En acupunctuur? Dat was ik van plan toen ik de chiro ontdekte.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat is wat de neuroloog uiteindelijk als mogelijke optie gaf, heerlijk vaag dus![]()
En heb ook manuele therapie gehad, hell, wat heb ik niet gehad?![]()
En ik geloof graag hoe heerlijk het moet voelen niet constant pijn te hebben
De chiropractiepraktijk hier hamert ook erg op een gezonde levensstijl, iets met blokkades tussen je wervels veroorzaakt door bepaalde voedingsstoffen. Misschien kun je daar nog iets mee. Een wortelsapdieet ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
Naalden.. check. Been poked like a freaking voodoo doll
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:18 schreef L-E het volgende:
[..]
De chiropractiepraktijk hier hamert ook erg op een gezonde levensstijl, iets met blokkades tussen je wervels veroorzaakt door bepaalde voedingsstoffen. Misschien kun je daar nog iets mee. Een wortelsapdieet ofzo.
I know, maar.... wortelsapjes?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar mee te denken!
Is vast lekkerder dan die ranzige shakes waar ik aan zitquote:Op woensdag 9 november 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I know, maar.... wortelsapjes?
Arme chubbyquote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is vast lekkerder dan die ranzige shakes waar ik aan zit
Same herequote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben er inmiddels wel enigszins aan gewend he, de pijn. Het is nu gewoon even extra erg, fucking state of mind.
Laten we een avondje ruilen van state of mind, ben jij er even vanaf.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben er inmiddels wel enigszins aan gewend he, de pijn. Het is nu gewoon even extra erg, fucking state of mind.
Ja, stom hoofd dat zich te veel aantrekt van mijn stomme hart.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Laten we een avondje ruilen van state of mind, ben jij er even vanaf.
Geef maar aan mij danquote:Op woensdag 9 november 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Lieverd, dat gun ik jou helemaal niet!
Ja, jou gun ik nl alle ellendequote:
Echt als ik me teveel stress maak, Pats boem afgelopenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, stom hoofd dat zich te veel aantrekt van mijn stomme hart.
Daarom, zet er maar bijquote:Op woensdag 9 november 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jou gun ik nl alle ellende
Maar ik kan het hebben, met mijn belachelijke zenlike state of mind doorgaans.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Lieverd, dat gun ik jou helemaal niet!
Ja dat is waar. Jammer dat het niet zo werkt hetquote:Op woensdag 9 november 2011 18:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik kan het hebben, met mijn belachelijke zenlike state of mind doorgaans.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Echt als ik me teveel stress maak, Pats boem afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |