Bram natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij welke Sint kruip jij liever op schoot?
In het kader van de generatiekloof; Peuter groeit nu op met het idee dat er maar één echte Sint is en dat dat Kees is.quote:
En dat is ook prima. Dit is zijn jeugd, vermoedelijk zal hij evenveel waarde hechten aan Kees als wij aan Bram en zich over 30 jaar geen andere Sint voor kunnen stellen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het kader van de generatiekloof; Peuter groeit nu op met het idee dat er maar één echte Sint is en dat dat Kees is.
Wie? Wat? Waar? Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
Oke, gaat ook niet lukken. Ze is er weer.
Nevermind tijn.quote:
Bah, wat een verstandige reactie.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
En dat is ook prima. Dit is zijn jeugd, vermoedelijk zal hij evenveel waarde hechten aan Kees als wij aan Bram en zich over 30 jaar geen andere Sint voor kunnen stellen.
Nou hoi dan weerquote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
Oke, gaat ook niet lukken. Ze is er weer.
Sluit mij maar weer buitenquote:
Ik voel me kut, hou het daar maar opquote:
Potje neuzen?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel me kut, hou het daar maar op
mmm gaat wel. Moe.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel me kut, hou het daar maar op
quote:
Die komt net onder de douche uitquote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik weet niet waar die neus is geweest.
Ja natuurlijk zeg je datquote:
Het is wel duidelijk waar hij met die neus naar toe wil, gezien de post waar hij op reageerde.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet niet waar die neus is geweest.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waar hij met die neus naar toe wil, gezien de post waar hij op reageerde.
Oh lekker is dat, had Air toch gelijk.quote:
Duh!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
Oh lekker is dat, had Air toch gelijk.
Is het al over een maand of 3?quote:
Dan krijg jij weer een neus tussen je benen? Of probeer je een ander onderwerp aan te snijden?quote:
Nee muts, dan is het elf november!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan krijg jij weer een neus tussen je benen? Of probeer je een ander onderwerp aan te snijden?
Hebben we dan een date waar je naartoe leeft?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het al over een maand of 3?
Jij hebt liever een lampion tussen je benen?quote:
Dát zou een lichtpuntje zijn!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Hebben we dan een date waar je naartoe leeft?
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt liever een lampion tussen je benen?
Skyrim!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Skyrim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carnaval![]()
![]()
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Da's voor boeren.quote:
Kloptquote:
Dan moet je maar niet in het buitenland gaan wonen, dan vraag je om problemen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
t vrijthof staat vol met n podium en tentjes etc voor vrijdagverschrikkelijk
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in het buitenland gaan wonen, dan vraag je om problemen.
Ik mag wel weer inentingen halen trouwens, binnenkort weer die kant op.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in het buitenland gaan wonen, dan vraag je om problemen.
Ik zou uitstappen in Brabantquote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mag wel weer inentingen halen trouwens, binnenkort weer die kant op.
Achtste barrier? 3 lichtjaren van de bewoonde wereldquote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Gestel! Stratum! Achtse barrier! Eindhoven!
Liever daar dan in Helmondquote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Achtste barrier? 3 lichtjaren van de bewoonde wereld
5 minuten lopen van het centrum, 10 minuten rijden naar Eindhoven centrumquote:
Neemt ze Def Rhymz mee?quote:
quote:
Hoe hip!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
Ik had heerlijke zelfgemaakte aardappelpuree over vanavond, ga ik even opwarmen.
Haiquote:
Ze leeft!quote:
IK!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai
Ik kwam weer eens kijkenIk zag ineens weer toffe mensen hier
ArTIC, MissB, Q!en jij natuurlijk
Hoe is het hier?
Waar? Maak ze dood!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag ineens weer toffe mensen hier
quote:
Q. is tof.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sorry. Ms had je nu even geen man moeten zijn.
Hai Tijnquote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
hey allemaal ouwe singles die komen buurten hier
Euh... Over het algemeen heel goed, eigenlijkquote:
Ik kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sorry. Ms had je nu even geen man moeten zijn.
Goed om te horen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh... Over het algemeen heel goed, eigenlijk
Hoe is het met jou? En metPeuter
?
Ja duh.quote:
Jij kan niet hipper worden dan je al bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was hipper geweest als ik het kant-en-klaar had gekocht zeker.
Dat weet ik.quote:
En jij niet slijmeriger.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij kan niet hipper worden dan je al bent.
We moeten weer eens bijkletsen, en ik wil BijnaKleuter weer een keer knuffelenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Hier gaat het geweldig! Echt, heel erg goed.
Peuter is BijnaKleuter, what can I say.
Je hebt veel gemist! Ja, heel groot.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
We moeten weer eens bijkletsen, en ik wil BijnaKleuter weer een keer knuffelen![]()
Hij is vast heul groot en sterk geworden?
Hey, ik ben ook groot en sterk geworden!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
We moeten weer eens bijkletsen, en ik wil BijnaKleuter weer een keer knuffelen![]()
Hij is vast heul groot en sterk geworden?
Van mij een knuffel?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook groot en sterk geworden!
Knuffelen?
Van jou altijd, knuffelpiraatquote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook groot en sterk geworden!
Knuffelen?
Nee, sorryquote:
Dat groeien is wel stom!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stom
Dat groeien niet hoormaar dat ik het gemist heb
Ik moet nog piratenshampoo kopenquote:
Ja wel groeien is leukquote:
Wel goedkoop, niet steeds een nieuwe garderobe.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zou stommer zijn als hij niet groeide![]()
VRIENDJE!!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Singles kiezen het ruime (haar)sop
Ik zit niet meer zo ruim in mijn haarquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Singles kiezen het ruime (haar)sop
True thatquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel goedkoop, niet steeds een nieuwe garderobe.
Q-wannabe.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zit niet meer zo ruim in mijn haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |