Ik ben pissed dat er vandaag geen episode isquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Op mijn tv forecast app staat 19 december weer een nieuwe aflevering. Volgens mij wachten ze echt letterlijk tot de winter voordat ze een break doen
Of ze hoort bij de catering service of wat dan ook, net als dat andere huppeltutje met de schele ogen die naar duitsland ging.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat Ted de moeder op Barney's bruiloft leert kennen, sluit dat niet een beetje uit dat Barney met Robin trouwt? Anders zou de moeder een gast van Robin of Barney zijn, wat zou betekenen dat geen van beiden de afgelopen zeven jaar de moeite heeft genomen Ted voor te stellen aan zijn droomvrouw..
Nee hoor, opties te over:quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat Ted de moeder op Barney's bruiloft leert kennen, sluit dat niet een beetje uit dat Barney met Robin trouwt? Anders zou de moeder een gast van Robin of Barney zijn, wat zou betekenen dat geen van beiden de afgelopen zeven jaar de moeite heeft genomen Ted voor te stellen aan zijn droomvrouw..
Zij was toch de roommate van die andere studente he? (rachel bilson)quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:15 schreef Mss het volgende:Laat dat nou net de plek zijn waar Ted zijn toekomstige vrouw ook rond schijnt te lopen.
ze zat ook in de klas waar Ted op zijn eerste dag als leraar naar binnen liep, was toen de verkeerde les, maar tochquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zij was toch de roommate van die andere studente he? (rachel bilson)
Ohja idd jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
ze zat ook in de klas waar Ted op zijn eerste dag als leraar naar binnen liep, was toen de verkeerde les, maar toch
Ik denk dat "iedereen" er vanuit dat gaat dat Lyndsy Fonseca (de dochter) in de serie (in 2030) even oud is als zij in werkelijkheid was bij het begin van de serie: namelijk 18.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Maja, waarom heeft iedereen het over de moeder aan het einde van dit season? Ja, er is al bekend dat Ted haar ontmoet bij een bruiloft, maar HIMYM is nog verlengt voor een extra season. Betwijfel me of ze dat hele season gaan vullen met de moeder er al bij.
En zit ie in het gesticht omdat ie nogal veel tegen zichzelf praatquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:03 schreef FredvZ het volgende:
• Het zou ook nog kunnen zijn dat er überhaupt geen kinderen zijn (net zoals bij Robin in de laatste aflevering) in dat geval kan de serie doorlopen tot 2018, dan is Ted 40 en treedt de "fourty-deal" in werking en trouwt hij met Robin. (waardoor kinderen dus uitgesloten zijn)
En Barney, Lily, Marshall en Robin bestaan eigenlijk niet, het zijn z'n imaginary friends.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En zit ie in het gesticht omdat ie nogal veel tegen zichzelf praat
Whehehe, dat zou ik ergens wel geniaal vindenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
En Barney, Lily, Marshall en Robin bestaan eigenlijk niet, het zijn z'n imaginary friends.
Laatste scene van de serie: Ted in een dwangbuis![]()
[ afbeelding ]
Jammer want het was zoveel meer. Vind je CSI soms ook een leuke serie?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef honkeytonk het volgende:
Het gaat er toch allang niet meer om om wie de moeder is? Ik hoef het helemaal niet te weten eigenlijk:) Ik vind de serie gewoon leuk.
Nope, wordt pas volgend jaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:48 schreef loezzzje het volgende:
Nee als het goed is komt hij maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |