Ja! Vet snel gaat dat, pfft.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:20 schreef leeell het volgende:
[..]
zeker omdat stamina keihard nodig is bij archery (zoom + slowtime)
necromancer robesquote:Op donderdag 10 november 2011 00:23 schreef Frankii het volgende:
Wat is eigenlijk standaardgear voor een Breton?
wel beterquote:Op donderdag 10 november 2011 00:26 schreef thettes het volgende:
Is het nu grafisch op de consoles veel beter dan Oblivion of valt het allemaal wel mee?
Ik kan namelijk Oblivion best goed draaien op mijn laptop, maar ik vraag me af hoeveel zwaarder dit zal zijn en vooral hoever je de gfx kan terugschroeven.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
wel beter
ik let er nooit echt op
Skyrim zal niet erg zwaar zijn met alles op Low,quote:Op donderdag 10 november 2011 00:28 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik kan namelijk Oblivion best goed draaien op mijn laptop, maar ik vraag me af hoeveel zwaarder dit zal zijn en vooral hoever je de gfx kan terugschroeven.
Waar heb jij die Firestorm spell gehaald?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
Skyrim zal niet erg zwaar zijn met alles op Low,
even kijken of je de minimal specs red
heb een 75% regenrobe met 12% destruction cost decrease en een destruction hoodquote:Op donderdag 10 november 2011 00:29 schreef speknek het volgende:
Ik wil ook robes dragen, maar je bent gek als je het doet lijkt het wel.
In de beginlevels maakt het niet zoveel uit toch? Ben nu ook nog met one-handed aan het kloten af en toe.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:31 schreef leeell het volgende:
[..]
heb een 75% regenrobe met 12% destruction cost decrease en een destruction hood
zonder kan je niet als mage
winterhold collegequote:Op donderdag 10 november 2011 00:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Waar heb jij die Firestorm spell gehaald?
Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:29 schreef speknek het volgende:
Ik wil ook robes dragen, maar je bent gek als je het doet lijkt het wel.
Mm lol die heb ik dan gemist denk ik. Dadelijk nog maar eens checken.quote:
je unlockt naarmate je progressie boekt in de factionquote:Op donderdag 10 november 2011 00:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Mm lol die heb ik dan gemist denk ik. Dadelijk nog maar eens checken.
Paar uurtjes geleden voor het eerst een beer, troll en sabre cat weten te tacklen. Ik heb het gevoel dat ik eindelijk fatsoenlijk rond kon lopen zonder afgeslacht te worden
ik ga niet happenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:37 schreef tjawatdan het volgende:
Waar moet je als nor al je perks naartoe laten gaan?
Die van mij heb ik nu op archery, two handed en one handed staan.
Bij rank up meestal naar health en magic.
waarom zou je het naast grof vuil zetten?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:38 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb Skyrim (pc versie) tot vrijdagnacht maar even naast de bijbel gezet, de enige juiste plek.
ik laat mij niet verleiden door de Daedra'squote:Op donderdag 10 november 2011 00:39 schreef Aneurysma het volgende:
Een van jullie trouwens al daedric shrines gevonden? Zoja, waar? Dan bedoel ik dus die van die prinsen als Hircine en Sheogarath die je quests en beloningen geven, niet die dingen die je een blessing geven.
Hij zet Skyrim gewoon op de fantasy-afdeling waar het hoort, doe niet zo raar.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:39 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom zou je het naast grof vuil zetten?
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:40 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Hij zet Skyrim gewoon op de fantasy-afdeling waar het hoort, doe niet zo raar.
zo kan je het ook zien jaquote:Op donderdag 10 november 2011 00:40 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Hij zet Skyrim gewoon op de fantasy-afdeling waar het hoort, doe niet zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |