Mag ik een abbo ?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Deze in de gaten houden:
http://twitter.com/#!/WvhJNL
Nog onduidelijk, maar zelf vermoed ik een uurtje of 22:00
wat heb je voor me lieffiequote:
Alleen ranja en sinaasappelsap. De rest is op.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
wat heb je voor me lieffie?
Beide lekkerquote:Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen ranja en sinaasappelsap. De rest is op.En koffie dan enzo.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Beide lekker
Mag ik dan ook uit jouw glas drinken?
Ik ben gezond, en aangezien jij ook een FOK!user bent is de kans erg klein dat je een SOA hebt.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Uhhh, krijg je daar geen ziektes van?
De piraat neemt vast allemaal enge ziektes mee uit verre landenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ben gezond, en aangezien jij ook een FOK!user bent is de kans erg klein dat je een SOA hebt.
Of je moet bare gangbangs geven op je zolderkamertje
wie is het geworden ?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
Verloren...Website van het Jaar...zonde
quote:
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, gun ik ze ook wel, maar liever FOK!
Ik ga morgen gelijk ff de bank bellen, maar zal wel zoiets zijn van: ja binnen 5 werkdagen sturen we nieuwe pincode, 3 dagen erna het pasje en deze moet persoonlijk in ontvangst worden genomen. Als dit niet lukt naar het postkantoor voor 1 maand, en daarna nog 1 maand bij de regiobank. Laat ik net begin januari pas terug zijn!!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Herkenbaar, kut is dat, die van mij is een keer gejat. Moest ongeveer een week wachten
En nu?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelijk ff de bank bellen, maar zal wel zoiets zijn van: ja binnen 5 werkdagen sturen we nieuwe pincode, 3 dagen erna het pasje en deze moet persoonlijk in ontvangst worden genomen. Als dit niet lukt naar het postkantoor voor 1 maand, en daarna nog 1 maand bij de regiobank. Laat ik net begin januari pas terug zijn!!nutteloos
Ja, dat probleem had ik dus ook, geef ze anders gewoon aan dat je niet langer in Nederland bent, maar het pasje gewoon nodig hebt met hoge spoed (dan wel langsgaan bij een kantoor natuurlijk), hopelijk helpt dat wat.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelijk ff de bank bellen, maar zal wel zoiets zijn van: ja binnen 5 werkdagen sturen we nieuwe pincode, 3 dagen erna het pasje en deze moet persoonlijk in ontvangst worden genomen. Als dit niet lukt naar het postkantoor voor 1 maand, en daarna nog 1 maand bij de regiobank. Laat ik net begin januari pas terug zijn!!nutteloos
Ook dat soort "vrienden" gehad, leuk is dat inderdaad. Als je dan een keer een kutperiode hebt laten ze je keihard vallen. En maakt helemaal niet uit dat je het hier postquote:Op donderdag 10 november 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vriendinnen zijn er alleen in leuke tijden.In de zware tijden zijn ze er niet. Leuke vriendinnen he. Sorry moest dit ergens kwijt.
Dat gaat ik morgen dus even horenquote:
Zwaar vervelend dat, veel vrienden zijn wel zo, maar er zitten er toch altijd wel een paar tussen die je altijd steunen?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vriendinnen zijn er alleen in leuke tijden.In de zware tijden zijn ze er niet. Leuke vriendinnen he. Sorry moest dit ergens kwijt.
Kan ik even proberen, alleen dan hebben ze 1 dag om dat te fixen, zondag zijn ze dicht en maandag ga ik richting engelandquote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat probleem had ik dus ook, geef ze anders gewoon aan dat je niet langer in Nederland bent, maar het pasje gewoon nodig hebt met hoge spoed (dan wel langsgaan bij een kantoor natuurlijk), hopelijk helpt dat wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |