Loslaten is lastigquote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanaf een bepaalde leeftijd werkt dat niet meer zo hoor, laat m lekker zn gang gaan en klop dan n keer op de deur en zeg dat er in de woonkamer iets dat hij lekker vindt staat (iets te drinken/koek erbij) ofzo en dan drink je samen ff iets met m en laat je m zn gang weer gaan
Ik kan het niet uitleggen maar als ik ben waar ik ben en doe wat ik doe dan gaat het er heel anders aan toe en die is net zou oud als die van jou, Snap jequote:
is moeilijk ja, maar zolang hij weet dat je er voor m bent als hij die behoefte heeft, is t beste wat je voor m kan doen en niet pushen of teveel op zn nek zitten, werkt alleen averechts (en volgens mij weet jij dat heel goed en lukt dat je ook wel ook al is t moeilijkquote:
Dan ligt het aan mij. Of hem.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen maar als ik ben waar ik ben en doe wat ik doe dan gaat het er heel anders aan toe en die is net zou oud als die van jou, Snap je
Maar goed, die van mij is niet 'standaard' hequote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen maar als ik ben waar ik ben en doe wat ik doe dan gaat het er heel anders aan toe en die is net zou oud als die van jou, Snap je
Nee, Je gaf zelf aan dat het bij hem hoorde, Zo heeft die kleine juist weer het tegen overgestelde en dat is ook niet altijd makkelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij. Of hem.
Die van mij probeerde nog een aantal weken terug uit een raam te springen dus ook hij is niet standaardquote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, die van mij is niet 'standaard' he
Of aan het feit dat iedereen anders is.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij. Of hem.
jij hebt ook n kind?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee, Je gaf zelf aan dat het bij hem hoorde, Zo heeft die kleine juist weer het tegen overgestelde en dat is ook niet altijd makkelijk
[..]
Die van mij probeerde nog een aantal weken terug uit een raam te sprongen dus ook hij is niet standaard
Hmm ik vind het niet de leukste iron fists.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Ir(...)ebbb0#ht_1110wt_1185
kiek dan missb
ik houd alleen niet van de open neus
ik vind ze wel tof, kleurtjesquote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm ik vind het niet de leukste iron fists.
Nee niks, vaag zijn mag hier niet. Ik kreeg er ook al over op mijn kop van de weekquote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Min of meer, Blijf er vaag over als je dat niet erg vind
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef missbehavin het volgende:
Komt ie net naar beneden 'Ik ga Scarface spelen, weet je dat ie eigenlijk Tony heet?'
Ik: Ja, Montana
Hij:![]()
Ik:Ja, duh!
Hij: Touché mam!
Mama points gescoord
das niet erg maar dan ga ik wel zelf conclusies trekken natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Min of meer, Blijf er vaag over als je dat niet erg vind
Ik zit hier toch niet om een ''çhickie'' te scorenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, vaag zijn mag hier niet. Ik kreeg er ook al over op mijn kop van de week
Dat heeft er toch niets mee te makenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik zit hier toch niet om een ''çhickie'' te scoren
Maar hoe was je avond eten?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heeft er toch niets mee te maken
Ehm, slechte vraag.. ellende slaat op mijn eetlust, heb met moeite een visstick weg weten te werkenquote:
een hele?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, slechte vraag.. ellende slaat op mijn eetlust, heb met moeite een visstick weg weten te werken
Wel goed blijven drinkenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, slechte vraag.. ellende slaat op mijn eetlust, heb met moeite een visstick weg weten te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |