abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105525391
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Op mijn tv forecast app staat 19 december weer een nieuwe aflevering. Volgens mij wachten ze echt letterlijk tot de winter voordat ze een break doen :P
Ik ben pissed dat er vandaag geen episode is :( ik keek er zo naar uit.

Maarja, ik heb liever helemaal geen break, HIMYM maakt zo'n 24 episodes per season, we zijn nog niet eens halverwege dus we kunnen makkelijk doorgaan in de zomer en nog zat episodes over hebben voor na de winter.

Maja, waarom heeft iedereen het over de moeder aan het einde van dit season? Ja, er is al bekend dat Ted haar ontmoet bij een bruiloft, maar HIMYM is nog verlengt voor een extra season. Betwijfel me of ze dat hele season gaan vullen met de moeder er al bij.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_105525506
Dat Ted de moeder op Barney's bruiloft leert kennen, sluit dat niet een beetje uit dat Barney met Robin trouwt? Anders zou de moeder een gast van Robin of Barney zijn, wat zou betekenen dat geen van beiden de afgelopen zeven jaar de moeite heeft genomen Ted voor te stellen aan zijn droomvrouw..
pi_105525807
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat Ted de moeder op Barney's bruiloft leert kennen, sluit dat niet een beetje uit dat Barney met Robin trouwt? Anders zou de moeder een gast van Robin of Barney zijn, wat zou betekenen dat geen van beiden de afgelopen zeven jaar de moeite heeft genomen Ted voor te stellen aan zijn droomvrouw..
Of ze hoort bij de catering service of wat dan ook, net als dat andere huppeltutje met de schele ogen die naar duitsland ging.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_105526598
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nee hoor, opties te over:

Misschien is ze de '+1' van één van de gasten (en komt ze dus met haar vriend mee) en gaat het later (al dan niet vanwege Ted) uit. Of ze is pas net weer single na een lange relatie, waardoor Barney en Robin haar nooit hebben voorgesteld als potentiele droomvrouw voor Ted. Of ze is inderdaad personeel.
pi_105526740
Of het zijn mensen waar het bruidspaar nu zelf nog geen contact mee heeft. Een vaak terugkerend gerucht is dat het om de zus van Barney zou gaan. Barney kent haar nog niet, want ze studeert. Laat dat nou net de plek zijn waar Ted zijn toekomstige vrouw ook rond schijnt te lopen.
Aids.
pi_105528291
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:15 schreef Mss het volgende:Laat dat nou net de plek zijn waar Ted zijn toekomstige vrouw ook rond schijnt te lopen.
Zij was toch de roommate van die andere studente he? (rachel bilson)
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:16:02 #257
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105528394
Ja. We zagen alleen haar enkels :P
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_105528772
Ja en de paraplu was van haar toch he? :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:31:48 #259
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105528838
Ja, wat wel duidelijk was dat Ted en zij heel veel gemeen hadden. :Y
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_105530149
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:12 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Zij was toch de roommate van die andere studente he? (rachel bilson)
ze zat ook in de klas waar Ted op zijn eerste dag als leraar naar binnen liep, was toen de verkeerde les, maar toch :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_105530818
Precies. Ze is een studente. En de zus van Barney ook. Ik zie mogelijkheden :7
Aids.
pi_105536507
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef franklop het volgende:

[..]

ze zat ook in de klas waar Ted op zijn eerste dag als leraar naar binnen liep, was toen de verkeerde les, maar toch :P
Ohja idd ja :P
pi_105546394
wist niet dat er vandaag niets kwam ;(

dan maar de nieuwe dexter kijken ^O^
pi_105555326
Geweldige show. Jammer dat er vandaag niks kwam ;(
  dinsdag 13 december 2011 @ 23:03:04 #265
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_105557986
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Maja, waarom heeft iedereen het over de moeder aan het einde van dit season? Ja, er is al bekend dat Ted haar ontmoet bij een bruiloft, maar HIMYM is nog verlengt voor een extra season. Betwijfel me of ze dat hele season gaan vullen met de moeder er al bij.
Ik denk dat "iedereen" er vanuit dat gaat dat Lyndsy Fonseca (de dochter) in de serie (in 2030) even oud is als zij in werkelijkheid was bij het begin van de serie: namelijk 18.

Dan is de rekensom 2030 - 18 = 2012 snel gemaakt, wat zou betekenen dat Ted nu toch wel de moeder van zijn kinderen tegen zou moeten komen.

Echter:
• Het is gebruikelijk dat acteurs een rol van een jonger karakter, dus het kan dus zijn dat de dochter in 2030 "pas" 16 is en dan kan het nog tot 2014 duren.
• Het is niet gezegd dat Ted ook de biologische vader is van de kinderen... Misschien dat hij dus binnenkort een moeder met kinderen gaat ontmoeten.
• Het zou ook nog kunnen zijn dat er überhaupt geen kinderen zijn (net zoals bij Robin in de laatste aflevering) in dat geval kan de serie doorlopen tot 2018, dan is Ted 40 en treedt de "fourty-deal" in werking en trouwt hij met Robin. (waardoor kinderen dus uitgesloten zijn)
So we just called him Fred
pi_105558507
Volgens mij ziet iedereen die kinderen als een jaar of 16 eigenlijk. De rest van je verhaal ben ik het mee eens. :)
pi_105560769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:03 schreef FredvZ het volgende:

• Het zou ook nog kunnen zijn dat er überhaupt geen kinderen zijn (net zoals bij Robin in de laatste aflevering) in dat geval kan de serie doorlopen tot 2018, dan is Ted 40 en treedt de "fourty-deal" in werking en trouwt hij met Robin. (waardoor kinderen dus uitgesloten zijn)
En zit ie in het gesticht omdat ie nogal veel tegen zichzelf praat :')
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_105563101
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

En zit ie in het gesticht omdat ie nogal veel tegen zichzelf praat :')
En Barney, Lily, Marshall en Robin bestaan eigenlijk niet, het zijn z'n imaginary friends.
Laatste scene van de serie: Ted in een dwangbuis :')

pi_105565088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

En Barney, Lily, Marshall en Robin bestaan eigenlijk niet, het zijn z'n imaginary friends.
Laatste scene van de serie: Ted in een dwangbuis :')

[ afbeelding ]
Whehehe, dat zou ik ergens wel geniaal vinden :')
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_105576906
Misschien doen ze nog wel een jaar met die moeder erbij, totdat ze echt moeder is. Anders had het ook How I met my wife kunnen heten... Maar goed, we zullen het wel merken :+
pi_105577467
Het gaat er toch allang niet meer om om wie de moeder is? Ik hoef het helemaal niet te weten eigenlijk:) Ik vind de serie gewoon leuk.
pi_105582952
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef honkeytonk het volgende:
Het gaat er toch allang niet meer om om wie de moeder is? Ik hoef het helemaal niet te weten eigenlijk:) Ik vind de serie gewoon leuk.
Jammer want het was zoveel meer. Vind je CSI soms ook een leuke serie?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105607152
Eindelijk ben ik bij met deze serie. Jammer genoeg heb ik HIMYM véél te laat ontdekt (understatement), maar heb er de afgelopen maanden echt ontzettend veel plezier mee gehad door alle seizoenen er door heen te jagen.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering, deze komt pas in januari, toch?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_105607647
Nee als het goed is komt hij maandag.
pi_105608111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:48 schreef loezzzje het volgende:
Nee als het goed is komt hij maandag.
Nope, wordt pas volgend jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: