Ben je een vrouw voorquote:Op woensdag 9 november 2011 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en zo zie ik dat nietik wil alles meteen goed doen (de studentenpsych zei dat ik erg prestatiegericht ben en een laag zelfbeeld heb, no shit
)
quote:
onzeker is iets anders dan een algeheel laag zelfbeeld.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
alle vrouwen zijn toch in wezen onzeker?
Fixedquote:Op woensdag 9 november 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
alle vrouwen mensen zijn toch in wezen onzeker?
Alle mensen zijn toch in wezen onzeker?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
alle vrouwen zijn toch in wezen onzeker?
quote:
ik niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Alle mensen zijn toch in wezen onzeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
ik niet.Wil je wel helpen veranderen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben goed in mannen onzeker laten worden
dus
doe je best maar, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil je wel helpen veranderen hoor. Ben goed in mannen onzeker laten worden
ja maar das mijn probleem n beetje, rationeel gezien weet ik wel dat ik een student ben, en dit doe om te leren en het niet in 1x goed hoef te doen, maar dat voelt niet zo. Heb ook veel te lang over de opzet gedaan, maar daarom heb ik nu ook contact met een studentenpsych, die me schoppen onder mn kont geeftquote:Op woensdag 9 november 2011 17:51 schreef Ripley het volgende:
MM, ik ben ook onzeker maar niet over mijn werk, Dat is ook te scheiden soms. Je moet je werk niet als een verlengde van jezelf zien en commentaar je niet te persoonlijk aantrekken
Haarscheurtjes door de klap van het ongeluk toen? En dat veroorzaakt die hoofdpijn dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het deed bij mij echt niets. Maar het is ook lastig, heb haarscheurtjes in mijn tussenwervels (denkt men) en spanning maakt het erger, maar in hoeverre dat daarbij kan helpen...
Ja, dat is wat de neuroloog uiteindelijk als mogelijke optie gaf, heerlijk vaag dusquote:Op woensdag 9 november 2011 17:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Haarscheurtjes door de klap van het ongeluk toen? En dat veroorzaakt die hoofdpijn dan?
Hier is het een wervelverhaal (grootste deel van de wervels zijn vastgezet door pennen en schroeven). Maar goed, wie weet heb je dan iets aan manuele therapie, als chiro niets heeft gedaan. Ik merk, nu ik weinig tot geen pijn meer heb, nu pas hoeveel invloed dat heeft op je mentale toestand. Hoeveel last je eigenlijk hebt van voortdurend pijn en hoeveel vrijheid je hervindt als die pijn verdwijnt. Dat gun ik iedereen.
En acupunctuur? Dat was ik van plan toen ik de chiro ontdekte.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat is wat de neuroloog uiteindelijk als mogelijke optie gaf, heerlijk vaag dus![]()
En heb ook manuele therapie gehad, hell, wat heb ik niet gehad?![]()
En ik geloof graag hoe heerlijk het moet voelen niet constant pijn te hebben
De chiropractiepraktijk hier hamert ook erg op een gezonde levensstijl, iets met blokkades tussen je wervels veroorzaakt door bepaalde voedingsstoffen. Misschien kun je daar nog iets mee. Een wortelsapdieet ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
Naalden.. check. Been poked like a freaking voodoo doll
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:18 schreef L-E het volgende:
[..]
De chiropractiepraktijk hier hamert ook erg op een gezonde levensstijl, iets met blokkades tussen je wervels veroorzaakt door bepaalde voedingsstoffen. Misschien kun je daar nog iets mee. Een wortelsapdieet ofzo.
I know, maar.... wortelsapjes?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar mee te denken!
Is vast lekkerder dan die ranzige shakes waar ik aan zitquote:Op woensdag 9 november 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I know, maar.... wortelsapjes?
Arme chubbyquote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is vast lekkerder dan die ranzige shakes waar ik aan zit
Same herequote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben er inmiddels wel enigszins aan gewend he, de pijn. Het is nu gewoon even extra erg, fucking state of mind.
Laten we een avondje ruilen van state of mind, ben jij er even vanaf.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben er inmiddels wel enigszins aan gewend he, de pijn. Het is nu gewoon even extra erg, fucking state of mind.
Ja, stom hoofd dat zich te veel aantrekt van mijn stomme hart.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Laten we een avondje ruilen van state of mind, ben jij er even vanaf.
Geef maar aan mij danquote:Op woensdag 9 november 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Lieverd, dat gun ik jou helemaal niet!
Ja, jou gun ik nl alle ellendequote:
Echt als ik me teveel stress maak, Pats boem afgelopenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, stom hoofd dat zich te veel aantrekt van mijn stomme hart.
Daarom, zet er maar bijquote:Op woensdag 9 november 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jou gun ik nl alle ellende
Maar ik kan het hebben, met mijn belachelijke zenlike state of mind doorgaans.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Lieverd, dat gun ik jou helemaal niet!
Ja dat is waar. Jammer dat het niet zo werkt hetquote:Op woensdag 9 november 2011 18:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik kan het hebben, met mijn belachelijke zenlike state of mind doorgaans.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Echt als ik me teveel stress maak, Pats boem afgelopen
Probeer het, Laatste keer is het bijna fout gegaan en weet gewoon dat het niet meer mag dat piekerenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh, dan hoop ik dat je niet zo'n pieker bent als ik.
Jouw hart doet weer op hele andere manieren vervelendquote:Op woensdag 9 november 2011 18:33 schreef ayumu het volgende:
[..]
Probeer het, Laatste keer is het bijna fout gegaan en weet gewoon dat het niet meer mag dat piekeren
Wat doe je nu dan ipv piekeren?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:33 schreef ayumu het volgende:
[..]
Probeer het, Laatste keer is het bijna fout gegaan en weet gewoon dat het niet meer mag dat piekeren
morgen krijg je (hopelijk) leuke postquote:Op woensdag 9 november 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Nare brieven van de bank helpen ook niet. Fijn, aan je ex vast zitten wdb.
Dat is kut jaquote:Op woensdag 9 november 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Nare brieven van de bank helpen ook niet. Fijn, aan je ex vast zitten wdb.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
morgen krijg je (hopelijk) leuke post
Ja en ik weet wel dat hij er niet veel aan kan doen, maar het is zo wel mijn probleem.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Gaan er naakte mannen door de gleuf?
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Gaan er naakte mannen door de gleuf?
alleen de piemelsquote:Op woensdag 9 november 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Je hebt tóch die naakte mannen opgestuurd?
De rest zorgt toch maar voor ellende.quote:
Het hele 'hij kan er niets aan doen' moet je loslaten hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik weet wel dat hij er niet veel aan kan doen, maar het is zo wel mijn probleem.
Tuurlijk kan hij er wel wat aan doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik weet wel dat hij er niet veel aan kan doen, maar het is zo wel mijn probleem.
Je hebt piemels eraf gesneden?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen de piemelsdie pasten door de brievenbus
Mjah, het is wel mijn probleem als hij zijn deel niet voldoende doet.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij er wel wat aan doen.
Hij js verantwoordelijk voor zijn eigen problemen, niet jij
Kijk daar heb je het al, omdat hij zijn deel niet doet.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, het is wel mijn probleem als hij zijn deel niet voldoende doet.
Zoals Chubs zegt, hij moet zíjn problemen oplossen. Nu draag jij die last. Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, het is wel mijn probleem als hij zijn deel niet voldoende doet.
stille wateren, diepe grondenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt piemels eraf gesneden?
En je komt zo lief over
Ja ik merk het.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
stille wateren, diepe gronden
Ach die van jou kan ze vast niet vinden onder die enorme pensquote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik merk het.
Opeens is het een verontrustend idee dat je hier weleens in de buurt bent
Stomme postbodequote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
En nu maar hopen dat de postbode die piemels niet achterover drukt, net als die fles wodka.
Die gaat eraf hequote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach die van jou kan ze vast niet vinden onder die enorme pens
Nogalquote:Op woensdag 9 november 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jouw hart doet weer op hele andere manieren vervelend
Aandacht verleggen naar andere zaken en negatieve zaken proberen te blokkeren, Het grootste probleem zit in mijn werkzaamheden in het verleden,quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stomme postbode
Oh als je geen kaart van me krijgt voor je verjaardag ligt dat niet aan de postbode.
Ik vergeet dat soort dingen gewoon nogal vaak.
Ik mocht mezelf toch niet inpakken?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik krijg nooit zo veel kaarten, dus maak je geen zorgen.
Ik verwacht natuurlijk wel een manshoog cadeau met grote strik
Oh was ik vergeten erbij te zetten dat het iets moet zijn wat ik graag wil hebben?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mocht mezelf toch niet inpakken?
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
En nu maar hopen dat de postbode die piemels niet achterover drukt, net als die fles wodka.
Als het een mansfiguur is die MM al in handen heeft gehad moet je er weer wat aan lijmenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik krijg nooit zo veel kaarten, dus maak je geen zorgen.
Ik verwacht natuurlijk wel een manshoog cadeau met grote strik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik bedoelde gewoon dat het cadeau groot moest zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het een mansfiguur is die MM al in handen heeft gehad moet je er weer wat aan lijmen
Komt goedquote:Op woensdag 9 november 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh was ik vergeten erbij te zetten dat het iets moet zijn wat ik graag wil hebben?
Als jij ingepakt voor de deur staat, geef ik je gewoon snel weer terug aan de postbode hoorquote:
Noem je me nu dik en klein!!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat het cadeau groot moest zijn
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Steve Madden zit hier, de winkel
Goed punt, dus moet ik wel zorgen dat ik nog wel kan bewegen om je tegen te houdenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij ingepakt voor de deur staat, geef ik je gewoon snel weer terug aan de postbode hoor
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben mezelf aan het afleiden, maar of dit de beste manier is..
NeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben mezelf aan het afleiden, maar of dit de beste manier is..
Die Society SuicideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |