Mensen doen voor minder.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef Kandijfijn het volgende:
10 euro, voor de eerste die haar doodschop
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef Kandijfijn het volgende:
10 euro, voor de eerste die haar doodschop
Dan ben je dus de enige.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef Taurus het volgende:
Leuke TT.Ik heb eigenlijk niet zoveel tegen dit mens.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef waxmask het volgende:
Dit gedrocht mag helaas ook nu in de OP. Al is het maar om de rest te waarschuwen...
Dit is de middelvinger van Van Der Veer naar de kijker voor het stemmen op VI....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ah wilde net de nieuwe openen.
Wat zijn P&W denkende?
Oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:In 2006 onderging Ingeborg Beugel een facelift in het Thaise Bumrungrad Hospital in Bangkok. Er werd een radioprogramma over gemaakt dat in 2007 werd uitgezonden in 'De Ochtenden' van de AVRO. Het programma werd herhaald op HollandDoc in 2008.
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:18 schreef YazooW het volgende:
Klopt dit trouwens wat op dr wikipedia staat?
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoe ze voor de facelift eruit zag.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij is ziedend. Hij gaat proberen het rustig te vertellen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bram gaat ff woedend zijn
Ja dat klopt, ik heb de docu gehoord/gezien.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
of je bent gewoon een lekkere chimeidquote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben je wel een baas als je bij hem stage mag lopen
Zag net nog een foto van een typische fokkerquote:Op woensdag 9 november 2011 23:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
of je bent gewoon een lekkere chimeid
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kort, lekker pittig.
Soort van kanker, dat heb je niet 1,2,3 weg.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef Tchock het volgende:
Ik kom verder nooit in dit topic, maar hebben jullie misschien meer informatie over waarom dat irritante schijtmens als een steenpuist aan die tafel mag blijven kleven?
Of de 200 van Jeroen zijn er 201 geworden.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Soort van kanker, dat heb je niet 1,2,3 weg.
Misschien meer chemische middel over heen gooien
Jij denkt dat een man bestaat die hem daarin zou durven prikkenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:27 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Of de 200 van Jeroen zijn er 201 geworden.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jij denkt dat een man bestaat die hem daarin zou durven prikken?
Als dit je standaard is kom je wel snel aan de 200.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Serieus dan kun je bij elk probleem zeggenquote:
Doodknuppelen die slet.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Serieus dan kun je bij elk probleem zeggen
MENSEN IN AFRIKA HEBBEN GEEN WATER WAAR HEBBEN WE HET OVER
wie is dat kreng?
Het wordt vervelend na, wat zal het zijn, 5 afleveringen?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef Taurus het volgende:
Dit is toch grappig. Ik vind dat vrouwtje wel amusant.
Ingeborg heeft - onvoorstelbaar maar waar - een partner. En gezien haar opmerking tegen die marsganger van eergisteren heeft ze daar nog seks mee ook. Aaargh. Ik denk dat de aanwezigheid van Ingeborg inderdaad komt doordat de regisseur Bert van der Veer schijt heeft aan de kijkers. Bovendien is Bert ook rete-irritant, dus misschien is ie wel dikke maatjes met die rimpelgnoom.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
echt ik stuur de maffia op haar afquote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Serieus dan kun je bij elk probleem zeggen
MENSEN IN AFRIKA HEBBEN GEEN WATER WAAR HEBBEN WE HET OVER
wie is dat kreng?
Jij bent zeker single of in een slecht huwelijk?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef Taurus het volgende:
Dit is toch grappig. Ik vind dat vrouwtje wel amusant.
Ik vermoed dat ze blijft onder de noemer negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ingeborg heeft - onvoorstelbaar maar waar - een partner. En gezien haar opmerking tegen die marsganger van eergisteren heeft ze daar nog seks mee ook. Aaargh. Ik denk dat de aanwezigheid van Ingeborg inderdaad komt doordat de regisseur Bert van der Veer schijt heeft aan de kijkers. Bovendien is Bert ook rete-irritant, dus misschien is ie wel dikke maatjes met die rimpelgnoom.
Geweldig jaquote:Op woensdag 9 november 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
Heerlijk toch altijd om Bram weer met z'n precieze woordkeuze zaken te zien uitleggen zodat het altijd lijkt alsof hij altijd gelijk heeft en nog nooit een zaak verloren heeft.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:31 schreef waxmask het volgende:
Bram kijk maar goed...dat is Eva over 20 jaar...
Hij heeft zelf Judith Osborne. Dus wat dat betreft..quote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ingeborg heeft - onvoorstelbaar maar waar - een partner. En gezien haar opmerking tegen die marsganger van eergisteren heeft ze daar nog seks mee ook. Aaargh. Ik denk dat de aanwezigheid van Ingeborg inderdaad komt doordat de regisseur Bert van der Veer schijt heeft aan de kijkers. Bovendien is Bert ook rete-irritant, dus misschien is ie wel dikke maatjes met die rimpelgnoom.
Europa staat op instorten en wij kijken naar Ingeborg Beugel ...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef Roland. het volgende:
"europe staat op instoren en we hebben 't over dit"
Fixed.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:33 schreef Tchock het volgende:
Het is alsof P&W al hun gasten kijkers haten
Je staat als neukertje van Papandreou wel hoger op de ladder dan Tchock, tweevoudig toerist lijkt me.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:33 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Europa staat op instorten en wij kijken naar Ingeborg Beugel ...
Hoezo is zij trouwens deskundig wat betreft Griekenland. Word je deskundige als je een relatie met een Griek gehad hebt?
Alsof de regisseur de gasten uitnodigtquote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef Spaarne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
GA DE WERELD REDDEN DAN K****WIJF
Nouja én alsof het van landsbelang is! Van mij hoefde die Beugel er niet te zitten hoor, en ik vind Bram best een aangename interessante gast, maar hij denkt zelf dat hij het verschil van de avond gaat maken volgens mij.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
Heerlijk toch altijd om Bram weer met z'n precieze woordkeuze zaken te zien uitleggen zodat het altijd lijkt alsof hij altijd gelijk heeft en nog nooit een zaak verloren heeft.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:35 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat, dan vergaat Ingeborg ook. Zo heb elk nadeel ze voordeel, toch.
<3quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef YazooW het volgende:
RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP
Zat zichzelf te erg op te hemelenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef Tchock het volgende:
Kut filmpje gemist. Wat deed Niehe fout?
Gênanter ook. Stukken gênanter.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef Caland het volgende:
Dit is zo mogelijk nog chananter dan die ego-trip.
Ik herkende mezelf niet meer op TV. Het was dan ook een jongensdroom die uitkwam, fantastische show, geweldig ongelofelijk dat dit kan blablablaquote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef Caland het volgende:
Dit is zo mogelijk nog chananter dan die ego-trip.
Nee, ik kom net kijken of Fok!quote:
Basislessen.quote:
ahahahaquote:Op woensdag 9 november 2011 23:41 schreef Spaarne het volgende:
Ik vind Ingeborg op Catweazle lijken: http://www.artikel7.nu/wp-content/uploads/2010/10/catweazle1.jpg
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Basislessen.
1. Het is FOK! (full capitals, uitroepteken)
2. chanant is expres
3. hont ook
4. kad ook, maar dan niet grappig
5. begin niet over friet of patat
6. gebruik
Het is gewoon een kwalquote:Op woensdag 9 november 2011 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom iedereen zo over hem heen viel. Typisch kleinburgerlijke jaloezie.
Dankje. Goh, dat ik daar 11 jaar over heb moeten doen om dat te leren.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Basislessen.
2. chanant is expres
3. hont ook
6. gebruik
het is FoK!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Basislessen.
2. chanant is expres
3. hont ook
6. gebruik
Als 'ie nou nog: 'wat zeiken jullie nou, doen jullie het me na?' zou zeggen..quote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwal
Ja. Bejaarden gaan wel vaker niet met de tijd mee.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankje. Goh, dat ik daar 11 jaar over heb moeten doen om dat te leren.
Als je chanant niet kent kunnen we nergens meer zeker van zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankje. Goh, dat ik daar 11 jaar over heb moeten doen om dat te leren.
Na La Tribu de Dana is er niks boeiends gemaakt.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Franse taal
De muziek van Ivo
Franse straatrap
Net nog op m'n ipod gezetquote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Na La Tribu de Dana is er niks boeiends gemaakt.
Uit de algemene voorwaarden:quote:
En jij bent akkoord gegaan met alle bepalingen, dus ook met de spelling van FOK!.quote:1. Algemeen
a. FOK.nl (inclusief alle sub- en zustersites- en onderdelen), hierna te noemen ‘FOK!', is een gratis dienst van Kajira Webmedia. Het gebruik van FOK! is open en vrij voor eenieder, mits deze niet de toegang tot FOK! is ontzegd. De gebruiker, hierna te noemen ‘Gebruiker' of ‘User' verklaart zich bij gebruik van FOK! expliciet akkoord met alle voorwaarden en bepalingen in dit document.
Ivo kan alles.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Spaarne het volgende:
Ik wist helegaar niet dat Ivo kon zingen. Genant.
wattes?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Spaarne het volgende:
Ik wist helegaar niet dat Ivo kon zingen. Genant.
Dat jij het niet spreekt of verstaat maakt het geen "quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Na La Tribu de Dana is er niks boeiends gemaakt.
sorry, ik bedoelde: "ik vind het eenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat jij het niet spreekt of verstaat maakt het geen "" taal natuurlijk.
Beetje tegenstrijdig dat hij zelf 'woedend' is over wat matige beschuldigingenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef Omnifacer het volgende:
Moszko heeft weer eens gelijk
Gewoon laten lullen!
is het ook, ranzige taal bahquote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sorry, ik bedoelde: "ik vind het eentaal "
Niks tegenstrijdigs aan. Domme opmerking.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig dat hij zelf 'woedend' is over wat matige beschuldigingen
Dat soort dames kom ik regelmatig tegens tijdens het wandelen. 30 euro pzc.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Doet mij altijd wat viezig en smoezelig aan.....
Ik was haar voor gebruik wel even.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef waxmask het volgende:
Doet mij altijd wat viezig en smoezelig aan.....
Vijfjes?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sorry, ik bedoelde: "ik vind het eentaal "
¤30? Toch niet in de discount corner op de Wallen?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat soort dames kom ik regelmatig tegens tijdens het wandelen. 30 euro pzc.
Was je jezelf ook even? Wel zo prettig voor de dame.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was haar voor gebruik wel even.
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 09-11-2011 om 23:49:29Fijn verwarrend ontregelend mens die Beugel. Dwars door ieder format heen. Ik ben fan. #penw reageer retweet
Nou, dan is Dijkshoorn maar fan. Ik niet. Dijkshoorn vind ik btw ook niet leuk.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef Caland het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 09-11-2011 om 23:49:29Fijn verwarrend ontregelend mens die Beugel. Dwars door ieder format heen. Ik ben fan. #penw reageer retweet
Mooie diss was dat jaquote:Op woensdag 9 november 2011 23:49 schreef waxmask het volgende:
Hahahaha Ivo neemt zichzelf serieus naast Ingeborg...zeker over Griekenland...![]()
![]()
![]()
In het format staat niet dat ze niet mag praten of wel somsquote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef Caland het volgende:
Wie? Dat mishandeld kind?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was dat nou jamai in die reclame?
Nee van de pelgrimstocht ofzo, aankondiging voor ander programmaquote:
niemand?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
Genoeg gelachen, maar.. was wel lachen he
wie kent z'n klassiekers?
Dijkshoorn is echt iemand die bekend is, maar eigenlijk niets kan.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Nou, dan is Dijkshoorn maar fan. Ik niet. Dijkshoorn vind ik btw ook niet leuk.
Nou dan kan ik dat toch knap vinden?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie dan ook gestudeerd. Pik.
Ik hoop nog steeds dat ze een gast zo gek krijgt, dat die spontaan besluit een stoelpoet af te breken om haar hersenen in te slaanquote:Op donderdag 10 november 2011 01:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind haar eigenlijk wel steeds grappiger worden. Ze gaat zich natuurlijk steeds relaxter voelen nu ze er al vier keer of zo gezeten heeft en durft steeds meer te zeggen.
Doe eens normaal man!quote:Op donderdag 10 november 2011 01:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze een gast zo gek krijgt, dat die spontaan besluit een stoelpoet af te breken om haar hersenen in te slaan.
Zoiets als die Saunders?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:11 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Dijkshoorn is echt iemand die bekend is, maar eigenlijk niets kan.
Bert heeft er inderdaad geen oog voor, P&W doet het zo slechtquote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Niet dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef waxmask het volgende:
Ellen ten Damme een groot succes noemen...![]()
![]()
Niet zomaar een succes, zelfs unaniem een belachelijk groot succes!quote:
Wat een waardeloos artikel zegquote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef pberends het volgende:
FP: Ingeborg Beugel wekt irritatie in P&W
Niet zo waardeloos als Ingeborg.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een waardeloos artikel zeg
Dit.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een waardeloos artikel zeg
Je moet echt eens stoppen met die gekleurde artikelen over P&W en DWDD. Regelmatig ben ik het wel met je eens hoor, maar het zijn bijna altijd matige, zeikerige en zeer gekleurde stukjes.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef pberends het volgende:
Met nul komma nul nieuwswaarde.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:28 schreef thettes het volgende:
[..]
Je moet echt eens stoppen met die gekleurde artikelen over P&W en DWDD. Regelmatig ben ik het wel met je eens hoor, maar het zijn bijna altijd matige, zeikerige en zeer gekleurde stukjes.
Dat is waar ik me nogal aan stoor. Die kleur van het stukje zal me een worst wezen maar die stukjes gaan echt nergens over. Een gast hoeft maar een scheet te laten aan tafel en pberends schrijft er een FP-nieuwsbericht overquote:Op donderdag 10 november 2011 17:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Met nul komma nul nieuwswaarde.
Dit bewijst wel weer dat het bij de FOK!-redactie meer gaat om vorm dan om inhoud.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef pberends het volgende:
Heb jij die screenshot zelf gemaakt?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is het gewoon de moeder van Jeroen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:37 schreef Tem het volgende:
Zou ze iedere avond Witteman afzuigen met die junkenbek van d'r?
De Griekse oma van Jeroenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon de moeder van Jeroen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kent FOK! zeker niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:49 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dit bewijst wel weer dat het bij de FOK!-redactie meer gaat om vorm dan om inhoud.
Jullie zullen nooit serieus genomen worden als nieuws site...
[ff bashen]
Haha, zijn moeder!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon de moeder van Jeroen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je denkt dat ze niet een jaartje of 50 liegt over der leeftijd?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, zijn moeder!![]()
Ze is maar twee maanden ouder....
Ik weet nog wel een leuke vervangster.......quote:Op donderdag 10 november 2011 19:47 schreef Jac0bus het volgende:
Die prins komt trouwens niet meer, omdat hij toch zijn zin heeft gekregen met die elektische auto-regeling.
Ja ik ben bang met de benoeming van die nieuwe premier dat ze komt. Laten we hopen dat ze niet komtquote:Op donderdag 10 november 2011 20:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke vervangster.......
Zij is wel de ideale persoon om te trollen. Zet er gewoon iemand tegenover die een betoogje houdt dat de Grieken een lui, corrupt en onvolwassen volk zijn. Waar we geen enkele medelijden mee moeten hebben en dat ze nu eindelijk hun gerechtvaardigde lot treffen. En Beugelbekje zal ontploffen. Jeroen Pauw zou die rol ook op zich kunnen nemen, maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ik ben bang met de benoeming van die nieuwe premier dat ze komt. Laten we hopen dat ze niet komt
Nou, ik zie toch nog wel verschil hoor. Chabot is meer Gilles de la Tourette met Parkinson. Beugel is alleen maar irritant.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:06 schreef Jac0bus het volgende:
Bart Chabot komt. Beetje de mannelijke Beugel, qua irritant zijn dan.
Stiekem begin ik haar optredens trouwens écht vermakelijk te vinden.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef TUFKAL het volgende:
Beugel is welkom. Altijd vermakelijk
Oorzaak maakt niet uit. Irritant is irritant.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, ik zie toch nog wel verschil hoor. Chabot is meer Gilles de la Tourette met Parkinson. Beugel is alleen maar irritant.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
En Connie Palmen komt weer mijmeren over haar Hans. Ze moet onderhand toch eens professionele hulp gaan zoeken.
Dit dus...quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Specularium het volgende:
Connie, allemaal wel leuk en aardig maar het wordt altijd zo zwaarmoedig met die stem en het verhaal.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Connie Palmenover een sherrykanon gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |