quote:Op woensdag 9 november 2011 10:35 schreef Cooki het volgende:
dan had ik t alfabet gekozen en doorgegaan tot 26
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
Dat was ook het eerste dat in mij op kwam, die moeten wel heel rijk zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 10:44 schreef Karina het volgende:
Die arme vrouw, 20 keer zwangerEn waar betalen ze alle kleertjes, eten, etc. van?
ploegendienstquote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef Ireth het volgende:
ben benieuwd hoe het er daar in de keuken aan toe gaat rond voedertijd... ik krijg hier al met moeite 3 karbonade's in de koekenpan gepropt....
Joh tuurlijk niet, je kunt toch gewoon leven van de liefde van God en de geschenken van een anderquote:Op woensdag 9 november 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat in mij op kwam, die moeten wel heel rijk zijn
Die website! Bizaaaarrrrrrrrquote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben ook nog een eigen website... ben benieuwd hoe het er daar in de keuken aan toe gaat rond voedertijd... ik krijg hier al met moeite 3 karbonade's in de koekenpan gepropt....
OMG, 20 and countingquote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben ook nog een eigen website... ben benieuwd hoe het er daar in de keuken aan toe gaat rond voedertijd... ik krijg hier al met moeite 3 karbonade's in de koekenpan gepropt....
Nou wat ik dus al zei, maar misschien zit ik er in dit geval compleet naast; de kerk houdt van dit soort gezinnen. Die geven daar een soort grotegezinnen-bonus aan (geld dus).quote:Op woensdag 9 november 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat in mij op kwam, die moeten wel heel rijk zijn
Realityshow? In het programma Jon & Kate Plus 8 is ook wel eens uitgelegd dat ze zonder die show nooit fatsoenlijk hadden kunnen rondkomen.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:44 schreef Karina het volgende:
Die arme vrouw, 20 keer zwangerEn waar betalen ze alle kleertjes, eten, etc. van?
Hier zit ook 2x een tweeling bij heb ik inmiddels door. Dus 17 zwangerschappen tot nu toe en dit wordt nummer 18...quote:Op woensdag 9 november 2011 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Realityshow? In het programma Jon & Kate Plus 8 is ook wel eens uitgelegd dat ze zonder die show nooit fatsoenlijk hadden kunnen rondkomen.
Maar goed, die hadden ineens een zesling dus dat is gewoon pech, deze mensen kiezen keer op keer weer voor een kind
Watquote:Op woensdag 9 november 2011 10:53 schreef Ireth het volgende:
En ze zijn ook al oma&opa! De oudste zoon is ook al bezig met zich voort te planten
De man doet in deze ook redelijk actief mee hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 10:54 schreef Jarno het volgende:
Idioten.
Vrouwen die alleen maar aan fokken en kinderen kunnen denken.
Vrouwen die dit doen omdat ze denken dat dit van een god moet![]()
.
Excuus dat is ook net zo'n grote idioot. Misschien nog wel groter ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
De man doet in deze ook redelijk actief mee hoor
Ik zat ongeveer hetzelfde te denken: die ouders krijgen het straks heel druk met verjaardagsvisitesquote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef Hydrogeny het volgende:
Leuk als de kinderen de traditie voortzetten. 400 kleinkinderen... en mochten ze oud genoeg worden en blijft de traditie doorgaan -> 8000 klein-kleinkinderen -> veel succes met het uitzoeken van verjaardagskado's!
Ach een bekend trucje onder bepaalde gelovigen van allerlei religies: zorg voor zoveel mogelijk nageslacht zodat je in de meerderheid bent tegen de ongelovigen. Ten koste van alles dus.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef Hydrogeny het volgende:
Leuk als de kinderen de traditie voortzetten. 400 kleinkinderen... en mochten ze oud genoeg worden en blijft de traditie doorgaan -> 8000 klein-kleinkinderen -> veel succes met het uitzoeken van verjaardagskado's!
Ze zijn wel lekker origineel.quote:Josie , Joshua, Jana, John-David, Jill, Jessa, Jinger, Joseph, Josiah, Joy-Anna, Jeremiah, Jedidiah, Jason, James, Justin, Jackson, Johannah, Jennifer en Jordyn-Grace
Daar was ik ook al naar aan het kijken, maar dat zal toch niet..quote:Op woensdag 9 november 2011 11:33 schreef Moonah het volgende:
Hebben die kinderen nou allemaal een (rond) naamplaatje op hun kleding?
Ik vind die kids op de foto er allemaal wel leuk en 'normaal' uit zien eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
1 van hun dochters is wel geweldig:
[ afbeelding ]
i love her
Het was wel waar ik ongeveer als eerste aan dacht toen ik die foto zag. Die kinderen lijken behoorlijk veel op elkaar! Mijn moeder vindt het ook al heel lastig om haar vier dochters bij de juiste naam te noemen. Soms hoor ik eerst twee andere namen voordat ze op die van mij komt.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:33 schreef Moonah het volgende:
Hebben die kinderen nou allemaal een (rond) naamplaatje op hun kleding?
Hoe kom je daar nou bij? En hoe moet de dan kerk aan dat geld daarvoor komen? Krijgen ze dat van de andere (grote) gezinnen?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:48 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Nou wat ik dus al zei, maar misschien zit ik er in dit geval compleet naast; de kerk houdt van dit soort gezinnen. Die geven daar een soort grotegezinnen-bonus aan (geld dus).
In zo'n groot gezin zorgt iedereen voor elkaar en heeft iedereen taken. Ik heb het zelf ook wel gezien in gereformeerde gezinnen met 12, 15 of 16 kinderen (een nicht van mijn moeder had er 16...). Dat lijkt anarchie maar in wezen is het een goedwerkende machine. Kinderen krijgen al vroeg verantwoordelijkheden en de oudste kinderen zijn een soort ouders voor de jongsten. De ouders laten ook veel los en veel wordt gerelativeerd. Als er weer eens een kind huilt, dan is er altijd wel iemand die gaat troosten. Of niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die kids op de foto er allemaal wel leuk en 'normaal' uit zien eigenlijk.
Net als die ouders. Hoe krijgen ze het voor elkaar, je zou zeggen dat die lui nooit slapen
Omdat er altijd wel eentje ruzie heeft, ziek is, etc. lijkt me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |