Ik had al zo'n vermoeden, maar ik dacht dat de nacho's nep waren. Dat van die tijd zag ik wel aankomen, daarvoor heb ik het iets te vaak zelf meegemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Dit
Vooral die kerel die riep: "It's a sign dude!" vond ik briljant
Dat was 2x leuk maar de 3e keer was slecht laat staan de 4e keer. Verder wel weer leuke ontwikkelingen in deze aflevering. Zeker een van de betere eps van het seizoen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik dacht dat de nacho's nep waren. Dat van die tijd zag ik wel aankomen, daarvoor heb ik het iets te vaak zelf meegemaakt.Hoe het later allemaal terug kwam (it's a sign, de 'hartaanval', etc) was prachtig. Ik vond het trip-gedeelte overigens sowieso leuk gedaan, ook met die damestoilet-rij.
Ik vond trouwens lily echt fucking irritant deze aflevering.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, arme Barney. Op zich niet heel gek dat ze dat lijntje weer terughaalden, Robin was de eerste waarbij hij echt voor een relatie ging. Het moet wel gezegd, ik vind de therapist een leuke aanvulling.
Crisis, nog steeds gezeur over Lily? Ze zat er nauwelijks in manquote:Op woensdag 16 november 2011 01:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vond trouwens lily echt fucking irritant deze aflevering.
hij speelt juist niet zichzelf..echt alleen de naamquote:Op woensdag 16 november 2011 00:28 schreef Luuksor het volgende:
Net weer even Harold & Kumar gekeken.. Tof dat NPH 'zichzelf' speelt daar, in ieder geval qua naam, maar sowieso gewoon al een beetje Barney is!
Ja dat begrijp ik ook wel, gezien het homo-feit.. Maar ik vind het tof dat hij gewoon als NPH in de film geschreven is.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij speelt juist niet zichzelf..echt alleen de naam
Ik vind die therapist juist echt niets toevoegen. Hij acteert ongeloofwaardig en zijn karakter is saai en voorspelbaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, arme Barney. Op zich niet heel gek dat ze dat lijntje weer terughaalden, Robin was de eerste waarbij hij echt voor een relatie ging. Het moet wel gezegd, ik vind de therapist een leuke aanvulling.
Nee een psychiater die een relatie begint met zijn patient is de ideale dudequote:Op woensdag 16 november 2011 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Aan de andere kant, met Barney is het al eens mislukt, en de therapeut gedraagt zich wel als de ideale dude. Maar goed, toch was ik pro-Barney hoor. Vraag me wel erg af met wie hij dan gaat trouwen, Norah lijkt me verleden tijd.
Nora ook. Maar zij is tenminste nog leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:48 schreef Rucebo het volgende:
Aardige aflevering, al vond ik de verhaallijn met Ted en Marshall niet zo leuk (in ieder geval niet toen voor de 4e keer dezelfde grap werd gemaakt). Pijnlijk moment voor Barney, erg goed geacteerd. Benieuwd hoe dit verder gaat, stukken interessanter dan de zwangerschap van Lily. Daarnaast is die Kevin ook echt een saai, nietszeggend personage...
Zeker, ze mogen er van mij beide uit.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nora ook. Maar zij is tenminste nog leuk om naar te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door larry_flynt op 16-11-2011 23:39:49 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Franktastic1984 op 17-11-2011 17:54:52 ]
Mm, ik zal het wel even in een spoiler zettenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Mij boeit het weinig, maar ik denk dat veel mensen niet blij zullen zijn met die spoiler van jullie.
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef Franktastic1984 het volgende:
Mijn omschrijving geeft niets weg verhaaltechnisch, dus spoiler lijkt mij niet nodig.
Dit ja. Superkut voor Barney natuurlijk, maar als ik moest kiezen tussen "jij bent net zo fucked up als ik ben" en "ik zou willen dat je zelf kon zien hoe geweldig je bent", nou, dan wist ik het wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Aan de andere kant, met Barney is het al eens mislukt, en de therapeut gedraagt zich wel als de ideale dude.
Mja, als ik zou moeten kiezen tussen Barney(quote:Op donderdag 17 november 2011 15:23 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dit ja. Superkut voor Barney natuurlijk, maar als ik moest kiezen tussen "jij bent net zo fucked up als ik ben" en "ik zou willen dat je zelf kon zien hoe geweldig je bent", nou, dan wist ik het wel.
Barney is een held als televisiepersonage hoor, maar als relatiemateriaal? Not so much...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mja, als ik zou moeten kiezen tussen Barney(![]()
) en Kevin (meh
)...
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:44 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Barney is een held als televisiepersonage hoor, maar als relatiemateriaal? Not so much...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |