Probeer het, Laatste keer is het bijna fout gegaan en weet gewoon dat het niet meer mag dat piekerenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh, dan hoop ik dat je niet zo'n pieker bent als ik.
Jouw hart doet weer op hele andere manieren vervelendquote:Op woensdag 9 november 2011 18:33 schreef ayumu het volgende:
[..]
Probeer het, Laatste keer is het bijna fout gegaan en weet gewoon dat het niet meer mag dat piekeren
Wat doe je nu dan ipv piekeren?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:33 schreef ayumu het volgende:
[..]
Probeer het, Laatste keer is het bijna fout gegaan en weet gewoon dat het niet meer mag dat piekeren
morgen krijg je (hopelijk) leuke postquote:Op woensdag 9 november 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Nare brieven van de bank helpen ook niet. Fijn, aan je ex vast zitten wdb.
Dat is kut jaquote:Op woensdag 9 november 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Nare brieven van de bank helpen ook niet. Fijn, aan je ex vast zitten wdb.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
morgen krijg je (hopelijk) leuke post
Ja en ik weet wel dat hij er niet veel aan kan doen, maar het is zo wel mijn probleem.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Gaan er naakte mannen door de gleuf?
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Gaan er naakte mannen door de gleuf?
alleen de piemelsquote:Op woensdag 9 november 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Je hebt tóch die naakte mannen opgestuurd?
De rest zorgt toch maar voor ellende.quote:
Het hele 'hij kan er niets aan doen' moet je loslaten hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik weet wel dat hij er niet veel aan kan doen, maar het is zo wel mijn probleem.
Tuurlijk kan hij er wel wat aan doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik weet wel dat hij er niet veel aan kan doen, maar het is zo wel mijn probleem.
Je hebt piemels eraf gesneden?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen de piemelsdie pasten door de brievenbus
Mjah, het is wel mijn probleem als hij zijn deel niet voldoende doet.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij er wel wat aan doen.
Hij js verantwoordelijk voor zijn eigen problemen, niet jij
Kijk daar heb je het al, omdat hij zijn deel niet doet.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, het is wel mijn probleem als hij zijn deel niet voldoende doet.
Zoals Chubs zegt, hij moet zíjn problemen oplossen. Nu draag jij die last. Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, het is wel mijn probleem als hij zijn deel niet voldoende doet.
stille wateren, diepe grondenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt piemels eraf gesneden?
En je komt zo lief over
Ja ik merk het.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
stille wateren, diepe gronden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |