quote:Op woensdag 9 november 2011 00:06 schreef jcdragon het volgende:
Ik vond het wel leuk. Een van de betere afleveringen van dit seizoen. Barney en de beer![]()
Dus Barney en Robin hebben misschien weer wat met elkaar. Maar we hebben nog geen aanwijzing wie de moeder is van Ted's kinderen.
Bij TBBT ben ik bij seizoen 4, dat is tot nog toe echt 100x beter dan HIMYM nu is.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:48 schreef zoem het volgende:
Jcdragon, volgende keer even opletten dat bij het openen van een nieuw deel de reeks intact blijft
Ik was het topic kwijt in MyAT.
Kan een modje dit aub fixen?
@tc03
Vind ik ook, al ging het in deze ep al iets beter. Ze raken vervallen in van die flauwe grappen. Het is niet alleen in himym, maar ook tbbt heeft er last van.
Dat vond ik juist wel vet, er zit toch een maand of 2 tussen opnames/airdate, dus dat zou nooit kunnen.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:48 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht eerst nog wow Lily drinkt bier. En toen pas drong tot me door dat het een flashback was. Jammer dat ze zo die hurricane erin schrijven en niet gewoon toen het daadwerkelijk was gebeurd. Ookal was het misschien te kort daarvoor maar zo'n geforceerde flashback is gewoon niets. Verder wel een toffe ep
ze zou toch ook trouwen met Don? Dat werd volgens mij letterlijk gezegd in de aflevering toen ze hem voor het eerst zagquote:Op woensdag 9 november 2011 02:42 schreef Tegan het volgende:
Ja. Robin & Barney. Maar het verklaart niet dat Robin weer iets krijgt met die ene kerel van een paar seizoenen geleden.
Dat was echt ontzettend lamequote:Op woensdag 9 november 2011 02:16 schreef tochmaarwel het volgende:
Ik vond deze aflevering een stuk beter dan de laatste paar.
Heel fijn ook dat er eindelijk weer iets tussen Robin en Barney gebeurd is!
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 november 2011 08:46 schreef Mirel het volgende:
He ik werd niet automatisch ingeschreven voor dit topic
Ging dat niet slechts om daten, wat later zou gebeuren en dus ook pas later in het seizoen gebeurde.quote:Op woensdag 9 november 2011 06:55 schreef franklop het volgende:
[..]
ze zou toch ook trouwen met Don? Dat werd volgens mij letterlijk gezegd in de aflevering toen ze hem voor het eerst zag
Klopt die uit die winkel, daar zouden ze nog op terug komen.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:32 schreef loezzzje het volgende:
Ik was hem ook kwijt
Ik vond het leuk dat er weer iets gebeurde tussen Robin & Barney. Maar idd die man van vorig seizoen zou toch terug komen voor Robin?
Eens...quote:Op woensdag 9 november 2011 00:29 schreef TC03 het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte comedy is dit geworden. Alle grappen zijn gebaseerd op onverklaarbare krankzinnigheid van de karakters. Totaal geen subtiliteit. Dit probeert men te compenseren door witty verhaallijnen te schrijven, maar uiteindelijk zijn het gewoon slechte, onboeiende, niet-grappige verhaallijnen die toevallig niet chronologisch verteld worden. Om nog maar niet te beginnen over het feit hoe cheesy Lily en Marshal zijn en hoe dik dit er bovenop ligt.![]()
Het is zeker niet beter op geworden, al blijf ik het toch kijken met de hoop dat het weer goed wordt.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:21 schreef DUK het volgende:
[..]
Eens...
Erg jammer dit. Niveau van deze serie is zo verschrikkelijk gedaald. Te pijnlijk gewoon...
Niks mis met sitcoms, maar als het niet grappig meer is dan is dat nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gut, is het weer hip om op een serie te haten?
Ik vind het nog steeds leuk, en kan ook wel waarderen dat er nog steeds de typische continuïteit in de serie zit: slutty pumpkin, slap bet, de ducky tie, Barney's obsessie met Lilly's tieten, etc.
Het is een sitcom mensen. Loop dan ook niet te bitchen dat je veel sitcom-regels terug ziet komen.
Niet je mening als feit verkondigenquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks mis met sitcoms, maar als het niet grappig meer is dan is dat nou eenmaal zo.
Sommige personages zijn gewoon te irritant voor woorden geworden.
Ik vond het stukje van de beveiligingscamera wel leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef Snuf. het volgende:
Timeline van Marshall en Ted hadden ze eruit mogen slopen, de andere was wel tof. Te zielig voor Barney
Ja dat was wel tof, maar verder die grap met het damestoilet was wel tenenkrommend.. Verder was het wel oke, maar vond gewoon die andere timeline veel interessanter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond het stukje van de beveiligingscamera wel leuk..
Mooie aflevering.
Ja dat kan, is puur persoonlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond dat Ted en Marshall stuk juist wel leuk.
Nu ben ik ook helemaal geen fan van dat Barney-Robin relatie gedoe. Niet de eerste keer en helemaal niet nu ze het weer uit de kast trekken. Hoewel ik moet zeggen dat de ontwikkeling van Barney deze aflevering wel goed gedaan is. Voelde wel met hem mee toen Kevin achter Robin de bar inkwam.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dat kan, is puur persoonlijk natuurlijk
Verder weg denk ik. Lily is daar namelijk niet zwanger, en haar bevalling zal de seizoensfinale zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:22 schreef robertwilson het volgende:
Eindelijk weer een goede aflevering van How I Met Your Mother. Niet alleen door de ontwikkelingen, maar ook omdat ik het hilarisch vond. Wel een kut einde, en dat geeft wel te denken hoe het nou moet met Barney en dat huwelijk van hem. Moet dat plaatsvinden aan het eind van dit seizoen? Weet niet meer of ze 'over 1 year' of iets dergelijks zeiden.
Nee dat is niet zo, want in de eerste aflevering van seizoen 7 werd juist duidelijk dat dat wél de bruiloft van Barney isquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:44 schreef Mss het volgende:
Ik denk trouwens nog steeds dat de bruiloft die we aan het begin van seizoen 6 zagen (waar Ted en Marshall buiten zitten) een andere is dan die van Barney.
Vond het na 2x ook niet grappig meer. Maar vond dat van die bewakingscamera dan weer wel leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dat was wel tof, maar verder die grap met het damestoilet was wel tenenkrommend.. Verder was het wel oke, maar vond gewoon die andere timeline veel interessanter.
Ja, maar het is wel heel raar dat Marshall en Ted buiten zitten, Lily hun naar binnen roept en het ineens keihard begint te regenen. Ze worden daar zeiknat, maar Ted loopt wel kurkdroog bij Barney naar binnen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, want in de eerste aflevering van seizoen 7 werd juist duidelijk dat dat wél de bruiloft van Barney is
Ik bedoel dus dat wanneer iemand dat zo ervaart dan is dat zo voor die persoon. Geheel subjectief uiteraard. Maar dat komt dus niet omdat het hip is om een serie te haten. Op het moment dat een aflevering wel grappig wordt gevonden zal dat vast en zeker ook gezegd worden, verwacht ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet je mening als feit verkondigen
Ja want hun vorige relatie liep ook zo lekker. Wat een rare keuze nou van Robin.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Eindelijk het echte HIMYM gevoel weer bij deze aflevering
En Robin is een te grote mess, laat ze Barney schieten voor die mongool van een therapist
Die relatie was toch ineens slecht? Dat was in één aflevering naar voren gekomen dat het blijkbaar slecht ging en meteen die aflevering gingen ze uit elkaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja want hun vorige relatie liep ook zo lekker. Wat een rare keuze nou van Robin.
Ditquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Wel leuk, ik werd halverwege helemaal zat van Ted en Marshall maar die onthulling met de bewakingscamera was leuk gedaan. Zag ik niet aankomen.
Verder, arme Barney. Ook wel leuk dat ze toegeven dat het de eerste keer een ramp was.
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik dacht dat de nacho's nep waren. Dat van die tijd zag ik wel aankomen, daarvoor heb ik het iets te vaak zelf meegemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Dit
Vooral die kerel die riep: "It's a sign dude!" vond ik briljant
Dat was 2x leuk maar de 3e keer was slecht laat staan de 4e keer. Verder wel weer leuke ontwikkelingen in deze aflevering. Zeker een van de betere eps van het seizoen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik dacht dat de nacho's nep waren. Dat van die tijd zag ik wel aankomen, daarvoor heb ik het iets te vaak zelf meegemaakt.Hoe het later allemaal terug kwam (it's a sign, de 'hartaanval', etc) was prachtig. Ik vond het trip-gedeelte overigens sowieso leuk gedaan, ook met die damestoilet-rij.
Ik vond trouwens lily echt fucking irritant deze aflevering.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, arme Barney. Op zich niet heel gek dat ze dat lijntje weer terughaalden, Robin was de eerste waarbij hij echt voor een relatie ging. Het moet wel gezegd, ik vind de therapist een leuke aanvulling.
Crisis, nog steeds gezeur over Lily? Ze zat er nauwelijks in manquote:Op woensdag 16 november 2011 01:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vond trouwens lily echt fucking irritant deze aflevering.
hij speelt juist niet zichzelf..echt alleen de naamquote:Op woensdag 16 november 2011 00:28 schreef Luuksor het volgende:
Net weer even Harold & Kumar gekeken.. Tof dat NPH 'zichzelf' speelt daar, in ieder geval qua naam, maar sowieso gewoon al een beetje Barney is!
Ja dat begrijp ik ook wel, gezien het homo-feit.. Maar ik vind het tof dat hij gewoon als NPH in de film geschreven is.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij speelt juist niet zichzelf..echt alleen de naam
Ik vind die therapist juist echt niets toevoegen. Hij acteert ongeloofwaardig en zijn karakter is saai en voorspelbaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, arme Barney. Op zich niet heel gek dat ze dat lijntje weer terughaalden, Robin was de eerste waarbij hij echt voor een relatie ging. Het moet wel gezegd, ik vind de therapist een leuke aanvulling.
Nee een psychiater die een relatie begint met zijn patient is de ideale dudequote:Op woensdag 16 november 2011 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Aan de andere kant, met Barney is het al eens mislukt, en de therapeut gedraagt zich wel als de ideale dude. Maar goed, toch was ik pro-Barney hoor. Vraag me wel erg af met wie hij dan gaat trouwen, Norah lijkt me verleden tijd.
Nora ook. Maar zij is tenminste nog leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:48 schreef Rucebo het volgende:
Aardige aflevering, al vond ik de verhaallijn met Ted en Marshall niet zo leuk (in ieder geval niet toen voor de 4e keer dezelfde grap werd gemaakt). Pijnlijk moment voor Barney, erg goed geacteerd. Benieuwd hoe dit verder gaat, stukken interessanter dan de zwangerschap van Lily. Daarnaast is die Kevin ook echt een saai, nietszeggend personage...
Zeker, ze mogen er van mij beide uit.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nora ook. Maar zij is tenminste nog leuk om naar te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door larry_flynt op 16-11-2011 23:39:49 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Franktastic1984 op 17-11-2011 17:54:52 ]
Mm, ik zal het wel even in een spoiler zettenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Mij boeit het weinig, maar ik denk dat veel mensen niet blij zullen zijn met die spoiler van jullie.
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef Franktastic1984 het volgende:
Mijn omschrijving geeft niets weg verhaaltechnisch, dus spoiler lijkt mij niet nodig.
Dit ja. Superkut voor Barney natuurlijk, maar als ik moest kiezen tussen "jij bent net zo fucked up als ik ben" en "ik zou willen dat je zelf kon zien hoe geweldig je bent", nou, dan wist ik het wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Aan de andere kant, met Barney is het al eens mislukt, en de therapeut gedraagt zich wel als de ideale dude.
Mja, als ik zou moeten kiezen tussen Barney(quote:Op donderdag 17 november 2011 15:23 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dit ja. Superkut voor Barney natuurlijk, maar als ik moest kiezen tussen "jij bent net zo fucked up als ik ben" en "ik zou willen dat je zelf kon zien hoe geweldig je bent", nou, dan wist ik het wel.
Barney is een held als televisiepersonage hoor, maar als relatiemateriaal? Not so much...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mja, als ik zou moeten kiezen tussen Barney(![]()
) en Kevin (meh
)...
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:44 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Barney is een held als televisiepersonage hoor, maar als relatiemateriaal? Not so much...
Niet? De hele aflevering draait om baby's, en dan vooral het feit dat Barney een baby wil omdat hij in de put zit vanwege Robin. Dan vind je het niet voorspelbaar dat Robin -de laatste vrouw waar Barney seks mee heeft gehad, en die de hele aflevering al tegen haar karakter in irrationeel en kinderachtig is- zwanger blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef loezzzje het volgende:
Ik vond het niet zo'n leuke aflevering maar dat einde zag ik niet aankomen!
Nee, eigenlijk niet. Misschien als ik echt had zitten opletten tijdens de aflevering maar ik vond hem een beetje matig dus was nog met 3 andere dingen bezig. Vond het ook niet zo'n leuke verhaallijnen deze keer, die van vorige week was beter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet? De hele aflevering draait om baby's, en dan vooral het feit dat Barney een baby wil omdat hij in de put zit vanwege Robin. Dan vind je het niet voorspelbaar dat Robin -de laatste vrouw waar Barney seks mee heeft gehad, en die de hele aflevering al tegen haar karakter in irrationeel en kinderachtig is- zwanger blijkt te zijn?
Ik vond het een beetje een zwakke aflevering. Jammer, want ik vond het seizoen tot nu toe wel erg leuk.
Niks haalt het bij WE SHOULD BUY A BARquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het juist wel een goede aflevering. Samen met Ducky Tie de enige aflevering die moet denken aan hoe goed het vroeger was. Heel de Ted en Barney ondernemen een absurd plan was ouderwets leuk. En de verhuizing van Lily en Marshall was een mooie ontwikkeling voor de karakters.
Vond het ook een prima aflevering, vooral de conversaties tussen Ted en Barney waren geniaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het juist wel een goede aflevering. Samen met Ducky Tie de enige aflevering die moet denken aan hoe goed het vroeger was. Heel de Ted en Barney ondernemen een absurd plan was ouderwets leuk. En de verhuizing van Lily en Marshall was een mooie ontwikkeling voor de karakters.
Zelfde hier. Ik moest wel lachen toen Robin opeens ging schreeuwenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:42 schreef zoem het volgende:
Het enige wat ik grappig vond was het gekrompen huis en Robin die hysterisch doet. De Barney-Ted verhaallijn was niet boeiend. Al met al een matige aflevering, zeker tov vorige week.
Is natuurlijk belangrijk omdat het aansluit hoe hij hun moeder ontmoet.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Beetje lamme aflevering, en als het inderdaad Barney's kind is is het ook wel weer erg cliché...
Trouwens wel merkwaardig dat Ted het vreemdgaan van Robin en Barney aan zijn 15 á 18-jarige kinderen vertelt, leuk als die weer op bezoek zijn bij hun vader
Alleen de cliffhanger werkte ergens naartoequote:Op woensdag 23 november 2011 01:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Toffe aflevering juist, vond alles leuk, vond alles ook goed gespeeld.
Zag die laatste zin pas op t allerlaatst aankomen
Vooral de dialogen tussen Barney en Ted vond ik grappig
Had opnieuw, net als t einde van vorige week, eindelijk weer t juiste gevoel te pakken.
Het verhaal gaat ten minste weer ergens naar toe, ipv die constante tussen afleveringen die kant noch wal raken.
Dat is wel een heel kleine kans, aangezien ze maar 1 keer gebatst hebben. Maar dat zal uiteindelijk wel zo zijn inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 00:11 schreef loezzzje het volgende:
Ze zal wel niet weten wie de vader is en dan is het uiteindelijk van Barney.
Aflevering waarin Marshall's vader sterft lijkt me zo.quote:
Inderdaad, en als je dat niet op viel toen je die aflevering keek ben je wel heel blind, want het was op een gegeven moment wel erg duidelijk. Toentertijd is het in deze topicreeks ook gewoon genoemd.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Aflevering waarin Marshall's vader sterft lijkt me zo.
Ik volg deze topic reeks niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:42 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Inderdaad, en als je dat niet op viel toen je die aflevering keek ben je wel heel blind, want het was op een gegeven moment wel erg duidelijk. Toentertijd is het in deze topicreeks ook gewoon genoemd.
Ik durf te wedden dat ze dat al helemaal overboord gegooid hebben. Ieder seizoen maakten de schrijvers het zich moeilijker en daardoor zijn er nu ook steeds meer overbodige eps in mijn ogen. Ik heb zo'n gevoel dat het einde enorm gaat tegenvallen. Ik zou geen Rachel marries Ross taferelen verwachten in ieder geval.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:04 schreef franklop het volgende:
Ze hadden toch ooit een aflevering waarin de tekeningen van de kinderen van Ted te zien waren. Daarin stond alleen 'Me and Aunt Robin in the Zoo' en niet iets met een neefje/nichtje/oom. Benieuwd hoe dat dan in elkaar zit
Makkelijk; Robin had een dagje vrij, oom (Barney?) niet. Ze ging met Ted's kinderen naar de dierentuin. Haar eigen kind is ouder en wilde niet mee.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:04 schreef franklop het volgende:
Ze hadden toch ooit een aflevering waarin de tekeningen van de kinderen van Ted te zien waren. Daarin stond alleen 'Me and Aunt Robin in the Zoo' en niet iets met een neefje/nichtje/oom. Benieuwd hoe dat dan in elkaar zit
Oh wow, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan.quote:
Nee joh. Ze krijgt die baby van Kevin gewoon en Barney gaat er een vader voor zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:06 schreef Tegan het volgende:
No way. Kevin blijft echt niet hangen. Dus of een miskraam, of de baby is van Barney.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:41 schreef Tegan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Serieus niet? Is dat niet allang afgelopen?quote:Op zondag 27 november 2011 19:56 schreef Djoezt het volgende:
Deze week geen aflevering door ThanksgivingStelletje amerikanen ook!
Walking Dead gaat wel gewoon door morgen?quote:Op zondag 27 november 2011 21:03 schreef Mirel het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)7:_2011.E2.80.932012 blijkbaar 2 weken, doen andere series ook
Was afgelopen donderdagquote:Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Serieus niet? Is dat niet allang afgelopen?
Ja, ik vond het wel een goeie aflevering.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:24 schreef AJ1987 het volgende:
was weer een mooie aflevering.
wel zielig voor Robin
+1quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Oh..... de kinderen zijn niet echt, wat een ontiegelijke waanzinnig slechte kut twist.![]()
![]()
Vond het juist wel een goeie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Oh..... de kinderen zijn niet echt, wat een ontiegelijke waanzinnig slechte kut twist.![]()
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
De eerste minuut was al wel te grappig voor woorden 'Looks like nobody told your boobs yet' xD
Vond het wel echt een kippenvel episode, maar was ook wel zielig einde. Verder wel sterke episode, jammer dat die kinderen niet echt waren, maar vond het niet perse een slechte twist ofzo.
Ik vond het best wel verrassend om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat die kinderen nep waren was echt te gay voor woorden, stop het er dan niet in.
Verder wel een leuke aflevering
Ik dacht dat ze winterstop hadden, net als ander series zoals TVD, dus ik was echt te blij toen ik zag dat er een nieuwe episode was. Made my day.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef Siyara het volgende:
Hopen dat de volgende episode gewoon volgende week komt. Heb het een beetje gehad met dat wachten van 2 weken tot een nieuwe aflevering
AC/DC toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Blistering het volgende:
Basketbal grap + Guns 'n Roses = winning!
Als het goed is volgende week maandag... voor ons dinsdag.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef franklop het volgende:
Wanneer gaan ze weer eens verder met de zoektocht naar Ted zn vrouw..
Ik denk dat je die plotlijn voorlopig wel even kan vergeten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef franklop het volgende:
Wanneer gaan ze weer eens verder met de zoektocht naar Ted zn vrouw..
Ach over 1,5 seizoen is het afgelopen, dus voor die tijd heb je wel antwoord denk ikquote:Op woensdag 7 december 2011 07:40 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik denk dat je die plotlijn voorlopig wel even kan vergeten.
In de laatste aflevering ontmoet Ted de moeder van zijn kinderenquote:Op woensdag 7 december 2011 10:55 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ach over 1,5 seizoen is het afgelopen, dus voor die tijd heb je wel antwoord denk ik
Ik denk nog steeds van wel. Ik heb laatst S1 t/m S6 weer eens bekeken en het viel me toen op dat de makers eigenlijk al vanaf S1 hints over Robin en Barney erin hebben gestopt. Barney die als een blok valt voor vrouwen met daddy issues bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:01 schreef franklop het volgende:
Blijkt ook wel uit dat Robin niet zal trouwen met Barney, want Robin wil/krijgt geen kinderen en Barney wil ze zeker wel
Maar dan is ze toch alsnog Moeder..quote:Op woensdag 7 december 2011 13:25 schreef Mss het volgende:
Ik denk ook dat die twee wel bij elkaar komen uiteindelijk. En dan wellicht adopteren/draagmoeder.
Je zag dat ze het toch moeilijk had met het niet kunnen krijgen van kinderen. En geen relatie aangaan omdat iemand geen kinderen kán krijgen vind ik een slechte reden, zou ook niet echt iets voor Barney zijn vind ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:01 schreef franklop het volgende:
Blijkt ook wel uit dat Robin niet zal trouwen met Barney, want Robin wil/krijgt geen kinderen en Barney wil ze zeker wel
Dacht dat we haar volgens de makers in de laatste aflevering van dit seizoen zouden zien?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In de laatste aflevering ontmoet Ted de moeder van zijn kinderen
Krijgen we dit keer zeker een hand te zienquote:Op woensdag 7 december 2011 14:32 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dacht dat we haar volgens de makers in de laatste aflevering van dit seizoen zouden zien?
Dat zou lame zijn; werkt die in zijn verhaal tig seizoenen naar de ontmoeting toe, wordt dat uiteindelijk in één aflevering afgehandeld. Denk ik niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In de laatste aflevering ontmoet Ted de moeder van zijn kinderen
Stiekem gaat het verhaal ook niet om de moeder en Ted's kinderen, maar om de reis naar dat punt in zijn leven.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat zou lame zijn; werkt die in zijn verhaal tig seizoenen naar de ontmoeting toe, wordt dat uiteindelijk in één aflevering afgehandeld. Denk ik niet.
De serie heet toch "How I met your mother" en niet "How I married your mother" of "How you were conceived"?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat zou lame zijn; werkt die in zijn verhaal tig seizoenen naar de ontmoeting toe, wordt dat uiteindelijk in één aflevering afgehandeld. Denk ik niet.
Dat weet ik ook wel, maar toch. Ik neem aan dat er wel een kleine arc voor de bekendmaking zit of dat het in ieder geval iemand is die we kennen.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stiekem gaat het verhaal ook niet om de moeder en Ted's kinderen, maar om de reis naar dat punt in zijn leven.
Het is wel begrijpelijk als iemand iets meer wilt zien dan alleen de ontmoeting. Zeker als we tot in details weten hoe hij een relatie kreeg met zijn exen, hoe dat verlopen is en wat er gebeurde toen het uit ging.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De serie heet toch "How I met your mother" en niet "How I married your mother" of "How you were conceived"?
Ik vind Barney's bruiloft wel een toepasselijke setting voor de afsluiting van de serie.
In de previews van het huwelijk in de laatste aflevering(en?) van seizoen 6 zag Lily er niet meer zwanger uit, dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:58 schreef ROFLOL het volgende:
Lilly zal zeker wel bevallen tijdens die bruiloft van Barney aan het einde van het seizoen. Beter heet dat kind Hurricane.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij is het huwelijk van BarneyDat denk ik niet, ik denk dat hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor extra zekerheid. Naar de dokter gaan kan betrouwbaarder zijn dan zo'n test.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Stomme anticlimax deze aflevering![]()
Wat is dat trouwens met vrouwen die naar de dokter gaan om te weten of ze zwanger zijn? Er bestaat zoiets als een zwangerschapstest![]()
Verder was hij wel leuk
Oh, ik dacht dat Robin dacht dat ze zwanger was, omdat haar menstruatie te laat was. Ik heb niet zo goed opgelet dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
Net zoals bij Robin dus. Zwangerschapstest zei ja, huisarts zei nee.
Wat jij zegt klopt. Robin dacht dat ze zwanger was omdat haar menstruatie te laat wasquote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Robin dacht dat ze zwanger was, omdat haar menstruatie te laat was. Ik heb niet zo goed opgelet dus.
Maargoed, of ze wel of geen test nam, als de test positief is, dan moet ze sowieso naar de dokter gaan.
Zoals al gezegd is, had Robin geen test gedaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:15 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet of je ooit zwanger bent geweest, maar een zwangerschapstest is alleen een indicatie. Echte bevestiging komt van een betrouwbaardere test bij de huisarts.
Waarom zou je dan naar de dokter moeten? Zodat die kan bevestigen dat je zwanger bent? Dat weet je dan toch al?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Robin dacht dat ze zwanger was, omdat haar menstruatie te laat was. Ik heb niet zo goed opgelet dus.
Maargoed, of ze wel of geen test nam, als de test positief is, dan moet ze sowieso naar de dokter gaan.
En met Chris Prattquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Franktastic1984 het volgende:
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=84978
Nieuwe film Jason Segel
De kans is groter dat iets mis gaat als je het zelf doet, dan je het via de dokter doet. Als je bijvoorbeeld te vroeg de test neemt of als de urine niet geconcentreerd genoeg is, etc.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoals al gezegd is, had Robin geen test gedaan.
En nee ik ben nooit zwanger geweest, maar ik weet wel dat als een test uitwijst dat je zwanger bent, de kans vrijwel verwaarloosbaar klein is dat je niet zwanger bent. Daarnaast is de test die de huisarts doet net zo betrouwbaar
Je gaat niet alleen naar de dokter om alleen een zwangerschapstest te doen hè. Zodra je weet dat je zwanger bent, lijkt het me verstandig om naar de dokter te gaan om de zwangerschap te bespreken.quote:Waarom zou je dan naar de dokter moeten? Zodat die kan bevestigen dat je zwanger bent? Dat weet je dan toch al?
Ja, dat laatste is natuurlijk een belangrijk punt. Maar ik vind het altijd fijn om iets te vinden om me aan te ergerenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef Lithia het volgende:
Je gaat niet alleen naar de dokter om alleen een zwangerschapstest te doen hè. Zodra je weet dat je zwanger bent, lijkt het me verstandig om naar de dokter te gaan om de zwangerschap te bespreken.
Bovendien wilt Robin niet eens kinderen, dus een abortus moet ook zo snel geregeld worden als ze zwanger zou zijn. Áls ze een abortus zou kiezen uiteraard.
Misschien had ze het zichzelf zo aangepraat dat ze echt dacht dat ze zwanger was.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef Kijana het volgende:
Vraag mij alleen af als ze niet zwanger is, waarom ze dan zat te kokhalzen in de pub?
Of iets verkeerds gegeten.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef Kijana het volgende:
Vraag mij alleen af als ze niet zwanger is, waarom ze dan zat te kokhalzen in de pub?
Zodat wij zouden denken dat ze zwanger was.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef Kijana het volgende:
Maar wat niet klopte.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zodat wij zouden denken dat ze zwanger was.
Alison Briequote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Franktastic1984 het volgende:
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=84978
Nieuwe film Jason Segel
Zijn ook geen echte komische talenten natuurlijk. Alleen Josh Radnor lijkt me nog wel wat in zijn mars te hebben. Is de laatste seizoenen als enige echt overeind gebleven imo.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alison Brie![]()
Het is wel raar eigenlijk, Jason Segel en NPH zijn allebei nog wel redelijk actief met films en series terwijl de anderen dat niet echt zijn.
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alison Brie![]()
Het is wel raar eigenlijk, Jason Segel en NPH zijn allebei nog wel redelijk actief met films en series terwijl de anderen dat niet echt zijn.
En Josh Radnor als regisseur en acteur in http://www.imdb.com/title/tt1481572/ en http://www.imdb.com/title/tt1872818/quote:Op donderdag 8 december 2011 18:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Robin zal in The Avengers te zien zijn.
Dit is ook al uitgezonden in NL.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:20 schreef the85mc het volgende:
Ik heb vandaag de laatste aflevering pas gekeken. Ik vond het echt een goede episode. Ik heb de serie pas een paar maanden geleden 'ontdekt' en ik heb nu alles gezien. Dit is enige serie waarbij ik soms de tranen in mijn ogen heb staan. Met films ofzo heb ik dat nooit. En de muziek is vaak zo goed gekozen..
Ik vraag me af waarom de afleveringen niet op de nederlandse tv worden uitgezonden. De serie heeft potentie in nederland..
Echt waar? Ik ging er inderdaad ook volledig van uit dat we voorlopig weer de laatste aflevering gehad hadden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:04 schreef loezzzje het volgende:
Over 2 weken komt er weer een aflevering. Ik dacht dat ze ondertussen al wel bij de winter break waren?
Dat plus hoe ouder hoe goedkoperquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, het werd eerst uitgezonden op RTL5 en volgensmij wacht RTL altijd wat langer met uitzenden van nieuwe afleveringen zodat ze elke week een aflevering kunnen laten zien in plaats van een week wel, een week niet, 2 weken wel, etc.
Op mijn tv forecast app staat 19 december weer een nieuwe aflevering. Volgens mij wachten ze echt letterlijk tot de winter voordat ze een break doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:43 schreef Orbis het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ging er inderdaad ook volledig van uit dat we voorlopig weer de laatste aflevering gehad hadden.
Ik ben pissed dat er vandaag geen episode isquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Op mijn tv forecast app staat 19 december weer een nieuwe aflevering. Volgens mij wachten ze echt letterlijk tot de winter voordat ze een break doen
Of ze hoort bij de catering service of wat dan ook, net als dat andere huppeltutje met de schele ogen die naar duitsland ging.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat Ted de moeder op Barney's bruiloft leert kennen, sluit dat niet een beetje uit dat Barney met Robin trouwt? Anders zou de moeder een gast van Robin of Barney zijn, wat zou betekenen dat geen van beiden de afgelopen zeven jaar de moeite heeft genomen Ted voor te stellen aan zijn droomvrouw..
Nee hoor, opties te over:quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat Ted de moeder op Barney's bruiloft leert kennen, sluit dat niet een beetje uit dat Barney met Robin trouwt? Anders zou de moeder een gast van Robin of Barney zijn, wat zou betekenen dat geen van beiden de afgelopen zeven jaar de moeite heeft genomen Ted voor te stellen aan zijn droomvrouw..
Zij was toch de roommate van die andere studente he? (rachel bilson)quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:15 schreef Mss het volgende:Laat dat nou net de plek zijn waar Ted zijn toekomstige vrouw ook rond schijnt te lopen.
ze zat ook in de klas waar Ted op zijn eerste dag als leraar naar binnen liep, was toen de verkeerde les, maar tochquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zij was toch de roommate van die andere studente he? (rachel bilson)
Ohja idd jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
ze zat ook in de klas waar Ted op zijn eerste dag als leraar naar binnen liep, was toen de verkeerde les, maar toch
Ik denk dat "iedereen" er vanuit dat gaat dat Lyndsy Fonseca (de dochter) in de serie (in 2030) even oud is als zij in werkelijkheid was bij het begin van de serie: namelijk 18.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Maja, waarom heeft iedereen het over de moeder aan het einde van dit season? Ja, er is al bekend dat Ted haar ontmoet bij een bruiloft, maar HIMYM is nog verlengt voor een extra season. Betwijfel me of ze dat hele season gaan vullen met de moeder er al bij.
En zit ie in het gesticht omdat ie nogal veel tegen zichzelf praatquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:03 schreef FredvZ het volgende:
• Het zou ook nog kunnen zijn dat er überhaupt geen kinderen zijn (net zoals bij Robin in de laatste aflevering) in dat geval kan de serie doorlopen tot 2018, dan is Ted 40 en treedt de "fourty-deal" in werking en trouwt hij met Robin. (waardoor kinderen dus uitgesloten zijn)
En Barney, Lily, Marshall en Robin bestaan eigenlijk niet, het zijn z'n imaginary friends.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En zit ie in het gesticht omdat ie nogal veel tegen zichzelf praat
Whehehe, dat zou ik ergens wel geniaal vindenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
En Barney, Lily, Marshall en Robin bestaan eigenlijk niet, het zijn z'n imaginary friends.
Laatste scene van de serie: Ted in een dwangbuis![]()
[ afbeelding ]
Jammer want het was zoveel meer. Vind je CSI soms ook een leuke serie?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef honkeytonk het volgende:
Het gaat er toch allang niet meer om om wie de moeder is? Ik hoef het helemaal niet te weten eigenlijk:) Ik vind de serie gewoon leuk.
Nope, wordt pas volgend jaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:48 schreef loezzzje het volgende:
Nee als het goed is komt hij maandag.
quote:American Pie-actrice in verwachting
AMSTERDAM - Alyson Hannigan is zwanger van haar tweede kindje. Wanneer de American Pie-actrice, die in september nog stellig ontkende in verwachting te zijn, moet bevallen is niet bekend.
Foto: Wenn.com
Een woordvoerder van de 37-jarige actrice bevestigt de zwangerschap aan het Amerikaanse blad People.
"Ik heb gewoon te veel gegeten, het was die tijd van de maand en ik kon mijn buik niet intrekken omdat ik last van mijn rug heb", gaf Hannigan in september als verklaring voor haar 'zwangerschapsbuikje'.
De actrice, die al een dochter van 2,5 jaar heeft, vertelde in april dat ze twijfelde over gezinsuitbreiding. "De eerste keer hebben we al de jackpot gewonnen. Als je de loterij wint, blijf je dan meespelen? Of geniet je van het gewonnen geld?"
De roodharige actrice kruipt volgend jaar weer in de huid van fluitiste Michelle Flaherty-Levenstein voor de nieuwe American Pie-film, American Reunion. Hannigan speelt ook de hoofdrol in de komedieserie How I Met Your Mother, die in Nederland wordt uitgezonden op RTL 5.
Nou nou, zo belangrijk is ze gelukkig ook weer nietquote:Hannigan speelt ook de hoofdrol in de komedieserie How I Met Your Mother, die in Nederland wordt uitgezonden op RTL 5.
Nou ja, Colbie en Allison zijn beiden al een keer zwanger geweest tijdens de serie. En dat hebben ze goed weten te verstoppen.quote:
quote:
Oh mooiquote:Op zondag 18 december 2011 19:57 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nou ja, Colbie en Allison zijn beiden al een keer zwanger geweest tijdens de serie. En dat hebben ze goed weten te verstoppen.
Toen hadden ze ook die personages van voren gefilmd om het niet in beeld te brengen, of ze een tijdschrift/jas/tas laten vasthouden zodat je de buik niet zag, dus ik gok van niet.
[..]
Precies, goede timing dusquote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En ze is in de serie ook zwanger hè
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef 2Mini het volgende:
Heb ik eindelijk alles terug bekeken, liep 6 episodes achter.. kom ik terug in een break..
Mensen, er is rond de feestdagen bij alle series ongeveer een maandje een break, zo ook bij HIMYM, zoals elk seizoen. Waarom de ophef?quote:
SPOILER: De websiteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef zoem het volgende:
Hilarisch!SPOILER: De websiteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |