abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2011 @ 00:11:00 #1
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_104147517

(FOK!user, I'm gonna teach you how to live. I'm Barney, we met when I was walking out of your sisters bedroom. Lesson one: watch this awesome series! It will change your life. True story.)
/

How I Met Your Mother is een comedyserie die in Amerika op maandag wordt uitgezonden door CBS en in Nederland iedere werkdag door RTL 5. De serie gaat over Ted die in 2030 aan zijn kinderen vertelt hoe hij hun moeder heeft ontmoet. Die flashbacks beginnen in 2005, als beginnend architect Ted samenwoont met Marshall en bevriend is met diens vriendin Lily, womanizer Barney en nieuwsreporter Robin.

(Lesson two: get to know these people. They're awesome!)
/

Haaaaaave you met Ted? Ted Mosby, architect. Het centrale karakter van de serie. Hij is op zoek naar de liefde van zijn leven en acht zich klaar voor het huisje-boompje-beestje-verhaal. Ted denkt te veel na, verbetert constant anderen, is erg romantisch maar probeert ook alles te plannen. Hij krijgt een zoon en een dochter, maar wie de moeder is...

Suit up! It's Barney, wait for it, Stinson. Deze womanizer gaat de deur niet uit zonder pak. Verdient bakken met geld, maar waarmee, dat weet niemand. Heeft diverse date-theorieën ontwikkeld, maar weigert zich vooralsnog te settelen.

Robin Scherbatsky, Teds eerste love-interest in de serie. Ze lijkt perfect voor hem, maar al snel leren we dat ze niet de moeder is. Wel blijft ze hangen in New York en maakt ze al snel deel uit van de vriendengroep. Droomt van een carrière als topverslaggeefster, maar moet het vooralsnog doen met een baantje als presentatrice van een ochtendshow.

Marshall Eriksen. Ook wel bekend als 'the kid'. Laat je niet vastlullen door deze oud-student Rechten, want dan ben je 'lawyered'. Na financiële problemen en het wegzetten van enkele principes werkt hij nu voor Goliath National Bank, hetzelfde bedrijf als waar Barney werkt. Is al sinds zijn studietijd hartstikke gek op Lily, zijn vrouw.

Lily Aldrin, vrouw van Marshall. Ze werkt als lerares op een basisschool en deinst er ook niet voor terug om haar vrienden, en met name Ted, soms de les te lezen. Maar Lily bedoelt het altijd goed. Ook al lopen dingen daardoor soms niet zoals ze zouden moeten...

(Lesson three: check out these links. They're legendary!)
/

TV.com
Engelse Wikipedia
IMDb.com
CBS site met Barneys blog
How I Met Your Mother Blog
Nederlands How I Met Your Mother Blog
How I Met Your Mother seizoen één op dvd

[me=Vorige] topics *[/me]
How I Met Your Mother
How I Met Your Mother VS#2 This topic is gonna be legendary!
How I Met Your Mother VS#3 | Suit up for this new topic!
How I Met Your Mother VS#4 | 25 september , WAIT FOR IT!
How I Met Your Mother VS#5 - Happy slapsgiving
How I Met Your Mother VS#6 - Wait for it, true story ;(
How I Met Your Mother VS#7 | Happy Not A Father's Day
How I Met Your Mother (VS) #8 - Wait for it...
How I Met Your Mother (VS) #9 - Waiting for the goat
How I Met Your Mother VS#10: My life would never be the same
How I Met Your Mother VS#11: Season five, waiting for it...
How I Met Your Mother VS#12: What up?
How I Met Your Mother VS#13 :Legendary!
How I Met Your Mother VS#14: How to pick a tie...
How I Met Your Mother VS#15: Double dates.....
How I Met Your Mother VS#16: TANTRUM!
How I Met Your Mother VS#17: It... is... ON!
How I Met Your Mother VS#18: Girls Vs. Suits
How I Met Your Mother VS#19: The naked man is back
Hoiw I Met Your Mother VS#20: Ik ken 't hele programma niet

De OP is hier te vinden!

Laatste post:

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:06 schreef jcdragon het volgende:
Ik vond het wel leuk. Een van de betere afleveringen van dit seizoen. Barney en de beer :D
Dus Barney en Robin hebben misschien weer wat met elkaar. Maar we hebben nog geen aanwijzing wie de moeder is van Ted's kinderen.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  woensdag 9 november 2011 @ 00:29:49 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_104148098
Wat een verschrikkelijk slechte comedy is dit geworden. Alle grappen zijn gebaseerd op onverklaarbare krankzinnigheid van de karakters. Totaal geen subtiliteit. Dit probeert men te compenseren door witty verhaallijnen te schrijven, maar uiteindelijk zijn het gewoon slechte, onboeiende, niet-grappige verhaallijnen die toevallig niet chronologisch verteld worden. Om nog maar niet te beginnen over het feit hoe cheesy Lily en Marshal zijn en hoe dik dit er bovenop ligt. |:(
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 9 november 2011 @ 00:48:19 #3
176766 zoem
zoemt
pi_104148600
Jcdragon, volgende keer even opletten dat bij het openen van een nieuw deel de reeks intact blijft ;)
Ik was het topic kwijt in MyAT.

Kan een modje dit aub fixen? :)

@tc03
Vind ik ook, al ging het in deze ep al iets beter. Ze raken vervallen in van die flauwe grappen. Het is niet alleen in himym, maar ook tbbt heeft er last van.
  woensdag 9 november 2011 @ 01:46:01 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_104149824
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:48 schreef zoem het volgende:
Jcdragon, volgende keer even opletten dat bij het openen van een nieuw deel de reeks intact blijft ;)
Ik was het topic kwijt in MyAT.

Kan een modje dit aub fixen? :)

@tc03
Vind ik ook, al ging het in deze ep al iets beter. Ze raken vervallen in van die flauwe grappen. Het is niet alleen in himym, maar ook tbbt heeft er last van.
Bij TBBT ben ik bij seizoen 4, dat is tot nog toe echt 100x beter dan HIMYM nu is.

Maar ook deze aflevering was gewoon een aaneenschakeling van over-the-top grappen. Die beer, dat "let's panic", Marshall die bezeten raakt en Barney heel graag wil slappen, allemaal gebaseerd op lukrake krankzinnige eigenschappen die de personages plots ineens lijken te hebben.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_104149844
Ik dacht eerst nog wow Lily drinkt bier. En toen pas drong tot me door dat het een flashback was. Jammer dat ze zo die hurricane erin schrijven en niet gewoon toen het daadwerkelijk was gebeurd. Ookal was het misschien te kort daarvoor maar zo'n geforceerde flashback is gewoon niets. Verder wel een toffe ep. En ik denk dat Robin gewoon kort haar niet staat. Ze moet het weer langer laten groeien :).
pi_104149873
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 01:48 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht eerst nog wow Lily drinkt bier. En toen pas drong tot me door dat het een flashback was. Jammer dat ze zo die hurricane erin schrijven en niet gewoon toen het daadwerkelijk was gebeurd. Ookal was het misschien te kort daarvoor maar zo'n geforceerde flashback is gewoon niets. Verder wel een toffe ep
Dat vond ik juist wel vet, er zit toch een maand of 2 tussen opnames/airdate, dus dat zou nooit kunnen.
pi_104149895
Ik weet dat het nooit kan, maar dan liever helemaal niet. Met sommige andere recente gebeurtenissen doen ze het wel real-time :). Dat is veel toffer.
  woensdag 9 november 2011 @ 02:16:09 #8
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_104150173
Ik vond deze aflevering een stuk beter dan de laatste paar.
Heel fijn ook dat er eindelijk weer iets tussen Robin en Barney gebeurd is! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door tochmaarwel op 09-11-2011 02:16:28 (Robin heet natuurlijk geen Roin.) ]
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
pi_104150377
Ja. Robin & Barney O+ . Maar het verklaart niet dat Robin weer iets krijgt met die ene kerel van een paar seizoenen geleden.
pi_104150800
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 02:42 schreef Tegan het volgende:
Ja. Robin & Barney O+ . Maar het verklaart niet dat Robin weer iets krijgt met die ene kerel van een paar seizoenen geleden.
ze zou toch ook trouwen met Don? Dat werd volgens mij letterlijk gezegd in de aflevering toen ze hem voor het eerst zag
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_104151471
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 02:16 schreef tochmaarwel het volgende:
Ik vond deze aflevering een stuk beter dan de laatste paar.
Heel fijn ook dat er eindelijk weer iets tussen Robin en Barney gebeurd is! *O*
Dat was echt ontzettend lame :{.
  woensdag 9 november 2011 @ 08:46:10 #12
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_104151515
He ik werd niet automatisch ingeschreven voor dit topic
When all else fails, you always have delusion.
pi_104152416
Ik was hem ook kwijt :P

Ik vond het leuk dat er weer iets gebeurde tussen Robin & Barney. Maar idd die man van vorig seizoen zou toch terug komen voor Robin?
  woensdag 9 november 2011 @ 09:38:02 #14
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_104152569
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 08:46 schreef Mirel het volgende:
He ik werd niet automatisch ingeschreven voor dit topic
Ik ook niet :(
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_104152835
Ja, ja. Laten we daar niet dit hele topic mee vervuilen.
  woensdag 9 november 2011 @ 11:50:15 #16
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_104155928
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 06:55 schreef franklop het volgende:

[..]

ze zou toch ook trouwen met Don? Dat werd volgens mij letterlijk gezegd in de aflevering toen ze hem voor het eerst zag
Ging dat niet slechts om daten, wat later zou gebeuren en dus ook pas later in het seizoen gebeurde.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:50:40 #17
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_104170944
Fail TS :')
Deathlift or Die.
pi_104174252
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:32 schreef loezzzje het volgende:
Ik was hem ook kwijt :P

Ik vond het leuk dat er weer iets gebeurde tussen Robin & Barney. Maar idd die man van vorig seizoen zou toch terug komen voor Robin?
Klopt die uit die winkel, daar zouden ze nog op terug komen.
pi_104188734
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:29 schreef TC03 het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte comedy is dit geworden. Alle grappen zijn gebaseerd op onverklaarbare krankzinnigheid van de karakters. Totaal geen subtiliteit. Dit probeert men te compenseren door witty verhaallijnen te schrijven, maar uiteindelijk zijn het gewoon slechte, onboeiende, niet-grappige verhaallijnen die toevallig niet chronologisch verteld worden. Om nog maar niet te beginnen over het feit hoe cheesy Lily en Marshal zijn en hoe dik dit er bovenop ligt. |:(
Eens...
Erg jammer dit. Niveau van deze serie is zo verschrikkelijk gedaald. Te pijnlijk gewoon...
pi_104197279
met het risico dat het al aan bod is gekomen in een eerder topic...

weet iemand of je in nederland ergens de duckie tie kan kopen / bestellen? ik heb hem tot nu toe alleen kunnen vinden op zazzle.com, maar daar is een creditcard voor nodig en omdat hij van ver moet komen is het wat duur.. :)
pi_104212170
Paar jaar geleden had ik een meisje in de klas die leek op Robin :o O+ O+
  maandag 14 november 2011 @ 21:58:17 #22
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_104375364
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:21 schreef DUK het volgende:

[..]

Eens...
Erg jammer dit. Niveau van deze serie is zo verschrikkelijk gedaald. Te pijnlijk gewoon...
Het is zeker niet beter op geworden, al blijf ik het toch kijken met de hoop dat het weer goed wordt.
pi_104382448
Gut, is het weer hip om op een serie te haten?

Ik vind het nog steeds leuk, en kan ook wel waarderen dat er nog steeds de typische continuïteit in de serie zit: slutty pumpkin, slap bet, de ducky tie, Barney's obsessie met Lilly's tieten, etc.

Het is een sitcom mensen. Loop dan ook niet te bitchen dat je veel sitcom-regels terug ziet komen.
pi_104383043
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 00:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gut, is het weer hip om op een serie te haten?

Ik vind het nog steeds leuk, en kan ook wel waarderen dat er nog steeds de typische continuïteit in de serie zit: slutty pumpkin, slap bet, de ducky tie, Barney's obsessie met Lilly's tieten, etc.

Het is een sitcom mensen. Loop dan ook niet te bitchen dat je veel sitcom-regels terug ziet komen.
Niks mis met sitcoms, maar als het niet grappig meer is dan is dat nou eenmaal zo.
Sommige personages zijn gewoon te irritant voor woorden geworden.
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:49:35 #25
87680 Mirel
pi_104386254
Toffe ep. Grappig, sandwiches, tijd, en tijd stil bij Barney moment was wel sick
pi_104386881
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niks mis met sitcoms, maar als het niet grappig meer is dan is dat nou eenmaal zo.
Sommige personages zijn gewoon te irritant voor woorden geworden.
Niet je mening als feit verkondigen :N
pi_104390309
Eindelijk het echte HIMYM gevoel weer bij deze aflevering _O_
En Robin is een te grote mess, laat ze Barney schieten voor die mongool van een therapist :(
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_104390594
Erg vermakelijke om deze (oudewetse) aflevering! Hard gelachen om Ted en Marshall.
pi_104390722
Kut Robin :(
pi_104391063
Ah, damn dat einde. Hopelijk is Barney nu weer wat losjes zoals vroeger!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_104392314
Leuke aflevering, maar einde was voorspelbaar
pi_104393562
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:30 schreef Rijst het volgende:
Kut Robin :(
Idd.
pi_104394235
Timeline van Marshall en Ted hadden ze eruit mogen slopen, de andere was wel tof. Te zielig voor Barney :'(
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:32:29 #34
88233 Steve
Still the best.
pi_104394278
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef Snuf. het volgende:
Timeline van Marshall en Ted hadden ze eruit mogen slopen, de andere was wel tof. Te zielig voor Barney :'(
Ik vond het stukje van de beveiligingscamera wel leuk. :D.

Mooie aflevering.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_104394615
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef Steve het volgende:

[..]

Ik vond het stukje van de beveiligingscamera wel leuk. :D.

Mooie aflevering.
Ja dat was wel tof, maar verder die grap met het damestoilet was wel tenenkrommend.. Verder was het wel oke, maar vond gewoon die andere timeline veel interessanter.
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:43:37 #36
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_104394778
Vond dat Ted en Marshall stuk juist wel leuk.
pi_104394798
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond dat Ted en Marshall stuk juist wel leuk.
Ja dat kan, is puur persoonlijk natuurlijk :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:49:26 #38
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_104395008
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ja dat kan, is puur persoonlijk natuurlijk :)
Nu ben ik ook helemaal geen fan van dat Barney-Robin relatie gedoe. Niet de eerste keer en helemaal niet nu ze het weer uit de kast trekken. Hoewel ik moet zeggen dat de ontwikkeling van Barney deze aflevering wel goed gedaan is. Voelde wel met hem mee toen Kevin achter Robin de bar inkwam.
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:00:20 #39
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_104395397
Die gast met die goatee duikt ook in elke komedie op.
pi_104398507
Eindelijk weer een goede aflevering van How I Met Your Mother. Niet alleen door de ontwikkelingen, maar ook omdat ik het hilarisch vond. Wel een kut einde, en dat geeft wel te denken hoe het nou moet met Barney en dat huwelijk van hem. Moet dat plaatsvinden aan het eind van dit seizoen? Weet niet meer of ze 'over 1 year' of iets dergelijks zeiden.
pi_104399369
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:22 schreef robertwilson het volgende:
Eindelijk weer een goede aflevering van How I Met Your Mother. Niet alleen door de ontwikkelingen, maar ook omdat ik het hilarisch vond. Wel een kut einde, en dat geeft wel te denken hoe het nou moet met Barney en dat huwelijk van hem. Moet dat plaatsvinden aan het eind van dit seizoen? Weet niet meer of ze 'over 1 year' of iets dergelijks zeiden.
Verder weg denk ik. Lily is daar namelijk niet zwanger, en haar bevalling zal de seizoensfinale zijn.

Ik denk trouwens nog steeds dat de bruiloft die we aan het begin van seizoen 6 zagen (waar Ted en Marshall buiten zitten) een andere is dan die van Barney.
Aids.
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:48:28 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_104399488
Wel leuk, ik werd halverwege helemaal zat van Ted en Marshall maar die onthulling met de bewakingscamera was leuk gedaan. Zag ik niet aankomen.

Verder, arme Barney ;(. Ook wel leuk dat ze toegeven dat het de eerste keer een ramp was.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_104402343
Leuke aflevering, zeker in vergelijking met de vorige episodes. Niet super, maar wel vermakelijk.
pi_104402412
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:44 schreef Mss het volgende:

Ik denk trouwens nog steeds dat de bruiloft die we aan het begin van seizoen 6 zagen (waar Ted en Marshall buiten zitten) een andere is dan die van Barney.
Nee dat is niet zo, want in de eerste aflevering van seizoen 7 werd juist duidelijk dat dat wél de bruiloft van Barney is
pi_104403337
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ja dat was wel tof, maar verder die grap met het damestoilet was wel tenenkrommend.. Verder was het wel oke, maar vond gewoon die andere timeline veel interessanter.
Vond het na 2x ook niet grappig meer. Maar vond dat van die bewakingscamera dan weer wel leuk.

Arme Barney :'(
pi_104403441
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:11 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo, want in de eerste aflevering van seizoen 7 werd juist duidelijk dat dat wél de bruiloft van Barney is
Ja, maar het is wel heel raar dat Marshall en Ted buiten zitten, Lily hun naar binnen roept en het ineens keihard begint te regenen. Ze worden daar zeiknat, maar Ted loopt wel kurkdroog bij Barney naar binnen.
Aids.
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:01:02 #47
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_104404362
Mooie, ontroerende, grappige aflevering! En Barney is weer single mensen! *O*
pi_104404442
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:12 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Niet je mening als feit verkondigen :N
Ik bedoel dus dat wanneer iemand dat zo ervaart dan is dat zo voor die persoon. Geheel subjectief uiteraard. Maar dat komt dus niet omdat het hip is om een serie te haten. Op het moment dat een aflevering wel grappig wordt gevonden zal dat vast en zeker ook gezegd worden, verwacht ik.
pi_104404486
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Eindelijk het echte HIMYM gevoel weer bij deze aflevering _O_
En Robin is een te grote mess, laat ze Barney schieten voor die mongool van een therapist :(
Ja want hun vorige relatie liep ook zo lekker. Wat een rare keuze nou van Robin. :P
pi_104404677
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja want hun vorige relatie liep ook zo lekker. Wat een rare keuze nou van Robin. :P
Die relatie was toch ineens slecht? Dat was in één aflevering naar voren gekomen dat het blijkbaar slecht ging en meteen die aflevering gingen ze uit elkaar.
Aids.
pi_104405596
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Wel leuk, ik werd halverwege helemaal zat van Ted en Marshall maar die onthulling met de bewakingscamera was leuk gedaan. Zag ik niet aankomen.

Verder, arme Barney ;(. Ook wel leuk dat ze toegeven dat het de eerste keer een ramp was.
Dit :)
Vooral die kerel die riep: "It's a sign dude!" vond ik briljant :P
pi_104405651
It's a sign dude _O_
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_104405725
Robin. :r
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:11:53 #54
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_104412002
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:27 schreef Operc het volgende:

[..]

Dit :)
Vooral die kerel die riep: "It's a sign dude!" vond ik briljant :P
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik dacht dat de nacho's nep waren. Dat van die tijd zag ik wel aankomen, daarvoor heb ik het iets te vaak zelf meegemaakt. :P Hoe het later allemaal terug kwam (it's a sign, de 'hartaanval', etc) was prachtig. Ik vond het trip-gedeelte overigens sowieso leuk gedaan, ook met die damestoilet-rij. :D
  dinsdag 15 november 2011 @ 23:29:28 #55
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_104421772
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:11 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik had al zo'n vermoeden, maar ik dacht dat de nacho's nep waren. Dat van die tijd zag ik wel aankomen, daarvoor heb ik het iets te vaak zelf meegemaakt. :P Hoe het later allemaal terug kwam (it's a sign, de 'hartaanval', etc) was prachtig. Ik vond het trip-gedeelte overigens sowieso leuk gedaan, ook met die damestoilet-rij. :D
Dat was 2x leuk maar de 3e keer was slecht laat staan de 4e keer. Verder wel weer leuke ontwikkelingen in deze aflevering. Zeker een van de betere eps van het seizoen.
pi_104422083
Zoals iedereen al zegt, echt een ouderwets goede aflevering, erg leuk!
pi_104422783
Hij was echt weer goed :) maar wel sneu ;(
pi_104423818
Net weer even Harold & Kumar gekeken.. Tof dat NPH 'zichzelf' speelt daar, in ieder geval qua naam, maar sowieso gewoon al een beetje Barney is!
pi_104424121
Ookal was het Barney/Robin plot redelijk ongeloofwaardig bewees Neal Patrick Harris maar weer dat hij echt van alle markten thuis is. Comedy, musical, drama _O_ .
pi_104424227
Aww, arme Barney. Op zich niet heel gek dat ze dat lijntje weer terughaalden, Robin was de eerste waarbij hij echt voor een relatie ging. Het moet wel gezegd, ik vind de therapist een leuke aanvulling.
pi_104424337
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, arme Barney. Op zich niet heel gek dat ze dat lijntje weer terughaalden, Robin was de eerste waarbij hij echt voor een relatie ging. Het moet wel gezegd, ik vind de therapist een leuke aanvulling.
Ik vond trouwens lily echt fucking irritant deze aflevering.
pi_104424382
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:03 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik vond trouwens lily echt fucking irritant deze aflevering.
Crisis, nog steeds gezeur over Lily? Ze zat er nauwelijks in man :P
pi_104424482
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:28 schreef Luuksor het volgende:
Net weer even Harold & Kumar gekeken.. Tof dat NPH 'zichzelf' speelt daar, in ieder geval qua naam, maar sowieso gewoon al een beetje Barney is!
hij speelt juist niet zichzelf..echt alleen de naam :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 16 november 2011 @ 01:26:45 #64
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_104424596
Ik vond het wel een goede episode. Ted & Marshall met dee bewakingsbeelden waren wel grappig.
Wel heel sneu voor Barney. Toen hij Robin aankeek en de tijd stilstond. Ook op het laatst toen hij iets romantisch in gedachten had en dat niet doorging.
pi_104425272
Erg wisselvallig. Erg leuke momenten maar ook een aantal tenenkrommende. De Sandy Rivers grappen waren totaal nutteloos en slecht. Het bezoeken van de wc was ook te krom voor woorden, maar de twist best leuk. Heb moeite met de Barney/Robin situatie, die eindigde de vorige keer ook al zo abrupt en deze keer wordt het wel erg makkelijk gemaakt met waarom Robin de ware voor hem zou moeten zijn. Jammer dat er niet dieper was ingegaan op de reactie van Nora, dat leek me veel emotioneler dan deze climax. Tenslotte triest dat Kevin nog meer tijd gaat krijgen, zo'n slecht personage ( eerst wat beginnen met een patient en daarna zeggen dat hij haar problemen niet hoeft te horen :') )
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_104430947
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

hij speelt juist niet zichzelf..echt alleen de naam :')
Ja dat begrijp ik ook wel, gezien het homo-feit.. Maar ik vind het tof dat hij gewoon als NPH in de film geschreven is.
pi_104437403
all time .... wait for it.... low
pi_104438270
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind die therapist juist echt niets toevoegen. Hij acteert ongeloofwaardig en zijn karakter is saai en voorspelbaar.
pi_104438709
Idd. En het kwam juist op mij over dat Robin al maanden achter Barney zat. Ziet Barney eindelijk het licht en is ze niet meer geinteresseerd. Typisch vrouwengedrag :r (zeg ik als vrouw :P), de chase was als enige interessant. Het feit dat hij je wil enzo.
  woensdag 16 november 2011 @ 17:12:02 #71
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_104442094
"It's a sign, dude" _O_
Voor de rest wel jammer voor Barney ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_104442396
Aan de andere kant, met Barney is het al eens mislukt, en de therapeut gedraagt zich wel als de ideale dude. Maar goed, toch was ik pro-Barney hoor. Vraag me wel erg af met wie hij dan gaat trouwen, Norah lijkt me verleden tijd.
pi_104442550
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Aan de andere kant, met Barney is het al eens mislukt, en de therapeut gedraagt zich wel als de ideale dude. Maar goed, toch was ik pro-Barney hoor. Vraag me wel erg af met wie hij dan gaat trouwen, Norah lijkt me verleden tijd.
Nee een psychiater die een relatie begint met zijn patient is de ideale dude :')
Ik hoop alsnog dat Nora er niet uit is, hoewel zij wel veel vroeg van Barney vond ik hun relatie een stuk geloofwaardiger dat Barney en Robin destijds.
pi_104442698
Ach, hij weigerde dat in eerste instantie toch ook.

Ik vind hem echt wel leuk, zeker zo post-House.
pi_104451305
Aardige aflevering, al vond ik de verhaallijn met Ted en Marshall niet zo leuk (in ieder geval niet toen voor de 4e keer dezelfde grap werd gemaakt). Pijnlijk moment voor Barney, erg goed geacteerd. Benieuwd hoe dit verder gaat, stukken interessanter dan de zwangerschap van Lily. Daarnaast is die Kevin ook echt een saai, nietszeggend personage...
pi_104451486
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:48 schreef Rucebo het volgende:
Aardige aflevering, al vond ik de verhaallijn met Ted en Marshall niet zo leuk (in ieder geval niet toen voor de 4e keer dezelfde grap werd gemaakt). Pijnlijk moment voor Barney, erg goed geacteerd. Benieuwd hoe dit verder gaat, stukken interessanter dan de zwangerschap van Lily. Daarnaast is die Kevin ook echt een saai, nietszeggend personage...
Nora ook. Maar zij is tenminste nog leuk om naar te kijken. O+
pi_104451561
Next week, The Muppets and How I Met Your Mother star Jason Segel hosts with musical guest Florence and the Machine.
http://www.hollywoodrepor(...)gs-emma-stone-261011
  woensdag 16 november 2011 @ 21:03:31 #78
87680 Mirel
pi_104452056
Nora is ook maar saai. Uiterlijk en persoonlijkheid en accent
pi_104452166
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:51 schreef Rijst het volgende:

[..]

Nora ook. Maar zij is tenminste nog leuk om naar te kijken. O+
Zeker, ze mogen er van mij beide uit.
pi_104459689
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 39% gewijzigd door larry_flynt op 16-11-2011 23:39:49 ]
pi_104459752
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Franktastic1984 op 17-11-2011 17:54:52 ]
pi_104459780
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef larry_flynt het volgende:
Nieuwe chick voor Barney!
Net te laat ;)
pi_104459839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:35 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Net te laat ;)
OH YEAH :7 :6
pi_104459874
Mij boeit het weinig, maar ik denk dat veel mensen niet blij zullen zijn met die spoiler van jullie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_104459999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Mij boeit het weinig, maar ik denk dat veel mensen niet blij zullen zijn met die spoiler van jullie.
Mm, ik zal het wel even in een spoiler zetten :)
pi_104460230
Mijn omschrijving geeft niets weg verhaaltechnisch, dus spoiler lijkt mij niet nodig.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:51:11 #87
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_104460501
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef Franktastic1984 het volgende:
Mijn omschrijving geeft niets weg verhaaltechnisch, dus spoiler lijkt mij niet nodig.
Gelijk heb je.
pi_104464743
maar de quote van jou van de post voor de spoiler wel :P
  donderdag 17 november 2011 @ 09:07:07 #89
87680 Mirel
pi_104465350
Die omschrijving geeft wel wat weg.
pi_104465635
Post het gewoon even in een spoiler, krijg je dat gezeik niet O+
pi_104475808
quote:
13s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Naaistreek van Robin
Dit. ;(
pi_104476700
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Aan de andere kant, met Barney is het al eens mislukt, en de therapeut gedraagt zich wel als de ideale dude.
Dit ja. Superkut voor Barney natuurlijk, maar als ik moest kiezen tussen "jij bent net zo fucked up als ik ben" en "ik zou willen dat je zelf kon zien hoe geweldig je bent", nou, dan wist ik het wel. :P
pi_104487898
Sterk einde van de aflevering!
pi_104488758
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:23 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dit ja. Superkut voor Barney natuurlijk, maar als ik moest kiezen tussen "jij bent net zo fucked up als ik ben" en "ik zou willen dat je zelf kon zien hoe geweldig je bent", nou, dan wist ik het wel. :P
Mja, als ik zou moeten kiezen tussen Barney( O+ _O_ ) en Kevin (meh :') )...
pi_104489670
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef Ayca het volgende:

[..]

Mja, als ik zou moeten kiezen tussen Barney( O+ _O_ ) en Kevin (meh :') )...
Barney is een held als televisiepersonage hoor, maar als relatiemateriaal? Not so much...
pi_104504795
Vond dat tussen Ted en Marshall echt tenenkrommend slecht.
Die bewakingscamera maakte een hoop goed gelukkig. Was zowaar grappig.

Gelukkig weinig Lily deze keer...

Zielig voor Barney.. :(
  vrijdag 18 november 2011 @ 15:43:04 #97
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_104515576
Waarom liep Ted weg op het einde bij Barney en ging hij hem niet iets vragen.

Bewakingsbeelden waren wel hilarisch, voor de rest aardige aflevering.

Vind het wel een leuk seizoen, maar dat komt vooral door de chemie van de acteurs. Maar de meeste zijn wel een beetje aan het dwalen. Geen lekkere verhaallijn.
pi_104515670
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:44 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Barney is een held als televisiepersonage hoor, maar als relatiemateriaal? Not so much...
Dit.
pi_104515818
Ik zou Kevin en Barney beide niet willen. En Marshall is te soft. Dan het liefst Ted. Irl dan he.
  zaterdag 19 november 2011 @ 17:27:35 #100
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_104556372
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 19 november 2011 @ 17:36:21 #101
87680 Mirel
pi_104556643
Ted vertelt altijd interessante dingen over architectuur.
pi_104604492
Zielig voor Barney?

Je moet problemen uitstellen, dan gaan ze meestal vanzelf over.
pi_104665046
Wazige aflevering. :P
pi_104668782
Heel matig.
Amen.
pi_104669403
Ik vond het niet zo'n leuke aflevering maar dat einde zag ik niet aankomen!
pi_104670114
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef loezzzje het volgende:
Ik vond het niet zo'n leuke aflevering maar dat einde zag ik niet aankomen!
Niet? De hele aflevering draait om baby's, en dan vooral het feit dat Barney een baby wil omdat hij in de put zit vanwege Robin. Dan vind je het niet voorspelbaar dat Robin -de laatste vrouw waar Barney seks mee heeft gehad, en die de hele aflevering al tegen haar karakter in irrationeel en kinderachtig is- zwanger blijkt te zijn?

Ik vond het een beetje een zwakke aflevering. Jammer, want ik vond het seizoen tot nu toe wel erg leuk.
pi_104670404
Ik vond het een beetje een herhaling van kunstjes allemaal. Dat twee-vrienden-willen-baby plotje heb ik al in zoveel comedyseries teruggezien.
Amen.
pi_104671121
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Niet? De hele aflevering draait om baby's, en dan vooral het feit dat Barney een baby wil omdat hij in de put zit vanwege Robin. Dan vind je het niet voorspelbaar dat Robin -de laatste vrouw waar Barney seks mee heeft gehad, en die de hele aflevering al tegen haar karakter in irrationeel en kinderachtig is- zwanger blijkt te zijn?

Ik vond het een beetje een zwakke aflevering. Jammer, want ik vond het seizoen tot nu toe wel erg leuk.
Nee, eigenlijk niet. Misschien als ik echt had zitten opletten tijdens de aflevering maar ik vond hem een beetje matig dus was nog met 3 andere dingen bezig. Vond het ook niet zo'n leuke verhaallijnen deze keer, die van vorige week was beter.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 22 november 2011 @ 12:42:52 #109
176766 zoem
zoemt
pi_104671306
Het enige wat ik grappig vond was het gekrompen huis en Robin die hysterisch doet. De Barney-Ted verhaallijn was niet boeiend. Al met al een matige aflevering, zeker tov vorige week.
pi_104673346
Dat gekrompen appartment was wel aardig, maar een beetje een herhaling van het 'crooked' appartment plotje.
Amen.
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:14:02 #111
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_104674327
Vond het juist wel een goede aflevering. Samen met Ducky Tie de enige aflevering die moet denken aan hoe goed het vroeger was. Heel de Ted en Barney ondernemen een absurd plan was ouderwets leuk. En de verhuizing van Lily en Marshall was een mooie ontwikkeling voor de karakters.
pi_104674438
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het juist wel een goede aflevering. Samen met Ducky Tie de enige aflevering die moet denken aan hoe goed het vroeger was. Heel de Ted en Barney ondernemen een absurd plan was ouderwets leuk. En de verhuizing van Lily en Marshall was een mooie ontwikkeling voor de karakters.
Niks haalt het bij WE SHOULD BUY A BAR
Amen.
  dinsdag 22 november 2011 @ 16:26:27 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_104679292
Babygezeik. Ja, dat is wat de show nodig had.

Zul je net zien dat Robin en Barney gaan trouwen omdat dat 'the right thing to do' is. Gruwel :r.
pi_104679862
Hopelijk houdt Robin dat kind niet. Want dat zou het hele verhaal verpesten, twee kids ineens.
pi_104682543
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het ook een prima aflevering, vooral de conversaties tussen Ted en Barney waren geniaal.
Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
pi_104682715
Ik vond 'm weer leuk hoor :)
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:59:46 #117
333374 Lithia
Too serious
pi_104682965
Was wel een leuk aflevering. Jammer van die cliffhanger.
pi_104684177
Kutaflevering, slechtste dit seizoen en dat zegt alles :r
pi_104689715
Vond er ook vrij weinig aan. Beetje uitgekauwd allemaal.
pi_104692127
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:42 schreef zoem het volgende:
Het enige wat ik grappig vond was het gekrompen huis en Robin die hysterisch doet. De Barney-Ted verhaallijn was niet boeiend. Al met al een matige aflevering, zeker tov vorige week.
Zelfde hier. Ik moest wel lachen toen Robin opeens ging schreeuwen :D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 22 november 2011 @ 23:22:18 #121
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_104702154
Dat einde, god nee, goede aflevering verder
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_104703939
Misschien is het kind van Kevin? Ze weet natuurlijk weer niet wie de vader is.
pi_104704051
No way. Kevin blijft echt niet hangen. Dus of een miskraam, of de baby is van Barney.
pi_104704211
Ze zal wel niet weten wie de vader is en dan is het uiteindelijk van Barney.
  woensdag 23 november 2011 @ 00:39:23 #125
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_104705008
Beetje lamme aflevering, en als het inderdaad Barney's kind is is het ook wel weer erg cliché...
Trouwens wel merkwaardig dat Ted het vreemdgaan van Robin en Barney aan zijn 15 á 18-jarige kinderen vertelt, leuk als die weer op bezoek zijn bij hun vader :')
pi_104705156
Oh, ik hoorde ook weleens zulke dingen van mijn moeder hoor, van mensen uit de buurt ofzo.
pi_104705271
was wel vermakelijk, niet meer dan dat
  woensdag 23 november 2011 @ 01:04:08 #128
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_104705555
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Beetje lamme aflevering, en als het inderdaad Barney's kind is is het ook wel weer erg cliché...
Trouwens wel merkwaardig dat Ted het vreemdgaan van Robin en Barney aan zijn 15 á 18-jarige kinderen vertelt, leuk als die weer op bezoek zijn bij hun vader :')
Is natuurlijk belangrijk omdat het aansluit hoe hij hun moeder ontmoet. :')
pi_104705610
Toffe aflevering juist, vond alles leuk, vond alles ook goed gespeeld.
Zag die laatste zin pas op t allerlaatst aankomen :o

Vooral de dialogen tussen Barney en Ted vond ik grappig :D
Had opnieuw, net als t einde van vorige week, eindelijk weer t juiste gevoel te pakken.
Het verhaal gaat ten minste weer ergens naar toe, ipv die constante tussen afleveringen die kant noch wal raken.
pi_104706831
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 01:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Toffe aflevering juist, vond alles leuk, vond alles ook goed gespeeld.
Zag die laatste zin pas op t allerlaatst aankomen :o

Vooral de dialogen tussen Barney en Ted vond ik grappig :D
Had opnieuw, net als t einde van vorige week, eindelijk weer t juiste gevoel te pakken.
Het verhaal gaat ten minste weer ergens naar toe, ipv die constante tussen afleveringen die kant noch wal raken.
Alleen de cliffhanger werkte ergens naartoe :') Dat hele verhuizen gebeuren zie ik het niet echt als ergens naartoe werken hoor :')
pi_104706894
Zondeeeeee er had zoveel meer met het Ghostbusters verhaal gedaan kunnen worden :(

_O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_104733570
"Who you gonna call?" _O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_104736615
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:11 schreef loezzzje het volgende:
Ze zal wel niet weten wie de vader is en dan is het uiteindelijk van Barney.
Dat is wel een heel kleine kans, aangezien ze maar 1 keer gebatst hebben. Maar dat zal uiteindelijk wel zo zijn inderdaad :')
  woensdag 23 november 2011 @ 22:50:31 #134
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_104742968
Dit iemand al eens opgevallen?
  woensdag 23 november 2011 @ 22:51:32 #135
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_104743050
Uiteraard :Y
  woensdag 23 november 2011 @ 23:06:18 #136
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_104743860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef Tweek het volgende:
Welk moment is dat?
Do androids dream of electric sheep?
pi_104744149
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:06 schreef RitseB het volgende:

[..]

Welk moment is dat?
Aflevering waarin Marshall's vader sterft lijkt me zo.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_104745456
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:

[..]

Aflevering waarin Marshall's vader sterft lijkt me zo.
Inderdaad, en als je dat niet op viel toen je die aflevering keek ben je wel heel blind, want het was op een gegeven moment wel erg duidelijk. Toentertijd is het in deze topicreeks ook gewoon genoemd.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  woensdag 23 november 2011 @ 23:46:41 #139
182714 RitseB
pi_104745637
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:42 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Inderdaad, en als je dat niet op viel toen je die aflevering keek ben je wel heel blind, want het was op een gegeven moment wel erg duidelijk. Toentertijd is het in deze topicreeks ook gewoon genoemd.
Ik volg deze topic reeks niet.
pi_104746034
Ik zag het in het begin nog niet maar toen begon het idd op te vallen en heb ik het even terug gekeken.
pi_104746862
Volgens mij viel het mij vanaf 36 op.
pi_104755245
Ze hadden toch ooit een aflevering waarin de tekeningen van de kinderen van Ted te zien waren. Daarin stond alleen 'Me and Aunt Robin in the Zoo' en niet iets met een neefje/nichtje/oom. Benieuwd hoe dat dan in elkaar zit
pi_104755316
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:04 schreef franklop het volgende:
Ze hadden toch ooit een aflevering waarin de tekeningen van de kinderen van Ted te zien waren. Daarin stond alleen 'Me and Aunt Robin in the Zoo' en niet iets met een neefje/nichtje/oom. Benieuwd hoe dat dan in elkaar zit
Ik durf te wedden dat ze dat al helemaal overboord gegooid hebben. Ieder seizoen maakten de schrijvers het zich moeilijker en daardoor zijn er nu ook steeds meer overbodige eps in mijn ogen. Ik heb zo'n gevoel dat het einde enorm gaat tegenvallen. Ik zou geen Rachel marries Ross taferelen verwachten in ieder geval.
pi_104755372
lijkt me ook erg stug als Robin en Ted alsnog trouwen in dat geval :')

maar wellicht hadden zeven seizoen wel genoeg geweest
pi_104756098
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:04 schreef franklop het volgende:
Makkelijk; Robin had een dagje vrij, oom (Barney?) niet. Ze ging met Ted's kinderen naar de dierentuin. Haar eigen kind is ouder en wilde niet mee.
  donderdag 24 november 2011 @ 15:40:28 #146
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_104762508
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:28 schreef The_Dean het volgende:
It's a sign dude _O_
Oh wow, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. :D! :')
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_104823606
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:06 schreef Tegan het volgende:
No way. Kevin blijft echt niet hangen. Dus of een miskraam, of de baby is van Barney.
Nee joh. Ze krijgt die baby van Kevin gewoon en Barney gaat er een vader voor zijn.
Met zijn homofiele zwarte broer sluit dit perfect aan :7
pi_104834030
SPOILER
pi_104848003
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 november 2011 02:41 schreef Tegan het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_104849012
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef Tweek het volgende:
Nee, nooit opgevallen.
  zondag 27 november 2011 @ 19:56:16 #151
333583 Djoezt
Argumentative with the face on
pi_104891392
Deze week geen aflevering door Thanksgiving :'( Stelletje amerikanen ook!
pi_104892035
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:56 schreef Djoezt het volgende:
Deze week geen aflevering door Thanksgiving :'( Stelletje amerikanen ook!
Serieus niet? Is dat niet allang afgelopen?
  zondag 27 november 2011 @ 21:03:43 #153
87680 Mirel
pi_104895665
http://en.wikipedia.org/w(...)7:_2011.E2.80.932012 blijkbaar 2 weken, doen andere series ook
pi_104897128
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:03 schreef Mirel het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)7:_2011.E2.80.932012 blijkbaar 2 weken, doen andere series ook
Walking Dead gaat wel gewoon door morgen?
pi_104969157
helemaal niets vandaag dus ;(
pi_104973104
quote:
17s.gif Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Serieus niet? Is dat niet allang afgelopen?
Was afgelopen donderdag :Y Zijn ze niet al aan de winterbreak begonnen?
pi_105245308
was weer een mooie aflevering.
wel zielig voor Robin
pi_105245467
Ja, weer een leuke aflevering, leuk dat Robin nu een keer de narrator was *O*
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:46:15 #160
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_105246051
Leuke aflevering!
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:01:40 #161
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105246605
Oh..... de kinderen zijn niet echt, wat een ontiegelijke waanzinnig slechte kut twist. -O- :{ :r
pi_105247085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:24 schreef AJ1987 het volgende:
was weer een mooie aflevering.
wel zielig voor Robin
Ja, ik vond het wel een goeie aflevering.
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:24:43 #163
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_105247330
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Oh..... de kinderen zijn niet echt, wat een ontiegelijke waanzinnig slechte kut twist. -O- :{ :r
+1
pi_105247855
Ik vond het wel leuk gedaan :).
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:49:09 #165
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105248120
Ik vond het verder ook een hele goede aflevering. Behalve dan dat de manier waarop het vertelt wordt (met die flashback van Robin en op het eind die kut twist) heel de aflevering naar beneden haalt. Zonder dat was het één van de beste afleveringen van het seizoen geweest.
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:53:51 #166
88233 Steve
Still the best.
pi_105248333
Robin. :'(! Hoe ze even helemaal brak op het einde. ;(. Had erg met haar te doen.
Erg mooie aflevering.

Ik vond het juist wel mooi dat de kinderen niet echt bleken, dat maakte het nog nog zieliger voor Robin.
pi_105248351
Leuke aflevering :D

En boeiend, ik neem dat verhaal wat de toekomst betreft niet zo serieus.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:10:37 #168
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105251148
Ik vond de aflevering wel serieus. Grapjes waren minder. Marshall plot vond ik matigjes. Maar het verhaal van Robin was wel sterk. Twist aan het eind was wel kut, maakte het zieliger voor Robin. Vooral toen ze uiteindelijk brak :{ ;( :'(
pi_105251865
Eerst met zo'n cliffhanger komen en dan meteen zo abrupt beëindigen. Beetje jammer, voor de rest wel tof. Friends with benefits. _O-
pi_105254595
Ja, mooie aflv.
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:50:10 #171
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_105255078
Ik word een beetje zat van dat kindergezeik. Dat die kinderen nep waren hoopte ik al, anders zou het wel enorme karaktermoord zijn.
pi_105255350
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het juist wel een goeie.
pi_105255390
Ik vond veel dingen gewoon te genant. Dat dansje. :')
pi_105255402
Dat die kinderen nep waren was echt te gay voor woorden, stop het er dan niet in.

Verder wel een leuke aflevering :Y
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:45:36 #175
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_105257508
Wat een kutaflevering
pi_105262212
De eerste minuut was al wel te grappig voor woorden 'Looks like nobody told your boobs yet' xD

Vond het wel echt een kippenvel episode, maar was ook wel zielig einde. Verder wel sterke episode, jammer dat die kinderen niet echt waren, maar vond het niet perse een slechte twist ofzo.

Nou vind ik het alsnog wel onduidelijk of robin nou met barney gaat trouwen, ze herhaalt wel steeds 'your father', maar ze kan niet zwanger worden, dus of ze nou wel of niet samen eindigen, is mij onduidelijk.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 6 december 2011 @ 18:30:14 #177
176766 zoem
zoemt
pi_105262382
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
De eerste minuut was al wel te grappig voor woorden 'Looks like nobody told your boobs yet' xD

Vond het wel echt een kippenvel episode, maar was ook wel zielig einde. Verder wel sterke episode, jammer dat die kinderen niet echt waren, maar vond het niet perse een slechte twist ofzo.
Dit.

Het was een vermakelijke episode. Vooral in het begin moest ik een paar keer glimlachen :P
pi_105262629
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat die kinderen nep waren was echt te gay voor woorden, stop het er dan niet in.

Verder wel een leuke aflevering :Y
Ik vond het best wel verrassend om eerlijk te zijn. ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:13:38 #179
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_105264317
Hopen dat de volgende episode gewoon volgende week komt. Heb het een beetje gehad met dat wachten van 2 weken tot een nieuwe aflevering :P
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_105266542
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef Siyara het volgende:
Hopen dat de volgende episode gewoon volgende week komt. Heb het een beetje gehad met dat wachten van 2 weken tot een nieuwe aflevering :P
Ik dacht dat ze winterstop hadden, net als ander series zoals TVD, dus ik was echt te blij toen ik zag dat er een nieuwe episode was. Made my day.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_105266734
Basketbal grap + ACDC = winning! _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_105266926
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Blistering het volgende:
Basketbal grap + Guns 'n Roses = winning! _O_
AC/DC toch?
pi_105266934
Jaja, my bad.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_105267230
Wanneer gaan ze weer eens verder met de zoektocht naar Ted zn vrouw..
pi_105267906
Het gaat erg goed met de kijkcijfers!
18-49 Rating 4.5
18-49 Share 12
Viewers Live+SD (million) 11.708

http://tvbythenumbers.zap(...)%28TVbytheNumbers%29
pi_105269101
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef franklop het volgende:
Als het goed is volgende week maandag... voor ons dinsdag.
pi_105271098
Wat een debiele twist zeg. Die zat er duidelijk alleen maar om het verhaaltechnisch interessant te maken. Verder nogal wat ongeloofwaardigheden. Het stuk met Scott was ook erg triest en voelde erg nutteloos aan. Het opfleuren van Ted vond ik wel erg mooi, ik hoop nu dat de 'depressieve' toestand van Robin een tijdje blijft en dat ze hier aan gaat werken (misschien kan haar vriendje de psycholoog helpen :'))
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:42:15 #188
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105272007
Ted _O_
pi_105272197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:42 schreef BoerBert het volgende:
Ted _O_
pi_105280944
Erg sterke aflevering. Heeft een gigantisch brok aan het karakter van Robin toegevoegd. Mooi :)
  woensdag 7 december 2011 @ 00:41:52 #191
333374 Lithia
Too serious
pi_105281074
Die kinderen van Ted Robin, waar het jongetje een pak draagt als zijn zogenaamde vader. _O_
pi_105283185
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef franklop het volgende:
Ik denk dat je die plotlijn voorlopig wel even kan vergeten.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_105286928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 07:40 schreef Orbis het volgende:

[..]

Ik denk dat je die plotlijn voorlopig wel even kan vergeten.
Ach over 1,5 seizoen is het afgelopen, dus voor die tijd heb je wel antwoord denk ik :)
BZB - Zeven Sloten
  woensdag 7 december 2011 @ 11:01:48 #194
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105287116
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:55 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Ach over 1,5 seizoen is het afgelopen, dus voor die tijd heb je wel antwoord denk ik :)
In de laatste aflevering ontmoet Ted de moeder van zijn kinderen :)
pi_105288851
Prima aflevering eigenlijk, die twist dat de kinderen nep waren vond ik ook wel verrassend. Ik vind dat HIMYM er als een van de weinige sitcoms goed in slaagt comedy met drama te combineren.

Dat Marshall genaaid zou worden door dat jochie zag je wel mijlenver aankomen natuurlijk :').
Amen.
pi_105289227
Blijkt ook wel uit dat Robin niet zal trouwen met Barney, want Robin wil/krijgt geen kinderen en Barney wil ze zeker wel
pi_105291971
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:01 schreef franklop het volgende:
Blijkt ook wel uit dat Robin niet zal trouwen met Barney, want Robin wil/krijgt geen kinderen en Barney wil ze zeker wel
Ik denk nog steeds van wel. Ik heb laatst S1 t/m S6 weer eens bekeken en het viel me toen op dat de makers eigenlijk al vanaf S1 hints over Robin en Barney erin hebben gestopt. Barney die als een blok valt voor vrouwen met daddy issues bijvoorbeeld.
BZB - Zeven Sloten
pi_105292227
Ik denk ook dat die twee wel bij elkaar komen uiteindelijk. En dan wellicht adopteren/draagmoeder.
Aids.
pi_105292292
Robin krijgt sowieso geen kinderen. Betwijfel het of ze met Barney gaat trouwen
pi_105292298
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:25 schreef Mss het volgende:
Ik denk ook dat die twee wel bij elkaar komen uiteindelijk. En dan wellicht adopteren/draagmoeder.
Maar dan is ze toch alsnog Moeder..
  woensdag 7 december 2011 @ 13:34:36 #201
88233 Steve
Still the best.
pi_105292534
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:01 schreef franklop het volgende:
Je zag dat ze het toch moeilijk had met het niet kunnen krijgen van kinderen. En geen relatie aangaan omdat iemand geen kinderen kán krijgen vind ik een slechte reden, zou ook niet echt iets voor Barney zijn vind ik.
pi_105294874
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Dacht dat we haar volgens de makers in de laatste aflevering van dit seizoen zouden zien?
  woensdag 7 december 2011 @ 14:45:33 #203
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105295333
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:32 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dacht dat we haar volgens de makers in de laatste aflevering van dit seizoen zouden zien?
Krijgen we dit keer zeker een hand te zien :P
pi_105295484
Kleine spoiler over Robin.
SPOILER
pi_105295510
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Dat zou lame zijn; werkt die in zijn verhaal tig seizoenen naar de ontmoeting toe, wordt dat uiteindelijk in één aflevering afgehandeld. Denk ik niet.
Amen.
pi_105295601
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat zou lame zijn; werkt die in zijn verhaal tig seizoenen naar de ontmoeting toe, wordt dat uiteindelijk in één aflevering afgehandeld. Denk ik niet.
Stiekem gaat het verhaal ook niet om de moeder en Ted's kinderen, maar om de reis naar dat punt in zijn leven.
pi_105295628
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

De serie heet toch "How I met your mother" en niet "How I married your mother" of "How you were conceived"?

Ik vind Barney's bruiloft wel een toepasselijke setting voor de afsluiting van de serie.
pi_105295685
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:52 schreef Tegan het volgende:

[..]

Stiekem gaat het verhaal ook niet om de moeder en Ted's kinderen, maar om de reis naar dat punt in zijn leven.
Dat weet ik ook wel, maar toch. Ik neem aan dat er wel een kleine arc voor de bekendmaking zit of dat het in ieder geval iemand is die we kennen.
Amen.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:56:29 #209
333374 Lithia
Too serious
pi_105295746
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De serie heet toch "How I met your mother" en niet "How I married your mother" of "How you were conceived"?

Ik vind Barney's bruiloft wel een toepasselijke setting voor de afsluiting van de serie.
Het is wel begrijpelijk als iemand iets meer wilt zien dan alleen de ontmoeting. Zeker als we tot in details weten hoe hij een relatie kreeg met zijn exen, hoe dat verlopen is en wat er gebeurde toen het uit ging.
pi_105295747
Ik denk het niet. Maar dat is eigenlijk wel een goede vraag. Hoe het verhaal zal eindigen. Vast iets in de trend van dat Barney en Robin toch bij elkaar komen ofzo, terwijl Ted zijn vrouw ontmoet als zijverhaal.
pi_105295865
_O_ Dus toch Barney en Robin

edit: denk ik

[ Bericht 9% gewijzigd door Niles-Crane op 07-12-2011 15:10:18 ]
  woensdag 7 december 2011 @ 17:44:41 #212
182714 RitseB
pi_105302117
Leuke aflevering,
pi_105305373
Lilly zal zeker wel bevallen tijdens die bruiloft van Barney aan het einde van het seizoen. Beter heet dat kind Hurricane. _O-
pi_105306482
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:58 schreef ROFLOL het volgende:
Lilly zal zeker wel bevallen tijdens die bruiloft van Barney aan het einde van het seizoen. Beter heet dat kind Hurricane. _O-
In de previews van het huwelijk in de laatste aflevering(en?) van seizoen 6 zag Lily er niet meer zwanger uit, dus ik denk het niet. :P
pi_105306757
Volgens mij is het huwelijk van Barney
SPOILER
pi_105307135
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij is het huwelijk van Barney
SPOILER
Dat denk ik niet, ik denk dat het
SPOILER
pi_105307886
Ted ontmoet de moeder op Barney's wedding. Dus die wedding zie ik voorlopig nog niet gebeuren :).
pi_105309278
Stomme anticlimax deze aflevering }:|
Wat is dat trouwens met vrouwen die naar de dokter gaan om te weten of ze zwanger zijn? Er bestaat zoiets als een zwangerschapstest oO<

Verder was hij wel leuk :s)
pi_105309405
Ik weet niet of je ooit zwanger bent geweest, maar een zwangerschapstest is alleen een indicatie. Echte bevestiging komt van een betrouwbaardere test bij de huisarts :P.
  woensdag 7 december 2011 @ 20:16:07 #220
333374 Lithia
Too serious
pi_105309425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Stomme anticlimax deze aflevering }:|
Wat is dat trouwens met vrouwen die naar de dokter gaan om te weten of ze zwanger zijn? Er bestaat zoiets als een zwangerschapstest oO<

Verder was hij wel leuk :s)
Voor extra zekerheid. Naar de dokter gaan kan betrouwbaarder zijn dan zo'n test.
pi_105309480
Net zoals bij Robin dus. Zwangerschapstest zei ja, huisarts zei nee.
  woensdag 7 december 2011 @ 20:19:43 #222
333374 Lithia
Too serious
pi_105309591
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
Net zoals bij Robin dus. Zwangerschapstest zei ja, huisarts zei nee.
Oh, ik dacht dat Robin dacht dat ze zwanger was, omdat haar menstruatie te laat was. Ik heb niet zo goed opgelet dus.

Maargoed, of ze wel of geen test nam, als de test positief is, dan moet ze sowieso naar de dokter gaan.
pi_105309808
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat Robin dacht dat ze zwanger was, omdat haar menstruatie te laat was. Ik heb niet zo goed opgelet dus.

Maargoed, of ze wel of geen test nam, als de test positief is, dan moet ze sowieso naar de dokter gaan.
Wat jij zegt klopt. Robin dacht dat ze zwanger was omdat haar menstruatie te laat was
pi_105310087
Ik dacht, geen menstruatie -> test -> huisarts.
pi_105318720
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:15 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet of je ooit zwanger bent geweest, maar een zwangerschapstest is alleen een indicatie. Echte bevestiging komt van een betrouwbaardere test bij de huisarts :P.
Zoals al gezegd is, had Robin geen test gedaan.
En nee ik ben nooit zwanger geweest, maar ik weet wel dat als een test uitwijst dat je zwanger bent, de kans vrijwel verwaarloosbaar klein is dat je niet zwanger bent. Daarnaast is de test die de huisarts doet net zo betrouwbaar :s)

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:

[..]

Waarom zou je dan naar de dokter moeten? Zodat die kan bevestigen dat je zwanger bent? Dat weet je dan toch al?

[ Bericht 27% gewijzigd door Njosnavelin op 07-12-2011 23:02:18 ]
pi_105318863

[ Bericht 100% gewijzigd door Njosnavelin op 07-12-2011 23:02:03 ]
pi_105321081
quote:
En met Chris Pratt O+
  woensdag 7 december 2011 @ 23:30:57 #229
333374 Lithia
Too serious
pi_105322347
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Zoals al gezegd is, had Robin geen test gedaan.
En nee ik ben nooit zwanger geweest, maar ik weet wel dat als een test uitwijst dat je zwanger bent, de kans vrijwel verwaarloosbaar klein is dat je niet zwanger bent. Daarnaast is de test die de huisarts doet net zo betrouwbaar :s)
De kans is groter dat iets mis gaat als je het zelf doet, dan je het via de dokter doet. Als je bijvoorbeeld te vroeg de test neemt of als de urine niet geconcentreerd genoeg is, etc.
Jij vindt het niet nodig om naar de huisarts te gaan, prima. Het is tenslotte een voorkeur/een optie, geen noodzaak.
quote:
Waarom zou je dan naar de dokter moeten? Zodat die kan bevestigen dat je zwanger bent? Dat weet je dan toch al?
Je gaat niet alleen naar de dokter om alleen een zwangerschapstest te doen hè. Zodra je weet dat je zwanger bent, lijkt het me verstandig om naar de dokter te gaan om de zwangerschap te bespreken.
Bovendien wilt Robin niet eens kinderen, dus een abortus moet ook zo snel geregeld worden als ze zwanger zou zijn. Áls ze een abortus zou kiezen uiteraard.
pi_105322500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef Lithia het volgende:
Je gaat niet alleen naar de dokter om alleen een zwangerschapstest te doen hè. Zodra je weet dat je zwanger bent, lijkt het me verstandig om naar de dokter te gaan om de zwangerschap te bespreken.
Bovendien wilt Robin niet eens kinderen, dus een abortus moet ook zo snel geregeld worden als ze zwanger zou zijn. Áls ze een abortus zou kiezen uiteraard.
Ja, dat laatste is natuurlijk een belangrijk punt. Maar ik vind het altijd fijn om iets te vinden om me aan te ergeren :+
pi_105338756
Vraag mij alleen af als ze niet zwanger is, waarom ze dan zat te kokhalzen in de pub?
pi_105338882
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef Kijana het volgende:
Vraag mij alleen af als ze niet zwanger is, waarom ze dan zat te kokhalzen in de pub?
Misschien had ze het zichzelf zo aangepraat dat ze echt dacht dat ze zwanger was.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  donderdag 8 december 2011 @ 15:13:43 #233
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105339115
quote:
Of iets verkeerds gegeten.
  donderdag 8 december 2011 @ 15:25:54 #234
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_105339539
quote:
Zodat wij zouden denken dat ze zwanger was.
pi_105342675
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Zodat wij zouden denken dat ze zwanger was.
Maar wat niet klopte.
  donderdag 8 december 2011 @ 17:28:32 #236
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105344194
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar wat niet klopte.
Lawyered!
  donderdag 8 december 2011 @ 18:28:04 #237
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105345941
quote:
Alison Brie O+
Het is wel raar eigenlijk, Jason Segel en NPH zijn allebei nog wel redelijk actief met films en series terwijl de anderen dat niet echt zijn.
pi_105346080
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Alison Brie O+
Het is wel raar eigenlijk, Jason Segel en NPH zijn allebei nog wel redelijk actief met films en series terwijl de anderen dat niet echt zijn.
Zijn ook geen echte komische talenten natuurlijk. Alleen Josh Radnor lijkt me nog wel wat in zijn mars te hebben. Is de laatste seizoenen als enige echt overeind gebleven imo.
  donderdag 8 december 2011 @ 18:33:41 #239
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_105346081
Robin zal in The Avengers te zien zijn.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_105359408
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Alison Brie O+
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Robin zal in The Avengers te zien zijn.
En Josh Radnor als regisseur en acteur in http://www.imdb.com/title/tt1481572/ en http://www.imdb.com/title/tt1872818/
En Alyson Hannigan in het vervolg op American Pie http://www.imdb.com/title/tt1605630/ dus je vlieger gaat niet helemaal op MacorgaZ ;)

Maar ik begrijp wat je bedoelt, NPH en JS zijn vaker te zien en in grotere films (Smurfs, Muppets) en daarnaast ook als hosts van awardshows, SNL, talkshows, enz

Daarom ben ik ook benieuwd of HIMYM ondanks het succes te klein gaat worden voor deze sterren en of er na volgend seizoen een 9e seizoen zal komen... (afgezien van de vraag of de serie zelf dan nog leuk genoeg is)
  donderdag 8 december 2011 @ 23:47:32 #241
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105361372
Seizoen 8 was toch sowieso het laatste? Dus gepland einde ipv uitgaan van seizoen 9 en dan afgekapt worden?

En ik bedoelde ook meer gewoon naast HIMYM de laatste jaren wat films, bij de anderen waren dat meer kleine rolletjes of stemmen voor cartoons ipv echte rollen in grotere films, maar je hebt ook gelijk ja.
pi_105361630
Nee. Ze zijn hernieuwd voor seizoen zeven en acht tegelijk. Dus kunnen ze nu een beetje ruimer plannen (over twee jaar ipv een). Seizoen negen zou gewoon nog kunnen daarna.
pi_105382891
Over 2 weken komt er weer een aflevering. Ik dacht dat ze ondertussen al wel bij de winter break waren?
pi_105410835
Ik heb vandaag de laatste aflevering pas gekeken. Ik vond het echt een goede episode. Ik heb de serie pas een paar maanden geleden 'ontdekt' en ik heb nu alles gezien. Dit is enige serie waarbij ik soms de tranen in mijn ogen heb staan. Met films ofzo heb ik dat nooit. En de muziek is vaak zo goed gekozen..
Ik vraag me af waarom de afleveringen niet op de nederlandse tv worden uitgezonden. De serie heeft potentie in nederland..
pi_105412263
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:20 schreef the85mc het volgende:
Ik heb vandaag de laatste aflevering pas gekeken. Ik vond het echt een goede episode. Ik heb de serie pas een paar maanden geleden 'ontdekt' en ik heb nu alles gezien. Dit is enige serie waarbij ik soms de tranen in mijn ogen heb staan. Met films ofzo heb ik dat nooit. En de muziek is vaak zo goed gekozen..
Ik vraag me af waarom de afleveringen niet op de nederlandse tv worden uitgezonden. De serie heeft potentie in nederland..
Dit is ook al uitgezonden in NL.
pi_105413252
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:12 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dit is ook al uitgezonden in NL.
Het laatste seizoen toch nog niet?
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:26:46 #247
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105416347
Nee, het werd eerst uitgezonden op RTL5 en volgensmij wacht RTL altijd wat langer met uitzenden van nieuwe afleveringen zodat ze elke week een aflevering kunnen laten zien in plaats van een week wel, een week niet, 2 weken wel, etc.
pi_105416839
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:04 schreef loezzzje het volgende:
Over 2 weken komt er weer een aflevering. Ik dacht dat ze ondertussen al wel bij de winter break waren?
Echt waar? Ik ging er inderdaad ook volledig van uit dat we voorlopig weer de laatste aflevering gehad hadden.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_105418970
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, het werd eerst uitgezonden op RTL5 en volgensmij wacht RTL altijd wat langer met uitzenden van nieuwe afleveringen zodat ze elke week een aflevering kunnen laten zien in plaats van een week wel, een week niet, 2 weken wel, etc.
Dat plus hoe ouder hoe goedkoper :+.
pi_105420082
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:43 schreef Orbis het volgende:

[..]

Echt waar? Ik ging er inderdaad ook volledig van uit dat we voorlopig weer de laatste aflevering gehad hadden.
Op mijn tv forecast app staat 19 december weer een nieuwe aflevering. Volgens mij wachten ze echt letterlijk tot de winter voordat ze een break doen :P
pi_105525391
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Op mijn tv forecast app staat 19 december weer een nieuwe aflevering. Volgens mij wachten ze echt letterlijk tot de winter voordat ze een break doen :P
Ik ben pissed dat er vandaag geen episode is :( ik keek er zo naar uit.

Maarja, ik heb liever helemaal geen break, HIMYM maakt zo'n 24 episodes per season, we zijn nog niet eens halverwege dus we kunnen makkelijk doorgaan in de zomer en nog zat episodes over hebben voor na de winter.

Maja, waarom heeft iedereen het over de moeder aan het einde van dit season? Ja, er is al bekend dat Ted haar ontmoet bij een bruiloft, maar HIMYM is nog verlengt voor een extra season. Betwijfel me of ze dat hele season gaan vullen met de moeder er al bij.
pi_105525506
Dat Ted de moeder op Barney's bruiloft leert kennen, sluit dat niet een beetje uit dat Barney met Robin trouwt? Anders zou de moeder een gast van Robin of Barney zijn, wat zou betekenen dat geen van beiden de afgelopen zeven jaar de moeite heeft genomen Ted voor te stellen aan zijn droomvrouw..
pi_105525807
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat Ted de moeder op Barney's bruiloft leert kennen, sluit dat niet een beetje uit dat Barney met Robin trouwt? Anders zou de moeder een gast van Robin of Barney zijn, wat zou betekenen dat geen van beiden de afgelopen zeven jaar de moeite heeft genomen Ted voor te stellen aan zijn droomvrouw..
Of ze hoort bij de catering service of wat dan ook, net als dat andere huppeltutje met de schele ogen die naar duitsland ging.
pi_105526598
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nee hoor, opties te over:

Misschien is ze de '+1' van één van de gasten (en komt ze dus met haar vriend mee) en gaat het later (al dan niet vanwege Ted) uit. Of ze is pas net weer single na een lange relatie, waardoor Barney en Robin haar nooit hebben voorgesteld als potentiele droomvrouw voor Ted. Of ze is inderdaad personeel.
pi_105526740
Of het zijn mensen waar het bruidspaar nu zelf nog geen contact mee heeft. Een vaak terugkerend gerucht is dat het om de zus van Barney zou gaan. Barney kent haar nog niet, want ze studeert. Laat dat nou net de plek zijn waar Ted zijn toekomstige vrouw ook rond schijnt te lopen.
Aids.
pi_105528291
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:15 schreef Mss het volgende:Laat dat nou net de plek zijn waar Ted zijn toekomstige vrouw ook rond schijnt te lopen.
Zij was toch de roommate van die andere studente he? (rachel bilson)
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:16:02 #257
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105528394
Ja. We zagen alleen haar enkels :P
pi_105528772
Ja en de paraplu was van haar toch he? :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:31:48 #259
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105528838
Ja, wat wel duidelijk was dat Ted en zij heel veel gemeen hadden. :Y
pi_105530149
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:12 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Zij was toch de roommate van die andere studente he? (rachel bilson)
ze zat ook in de klas waar Ted op zijn eerste dag als leraar naar binnen liep, was toen de verkeerde les, maar toch :P
pi_105530818
Precies. Ze is een studente. En de zus van Barney ook. Ik zie mogelijkheden :7
Aids.
pi_105536507
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef franklop het volgende:

[..]

ze zat ook in de klas waar Ted op zijn eerste dag als leraar naar binnen liep, was toen de verkeerde les, maar toch :P
Ohja idd ja :P
pi_105546394
wist niet dat er vandaag niets kwam ;(

dan maar de nieuwe dexter kijken ^O^
pi_105555326
Geweldige show. Jammer dat er vandaag niks kwam ;(
  dinsdag 13 december 2011 @ 23:03:04 #265
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_105557986
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Maja, waarom heeft iedereen het over de moeder aan het einde van dit season? Ja, er is al bekend dat Ted haar ontmoet bij een bruiloft, maar HIMYM is nog verlengt voor een extra season. Betwijfel me of ze dat hele season gaan vullen met de moeder er al bij.
Ik denk dat "iedereen" er vanuit dat gaat dat Lyndsy Fonseca (de dochter) in de serie (in 2030) even oud is als zij in werkelijkheid was bij het begin van de serie: namelijk 18.

Dan is de rekensom 2030 - 18 = 2012 snel gemaakt, wat zou betekenen dat Ted nu toch wel de moeder van zijn kinderen tegen zou moeten komen.

Echter:
• Het is gebruikelijk dat acteurs een rol van een jonger karakter, dus het kan dus zijn dat de dochter in 2030 "pas" 16 is en dan kan het nog tot 2014 duren.
• Het is niet gezegd dat Ted ook de biologische vader is van de kinderen... Misschien dat hij dus binnenkort een moeder met kinderen gaat ontmoeten.
• Het zou ook nog kunnen zijn dat er überhaupt geen kinderen zijn (net zoals bij Robin in de laatste aflevering) in dat geval kan de serie doorlopen tot 2018, dan is Ted 40 en treedt de "fourty-deal" in werking en trouwt hij met Robin. (waardoor kinderen dus uitgesloten zijn)
So we just called him Fred
pi_105558507
Volgens mij ziet iedereen die kinderen als een jaar of 16 eigenlijk. De rest van je verhaal ben ik het mee eens. :)
pi_105560769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:03 schreef FredvZ het volgende:

• Het zou ook nog kunnen zijn dat er überhaupt geen kinderen zijn (net zoals bij Robin in de laatste aflevering) in dat geval kan de serie doorlopen tot 2018, dan is Ted 40 en treedt de "fourty-deal" in werking en trouwt hij met Robin. (waardoor kinderen dus uitgesloten zijn)
En zit ie in het gesticht omdat ie nogal veel tegen zichzelf praat :')
pi_105563101
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

En zit ie in het gesticht omdat ie nogal veel tegen zichzelf praat :')
En Barney, Lily, Marshall en Robin bestaan eigenlijk niet, het zijn z'n imaginary friends.
Laatste scene van de serie: Ted in een dwangbuis :')

pi_105565088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

En Barney, Lily, Marshall en Robin bestaan eigenlijk niet, het zijn z'n imaginary friends.
Laatste scene van de serie: Ted in een dwangbuis :')

[ afbeelding ]
Whehehe, dat zou ik ergens wel geniaal vinden :')
pi_105576906
Misschien doen ze nog wel een jaar met die moeder erbij, totdat ze echt moeder is. Anders had het ook How I met my wife kunnen heten... Maar goed, we zullen het wel merken :+
pi_105577467
Het gaat er toch allang niet meer om om wie de moeder is? Ik hoef het helemaal niet te weten eigenlijk:) Ik vind de serie gewoon leuk.
pi_105582952
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef honkeytonk het volgende:
Het gaat er toch allang niet meer om om wie de moeder is? Ik hoef het helemaal niet te weten eigenlijk:) Ik vind de serie gewoon leuk.
Jammer want het was zoveel meer. Vind je CSI soms ook een leuke serie?
pi_105607152
Eindelijk ben ik bij met deze serie. Jammer genoeg heb ik HIMYM véél te laat ontdekt (understatement), maar heb er de afgelopen maanden echt ontzettend veel plezier mee gehad door alle seizoenen er door heen te jagen.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering, deze komt pas in januari, toch?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_105607647
Nee als het goed is komt hij maandag.
pi_105608111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:48 schreef loezzzje het volgende:
Nee als het goed is komt hij maandag.
Nope, wordt pas volgend jaar.
pi_105609488
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:08 schreef Glenn0 het volgende:

[..]

Nope, wordt pas volgend jaar.
Ohja idd. Er stond eerst 19 dec. maar hebben ze nu weer weggehaald.
pi_105694545
Heel lang hoef je gelukkig niet te wachten, ze beginnen weer op 2 januari in Amerika.
  zondag 18 december 2011 @ 18:44:14 #278
175039 Wounded_Knee
It isn't nice but it
pi_105734961
quote:
American Pie-actrice in verwachting

AMSTERDAM - Alyson Hannigan is zwanger van haar tweede kindje. Wanneer de American Pie-actrice, die in september nog stellig ontkende in verwachting te zijn, moet bevallen is niet bekend.

Foto: Wenn.com
Een woordvoerder van de 37-jarige actrice bevestigt de zwangerschap aan het Amerikaanse blad People.
"Ik heb gewoon te veel gegeten, het was die tijd van de maand en ik kon mijn buik niet intrekken omdat ik last van mijn rug heb", gaf Hannigan in september als verklaring voor haar 'zwangerschapsbuikje'.

De actrice, die al een dochter van 2,5 jaar heeft, vertelde in april dat ze twijfelde over gezinsuitbreiding. "De eerste keer hebben we al de jackpot gewonnen. Als je de loterij wint, blijf je dan meespelen? Of geniet je van het gewonnen geld?"
De roodharige actrice kruipt volgend jaar weer in de huid van fluitiste Michelle Flaherty-Levenstein voor de nieuwe American Pie-film, American Reunion. Hannigan speelt ook de hoofdrol in de komedieserie How I Met Your Mother, die in Nederland wordt uitgezonden op RTL 5.
Maxana Naŋba Wi Makumidi Ila Namənda Záptan Shoopé Bía Áxxaashe Bilítaachiia.
  zondag 18 december 2011 @ 18:50:40 #279
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105735233
quote:
Hannigan speelt ook de hoofdrol in de komedieserie How I Met Your Mother, die in Nederland wordt uitgezonden op RTL 5.
Nou nou, zo belangrijk is ze gelukkig ook weer niet :P .
pi_105737755
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2011 18:44 schreef Wounded_Knee het volgende:

[..]

Heeft dat invloed op HIMYM? :o ;(
  zondag 18 december 2011 @ 19:57:51 #281
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_105738070
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2011 19:51 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Heeft dat invloed op HIMYM? :o ;(
Nou ja, Colbie en Allison zijn beiden al een keer zwanger geweest tijdens de serie. En dat hebben ze goed weten te verstoppen.
Toen hadden ze ook die personages van voren gefilmd om het niet in beeld te brengen, of ze een tijdschrift/jas/tas laten vasthouden zodat je de buik niet zag, dus ik gok van niet.

quote:
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_105738615
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 19:57 schreef MrEarcheese het volgende:

[..]

Nou ja, Colbie en Allison zijn beiden al een keer zwanger geweest tijdens de serie. En dat hebben ze goed weten te verstoppen.
Toen hadden ze ook die personages van voren gefilmd om het niet in beeld te brengen, of ze een tijdschrift/jas/tas laten vasthouden zodat je de buik niet zag, dus ik gok van niet.

[..]

Oh mooi :)

Ik ben nu trouwens de hele serie nog maar eens aan het terugkijken, ben nu bij 4:16 dus ben daar ook bijna weer klaar mee ;(
  zondag 18 december 2011 @ 20:13:11 #283
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_105738834
En ze is in de serie ook zwanger hè
  zondag 18 december 2011 @ 20:53:45 #284
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105741287
Nu valt het waarschijnlijk wel mee qua 'verstoppen', de vorige keer was toen Barney die "difference between peanut butter and jam"-grap vertelde en Lily zo beledigd was dat ze 2 of 3 episodes er niet bij was, toen 1 episode weer kort terug, en weer 2 episodes weg :P.
pi_105744753
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En ze is in de serie ook zwanger hè
Precies, goede timing dus :Y
pi_105746279
Oh kut dat ze in januari pas terugkomen, duurt veel te lang, HIMYM heeft zat episodes per season om geen winterbreak the hoeven hebben.

Dat wordt weer een depressieve week. Zit nu opnieuw in Season 7, heb bijna voor de vijfde keer alles van HIMYM gezien.
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:23:19 #287
30560 2Mini
Official Logo
pi_105844783
Heb ik eindelijk alles terug bekeken, liep 6 episodes achter.. kom ik terug in een break.. }:|
Camera 1... 1!
pi_105845277
12 eps, en ze lassen en break in?
pi_105850645
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef 2Mini het volgende:
Heb ik eindelijk alles terug bekeken, liep 6 episodes achter.. kom ik terug in een break.. }:|
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
12 eps, en ze lassen en break in?
Mensen, er is rond de feestdagen bij alle series ongeveer een maandje een break, zo ook bij HIMYM, zoals elk seizoen. Waarom de ophef?
pi_106201670
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:01:51 #291
30560 2Mini
Official Logo
pi_106205258
lol..
Camera 1... 1!
  zondag 1 januari 2012 @ 15:51:06 #292
333583 Djoezt
Argumentative with the face on
pi_106277795
Ze moeten s nieuwe episodes geven.
pi_106280142
Morgen weer een nieuwe, al dus IMDB.

Season 7, Episode 13: Tailgating
Original Air Date—2 January 2012

En dan weer twee weken wachten.
pi_106346367
Beetje zielig voor de acteurs dat ze zulke slechte dialogen krijgen. ;(
pi_106348263
kan de nieuwe ep nog nergens vinden ;(
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:01:25 #296
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106348465
Kweek wat skills... 't is ook allemaal zo lastig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_106348867
Hij staat er gewoon op hoor.

Ik vond de aflevering een beetje saai. Heb niet echt gelachen.

Nou weer 2 weken wachten? :{
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 3 januari 2012 @ 12:15:26 #298
176766 zoem
zoemt
pi_106348904
Ik vond het een middelmatige aflevering; het kon mijn aandacht niet echt vasthouden. De themesong was wel weer grappig :P

SPOILER: De website
pi_106349068
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef zoem het volgende:
SPOILER: De website
Hilarisch! _O-
pi_106352246
Ik vond de aflevering niet zo sterk, tot de laatste 5 minuten. De laatste paar minuten maakten de aflevering helemaal goed!
pi_106352788
Ik vond het einde ook tof :) Verder een beetje middelmatig, maar toch het kijken waard natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')