quote:Op woensdag 9 november 2011 10:35 schreef Cooki het volgende:
dan had ik t alfabet gekozen en doorgegaan tot 26
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
Dat was ook het eerste dat in mij op kwam, die moeten wel heel rijk zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 10:44 schreef Karina het volgende:
Die arme vrouw, 20 keer zwangerEn waar betalen ze alle kleertjes, eten, etc. van?
ploegendienstquote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef Ireth het volgende:
ben benieuwd hoe het er daar in de keuken aan toe gaat rond voedertijd... ik krijg hier al met moeite 3 karbonade's in de koekenpan gepropt....
Joh tuurlijk niet, je kunt toch gewoon leven van de liefde van God en de geschenken van een anderquote:Op woensdag 9 november 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat in mij op kwam, die moeten wel heel rijk zijn
Die website! Bizaaaarrrrrrrrquote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben ook nog een eigen website... ben benieuwd hoe het er daar in de keuken aan toe gaat rond voedertijd... ik krijg hier al met moeite 3 karbonade's in de koekenpan gepropt....
OMG, 20 and countingquote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben ook nog een eigen website... ben benieuwd hoe het er daar in de keuken aan toe gaat rond voedertijd... ik krijg hier al met moeite 3 karbonade's in de koekenpan gepropt....
Nou wat ik dus al zei, maar misschien zit ik er in dit geval compleet naast; de kerk houdt van dit soort gezinnen. Die geven daar een soort grotegezinnen-bonus aan (geld dus).quote:Op woensdag 9 november 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat in mij op kwam, die moeten wel heel rijk zijn
Realityshow? In het programma Jon & Kate Plus 8 is ook wel eens uitgelegd dat ze zonder die show nooit fatsoenlijk hadden kunnen rondkomen.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:44 schreef Karina het volgende:
Die arme vrouw, 20 keer zwangerEn waar betalen ze alle kleertjes, eten, etc. van?
Hier zit ook 2x een tweeling bij heb ik inmiddels door. Dus 17 zwangerschappen tot nu toe en dit wordt nummer 18...quote:Op woensdag 9 november 2011 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Realityshow? In het programma Jon & Kate Plus 8 is ook wel eens uitgelegd dat ze zonder die show nooit fatsoenlijk hadden kunnen rondkomen.
Maar goed, die hadden ineens een zesling dus dat is gewoon pech, deze mensen kiezen keer op keer weer voor een kind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |