niet in die tijdquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Bij mijn vriend wat een kutnummer
Leuk, Spargoquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Bij mijn zus![]()
Ok nu hou ik op voordat ik heel mijn familie ga doen
Nu wel! Tenminste niet zo braaf als het origineel...:Dquote:
quote:
Nee man. Unchained melody mag je trots op zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef RowanF1 het volgende:
Dit dus: . In 1965 uitgebracht, in '90 opnieuw uitgebracht en naar de nummer 1 positie gevlogen. Had liever een week later geboren, had ik toch Maria McKee - Show Me Heaven gehad!
Ik voel me plots oudquote:
Jij bent minimaal een week ouder dan mij.quote:
Wij schelen niet veel, da's duidelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 15:57 schreef tong80 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bij mij een klassieker.
Bij jullie ?
Afgezien van Karin Kent (de pechvogels die in die week geboren zijn) alleen maar prima hits in ons jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Hé, heb ik nog niet gepost hier?
Niet gek...
Die van Karin Kent is anders ook niks mis mee, hoor!quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van Karin Kent (de pechvogels die in die week geboren zijn) alleen maar prima hits in ons jaar.
Die kwam na Sunday Afternoon, dus mijn moeder heeft dat goed uitgekiend...quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van Karin Kent (de pechvogels die in die week geboren zijn) alleen maar prima hits in ons jaar.
We komme voor de huisparty...quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Die van Karin Kent is anders ook niks mis mee, hoor!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:48 schreef Felixa het volgende:
Het origineel van deze uitvoering:
Bekijk deze YouTube-video
Dan ik.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent minimaal een week ouder dan mij.![]()
The Kinks werden van nummer 1 verstoten door The Beach Boys. (wat overigens ook dé hit van dat jaar was)
Coolquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij schelen niet veel, da's duidelijk
Mooi.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Hé, heb ik nog niet gepost hier?
Niet gek...
Da's pech hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:08 schreef derOtto het volgende:
" 't Is weer voorbij, die mooie zomer' van Gerard Cox.
snifquote:
Hij rules niet natuurlijk. Net geen zanger en net geen caberatier. Dankzij Frans Halsema nog nationale bekendheid gekregen en dankzij bejaarden die, Geluk was toen zo gewoon, leuk vinden tot zijn 80ste onder de pannen. Verder is het een Feijenoorder. Dat helpt ook niet mee om een held te worden. Cult is ie wel. Daarom moet je trots zijn. Net zoals ik trots ben op Brandend Zand van Anneke Grönloh.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:18 schreef derOtto het volgende:
[..]
snif![]()
Ach, aan de andere kant kan ik er ook wel een soort Geuzen-trots of zo uithalen: Gerard Cox rules!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |