Heb je favorieten ingesteld..?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Komt dat later pas of zo?
Want nu doen ze volgens mij nog niks
Ja dat noorderlicht is sick.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef Verbodsbord het volgende:
Damn, 's nachts rondlopen in het bos, belicht door skyrims versie van het noorderlicht, wat kunnen games mooi zijn.
Neequote:
nopequote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee
Maar een overzicht met je char en armour en weapons waarin je kan equipen enzo zoals in morrowind en oblivion, is dat er nog?
Thieves guild is ook erg leuk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Aneurysma het volgende:
Ben lid van de Dark Brotherhood trouwens, is nu al de meest awesome guild. Wederom.
Eensquote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Aneurysma het volgende:
Ben lid van de Dark Brotherhood trouwens, is nu al de meest awesome guild. Wederom.
Ik had er eentje die ijs spuugde maar Blood-dragon heette. Die was ook ziek sterk in elk geval.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:07 schreef tjawatdan het volgende:
Iemand ook al een Ijsdraak tegengekomen? Kwam er net een tegen in de bergen, die dingen zijn sick sterk.
Die bedoelde ik ja, hoe heb je hem gedood?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik had er eentje die ijs spuugde maar Blood-dragon heette. Die was ook ziek sterk in elk geval.
Weet niet hoever je al in de mainquest bent? Op een gegeven moment leer je een shout die draken forceert te landen. Dat in combinatie met een elven mace tegen zijn gezicht en tegelijkertijd healen met mijn linkerhand.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:10 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja, hoe heb je hem gedood?
Dingen verkopen?! Tomaten, Hout en waarschijnlijk nog veel meerquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dingen verkopen?! Tomaten, Hout en waarschijnlijk nog veel meer
quote:
Het is me net gelukt, met wat hulp van een companion en level 20 zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 23:12 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Weet niet hoever je al in de mainquest bent? Op een gegeven moment leer je een shout die draken forceert te landen. Dat in combinatie met een elven mace tegen zijn gezicht en tegelijkertijd healen met mijn linkerhand.
Edit. Ik lieg totaal hier. Dat was mijn laatste normale draak. Die blooddragon lukte mij niet, heb hem uiteindelijk boven een dorpje weten te lokken met allemaal boogschutters (weet niet meer hoe die dingen heten, vijanden in elk geval). Hoe dan ook, die draak landde daar en die boogschutters hebben hem voor me afgemaakt.
Oh en dat ding BLIJFT je achtervolgen trouwens, echt niet meer leuk op een gegeven moment. Heb minsten 8 keer van hem moeten vluchten en hij heeft me meer dan dertig keer gemold.
Draken vermoorden.quote:
Ah nice, ik was 6 ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Het is me net gelukt, met wat hulp van een companion en level 20 zijn
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef tjawatdan het volgende:
Waar kan je de dark brotherhood trouwens vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Uiter-fucking-aard.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm lijkt mij dat je toch meerdere groups kan joinen in 1 game?!
ja, wel moeilijkerquote:Op woensdag 9 november 2011 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
Als ik fallout vet vind he...
is dit dan ook iets voor mij?
beetje opdrachten vervullen, gebied afzoeken en dingen ontdekken??
Aangezien MW3 een klein beetje tegenvalt......
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:26 schreef Aneurysma het volgende:
[..]Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu de baas van de Companions, ga nu op zoek naar DBquote:Op woensdag 9 november 2011 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm lijkt mij dat je toch meerdere groups kan joinen in 1 game?!
Want nu heb ik er toch wel redelijk veel tot nu toe om te joinen
Imperial Legion en Stromcloak ( dat kan ik nog wel begrijpen als je er daar maar 1 van kan joinen )
Maar heb ook nog de Companions , College of Winterhold, en dan nog natuurlijk Thieves en Dark Brotherhood.
Anders moet ik dadelijk 5 games aanmaken
Dit is beter dan Fallout.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
Chill. Kun je mij dan wat vertellen over de weerwolven daar? Hoe werkt dat precies en ben je zelf weerwolf?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Ben nu de baas van de Companions, ga nu op zoek naar DB
Dank uquote:
Het is heel iets anders, je moet er van houden, nou is die kans vrij groot aangezien het echt een super tof spel is naar wat ik kwa gameplay footage heb gezien, tenzij je zoals in mw3 elke 3 seconden enorme vuurzeeën en explosies verwacht. Dan moet ik je teleurstellen..quote:Op woensdag 9 november 2011 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
Weet alleen maar dat je het recht krijgt om huizen te kopen in zo'n stad.. ben de naam kwijt. Vrij vroeg in de mainquest. Heb het alleen nog niet gedaan en geen idee of het in andere steden wel meteen kan.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dank u. Nu ga ik eerst eens een huis zoeken, want moet ergens mijn spullen kwijt
iemand tips daarvoor
?
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:31 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Chill. Kun je mij dan wat vertellen over de weerwolven daar? Hoe werkt dat precies en ben je zelf weerwolf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn firestorm begs to differquote:Op woensdag 9 november 2011 23:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het is heel iets anders, je moet er van houden, nou is die kans vrij groot aangezien het echt een super tof spel is naar wat ik kwa gameplay footage heb gezien, tenzij je zoals in mw3 elke 3 seconden enorme vuurzeeën en explosies verwacht. Dan moet ik je teleurstellen..
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:33 schreef tjawatdan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Ja in Whiterun is dat! Volgens mij pas nadat je de eerste dragon killed en zo ver ben ik nog niet na 8 uur spelenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:33 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Weet alleen maar dat je het recht krijgt om huizen te kopen in zo'n stad.. ben de naam kwijt. Vrij vroeg in de mainquest. Heb het alleen nog niet gedaan en geen idee of het in andere steden wel meteen kan.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:34 schreef Aneurysma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesss.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja in Whiterun is dat! Volgens mij pas nadat je de eerste dragon killed en zo ver ben ik nog niet na 8 uur spelen![]()
Cheaten is dodelijk voor je speelervaring, just sayin'.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga denk ik wel money cheater zodat ik een groot huis kan kopen, Dan neem ik een vrouw dood haar en neem een andere vrouw
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef tjawatdan het volgende:
[..]Alright, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Alleen voor een groot huisquote:Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Yesss.
[..]
Cheaten is dodelijk voor je speelervaring, just sayin'.
[..]
Alright, thanks!
Heb 6 a 7k, maar geen huis misschien ligt het daar aan..quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef ems. het volgende:
Zal wel komen zodra je wat meer goud hebt.
Nee wel 1tje gezien die wil vechten met je voor 100 goldquote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef tjawatdan het volgende:
Hoe de fuck kom je aan een vrouw trouwens? Iemand die er al een heeft?
Knock yourself out.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen voor een groot huisMoet wel Legionnaire waard zijn
Geweaun zorgen dat je d'r aardig vindt en in een tempel een trouwamulet kopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef tjawatdan het volgende:
Hoe de fuck kom je aan een vrouw trouwens? Iemand die er al een heeft?
`quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Heb 6 a 7k, maar geen huis misschien ligt het daar aan..
Nope. Van Oblivion kun je in de wiki van vrijwel elke NPC een screenshot vinden maar voordat Skyrim zo'n uitgebreide wiki heeft zijn we waarschijnlijk een paar maanden verder.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef hans1988 het volgende:
Iemand trouwens al leuk trouw-materiaal gevonden?
Ja ik wel! een mooie nordse vrouwquote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef hans1988 het volgende:
Die uit Riverwoodquote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef hans1988 het volgende:
Geweaun armor/wapen-winkels. Wel van tevoren even je inventory leegmaken als je kunt.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef Laser. het volgende:
Iemand een tip waar ik kan inbreken voor waardevollen spullen?
Denk in maanden, niet in dagen.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:04 schreef SoldMayor het volgende:
Dan wachten Saints Row 3 en AC maar een tijdje.
aka zowel warrior, mage als thief?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:04 schreef Aneurysma het volgende:
Destruction, archery, one-handed, sneak.
Ja ik weet dat je maanden mee zoet kan zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:05 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Denk in maanden, niet in dagen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:04 schreef SoldMayor het volgende:
Okee goed om jullie reactie te lezen.
Mischien dan morgen toch maar meenemen van stage dan.
Dan wachten Saints Row 3 en AC maar een tijdje.
Ja en dan speelt hij hem 2 uur en dan is het ... Sold .. Fifa?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Nelis zal hem ook wel halenIn het duits dan waarschijnlijk
Ja.. opvallend. Ik heb een Wood Elf en de bedoeling was om zoals altijd volledig thief te gaan. Maaaaarrrrr met dat nieuwe archery-systeem is volledig op pijl en boog werken bijna ondoenbaar, of minstens erg onhandig, dus daarom ben ik geforceerd om mijn elven mace erbij te houden. Omdat ik dan een hand vrijhoud heb ik daar meestal een flame-spell in. Dus ja.. uiteindelijk alledrie eigenlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:05 schreef leeell het volgende:
[..]
aka zowel warrior, mage als thief?
Archery + dual wield sword (zeker als elf)quote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja.. opvallend. Ik heb een Wood Elf en de bedoeling was om zoals altijd volledig thief te gaan. Maaaaarrrrr met dat nieuwe archery-systeem is volledig op pijl en boog werken bijna ondoenbaar, of minstens erg onhandig, dus daarom ben ik geforceerd om mijn elven mace erbij te houden. Omdat ik dan een hand vrijhoud heb ik daar meestal een flame-spell in. Dus ja.. uiteindelijk alledrie eigenlijk.Al probeer ik uiteindelijk meer op thief te focussen.
Ja klopt, ga sowieso eens inkopen doen voor wat fatsoenlijke gear dus zal eraan denken.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:09 schreef leeell het volgende:
[..]
Archery + dual wield sword (zeker als elf)
punt is, je kan nooit op zowel magicka als stamina als health focussenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja klopt, ga sowieso eens inkopen doen voor wat fatsoenlijke gear dus zal eraan denken.
Ja goed punt.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:12 schreef leeell het volgende:
[..]
punt is, je kan nooit op zowel magicka als stamina als health focussen
ook omdat je perks kostbaar zijn,
Bij hem is die kans inderdaad grootquote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja en dan speelt hij hem 2 uur en dan is het ... Sold .. Fifa?
zeker omdat stamina keihard nodig is bij archery (zoom + slowtime)quote:Op donderdag 10 november 2011 00:16 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja goed punt.Zit nu te klooien tussen alledrie, hoewel magicka wat minder. Denk dat ik magic voorlopig maar met rust laat inderdaad! Thanks.
Ja! Vet snel gaat dat, pfft.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:20 schreef leeell het volgende:
[..]
zeker omdat stamina keihard nodig is bij archery (zoom + slowtime)
necromancer robesquote:Op donderdag 10 november 2011 00:23 schreef Frankii het volgende:
Wat is eigenlijk standaardgear voor een Breton?
wel beterquote:Op donderdag 10 november 2011 00:26 schreef thettes het volgende:
Is het nu grafisch op de consoles veel beter dan Oblivion of valt het allemaal wel mee?
Ik kan namelijk Oblivion best goed draaien op mijn laptop, maar ik vraag me af hoeveel zwaarder dit zal zijn en vooral hoever je de gfx kan terugschroeven.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
wel beter
ik let er nooit echt op
Skyrim zal niet erg zwaar zijn met alles op Low,quote:Op donderdag 10 november 2011 00:28 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik kan namelijk Oblivion best goed draaien op mijn laptop, maar ik vraag me af hoeveel zwaarder dit zal zijn en vooral hoever je de gfx kan terugschroeven.
Waar heb jij die Firestorm spell gehaald?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
Skyrim zal niet erg zwaar zijn met alles op Low,
even kijken of je de minimal specs red
heb een 75% regenrobe met 12% destruction cost decrease en een destruction hoodquote:Op donderdag 10 november 2011 00:29 schreef speknek het volgende:
Ik wil ook robes dragen, maar je bent gek als je het doet lijkt het wel.
In de beginlevels maakt het niet zoveel uit toch? Ben nu ook nog met one-handed aan het kloten af en toe.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:31 schreef leeell het volgende:
[..]
heb een 75% regenrobe met 12% destruction cost decrease en een destruction hood
zonder kan je niet als mage
winterhold collegequote:Op donderdag 10 november 2011 00:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Waar heb jij die Firestorm spell gehaald?
Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:29 schreef speknek het volgende:
Ik wil ook robes dragen, maar je bent gek als je het doet lijkt het wel.
Mm lol die heb ik dan gemist denk ik. Dadelijk nog maar eens checken.quote:
je unlockt naarmate je progressie boekt in de factionquote:Op donderdag 10 november 2011 00:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Mm lol die heb ik dan gemist denk ik. Dadelijk nog maar eens checken.
Paar uurtjes geleden voor het eerst een beer, troll en sabre cat weten te tacklen. Ik heb het gevoel dat ik eindelijk fatsoenlijk rond kon lopen zonder afgeslacht te worden
ik ga niet happenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:37 schreef tjawatdan het volgende:
Waar moet je als nor al je perks naartoe laten gaan?
Die van mij heb ik nu op archery, two handed en one handed staan.
Bij rank up meestal naar health en magic.
waarom zou je het naast grof vuil zetten?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:38 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb Skyrim (pc versie) tot vrijdagnacht maar even naast de bijbel gezet, de enige juiste plek.
ik laat mij niet verleiden door de Daedra'squote:Op donderdag 10 november 2011 00:39 schreef Aneurysma het volgende:
Een van jullie trouwens al daedric shrines gevonden? Zoja, waar? Dan bedoel ik dus die van die prinsen als Hircine en Sheogarath die je quests en beloningen geven, niet die dingen die je een blessing geven.
Hij zet Skyrim gewoon op de fantasy-afdeling waar het hoort, doe niet zo raar.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:39 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom zou je het naast grof vuil zetten?
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:40 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Hij zet Skyrim gewoon op de fantasy-afdeling waar het hoort, doe niet zo raar.
zo kan je het ook zien jaquote:Op donderdag 10 november 2011 00:40 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Hij zet Skyrim gewoon op de fantasy-afdeling waar het hoort, doe niet zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |