Dit is wel een potentiéele winnaar iddquote:Op donderdag 10 november 2011 21:57 schreef charon het volgende:
Gelukkig, niet een of ander willekeurig liedje
quote:
Bij mij Brandend zandquote:
Kon slechter.quote:
Ik vind het een prachtig nummer, maar als ik daar naar kijk krijg ik toch twijfels... Had nooit verwacht dat die gast er zo uit zagquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:54 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hier de eerste versie die zo populair werd dat het als een single is uitgebracht. (en dus op nr 1 zou kunnen komen) Paul de Leeuw met haar enzo.
je weet dat het nummer van Yazoo is?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:54 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hier de eerste versie die zo populair werd dat het als een single is uitgebracht. (en dus op nr 1 zou kunnen komen) Paul de Leeuw met haar enzo.
Scooorrrreeeeequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:44 schreef blup het volgende:
Thankgod geen 2 maanden later, dan was 't Rick Astley geweest.
Ik durf het niet te zeggen. Maar dat nummer klinkt toch lekker.quote:
Idd, op LP, CD en MP3 hier, genietenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. Maar dat nummer klinkt toch lekker.
was gewoon een grote wereldwijde hit, zogenaamde haters zijn meelopersquote:Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. Maar dat nummer klinkt toch lekker.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:
Dramatischer kan niet;
Village People - YMCA
quote:Op woensdag 7 december 2011 04:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Echt ranzig werd het bij de geboorte van mijn tweede zoon...
Dat vind ik best een mooi nummer, ik houd wel van saxofoonmuziek.quote:
jij bent geen 40 plusser en doet dit alleen maar plaatsen om ons zo nog ouder te laten voelen dan we al zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |