Errr.. en wat is er precies anders behalve dat je nu twee handen moet vullen..?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, het kiezen van het wapen etc. fucking lame gedaan. Oblivion/Morrowind was way better met menustructuur.
Uh... ik heb niet meer een beeldvullend scherm met wat ik aan heb en niet en hoe dat eruit ziet. Het ziet er allemaal maar krakkemikkig uit. En het feit dat je je wapen niet kan wisselen zonder het menu in te gaan (hotkey is verwijderd?)quote:Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Errr.. en wat is er precies anders behalve dat je nu twee handen moet vullen..?
beter opletten, 1 klik op de knop favorietenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uh... ik heb niet meer een beeldvullend scherm met wat ik aan heb en niet en hoe dat eruit ziet. Het ziet er allemaal maar krakkemikkig uit. En het feit dat je je wapen niet kan wisselen zonder het menu in te gaan (hotkey is verwijderd?)
Okidoki!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef leeell het volgende:
[..]
beter opletten, 1 klik op de knop favorieten
Op de release wachten is voor losers.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef damirovic het volgende:
wacht eens, jullie spelen al? Hij is pas vrijdag uit toch? WTF
Wordt zo'n beetje overal verkocht in Nederland. Mensen met een X360 of PS3 kunnen hem al spelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef damirovic het volgende:
wacht eens, jullie spelen al? Hij is pas vrijdag uit toch? WTF
Fixedquote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Op de release wachten is voor losers. PC gamers
Misschien lag er een roofvis op te wachtenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Konijn dat ineens verdwijnt in het water![]()
Level 20 hieroquote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Seam het volgende:
Hoe kun je dan trouwen en met wie? Willekeurige personen toch niet?
Ik ben ondertussen al lv 17
Iemand toevallig al in Folgunthor geweest voor een deel van een amulet? Ik zat vast
Zaten er veel boeken in Oblivion? Volgens mij niet... of alleen degene die al in Morrowind zatenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt ziek hoeveel boeken ze in het spel hebben gestopt. Ik zit pas op level 5 en ik heb nu al iets van 40 unieke boeken in mijn inventory. Allemaal leesbaar.
Ja dat doet elk niet-vijandelijk dier. Bugje of grapje ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geen idee. Dit is mijn eerste TES.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zaten er veel boeken in Oblivion? Volgens mij niet... of alleen degene die al in Morrowind zaten
Dat ookquote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
De kaartquote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef themole het volgende:
[..]
Van de kaart is herkenbasr. Dat is gewoon ff wennen. Menus vind ik juist 30x beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |