quote:Op woensdag 9 november 2011 10:35 schreef Cooki het volgende:
dan had ik t alfabet gekozen en doorgegaan tot 26
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
Dat was ook het eerste dat in mij op kwam, die moeten wel heel rijk zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 10:44 schreef Karina het volgende:
Die arme vrouw, 20 keer zwangerEn waar betalen ze alle kleertjes, eten, etc. van?
ploegendienstquote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef Ireth het volgende:
ben benieuwd hoe het er daar in de keuken aan toe gaat rond voedertijd... ik krijg hier al met moeite 3 karbonade's in de koekenpan gepropt....
Joh tuurlijk niet, je kunt toch gewoon leven van de liefde van God en de geschenken van een anderquote:Op woensdag 9 november 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat in mij op kwam, die moeten wel heel rijk zijn
Die website! Bizaaaarrrrrrrrquote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben ook nog een eigen website... ben benieuwd hoe het er daar in de keuken aan toe gaat rond voedertijd... ik krijg hier al met moeite 3 karbonade's in de koekenpan gepropt....
OMG, 20 and countingquote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben ook nog een eigen website... ben benieuwd hoe het er daar in de keuken aan toe gaat rond voedertijd... ik krijg hier al met moeite 3 karbonade's in de koekenpan gepropt....
Nou wat ik dus al zei, maar misschien zit ik er in dit geval compleet naast; de kerk houdt van dit soort gezinnen. Die geven daar een soort grotegezinnen-bonus aan (geld dus).quote:Op woensdag 9 november 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat in mij op kwam, die moeten wel heel rijk zijn
Realityshow? In het programma Jon & Kate Plus 8 is ook wel eens uitgelegd dat ze zonder die show nooit fatsoenlijk hadden kunnen rondkomen.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:44 schreef Karina het volgende:
Die arme vrouw, 20 keer zwangerEn waar betalen ze alle kleertjes, eten, etc. van?
Hier zit ook 2x een tweeling bij heb ik inmiddels door. Dus 17 zwangerschappen tot nu toe en dit wordt nummer 18...quote:Op woensdag 9 november 2011 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Realityshow? In het programma Jon & Kate Plus 8 is ook wel eens uitgelegd dat ze zonder die show nooit fatsoenlijk hadden kunnen rondkomen.
Maar goed, die hadden ineens een zesling dus dat is gewoon pech, deze mensen kiezen keer op keer weer voor een kind
Watquote:Op woensdag 9 november 2011 10:53 schreef Ireth het volgende:
En ze zijn ook al oma&opa! De oudste zoon is ook al bezig met zich voort te planten
De man doet in deze ook redelijk actief mee hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 10:54 schreef Jarno het volgende:
Idioten.
Vrouwen die alleen maar aan fokken en kinderen kunnen denken.
Vrouwen die dit doen omdat ze denken dat dit van een god moet![]()
.
Excuus dat is ook net zo'n grote idioot. Misschien nog wel groter ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
De man doet in deze ook redelijk actief mee hoor
Ik zat ongeveer hetzelfde te denken: die ouders krijgen het straks heel druk met verjaardagsvisitesquote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef Hydrogeny het volgende:
Leuk als de kinderen de traditie voortzetten. 400 kleinkinderen... en mochten ze oud genoeg worden en blijft de traditie doorgaan -> 8000 klein-kleinkinderen -> veel succes met het uitzoeken van verjaardagskado's!
Ach een bekend trucje onder bepaalde gelovigen van allerlei religies: zorg voor zoveel mogelijk nageslacht zodat je in de meerderheid bent tegen de ongelovigen. Ten koste van alles dus.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef Hydrogeny het volgende:
Leuk als de kinderen de traditie voortzetten. 400 kleinkinderen... en mochten ze oud genoeg worden en blijft de traditie doorgaan -> 8000 klein-kleinkinderen -> veel succes met het uitzoeken van verjaardagskado's!
Ze zijn wel lekker origineel.quote:Josie , Joshua, Jana, John-David, Jill, Jessa, Jinger, Joseph, Josiah, Joy-Anna, Jeremiah, Jedidiah, Jason, James, Justin, Jackson, Johannah, Jennifer en Jordyn-Grace
Daar was ik ook al naar aan het kijken, maar dat zal toch niet..quote:Op woensdag 9 november 2011 11:33 schreef Moonah het volgende:
Hebben die kinderen nou allemaal een (rond) naamplaatje op hun kleding?
Ik vind die kids op de foto er allemaal wel leuk en 'normaal' uit zien eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
1 van hun dochters is wel geweldig:
[ afbeelding ]
i love her
Het was wel waar ik ongeveer als eerste aan dacht toen ik die foto zag. Die kinderen lijken behoorlijk veel op elkaar! Mijn moeder vindt het ook al heel lastig om haar vier dochters bij de juiste naam te noemen. Soms hoor ik eerst twee andere namen voordat ze op die van mij komt.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:33 schreef Moonah het volgende:
Hebben die kinderen nou allemaal een (rond) naamplaatje op hun kleding?
Hoe kom je daar nou bij? En hoe moet de dan kerk aan dat geld daarvoor komen? Krijgen ze dat van de andere (grote) gezinnen?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:48 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Nou wat ik dus al zei, maar misschien zit ik er in dit geval compleet naast; de kerk houdt van dit soort gezinnen. Die geven daar een soort grotegezinnen-bonus aan (geld dus).
In zo'n groot gezin zorgt iedereen voor elkaar en heeft iedereen taken. Ik heb het zelf ook wel gezien in gereformeerde gezinnen met 12, 15 of 16 kinderen (een nicht van mijn moeder had er 16...). Dat lijkt anarchie maar in wezen is het een goedwerkende machine. Kinderen krijgen al vroeg verantwoordelijkheden en de oudste kinderen zijn een soort ouders voor de jongsten. De ouders laten ook veel los en veel wordt gerelativeerd. Als er weer eens een kind huilt, dan is er altijd wel iemand die gaat troosten. Of niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die kids op de foto er allemaal wel leuk en 'normaal' uit zien eigenlijk.
Net als die ouders. Hoe krijgen ze het voor elkaar, je zou zeggen dat die lui nooit slapen
Omdat er altijd wel eentje ruzie heeft, ziek is, etc. lijkt me?
Als ze een keer flink moet niesen dan floept nummer 20 er zo uit!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:30 schreef moussy het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat den doosch nog knap terugplooit na zo veel kinderen
Ja een cursus tekstschrijven zit er niet in als je constant moet copuleren/baren.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Om onduidelijke redenen zat ik dat blog even te lezen maar mán, niet door te komen. Beetje een en toen schrijfstijl
Och hemel. Dat zal die jongen rechtsachter op de foto dan wel zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De oudste zoon die getrouwd is heeft tot de bruiloft gewacht om zijn vrouw voor het eerst te kussen.
Seks pas na het huwelijk oke, maar kus, serieus?
En bedankt, daar ging mijn koffie!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef Greys het volgende:
Als ik naar die foto kijk dan ben ik steeds bang dat ze elk moment in Von Trapp gezang uit kunnen barsten
Josh en Anna hebben ook een eigen site. En het was niet alleen mijn koffie die eruit kwam, maar ook mijn lunch, ontbijt en zelf de snacks van gisteravond. Gadverdamme wat een verhaal. Maargoed. Als ze maar gelukkig zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dan heb je de hele bubs ook nog de hele dag thuis,
nix lekker van 9-15 eigen tijd![]()
zeer offtopic ivm verkeerde knopjequote:Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, dat had ik ook in mijn post staan voordat ik op een verkeerd knopje kliktehomeschooled inderdaad! mèn, dat zal ook in de papieren lopen, gewoon een klaslokaal vol!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over gedifferentiëerd onderwijs gesproken, ieder kind zn eigen niveau![]()
en nix geen Kinderopvangtoeslag denk ik, want zij werkt niet![]()
OMGquote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef SicSicSics het volgende:
Ze zien er dan ook Christelijker dan Christelijk uit!
[..]
Josh en Anna hebben ook een eigen site. En het was niet alleen mijn koffie die eruit kwam, maar ook mijn lunch, ontbijt en zelf de snacks van gisteravond. Gadverdamme wat een verhaal. Maargoed. Als ze maar gelukkig zijn.
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De oudste zoon die getrouwd is heeft tot de bruiloft gewacht om zijn vrouw voor het eerst te kussen.
Seks pas na het huwelijk oke, maar kus, serieus?
Omdat ze een andere visie op het leven hebben dan jij?quote:Op donderdag 10 november 2011 08:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nooo, Wat erg. Dit is echt niet gezond meer.
De ouders zijn ook eens bij 'Say Yes to the Dress' geweest, toen ze hun vows gingen renewen. Toen hield mama ook dr t-shirt aan bij het passen van jurken, want huid tonen was ongepastquote:Op donderdag 10 november 2011 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Uit die engagement foto serie:
[ afbeelding ]
Heeft Barabas zijn teletijdmachine toch werkend gekregen?![]()
![]()
En die handjes op elke foto zo zoet in elkaar gevouwen! Brrrr!
je eigen voetbalelftallen samenstellenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vin dhet eigenlijk wel wat kinkisch hebben... Die vrome uitstraling zou je toch zo van haar gezicht af willen...
dat soort types beginnen vaak al als ze 17 zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 10:41 schreef Bot13 het volgende:
Trouwens laten we zeggen dat ze op haar 20e met die kerel samen was, op haar 25e getrouwd (aannames...) maar dan zou ze er dus 20 kinderen hebben gekregen in 20 jaar! Die vrouw is bijna de helft van haar leven zwanger geweest! Wow.
Volgens de website was ze 22 dus niks mis mee. En er zitten twee tweelingen bij dus ze is nu voor de 17e keer zwangerquote:Op donderdag 10 november 2011 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat soort types beginnen vaak al als ze 17 zijn
Ik vind het idd niet gezond nee. 20 kinderen kom op man. Adopteer er dan een paar ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:02 schreef Grijs het volgende:
[..]
Omdat ze een andere visie op het leven hebben dan jij?
Volgens mij zijn ze heel gezond en gelukkig.
ik heb je even verbeterd als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 9 november 2011 14:29 schreef debuurvrouw het volgende:
het is allemaal de schuld van danzij God natuurlijk Macka, Vader Duggar is commercial realestate investor en fulltime father on a tv show?je zal 19 monden te voeden hebben op die baan, in deze economie.
Dat zeg ik toch ook? Als ie verder leest. Iets met: je zal 19 monden moeten voeden in deze economie?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:39 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb je even verbeterd als je het niet erg vindt![]()
real estate in de vs is ehm, kansloos, op het moment.
Mijn hemel, zelfs bij mij in het zwaar gereformeerde Schubbekutteveen zijn de rokken korter....quote:Op donderdag 10 november 2011 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Uit die engagement foto serie:
[ afbeelding ]
Heeft Barabas zijn teletijdmachine toch werkend gekregen?![]()
![]()
En die handjes op elke foto zo zoet in elkaar gevouwen! Brrrr!
Mwah, als je panden goedkoop koopt cq gekocht hebt kun je er altijd aan verdienen, ongeacht of het woningen of bedrijfspanden zijn, er zijn altijd huurders.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef simmu het volgende:
met real estate in de vs kan je nog niet eens je eigen mond vullen joh! je kan wel geld verdienen aan een ultime loser zijn(zie casey serin voor dat pareltje)
niet met die huidige regelgeving op het gebied van (onroerend goed) belastingen aldaarquote:Op donderdag 10 november 2011 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als je panden goedkoop koopt cq gekocht hebt kun je er altijd aan verdienen, ongeacht of het woningen of bedrijfspanden zijn, er zijn altijd huurders.
Ik weet niet in welke staat ze wonen, maar dat soort belastingen verschillen per staat, en er is altijd geld te verdienen met stenen, zelfs in NL, en het lijkt me sterk dat er in de VS hoger belast wordt dan in NL.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef simmu het volgende:
[..]
niet met die huidige regelgeving op het gebied van (onroerend goed) belastingen aldaar![]()
maar da's een discussie voor een ander stukje fok
er word idd lager belast, maar hou er rekening mee dat inkomens er ook lager liggen! plus is deze belasting voor veel staten aldaar zowat de enige inkomstenbron voor sociale kleinigheidjes als politie, onderwijs en wegenonderhoud enzo. daarnaast zijn er vaak nog de aparte regelinkjes die niet het huis of de grond belasten, maar domweg alles wat de persoon in bezit heeft. (klikkerdeklik)quote:Op donderdag 10 november 2011 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke staat ze wonen, maar dat soort belastingen verschillen per staat, en er is altijd geld te verdienen met stenen, zelfs in NL, en het lijkt me sterk dat er in de VS hoger belast wordt dan in NL.
Volgens mij moet je ontzettend gezond zijn om 20 kinderen op de wereld te zetten.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het idd niet gezond nee. 20 kinderen kom op man. Adopteer er dan een paar ofzo.
Maar hey, ze zijn wel gelukkig!quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, da's ook weer waar. Nou ja, misschien is dat ook wel tegen de wil van god? Dat je daar niet mee mag bemoeien? Kan het me zomaar voorstellen. Dit is wel een buitencategorie streng in de leer
Noem je me nou ongelukkigquote:
Ga op zoek naar de Here en vind dat geluk, maar zorg dat je je alleen laat leiden door het licht en dat het je niet verblindtquote:
Ohja, ships...je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:34 schreef Leandra het volgende:
Nee, als God vindt dat ze geen kinderen meer moeten krijgen dan zal hij wel zorgen dat ze niet meer zwanger wordt...
Nou vergeleken met de meeste bijbelse verhalen klinkt het nog redelijk realistisch hoor!quote:
Ja, maar hoe mensen daar bij komen? 't Staat in elk geval niet in de bijbel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ohja, ships...je hebt gelijk.
Maar... was er niet ergens een uitspraak van God dat hij mensen helpt die zichzelf helpen?
Ze zijn in 2008 getrouwdquote:Op woensdag 9 november 2011 10:41 schreef Bot13 het volgende:
Trouwens laten we zeggen dat ze op haar 20e met die kerel samen was, op haar 25e getrouwd (aannames...) maar dan zou ze er dus 20 kinderen hebben gekregen in 20 jaar! Die vrouw is bijna de helft van haar leven zwanger geweest! Wow.
Dat is de oudste zoon. Je dacht toch niet zo een gelovig stel aan kinderen begint voor het huwelijk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze zijn in 2008 getrouwd
http://www.ja20.com/wedding.html
Ik vond het al raar jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is de oudste zoon. Je dacht toch niet zo een gelovig stel aan kinderen begint voor het huwelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |