omg nu voel ik me oudquote:Op woensdag 9 november 2011 15:59 schreef emzor1994 het volgende:
Dromen zijn bedrog van Marco Borsato
een cover van Lauro pausini, maar wel een mooi nummerquote:Op woensdag 9 november 2011 16:02 schreef emzor1994 het volgende:
Oh nevermind, dat van Marco was aan het eind van het jaar, op mijn verjaardag:
Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt
(nog nooit van gehoord)
Ah... okequote:Op woensdag 9 november 2011 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
een cover van Lauro pausini, maar wel een mooi nummer
ik hier ookquote:Op woensdag 9 november 2011 16:06 schreef trovey het volgende:
Gatsie, ik ben oud als ik zo zie wat er allemaal op nummer 1 stond bij andere users, die nummers herinner ik me als de dag van gisteren.
![]()
Wat héb je het over?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
ets van:
Bestverkochte singles in Nederland:
Marco Borsato - Dromen Zijn Bedrog
Paul de Leeuw / Annie de Rooij - Ik Wil Niet Dat Je Liegt / Waarheen Waarvoor
The Symbol - The Most Beautiful Girl In The World
Pearl Jam - Dissident
Wet Wet Wet - Love Is All Around
Mariah Carey - Without You
Cappella - Move On Baby
Reel 2 Real - I Like To Move It
Rednex - Cotton Eye Joe
Johan & de Groothandel - As Dick Me Hullep Nodig Heb
Ben jij over het hele jaar geboren dan ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
geen idee, dit staat bij wikipedia 1994.
Ik dacht...die maakt een grapje. Maar neequote:Op woensdag 9 november 2011 16:24 schreef Gravedigger het volgende:
Toen bestond er nog geen hitparade in NL
aaahhwww!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:24 schreef Gravedigger het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben jij over het hele jaar geboren dan ofzo?
Je hebt toch maar 1 geboortedatum?
Vinden jullie dit een leuk topic ?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:00 schreef Roellie80 het volgende:
Kan niemand jou sponseren met al dat gespam?
inspiratie genoeg zo te zien,
zal ik eens zoeken naar een investerder? voor 10% van je inkomsten kom ik wel je manager uithangen, goed?
Joh negeer hem, hij is de domme, door te reageren in een topic van een user die hij niets vindt. Moet hij dat niet doen, heeft hij er ook geen last van.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vinden jullie dit een leuk topic ?
Ja
of
Nee
Klopt, ik heb toen ook meegedaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:30 schreef Gravedigger het volgende:
Overigens is dit weer een typisch Tong80 ( hij wordt dement!!) topic. Dit is in een ander topic al aan de orde geweest. Ik heb toen uitgezocht dat mijn nr.1 in de Billboard stond
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:24 schreef Gravedigger het volgende:
Vanaf 1960 kun je hier kijken. Of ben je nog ouderquote:Op woensdag 9 november 2011 16:24 schreef Gravedigger het volgende:
Je kunt simpel in mijn profiel of FoBo kijken!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanaf 1960 kun je hier kijken. Of ben je nog ouder
Je kunt altijd nog wat uitzoeken uit je geboortejaar:quote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef Gravedigger het volgende:
Je kunt simpel in mijn profiel of FoBo kijken!
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Je kunt simpel in mijn profiel of FoBo kijken!
Dat had ik in het andere topic al gedaan schreef ik al. Ik kwam achter Bing Crosby via Billboard.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog wat uitzoeken uit je geboortejaar:
http://tsort.info/music/yr1944.htm
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef Lod het volgende:
edit: goed topic
edit2: en gelukkig ben ik nog lang geen 40...
Leuk juistquote:Op woensdag 9 november 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:
Dramatischer kan niet;
Village People - YMCA
Zo'n nummer dat je niet mooi mag vinden maar het stiekem wel doet.quote:
Echt de meest dramatische ooit op "muzikaal" gebied geproduceerde bagger.quote:
Tof nummer dat. Volgens mij daarna nooit meer iets van Lynsey gehoord.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:42 schreef rene29 het volgende:
Lynsey De Paul - Sugar me.
Moest t wel ff beluisteren voor ik het herkende.
Off-topic vragen stellenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef tong80 het volgende:
Wat stond er op 1 9-11 ?
En wat stond er op 1 1 januari 2000 ?
Dit is mijn eigen topic.quote:
Op 1-9-2001 stond op nr. 1 Alicia Keys met Fallingquote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef tong80 het volgende:
Wat stond er op 1 9-11 ?
En wat stond er op 1 1 januari 2000 ?
Ben al mod geweest op verzoek.quote:
Groovyquote:
Ach memories....Toen jij geboren werd, ging er voor mij ook een wereld open.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:06 schreef Chevalric het volgende:
Ok, ik ben nog geen 40+, maar desondanks best grappig om even op te zoeken.
Moet ik bij jouw geboorte aan Leen Jongewaard dennken?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef cafca het volgende:
Wat een broekies hier in het 40+ forum!
Geen spoilers toevoegen, alleen de link plakken.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef mrspoeZ het volgende:
Grmbl. Ik kan niet editen, spoilers doen het niet, previews inMyAt niet... wat is er mis?
Glenn Millerquote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik bij jouw geboorte aan Leen Jongewaard dennken?
quote:
Nee, geintje. Plastic Ono Band, had ik al gepost. Maar ik bedoelde al die mensen die nummers posten van na mijn studententijd (quote:Op donderdag 10 november 2011 21:22 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan ben je één van de oudste langslevende op Fok?
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, geintje. Plastic Ono Band, had ik al gepost. Maar ik bedoelde al die mensen die nummers posten van na mijn studententijd ()
Dit is wel een potentiéele winnaar iddquote:Op donderdag 10 november 2011 21:57 schreef charon het volgende:
Gelukkig, niet een of ander willekeurig liedje
quote:
Bij mij Brandend zandquote:
Kon slechter.quote:
Ik vind het een prachtig nummer, maar als ik daar naar kijk krijg ik toch twijfels... Had nooit verwacht dat die gast er zo uit zagquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:54 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hier de eerste versie die zo populair werd dat het als een single is uitgebracht. (en dus op nr 1 zou kunnen komen) Paul de Leeuw met haar enzo.
je weet dat het nummer van Yazoo is?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:54 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hier de eerste versie die zo populair werd dat het als een single is uitgebracht. (en dus op nr 1 zou kunnen komen) Paul de Leeuw met haar enzo.
Scooorrrreeeeequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:44 schreef blup het volgende:
Thankgod geen 2 maanden later, dan was 't Rick Astley geweest.
Ik durf het niet te zeggen. Maar dat nummer klinkt toch lekker.quote:
Idd, op LP, CD en MP3 hier, genietenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. Maar dat nummer klinkt toch lekker.
was gewoon een grote wereldwijde hit, zogenaamde haters zijn meelopersquote:Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. Maar dat nummer klinkt toch lekker.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:
Dramatischer kan niet;
Village People - YMCA
quote:Op woensdag 7 december 2011 04:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Echt ranzig werd het bij de geboorte van mijn tweede zoon...
Dat vind ik best een mooi nummer, ik houd wel van saxofoonmuziek.quote:
jij bent geen 40 plusser en doet dit alleen maar plaatsen om ons zo nog ouder te laten voelen dan we al zijnquote:
niet in die tijdquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Bij mijn vriend wat een kutnummer
Leuk, Spargoquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Bij mijn zus![]()
Ok nu hou ik op voordat ik heel mijn familie ga doen
Nu wel! Tenminste niet zo braaf als het origineel...:Dquote:
quote:
Nee man. Unchained melody mag je trots op zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef RowanF1 het volgende:
Dit dus: . In 1965 uitgebracht, in '90 opnieuw uitgebracht en naar de nummer 1 positie gevlogen. Had liever een week later geboren, had ik toch Maria McKee - Show Me Heaven gehad!
Ik voel me plots oudquote:
Jij bent minimaal een week ouder dan mij.quote:
Wij schelen niet veel, da's duidelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 15:57 schreef tong80 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bij mij een klassieker.
Bij jullie ?
Afgezien van Karin Kent (de pechvogels die in die week geboren zijn) alleen maar prima hits in ons jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Hé, heb ik nog niet gepost hier?
Niet gek...
Die van Karin Kent is anders ook niks mis mee, hoor!quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van Karin Kent (de pechvogels die in die week geboren zijn) alleen maar prima hits in ons jaar.
Die kwam na Sunday Afternoon, dus mijn moeder heeft dat goed uitgekiend...quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van Karin Kent (de pechvogels die in die week geboren zijn) alleen maar prima hits in ons jaar.
We komme voor de huisparty...quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Die van Karin Kent is anders ook niks mis mee, hoor!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:48 schreef Felixa het volgende:
Het origineel van deze uitvoering:
Bekijk deze YouTube-video
Dan ik.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent minimaal een week ouder dan mij.![]()
The Kinks werden van nummer 1 verstoten door The Beach Boys. (wat overigens ook dé hit van dat jaar was)
Coolquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij schelen niet veel, da's duidelijk
Mooi.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Hé, heb ik nog niet gepost hier?
Niet gek...
Da's pech hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:08 schreef derOtto het volgende:
" 't Is weer voorbij, die mooie zomer' van Gerard Cox.
snifquote:
Hij rules niet natuurlijk. Net geen zanger en net geen caberatier. Dankzij Frans Halsema nog nationale bekendheid gekregen en dankzij bejaarden die, Geluk was toen zo gewoon, leuk vinden tot zijn 80ste onder de pannen. Verder is het een Feijenoorder. Dat helpt ook niet mee om een held te worden. Cult is ie wel. Daarom moet je trots zijn. Net zoals ik trots ben op Brandend Zand van Anneke Grönloh.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:18 schreef derOtto het volgende:
[..]
snif![]()
Ach, aan de andere kant kan ik er ook wel een soort Geuzen-trots of zo uithalen: Gerard Cox rules!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |