Als ze een keer flink moet niesen dan floept nummer 20 er zo uit!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:30 schreef moussy het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat den doosch nog knap terugplooit na zo veel kinderen
Ja een cursus tekstschrijven zit er niet in als je constant moet copuleren/baren.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Om onduidelijke redenen zat ik dat blog even te lezen maar mán, niet door te komen. Beetje een en toen schrijfstijl
Och hemel. Dat zal die jongen rechtsachter op de foto dan wel zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De oudste zoon die getrouwd is heeft tot de bruiloft gewacht om zijn vrouw voor het eerst te kussen.
Seks pas na het huwelijk oke, maar kus, serieus?
En bedankt, daar ging mijn koffie!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef Greys het volgende:
Als ik naar die foto kijk dan ben ik steeds bang dat ze elk moment in Von Trapp gezang uit kunnen barsten
Josh en Anna hebben ook een eigen site. En het was niet alleen mijn koffie die eruit kwam, maar ook mijn lunch, ontbijt en zelf de snacks van gisteravond. Gadverdamme wat een verhaal. Maargoed. Als ze maar gelukkig zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dan heb je de hele bubs ook nog de hele dag thuis,
nix lekker van 9-15 eigen tijd![]()
zeer offtopic ivm verkeerde knopjequote:Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, dat had ik ook in mijn post staan voordat ik op een verkeerd knopje kliktehomeschooled inderdaad! mèn, dat zal ook in de papieren lopen, gewoon een klaslokaal vol!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over gedifferentiëerd onderwijs gesproken, ieder kind zn eigen niveau![]()
en nix geen Kinderopvangtoeslag denk ik, want zij werkt niet![]()
OMGquote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef SicSicSics het volgende:
Ze zien er dan ook Christelijker dan Christelijk uit!
[..]
Josh en Anna hebben ook een eigen site. En het was niet alleen mijn koffie die eruit kwam, maar ook mijn lunch, ontbijt en zelf de snacks van gisteravond. Gadverdamme wat een verhaal. Maargoed. Als ze maar gelukkig zijn.
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De oudste zoon die getrouwd is heeft tot de bruiloft gewacht om zijn vrouw voor het eerst te kussen.
Seks pas na het huwelijk oke, maar kus, serieus?
Omdat ze een andere visie op het leven hebben dan jij?quote:Op donderdag 10 november 2011 08:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nooo, Wat erg. Dit is echt niet gezond meer.
De ouders zijn ook eens bij 'Say Yes to the Dress' geweest, toen ze hun vows gingen renewen. Toen hield mama ook dr t-shirt aan bij het passen van jurken, want huid tonen was ongepastquote:Op donderdag 10 november 2011 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Uit die engagement foto serie:
[ afbeelding ]
Heeft Barabas zijn teletijdmachine toch werkend gekregen?![]()
![]()
En die handjes op elke foto zo zoet in elkaar gevouwen! Brrrr!
je eigen voetbalelftallen samenstellenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vin dhet eigenlijk wel wat kinkisch hebben... Die vrome uitstraling zou je toch zo van haar gezicht af willen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |