ja, op save klikkenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef chukchuk het volgende:
Is er een manier om de game handmatig te saven?
is wel de waarheidquote:
jij heb het licht niet uitgevonden hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef leeell het volgende:
[..]Hij moet hem eerst nog unlocken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Hij moet hem eerst nog unlocken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Is er dan ook een clan die daar tegen is?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:22 schreef Aneurysma het volgende:
Hihi homohuwelijken zijn legaal in Skyrim.
Dus jij de bergen in met je cowboy warriorvriendje?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:22 schreef Aneurysma het volgende:
Hihi homohuwelijken zijn legaal in Skyrim.
Ik zet er een bak bier op dat er vroeg of laat een mod uit komt die zulk moreel verwerpelijk gedrag eruit slooptquote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Is er dan ook een clan die daar tegen is?
Vast wel, die oude tovenaars ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Is er dan ook een clan die daar tegen is?
Nee die mag thuis blijven om te koken.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus jij de bergen in met je cowboy warriorvriendje?
Met praktische elke onbelangrijke NPC. Zorgen dat ze je aardig vinden en in zo'n tempel een trouwamulet kopen. (quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Seam het volgende:
Hoe kun je dan trouwen en met wie? Willekeurige personen toch niet?
Ik ben ondertussen al lv 17
Iemand toevallig al in Folgunthor geweest voor een deel van een amulet? Ik zat vast
Holy shitsnacks, binnenkort dan maar eens chickies gaan checkenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Vast wel, die oude tovenaars ofzo.
[..]
Nee die mag thuis blijven om te koken.
[..]
Met praktische elke onbelangrijke NPC. Zorgen dat ze je aardig vinden en in zo'n tempel een trouwamulet kopen. () Als je die omhebt en met iemand praten komen er trouwopties vrij.
Ja, het kiezen van het wapen etc. fucking lame gedaan. Oblivion/Morrowind was way better met menustructuur.quote:
Van de kaart is herkenbasr. Dat is gewoon ff wennen. Menus vind ik juist 30x beter.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef maniack28 het volgende:
2 uur gespeeld, 1e impressie:
- Niet overtuigd door de graphics in steden en van mensen, ik vind de shading/lightning gewoon niet cool. Het is "te"
+ Buiten de steden is het dan wel weer cool gedaan
- de besturing van de menu's
+ Interessant begin van het verhaal
- de map, het zoomen en het verplaatsen naar andere steden of uitzoeken waar ik moet zijn in een stad
So far, gematigd negatief.... sorry guys!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |