Ben je een vrouw voorquote:Op woensdag 9 november 2011 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en zo zie ik dat nietik wil alles meteen goed doen (de studentenpsych zei dat ik erg prestatiegericht ben en een laag zelfbeeld heb, no shit
)
quote:
onzeker is iets anders dan een algeheel laag zelfbeeld.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
alle vrouwen zijn toch in wezen onzeker?
Fixedquote:Op woensdag 9 november 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
alle vrouwen mensen zijn toch in wezen onzeker?
Alle mensen zijn toch in wezen onzeker?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
alle vrouwen zijn toch in wezen onzeker?
quote:
ik niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Alle mensen zijn toch in wezen onzeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
ik niet.Wil je wel helpen veranderen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben goed in mannen onzeker laten worden
dus
doe je best maar, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil je wel helpen veranderen hoor. Ben goed in mannen onzeker laten worden
ja maar das mijn probleem n beetje, rationeel gezien weet ik wel dat ik een student ben, en dit doe om te leren en het niet in 1x goed hoef te doen, maar dat voelt niet zo. Heb ook veel te lang over de opzet gedaan, maar daarom heb ik nu ook contact met een studentenpsych, die me schoppen onder mn kont geeftquote:Op woensdag 9 november 2011 17:51 schreef Ripley het volgende:
MM, ik ben ook onzeker maar niet over mijn werk, Dat is ook te scheiden soms. Je moet je werk niet als een verlengde van jezelf zien en commentaar je niet te persoonlijk aantrekken
Haarscheurtjes door de klap van het ongeluk toen? En dat veroorzaakt die hoofdpijn dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het deed bij mij echt niets. Maar het is ook lastig, heb haarscheurtjes in mijn tussenwervels (denkt men) en spanning maakt het erger, maar in hoeverre dat daarbij kan helpen...
Ja, dat is wat de neuroloog uiteindelijk als mogelijke optie gaf, heerlijk vaag dusquote:Op woensdag 9 november 2011 17:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Haarscheurtjes door de klap van het ongeluk toen? En dat veroorzaakt die hoofdpijn dan?
Hier is het een wervelverhaal (grootste deel van de wervels zijn vastgezet door pennen en schroeven). Maar goed, wie weet heb je dan iets aan manuele therapie, als chiro niets heeft gedaan. Ik merk, nu ik weinig tot geen pijn meer heb, nu pas hoeveel invloed dat heeft op je mentale toestand. Hoeveel last je eigenlijk hebt van voortdurend pijn en hoeveel vrijheid je hervindt als die pijn verdwijnt. Dat gun ik iedereen.
En acupunctuur? Dat was ik van plan toen ik de chiro ontdekte.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat is wat de neuroloog uiteindelijk als mogelijke optie gaf, heerlijk vaag dus![]()
En heb ook manuele therapie gehad, hell, wat heb ik niet gehad?![]()
En ik geloof graag hoe heerlijk het moet voelen niet constant pijn te hebben
De chiropractiepraktijk hier hamert ook erg op een gezonde levensstijl, iets met blokkades tussen je wervels veroorzaakt door bepaalde voedingsstoffen. Misschien kun je daar nog iets mee. Een wortelsapdieet ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
Naalden.. check. Been poked like a freaking voodoo doll
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:18 schreef L-E het volgende:
[..]
De chiropractiepraktijk hier hamert ook erg op een gezonde levensstijl, iets met blokkades tussen je wervels veroorzaakt door bepaalde voedingsstoffen. Misschien kun je daar nog iets mee. Een wortelsapdieet ofzo.
I know, maar.... wortelsapjes?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar mee te denken!
Is vast lekkerder dan die ranzige shakes waar ik aan zitquote:Op woensdag 9 november 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I know, maar.... wortelsapjes?
Arme chubbyquote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is vast lekkerder dan die ranzige shakes waar ik aan zit
Same herequote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben er inmiddels wel enigszins aan gewend he, de pijn. Het is nu gewoon even extra erg, fucking state of mind.
Laten we een avondje ruilen van state of mind, ben jij er even vanaf.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben er inmiddels wel enigszins aan gewend he, de pijn. Het is nu gewoon even extra erg, fucking state of mind.
Ja, stom hoofd dat zich te veel aantrekt van mijn stomme hart.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Laten we een avondje ruilen van state of mind, ben jij er even vanaf.
Geef maar aan mij danquote:Op woensdag 9 november 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Lieverd, dat gun ik jou helemaal niet!
Ja, jou gun ik nl alle ellendequote:
Echt als ik me teveel stress maak, Pats boem afgelopenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, stom hoofd dat zich te veel aantrekt van mijn stomme hart.
Daarom, zet er maar bijquote:Op woensdag 9 november 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jou gun ik nl alle ellende
Maar ik kan het hebben, met mijn belachelijke zenlike state of mind doorgaans.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Lieverd, dat gun ik jou helemaal niet!
Ja dat is waar. Jammer dat het niet zo werkt hetquote:Op woensdag 9 november 2011 18:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik kan het hebben, met mijn belachelijke zenlike state of mind doorgaans.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Echt als ik me teveel stress maak, Pats boem afgelopen
Probeer het, Laatste keer is het bijna fout gegaan en weet gewoon dat het niet meer mag dat piekerenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh, dan hoop ik dat je niet zo'n pieker bent als ik.
Jouw hart doet weer op hele andere manieren vervelendquote:Op woensdag 9 november 2011 18:33 schreef ayumu het volgende:
[..]
Probeer het, Laatste keer is het bijna fout gegaan en weet gewoon dat het niet meer mag dat piekeren
Wat doe je nu dan ipv piekeren?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:33 schreef ayumu het volgende:
[..]
Probeer het, Laatste keer is het bijna fout gegaan en weet gewoon dat het niet meer mag dat piekeren
morgen krijg je (hopelijk) leuke postquote:Op woensdag 9 november 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Nare brieven van de bank helpen ook niet. Fijn, aan je ex vast zitten wdb.
Dat is kut jaquote:Op woensdag 9 november 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Nare brieven van de bank helpen ook niet. Fijn, aan je ex vast zitten wdb.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
morgen krijg je (hopelijk) leuke post
Ja en ik weet wel dat hij er niet veel aan kan doen, maar het is zo wel mijn probleem.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Gaan er naakte mannen door de gleuf?
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Gaan er naakte mannen door de gleuf?
alleen de piemelsquote:Op woensdag 9 november 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Je hebt tóch die naakte mannen opgestuurd?
De rest zorgt toch maar voor ellende.quote:
Het hele 'hij kan er niets aan doen' moet je loslaten hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik weet wel dat hij er niet veel aan kan doen, maar het is zo wel mijn probleem.
Tuurlijk kan hij er wel wat aan doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik weet wel dat hij er niet veel aan kan doen, maar het is zo wel mijn probleem.
Je hebt piemels eraf gesneden?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen de piemelsdie pasten door de brievenbus
Mjah, het is wel mijn probleem als hij zijn deel niet voldoende doet.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij er wel wat aan doen.
Hij js verantwoordelijk voor zijn eigen problemen, niet jij
Kijk daar heb je het al, omdat hij zijn deel niet doet.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, het is wel mijn probleem als hij zijn deel niet voldoende doet.
Zoals Chubs zegt, hij moet zíjn problemen oplossen. Nu draag jij die last. Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, het is wel mijn probleem als hij zijn deel niet voldoende doet.
stille wateren, diepe grondenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt piemels eraf gesneden?
En je komt zo lief over
Ja ik merk het.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
stille wateren, diepe gronden
Ach die van jou kan ze vast niet vinden onder die enorme pensquote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik merk het.
Opeens is het een verontrustend idee dat je hier weleens in de buurt bent
Stomme postbodequote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
En nu maar hopen dat de postbode die piemels niet achterover drukt, net als die fles wodka.
Die gaat eraf hequote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach die van jou kan ze vast niet vinden onder die enorme pens
Nogalquote:Op woensdag 9 november 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jouw hart doet weer op hele andere manieren vervelend
Aandacht verleggen naar andere zaken en negatieve zaken proberen te blokkeren, Het grootste probleem zit in mijn werkzaamheden in het verleden,quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stomme postbode
Oh als je geen kaart van me krijgt voor je verjaardag ligt dat niet aan de postbode.
Ik vergeet dat soort dingen gewoon nogal vaak.
Ik mocht mezelf toch niet inpakken?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik krijg nooit zo veel kaarten, dus maak je geen zorgen.
Ik verwacht natuurlijk wel een manshoog cadeau met grote strik
Oh was ik vergeten erbij te zetten dat het iets moet zijn wat ik graag wil hebben?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mocht mezelf toch niet inpakken?
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
En nu maar hopen dat de postbode die piemels niet achterover drukt, net als die fles wodka.
Als het een mansfiguur is die MM al in handen heeft gehad moet je er weer wat aan lijmenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik krijg nooit zo veel kaarten, dus maak je geen zorgen.
Ik verwacht natuurlijk wel een manshoog cadeau met grote strik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik bedoelde gewoon dat het cadeau groot moest zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het een mansfiguur is die MM al in handen heeft gehad moet je er weer wat aan lijmen
Komt goedquote:Op woensdag 9 november 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh was ik vergeten erbij te zetten dat het iets moet zijn wat ik graag wil hebben?
Als jij ingepakt voor de deur staat, geef ik je gewoon snel weer terug aan de postbode hoorquote:
Noem je me nu dik en klein!!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat het cadeau groot moest zijn
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Steve Madden zit hier, de winkel
Goed punt, dus moet ik wel zorgen dat ik nog wel kan bewegen om je tegen te houdenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij ingepakt voor de deur staat, geef ik je gewoon snel weer terug aan de postbode hoor
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben mezelf aan het afleiden, maar of dit de beste manier is..
NeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben mezelf aan het afleiden, maar of dit de beste manier is..
Die Society SuicideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:
Hij is verdacht goed met schoenen ja.quote:
Ja ik moet binnenkort winkelen hè.quote:
Nee, dat wist ie nietquote:Op woensdag 9 november 2011 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik moet binnenkort winkelen hè.
Edit: maar raar genoeg wist je ook precies waar ik het over had?
misschien is ie wel heel druk met huiswerkquote:Op woensdag 9 november 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet er nog zo aan wennen dat het heel lang alleen op zijn kamer zitten van kleine man helemaal niet erg of raar is, maar gewoon bij zijn 'aandoening' hoort.
Hehehe nee, dat is het niet. Het is voor hem gewoon dé manier om zich lekker te ontspannen. Vind ik nog wel moeilijk, voel me een halve ontaarde moeder.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien is ie wel heel druk met huiswerk
(of andere dingen die op die leeftijd komen)
Hoe oud is ie dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien is ie wel heel druk met huiswerk
(of andere dingen die op die leeftijd komen)
Ja dus? Dan hoef je toch alleen maar mee winkel in winkel uit, het antwoord geven op vragen wat ze niet willen horen en uiteindelijk terug naar de eerste winkel om het eerste paar schoenen wat ze gezien had te kopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik moet binnenkort winkelen hè.
11. En ik vermoed dat 'die tijd' al is aangebrokenquote:
Dat weet ik gewoon bijna wel zeker.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik wel of niet van schoenen weet?
maar hij wil dat toch graag? op zijn kamer zitten? kun jij niets aan doenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehehe nee, dat is het niet. Het is voor hem gewoon dé manier om zich lekker te ontspannen. Vind ik nog wel moeilijk, voel me een halve ontaarde moeder.
Ik heb het al uit mogen leggen, Hoe het veilig te doen en dat was aan een 11jarigequote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
11. En ik vermoed dat 'die tijd' al is aangebroken
Mijn benaming zou inderdaad gewoon paarse schoen geweest zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat weet ik gewoon bijna wel zeker.
Ja dat is ook zo, hij doet het ook niet omdat ie mij niet leuk vindt, of zich rot voelt. Maar dat is wel wennen. Want als 'goede moeder' word je geacht hele middagen bezig te zijn met je kind.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar hij wil dat toch graag? op zijn kamer zitten? kun jij niets aan doen
Nja, ik moet meer voor mezelf wat schoenen kopen maar deze zijn er gewoon leuk voor erbij weet je.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dus? Dan hoef je toch alleen maar mee winkel in winkel uit, het antwoord geven op vragen wat ze niet willen horen en uiteindelijk terug naar de eerste winkel om het eerste paar schoenen wat ze gezien had te kopen.
Dat weet hij al jarenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik heb het al uit mogen leggen, Hoe het veilig te doen en dat was aan een 11jarige
Dat wil geen enkel kind van 11.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, hij doet het ook niet omdat ie mij niet leuk vindt, of zich rot voelt. Maar dat is wel wennen. Want als 'goede moeder' word je geacht hele middagen bezig te zijn met je kind.
Ze gaan hard tegenwoordig hoor met dat soort dingenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat weet hij al jarenMaar zo ver is het nog niet hoor.
En dat blijft ongeveer totdat hij 60 is.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wil geen enkel kind van 11.
Die wil gamen en dat jij verder je mond houd
En toch is het raar als zijn begeleidster op de groep me prijst omdat ik 'm zo fijn 'zichzelf' laat zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, nouquote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het valt nog mee hier gelukkig. Ondanks dat ie dus al op de middelbare school zit.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ze gaan hard tegenwoordig hoor met dat soort dingen
Het is wel zoquote:
vanaf een bepaalde leeftijd werkt dat niet meer zo hoor, laat m lekker zn gang gaan en klop dan n keer op de deur en zeg dat er in de woonkamer iets dat hij lekker vindt staat (iets te drinken/koek erbij) ofzo en dan drink je samen ff iets met m en laat je m zn gang weer gaanquote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, hij doet het ook niet omdat ie mij niet leuk vindt, of zich rot voelt. Maar dat is wel wennen. Want als 'goede moeder' word je geacht hele middagen bezig te zijn met je kind.
Loslaten is lastigquote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanaf een bepaalde leeftijd werkt dat niet meer zo hoor, laat m lekker zn gang gaan en klop dan n keer op de deur en zeg dat er in de woonkamer iets dat hij lekker vindt staat (iets te drinken/koek erbij) ofzo en dan drink je samen ff iets met m en laat je m zn gang weer gaan
Ik kan het niet uitleggen maar als ik ben waar ik ben en doe wat ik doe dan gaat het er heel anders aan toe en die is net zou oud als die van jou, Snap jequote:
is moeilijk ja, maar zolang hij weet dat je er voor m bent als hij die behoefte heeft, is t beste wat je voor m kan doen en niet pushen of teveel op zn nek zitten, werkt alleen averechts (en volgens mij weet jij dat heel goed en lukt dat je ook wel ook al is t moeilijkquote:
Dan ligt het aan mij. Of hem.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen maar als ik ben waar ik ben en doe wat ik doe dan gaat het er heel anders aan toe en die is net zou oud als die van jou, Snap je
Maar goed, die van mij is niet 'standaard' hequote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen maar als ik ben waar ik ben en doe wat ik doe dan gaat het er heel anders aan toe en die is net zou oud als die van jou, Snap je
Nee, Je gaf zelf aan dat het bij hem hoorde, Zo heeft die kleine juist weer het tegen overgestelde en dat is ook niet altijd makkelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij. Of hem.
Die van mij probeerde nog een aantal weken terug uit een raam te springen dus ook hij is niet standaardquote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, die van mij is niet 'standaard' he
Of aan het feit dat iedereen anders is.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij. Of hem.
jij hebt ook n kind?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee, Je gaf zelf aan dat het bij hem hoorde, Zo heeft die kleine juist weer het tegen overgestelde en dat is ook niet altijd makkelijk
[..]
Die van mij probeerde nog een aantal weken terug uit een raam te sprongen dus ook hij is niet standaard
Hmm ik vind het niet de leukste iron fists.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Ir(...)ebbb0#ht_1110wt_1185
kiek dan missb
ik houd alleen niet van de open neus
ik vind ze wel tof, kleurtjesquote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm ik vind het niet de leukste iron fists.
Nee niks, vaag zijn mag hier niet. Ik kreeg er ook al over op mijn kop van de weekquote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Min of meer, Blijf er vaag over als je dat niet erg vind
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef missbehavin het volgende:
Komt ie net naar beneden 'Ik ga Scarface spelen, weet je dat ie eigenlijk Tony heet?'
Ik: Ja, Montana
Hij:![]()
Ik:Ja, duh!
Hij: Touché mam!
Mama points gescoord
das niet erg maar dan ga ik wel zelf conclusies trekken natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Min of meer, Blijf er vaag over als je dat niet erg vind
Ik zit hier toch niet om een ''çhickie'' te scorenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, vaag zijn mag hier niet. Ik kreeg er ook al over op mijn kop van de week
Dat heeft er toch niets mee te makenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik zit hier toch niet om een ''çhickie'' te scoren
Maar hoe was je avond eten?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heeft er toch niets mee te maken
Ehm, slechte vraag.. ellende slaat op mijn eetlust, heb met moeite een visstick weg weten te werkenquote:
een hele?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, slechte vraag.. ellende slaat op mijn eetlust, heb met moeite een visstick weg weten te werken
Wel goed blijven drinkenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, slechte vraag.. ellende slaat op mijn eetlust, heb met moeite een visstick weg weten te werken
Knap he?quote:
Dat is het probleem nietquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:23 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga even kattenbakvulling halen en een wedstrijd biljarten.
Tot straks schatjes
Ik had vroeger zo'n kat, doodleuk de bak op en dan met zijn poeperd net over de bak en dan lekker schijtenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Niet naast de bak schijten he!
Dat maak ik zelf wel uit, je bent mijn mama niet hequote:Op woensdag 9 november 2011 19:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Niet naast de bak schijten he!
Dat zou erg zijn jaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, je bent mijn mama niet he
Die strik vond ik nu juist zo gaaf.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind ze wel tof, kleurtjes
http://www.ebay.nl/itm/Ir(...)6e305c#ht_1295wt_952
jammer van die strik
Hoop inderdaad voor je dat je kleine man je niet zoveel zorgen gaat geven als ik mijn mama gegeven hebquote:
Enormquote:
zet leuke muziek op, snel! Denk aan de piemels die morgen bezorgd wordenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef missbehavin het volgende:
Wooosh, een golf van rotgevoel. Stomme muziek.
Ik weet niet eens hoe oud jullie beide zijn dus het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Qua leeftijd zou het kunnen.
Ik ben een jonge god en missb is bejaard
Ik ben nog steeds erg weg van mijn Manslayersquote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind sommige iron fists toch best wel leuk
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zet leuke muziek op, snel! Denk aan de piemels die morgen bezorgd worden
Oh. Bram.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef MNR het volgende:
Sjonge, jonge, jonge. Plaatje van Sinterklaas en er wordt gepraat over katten en moeders![]()
Zal het doorgeven aan de Goede Sint
Fijne avond allemaal nog!
Worden ze niet in een zak ijs geleverd?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zie al zo'n druipend pakketje voor me.
quote:
Vast niet. En wat moet ik met koude piemels?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:30 schreef ayumu het volgende:
[..]
Worden ze niet in een zak ijs geleverd?
In de magnetron ermeequote:Op woensdag 9 november 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast niet. En wat moet ik met koude piemels?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zie al zo'n druipend pakketje voor me.
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]maar goed als je piemels verwacht,. valt de post alleen maar tegen
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:35 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik verwacht anders toch echt een geweldig pakketje morgen
quote:
Jij hebt toch al een natte doos?quote:
Bij welke Sint kruip jij liever op schoot?quote:
Bij jouquote:Op woensdag 9 november 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij welke Sint kruip jij liever op schoot?
Bram natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij welke Sint kruip jij liever op schoot?
In het kader van de generatiekloof; Peuter groeit nu op met het idee dat er maar één echte Sint is en dat dat Kees is.quote:
En dat is ook prima. Dit is zijn jeugd, vermoedelijk zal hij evenveel waarde hechten aan Kees als wij aan Bram en zich over 30 jaar geen andere Sint voor kunnen stellen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het kader van de generatiekloof; Peuter groeit nu op met het idee dat er maar één echte Sint is en dat dat Kees is.
Wie? Wat? Waar? Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
Oke, gaat ook niet lukken. Ze is er weer.
Nevermind tijn.quote:
Bah, wat een verstandige reactie.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
En dat is ook prima. Dit is zijn jeugd, vermoedelijk zal hij evenveel waarde hechten aan Kees als wij aan Bram en zich over 30 jaar geen andere Sint voor kunnen stellen.
Nou hoi dan weerquote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
Oke, gaat ook niet lukken. Ze is er weer.
Sluit mij maar weer buitenquote:
Ik voel me kut, hou het daar maar opquote:
Potje neuzen?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel me kut, hou het daar maar op
mmm gaat wel. Moe.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel me kut, hou het daar maar op
quote:
Die komt net onder de douche uitquote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik weet niet waar die neus is geweest.
Ja natuurlijk zeg je datquote:
Het is wel duidelijk waar hij met die neus naar toe wil, gezien de post waar hij op reageerde.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet niet waar die neus is geweest.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waar hij met die neus naar toe wil, gezien de post waar hij op reageerde.
Oh lekker is dat, had Air toch gelijk.quote:
Duh!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
Oh lekker is dat, had Air toch gelijk.
Is het al over een maand of 3?quote:
Dan krijg jij weer een neus tussen je benen? Of probeer je een ander onderwerp aan te snijden?quote:
Nee muts, dan is het elf november!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan krijg jij weer een neus tussen je benen? Of probeer je een ander onderwerp aan te snijden?
Hebben we dan een date waar je naartoe leeft?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het al over een maand of 3?
Jij hebt liever een lampion tussen je benen?quote:
Dát zou een lichtpuntje zijn!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Hebben we dan een date waar je naartoe leeft?
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt liever een lampion tussen je benen?
Skyrim!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Skyrim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carnaval![]()
![]()
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Da's voor boeren.quote:
Kloptquote:
Dan moet je maar niet in het buitenland gaan wonen, dan vraag je om problemen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
t vrijthof staat vol met n podium en tentjes etc voor vrijdagverschrikkelijk
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in het buitenland gaan wonen, dan vraag je om problemen.
Ik mag wel weer inentingen halen trouwens, binnenkort weer die kant op.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in het buitenland gaan wonen, dan vraag je om problemen.
Ik zou uitstappen in Brabantquote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mag wel weer inentingen halen trouwens, binnenkort weer die kant op.
Achtste barrier? 3 lichtjaren van de bewoonde wereldquote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Gestel! Stratum! Achtse barrier! Eindhoven!
Liever daar dan in Helmondquote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Achtste barrier? 3 lichtjaren van de bewoonde wereld
5 minuten lopen van het centrum, 10 minuten rijden naar Eindhoven centrumquote:
Neemt ze Def Rhymz mee?quote:
quote:
Hoe hip!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
Ik had heerlijke zelfgemaakte aardappelpuree over vanavond, ga ik even opwarmen.
Haiquote:
Ze leeft!quote:
IK!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai
Ik kwam weer eens kijkenIk zag ineens weer toffe mensen hier
ArTIC, MissB, Q!en jij natuurlijk
Hoe is het hier?
Waar? Maak ze dood!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag ineens weer toffe mensen hier
quote:
Q. is tof.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sorry. Ms had je nu even geen man moeten zijn.
Hai Tijnquote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
hey allemaal ouwe singles die komen buurten hier
Euh... Over het algemeen heel goed, eigenlijkquote:
Ik kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sorry. Ms had je nu even geen man moeten zijn.
Goed om te horen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh... Over het algemeen heel goed, eigenlijk
Hoe is het met jou? En metPeuter
?
Ja duh.quote:
Jij kan niet hipper worden dan je al bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was hipper geweest als ik het kant-en-klaar had gekocht zeker.
Dat weet ik.quote:
En jij niet slijmeriger.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij kan niet hipper worden dan je al bent.
We moeten weer eens bijkletsen, en ik wil BijnaKleuter weer een keer knuffelenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Hier gaat het geweldig! Echt, heel erg goed.
Peuter is BijnaKleuter, what can I say.
Je hebt veel gemist! Ja, heel groot.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
We moeten weer eens bijkletsen, en ik wil BijnaKleuter weer een keer knuffelen![]()
Hij is vast heul groot en sterk geworden?
Hey, ik ben ook groot en sterk geworden!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
We moeten weer eens bijkletsen, en ik wil BijnaKleuter weer een keer knuffelen![]()
Hij is vast heul groot en sterk geworden?
Van mij een knuffel?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook groot en sterk geworden!
Knuffelen?
Van jou altijd, knuffelpiraatquote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook groot en sterk geworden!
Knuffelen?
Nee, sorryquote:
Dat groeien is wel stom!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stom
Dat groeien niet hoormaar dat ik het gemist heb
Ik moet nog piratenshampoo kopenquote:
Ja wel groeien is leukquote:
Wel goedkoop, niet steeds een nieuwe garderobe.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zou stommer zijn als hij niet groeide![]()
VRIENDJE!!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Singles kiezen het ruime (haar)sop
Ik zit niet meer zo ruim in mijn haarquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Singles kiezen het ruime (haar)sop
True thatquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel goedkoop, niet steeds een nieuwe garderobe.
Q-wannabe.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zit niet meer zo ruim in mijn haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |