het is zeg maar vet spek. Moet je uitbakken en dan is het overheerlijk
Ja nee, hard vet is lekkerder en net ff iets andersquote:Op donderdag 10 november 2011 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij kopen altijd gewoon spekreepjes en bakken die uit
Toch es proberen danquote:Op donderdag 10 november 2011 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nee, hard vet is lekkerder en net ff iets anders
Ook wel te begrijpenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja omgooien vind ik ook, maar mijn collegas in AP en NA en LA zijn het daar niet mee eens![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
BB is best belangrijk voor onze school. Al het aangeleverde studiemateriaal staat erop, webmail gaat ook via daarzo. Rooster staat erop, daarmee dus ook roosterwijzigingen. Enzovoorts.
Ik doe een deeltijdopleiding, dus ik ben meer afhankelijk van BB dan een voltijd student. Want ook alle readers staan erop die we nodig hebben voor de hoorcolleges e.d..
Ah zo, ja, dan moet dat gewoon gefixed worden, raar ook dat er geen standby diensten worden gedraaid op scholen, IT-wise is het zelfs not-done!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blackboard is voor mij en vele studenten met mij onmisbaar. Als blackboard op vrijdagnacht uitvalt en de eerstvolgende werkdag weer gefixd wordt ben ik gewoon de klos. In het ergste geval word ik uit mijn vak gezet en mag ik geen tentamen doen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is lekker door de boerenkool alleen tegenwoordig verkopen ze het bijna nergens meer.
Nouja, de basis is schitterend natuurlijk. Maar de uitwerking is dramatisch slecht.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:10 schreef Tchock het volgende:
Over Blackboard gesproken; wie dat bedacht heeft mag echt verbannen worden. Piratenstijl. Op een onbewoond eiland met een schildpad en een pistool met één kogel er in.
Dat bedoel ik. Een beetje het OV-chipkaart verhaalquote:Op donderdag 10 november 2011 15:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nouja, de basis is schitterend natuurlijk. Maar de uitwerking is dramatisch slecht.
Succes!!quote:
Nee.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]Of Magister, hebben jullie dat ook?
Tof nummer ja, alleen die clipquote:Op donderdag 10 november 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes!!
Is haast nergens meer te krijgen![]()
Oh wat een heerlijk geil nummer is dit toch
Wij hadden op de middelbare dus een perfect werkend systeem, en toen werd het vervangen door Magister: vrijwel hetzelfde systeem, maar dan op basis van Silverlight en dus gigantisch groot met laadtijden van +5 minutenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee.Maar ELO is echt treurig. Werkt alleen in IE.
Niks is te vinden daarop, alles wordt er maar opgegooid maar uitleggen hoe en wat?
Nee.
[..]
Tof nummer ja, alleen die clip
De OV chipkaart had sowieso geen succes van slagen. Maar het idee dat het gewoon door onze strot word geduwd is wel terecht inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Een beetje het OV-chipkaart verhaal
Ik ben van de TMF generatie maar ik heb het nooit gesnapt. Ik luister muziek voor de muziek, clips doen me weinig.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee.Maar ELO is echt treurig. Werkt alleen in IE.
Niks is te vinden daarop, alles wordt er maar opgegooid maar uitleggen hoe en wat?
Nee.
[..]
Tof nummer ja, alleen die clip
Wat een faal ding is dat zeg!!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
De OV chipkaart had sowieso geen succes van slagen. Maar het idee dat het gewoon door onze strot word geduwd is wel terecht inderdaad.
Walgelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hadden op de middelbare dus een perfect werkend systeem, en toen werd het vervangen door Magister: vrijwel hetzelfde systeem, maar dan op basis van Silverlight en dus gigantisch groot met laadtijden van +5 minutenEn toen als klap op de vuurpijl ELO er bij, zodat we altijd allebei moesten bijhouden
Ik vind clips ook nooit zo.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van de TMF generatie maar ik heb het nooit gesnapt. Ik luister muziek voor de muziek, clips doen me weinig.
Say wuuuut?!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een faal ding is dat zeg!!
Al ben ik 2 weken terug wel voor 80 cent heen en weer geweest naar Amsterdam
Ja goed hequote:Op donderdag 10 november 2011 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Walgelijk.
[..]
Ik vind clips ook nooit zo.
[..]
Say wuuuut?!
Dat begrijp ik dus ook niet. De school waar ik mn MBO opleiding deed, had zo ongeveer hetzelfde gedaan. Eerst een subliem werkend systeem dat gemaakt was door een paar HBO studenten, waar zelden klachten over waren. En vervolgens naar een crappy systeem wat ze veels te veel geld had gekost. Met als gevolg dat er een regen van klachten kwam. En gewoon niet terug willen naar dat vorige systeem eh.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hadden op de middelbare dus een perfect werkend systeem, en toen werd het vervangen door Magister: vrijwel hetzelfde systeem, maar dan op basis van Silverlight en dus gigantisch groot met laadtijden van +5 minutenEn toen als klap op de vuurpijl ELO er bij, zodat we altijd allebei moesten bijhouden
80 ct is me nog niet gelukt, 2 euro wel...quote:Op donderdag 10 november 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een faal ding is dat zeg!!
Al ben ik 2 weken terug wel voor 80 cent heen en weer geweest naar Amsterdam
I haz skillzquote:Op donderdag 10 november 2011 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
80 ct is me nog niet gelukt, 2 euro wel...
Geweldigquote:Op donderdag 10 november 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
Inchecken op Gorinchem, vergeten uit te checken in Dordrecht. Conducteur ontlopen in de dubbeldekker naar Amsterdam, ook op Amsterdam niet uitgecheckt en op dezelfde manier weer terug naar Gorinchem. Toen wel uitgecheckt. Kostte me om precies te zijn 79 cent![]()
Ik had een rebelse bui
Het kan nog veel makkelijker: stap in de trein, rij naar een dorpje (het volgende station), check daar in, reis naar amsterdam, reis terug (geheel legaal dit) en rij voorbij het dorpje en check thuis weer uit. Dan betaal je maar een heel klein stukje en je hoeft nog geen 5 minuten zwart te rijden = geen conducteurs.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
Inchecken op Gorinchem, vergeten uit te checken in Dordrecht. Conducteur ontlopen in de dubbeldekker naar Amsterdam, ook op Amsterdam niet uitgecheckt en op dezelfde manier weer terug naar Gorinchem. Toen wel uitgecheckt. Kostte me om precies te zijn 79 cent![]()
Ik had een rebelse bui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |