Dat weet ik.quote:
En jij niet slijmeriger.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij kan niet hipper worden dan je al bent.
We moeten weer eens bijkletsen, en ik wil BijnaKleuter weer een keer knuffelenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Hier gaat het geweldig! Echt, heel erg goed.
Peuter is BijnaKleuter, what can I say.
Je hebt veel gemist! Ja, heel groot.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
We moeten weer eens bijkletsen, en ik wil BijnaKleuter weer een keer knuffelen![]()
Hij is vast heul groot en sterk geworden?
Hey, ik ben ook groot en sterk geworden!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
We moeten weer eens bijkletsen, en ik wil BijnaKleuter weer een keer knuffelen![]()
Hij is vast heul groot en sterk geworden?
Van mij een knuffel?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook groot en sterk geworden!
Knuffelen?
Van jou altijd, knuffelpiraatquote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook groot en sterk geworden!
Knuffelen?
Nee, sorryquote:
Dat groeien is wel stom!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stom
Dat groeien niet hoormaar dat ik het gemist heb
Ik moet nog piratenshampoo kopenquote:
Ja wel groeien is leukquote:
Wel goedkoop, niet steeds een nieuwe garderobe.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zou stommer zijn als hij niet groeide![]()
VRIENDJE!!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Singles kiezen het ruime (haar)sop
Ik zit niet meer zo ruim in mijn haarquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Singles kiezen het ruime (haar)sop
True thatquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel goedkoop, niet steeds een nieuwe garderobe.
Q-wannabe.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zit niet meer zo ruim in mijn haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |