`quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Heb 6 a 7k, maar geen huis misschien ligt het daar aan..
Nope. Van Oblivion kun je in de wiki van vrijwel elke NPC een screenshot vinden maar voordat Skyrim zo'n uitgebreide wiki heeft zijn we waarschijnlijk een paar maanden verder.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef hans1988 het volgende:
Iemand trouwens al leuk trouw-materiaal gevonden?
Ja ik wel! een mooie nordse vrouwquote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef hans1988 het volgende:
Die uit Riverwoodquote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef hans1988 het volgende:
Geweaun armor/wapen-winkels. Wel van tevoren even je inventory leegmaken als je kunt.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef Laser. het volgende:
Iemand een tip waar ik kan inbreken voor waardevollen spullen?
Denk in maanden, niet in dagen.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:04 schreef SoldMayor het volgende:
Dan wachten Saints Row 3 en AC maar een tijdje.
aka zowel warrior, mage als thief?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:04 schreef Aneurysma het volgende:
Destruction, archery, one-handed, sneak.
Ja ik weet dat je maanden mee zoet kan zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:05 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Denk in maanden, niet in dagen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:04 schreef SoldMayor het volgende:
Okee goed om jullie reactie te lezen.
Mischien dan morgen toch maar meenemen van stage dan.
Dan wachten Saints Row 3 en AC maar een tijdje.
Ja en dan speelt hij hem 2 uur en dan is het ... Sold .. Fifa?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Nelis zal hem ook wel halenIn het duits dan waarschijnlijk
Ja.. opvallend. Ik heb een Wood Elf en de bedoeling was om zoals altijd volledig thief te gaan. Maaaaarrrrr met dat nieuwe archery-systeem is volledig op pijl en boog werken bijna ondoenbaar, of minstens erg onhandig, dus daarom ben ik geforceerd om mijn elven mace erbij te houden. Omdat ik dan een hand vrijhoud heb ik daar meestal een flame-spell in. Dus ja.. uiteindelijk alledrie eigenlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:05 schreef leeell het volgende:
[..]
aka zowel warrior, mage als thief?
Archery + dual wield sword (zeker als elf)quote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja.. opvallend. Ik heb een Wood Elf en de bedoeling was om zoals altijd volledig thief te gaan. Maaaaarrrrr met dat nieuwe archery-systeem is volledig op pijl en boog werken bijna ondoenbaar, of minstens erg onhandig, dus daarom ben ik geforceerd om mijn elven mace erbij te houden. Omdat ik dan een hand vrijhoud heb ik daar meestal een flame-spell in. Dus ja.. uiteindelijk alledrie eigenlijk.Al probeer ik uiteindelijk meer op thief te focussen.
Ja klopt, ga sowieso eens inkopen doen voor wat fatsoenlijke gear dus zal eraan denken.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:09 schreef leeell het volgende:
[..]
Archery + dual wield sword (zeker als elf)
punt is, je kan nooit op zowel magicka als stamina als health focussenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja klopt, ga sowieso eens inkopen doen voor wat fatsoenlijke gear dus zal eraan denken.
Ja goed punt.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:12 schreef leeell het volgende:
[..]
punt is, je kan nooit op zowel magicka als stamina als health focussen
ook omdat je perks kostbaar zijn,
Bij hem is die kans inderdaad grootquote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja en dan speelt hij hem 2 uur en dan is het ... Sold .. Fifa?
zeker omdat stamina keihard nodig is bij archery (zoom + slowtime)quote:Op donderdag 10 november 2011 00:16 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja goed punt.Zit nu te klooien tussen alledrie, hoewel magicka wat minder. Denk dat ik magic voorlopig maar met rust laat inderdaad! Thanks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |