Welke knop is dat?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef leeell het volgende:
[..]
beter opletten, 1 klik op de knop favorieten
topquote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef Aneurysma het volgende:
Je kunt trouwens door links of rechts ingedrukt te houden in je menu sneltoetsen vastleggen. Ingame kun je dan snel wisselen zonder het favorietenmenu.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ai, dat brengt verandering in de zaak. Ik dacht voor een melee(spreek uit: milie) character the gaan, maar als ik de hele tijd wordt weggeslagen lijkt mij dat best nutteloos toch
Y op xbox. Ingame vervolgens pijl omhoog of omlaag.quote:
arrow naar bovenquote:
Komt dat later pas of zo?quote:
Je bent liefquote:
Heb je favorieten ingesteld..?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Komt dat later pas of zo?
Want nu doen ze volgens mij nog niks
Ja dat noorderlicht is sick.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef Verbodsbord het volgende:
Damn, 's nachts rondlopen in het bos, belicht door skyrims versie van het noorderlicht, wat kunnen games mooi zijn.
Neequote:
nopequote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee
Maar een overzicht met je char en armour en weapons waarin je kan equipen enzo zoals in morrowind en oblivion, is dat er nog?
Thieves guild is ook erg leuk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Aneurysma het volgende:
Ben lid van de Dark Brotherhood trouwens, is nu al de meest awesome guild. Wederom.
Eensquote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Aneurysma het volgende:
Ben lid van de Dark Brotherhood trouwens, is nu al de meest awesome guild. Wederom.
Ik had er eentje die ijs spuugde maar Blood-dragon heette. Die was ook ziek sterk in elk geval.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:07 schreef tjawatdan het volgende:
Iemand ook al een Ijsdraak tegengekomen? Kwam er net een tegen in de bergen, die dingen zijn sick sterk.
Die bedoelde ik ja, hoe heb je hem gedood?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik had er eentje die ijs spuugde maar Blood-dragon heette. Die was ook ziek sterk in elk geval.
Weet niet hoever je al in de mainquest bent? Op een gegeven moment leer je een shout die draken forceert te landen. Dat in combinatie met een elven mace tegen zijn gezicht en tegelijkertijd healen met mijn linkerhand.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:10 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja, hoe heb je hem gedood?
Dingen verkopen?! Tomaten, Hout en waarschijnlijk nog veel meerquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dingen verkopen?! Tomaten, Hout en waarschijnlijk nog veel meer
quote:
Het is me net gelukt, met wat hulp van een companion en level 20 zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 23:12 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Weet niet hoever je al in de mainquest bent? Op een gegeven moment leer je een shout die draken forceert te landen. Dat in combinatie met een elven mace tegen zijn gezicht en tegelijkertijd healen met mijn linkerhand.
Edit. Ik lieg totaal hier. Dat was mijn laatste normale draak. Die blooddragon lukte mij niet, heb hem uiteindelijk boven een dorpje weten te lokken met allemaal boogschutters (weet niet meer hoe die dingen heten, vijanden in elk geval). Hoe dan ook, die draak landde daar en die boogschutters hebben hem voor me afgemaakt.
Oh en dat ding BLIJFT je achtervolgen trouwens, echt niet meer leuk op een gegeven moment. Heb minsten 8 keer van hem moeten vluchten en hij heeft me meer dan dertig keer gemold.
Draken vermoorden.quote:
Ah nice, ik was 6 ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Het is me net gelukt, met wat hulp van een companion en level 20 zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |