In het kader van de generatiekloof; Peuter groeit nu op met het idee dat er maar één echte Sint is en dat dat Kees is.quote:
En dat is ook prima. Dit is zijn jeugd, vermoedelijk zal hij evenveel waarde hechten aan Kees als wij aan Bram en zich over 30 jaar geen andere Sint voor kunnen stellen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het kader van de generatiekloof; Peuter groeit nu op met het idee dat er maar één echte Sint is en dat dat Kees is.
Wie? Wat? Waar? Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
Oke, gaat ook niet lukken. Ze is er weer.
Nevermind tijn.quote:
Bah, wat een verstandige reactie.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
En dat is ook prima. Dit is zijn jeugd, vermoedelijk zal hij evenveel waarde hechten aan Kees als wij aan Bram en zich over 30 jaar geen andere Sint voor kunnen stellen.
Nou hoi dan weerquote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
Oke, gaat ook niet lukken. Ze is er weer.
Sluit mij maar weer buitenquote:
Ik voel me kut, hou het daar maar opquote:
Potje neuzen?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel me kut, hou het daar maar op
mmm gaat wel. Moe.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel me kut, hou het daar maar op
quote:
Die komt net onder de douche uitquote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik weet niet waar die neus is geweest.
Ja natuurlijk zeg je datquote:
Het is wel duidelijk waar hij met die neus naar toe wil, gezien de post waar hij op reageerde.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet niet waar die neus is geweest.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waar hij met die neus naar toe wil, gezien de post waar hij op reageerde.
Oh lekker is dat, had Air toch gelijk.quote:
Duh!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
Oh lekker is dat, had Air toch gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |