Probeer dan eens enkellaarsjes. Daarmee kun je heel goed leren om op hoge hakken te lopen omdat ze niet kunnen uitschieten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef kruidkoekje het volgende:
Dankje voor je lange reactie. Het zijn peeptoe hakken :p dus kan er geen sokken in aan doen. maar denk dat ik morgen op zoek ga voor dichte pumps die ik in de winter aan kan met hoge hak.
Maar heb nogal problemen met pumps, moet echt met bandje onder enkel anders schiet het uit. Ene voet is 36/37 andere 37/38. En met bandje blijft voet goed op zn plek. Maar daar heb je maar weinig winkels voor met pumps.
En dat wil ik wel graag staat heel leuk onder jurkjes, vind ik
Ja ik heb ook enkellaarsjes maar die zijn niet zo hoog. Kom eigenlijk in de winkel niet echt hoge tegen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Probeer dan eens enkellaarsjes. Daarmee kun je heel goed leren om op hoge hakken te lopen omdat ze niet kunnen uitschieten.
Ik heb meerdere hoge enkellaarsjes die heel leuk onder een jurkje staan! Zal wel eens een foto maken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:05 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook enkellaarsjes maar die zijn niet zo hoog. Kom eigenlijk in de winkel niet echt hoge tegen.
Nou ja kom ze wel tegen maar vaak vind ik ze dan minder leuk staan onder een jurkje, dus kijk morgen even in de stad, vandaag gaat niet meer door.
Hahaha, ik bedoelde meer sokken voor binnenshuis (sokken in normale pumps kan ook niet echt als je naar buiten gaat, beetje raar) en dan kunnen ze best in peeptoes. Dat is misschien fijn om dat laatste randje wat uit te rekken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef kruidkoekje het volgende:
Dankje voor je lange reactie. Het zijn peeptoe hakken :p dus kan er geen sokken in aan doen. maar denk dat ik morgen op zoek ga voor dichte pumps die ik in de winter aan kan met hoge hak.
Maar heb nogal problemen met pumps, moet echt met bandje onder enkel anders schiet het uit. Ene voet is 36/37 andere 37/38. En met bandje blijft voet goed op zn plek. Maar daar heb je maar weinig winkels voor met pumps.
Ik had net enkellaarsjes gekocht met 12,5 cm hak. Staan in t vorige heelstopic geloof ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:05 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook enkellaarsjes maar die zijn niet zo hoog. Kom eigenlijk in de winkel niet echt hoge tegen.
Nou ja kom ze wel tegen maar vaak vind ik ze dan minder leuk staan onder een jurkje, dus kijk morgen even in de stad, vandaag gaat niet meer door.
heel mooi goede keuzequote:Op zaterdag 12 november 2011 15:39 schreef Audreyoot het volgende:
Eindelijk mijn wolfbeaters gekocht![]()
[ afbeelding ]
Oké dat zou fijn zijn , dankjequote:Op zaterdag 12 november 2011 15:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb meerdere hoge enkellaarsjes die heel leuk onder een jurkje staan! Zal wel eens een foto maken.
Ah okequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:31 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hahaha, ik bedoelde meer sokken voor binnenshuis (sokken in normale pumps kan ook niet echt als je naar buiten gaat, beetje raar) en dan kunnen ze best in peeptoes. Dat is misschien fijn om dat laatste randje wat uit te rekken.
Ik zou inderdaad kiezen voor n enkellaarsje met n hoge hak of een schoenmodel met hoge hak (van die vetertjes, cute). Dan heb je je probleem meteen opgelost. En anders laarzen <3
Bedoel je die enkellaarsjes met die bloem? Leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:33 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Ik had net enkellaarsjes gekocht met 12,5 cm hak. Staan in t vorige heelstopic geloof ik
En kunenn goed onder jurkjes, beter zelfs dan onder broeken.
Ik ben niet zo'n broekenmens haha
leuke laarsjes, beetje laag dat wel grijnsquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oké dat zou fijn zijn , dankje
[..]
Ah okeja met van die veters vind ik inderdaad ook leuk wat jij bedoelt. Maar daar wist ik ook niet zo mee of dat onder mailots, panty's, leggings kon.. Maar dat kan dus wel?
Ik vond deze ook leuk (moet ze alleen in het zwart hebben want heb al genoeg 6cm brede haklaarsjes in die kleur. ) was alleen maar 8 cm, dus ik twijfel nog een beetje heb eigenlijk toch wat hoger.
[ afbeelding ]
[..]
Bedoel je die enkellaarsjes met die bloem? Leukserieus zo hoog, zo lijkt het niet.
Ik ook niet vind spijkerbroeken afschuwelijk. Draag heel af en toe een zwarte skinny broek of een lichtgrijze, maar vrijwel altijd jurkjes.
Nee het zijn de zwarte met achterop een rits en aan de zijkant grijze mondjes.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:12 schreef kruidkoekje het volgende:
Bedoel je die enkellaarsjes met die bloem? Leukserieus zo hoog, zo lijkt het niet.
Ik ook niet vind spijkerbroeken afschuwelijk. Draag heel af en toe een zwarte skinny broek of een lichtgrijze, maar vrijwel altijd jurkjes.
wooohooooquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:39 schreef Audreyoot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten, heb nergens last van kan met al mijn hakken makkelijk rijden. Maar volgens mij bestuur ik de pedalen sowieso altijd alleen met de bal van mijn voet, dus net alsof je op je tenen staat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:59 schreef Mindy80 het volgende:
Mag ik even inbreken met een vraagje? Ook ik loop heel graag op hoge hakken. Lopen is geen probleem, maar ik vind autorijden niet zo handig. Ik kan mijn voeten niet zo goed op de pedalen houden. Wie heeft de grote truc? Ik neem nu altijd andere schoenen mee.
Doe ik ook. Hak in de mat stampen en alleen de bal van mn voet gebruikenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb nergens last van kan met al mijn hakken makkelijk rijden. Maar volgens mij bestuur ik de pedalen sowieso altijd alleen met de bal van mijn voet, dus net alsof je op je tenen staat.
http://www.asos.com/Frenc(...)sort=-1&clr=Burgundyquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef kruidkoekje het volgende:
Niet mijn smaak, veel te lompquote:Op zondag 13 november 2011 10:54 schreef skit het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Frenc(...)sort=-1&clr=Burgundy
met bandje en hoge hak
Wat echt?!! Dacht dat dat alleen voor slippers zo was. Ojee. Mijn rij instructeur vond het nooit erg. Hij geloofde in het begin niet dat het zou lukken. Maar verder heb ik eigenlijk altijd op hakken gereden (geen 13 cm maar zo max 11 ongeveer). Idd met de bal van je voet. Ik vind het zelfs vreemder om met platte schoenen te rijden omdat ik voor mn gevoel dan de pedalen veel verder in moet duwen.quote:Op zondag 13 november 2011 11:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik doe mijn hakken uit tijdens het autorijden, omdat mijn rij instructeur mij ooit verteld heeft dat je officieel niet met haken/slippers mag autorijden en dat gezeik op kan leveren wanneer het bij een ongeluk niet geheel duidelijk is wiens schuld het is.
Oei! Au....quote:Op zondag 13 november 2011 10:54 schreef skit het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Frenc(...)sort=-1&clr=Burgundy
met bandje en hoge hak
Die prijzen... Damn!quote:Op zondag 13 november 2011 11:51 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ooh heb zelf ook wat leuke dingetjes gezien:
http://www.zalando.nl/gue(...)n-gu111c00y-703.html
http://www.zalando.nl/fer(...)s-fe411c001-102.html
http://www.zalando.nl/jea(...)e-j1911a001-909.html
http://www.zalando.nl/fer(...)e-fe411c005-704.html loooooveee
http://www.zalando.nl/bru(...)br7-fzw-0003-99.html
Het eerste wat in me opkomt: hoefjesquote:Op zondag 13 november 2011 17:36 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Wat vinden we hiervan?
Ik ben absoluut geen sleehak mens. En ook geen jeffrey campbell fan. Maar op de een of andere manier blijven deze dwangbuisjes me aanstaren. En ze zijn nu eindelijk ns afgeprijsd. Ik twijfel of ik ze n keer moet bestellen om te zien hoe zoiets staat, en in het ergste geval direct weer terugsturen natuurlijk
Ze zijn wel 14 cm hoog![]()
[ afbeelding ]
Haha, ja je hebt wel gelijk denk ik.quote:Op zondag 13 november 2011 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het eerste wat in me opkomt: hoefjes
Heel eerlijk gezegd vind ik ze niet heel mooi.. Niet lelijk, dat zeker niet, maar ik zou er niet snel mee lopen. Laatst zag ik een meisje lopen op soortgelijke laarsjes, maar t leek net of ze ongelukkige voetjes hadquote:Op zondag 13 november 2011 17:36 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Wat vinden we hiervan?
Ik ben absoluut geen sleehak mens. En ook geen jeffrey campbell fan. Maar op de een of andere manier blijven deze dwangbuisjes me aanstaren. En ze zijn nu eindelijk ns afgeprijsd. Ik twijfel of ik ze n keer moet bestellen om te zien hoe zoiets staat, en in het ergste geval direct weer terugsturen natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk! Vind Jeffrey Campbell sowieso wel een leuk merk!quote:Op zondag 13 november 2011 18:18 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik twijfel ik twijfel. Ik weet ook niet of ik ze mooi vind. Maar ik vind ze zo apart. Ik hou van apart
edit: ik heb ze toch maar besteld. Ben heel benieuwd of het om te janken is of dat het toch wat is...:D
Ik vind de eerste heel erg gaaf!quote:Op zondag 13 november 2011 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb deze op mijn kerstlijstje staan,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die sleehak is wel mooier in 't echt. Heb lang getwijfeld of ik die rits wel leuk vond; had liever zonder rits maar kan ik nauwelijks vinden in een redelijke prijscategorie.
Die zwart/rode heb ik eerder gehad maar na 2x lopen was de binnenkant kapot dus heb ik geklaagd en geld teruggekregen, maar vind ze zo mooi dat ik ze weer wil,.
Nu afwachten hoe genereus de kerstman is,.
Die eerste staat ook op mijn verlanglijstje, evenals die met rood uit je vorige post... vind ze zo mooi! Eigenlijk wil ik de halve zara-collectie. Maar op het moment heb ik nog 10 euro tot de 21e mijn salaris weer komt, dus ik moet nog even geduld hebben..quote:Op zondag 13 november 2011 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Andere mogelijke musthaves,. Geen idee hoe ze in het echt zijn of hoe ze staan;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lita Rip-offs
[ afbeelding ]
Die onderste was ik ook meteen verliefd op (terwijl ik echt niet van sleehakken houd normaal)quote:Op zondag 13 november 2011 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die sleehak is wel mooier in 't echt. Heb lang getwijfeld of ik die rits wel leuk vond; had liever zonder rits maar kan ik nauwelijks vinden in een redelijke prijscategorie.
Die zwart/rode heb ik eerder gehad maar na 2x lopen was de binnenkant kapot dus heb ik geklaagd en geld teruggekregen, maar vind ze zo mooi dat ik ze weer wil,.
Je bent de eerstequote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk! Vind Jeffrey Campbell sowieso wel een leuk merk!
Die rode zijn supermooi. Hoop dat ze dit keer niet kapot gaanquote:Op zondag 13 november 2011 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja, ik zou liever de zwarte versie nemenquote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Je bent de eerste
Maar hoe zou jij zoiets combineren?
Sorry maar ze lijken erg op schoenen voor mensen met ongelukkige voeten.quote:Op zondag 13 november 2011 17:36 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Wat vinden we hiervan?
[ afbeelding ]
vind ik ook, kwam die andere hakken toevallig tegen tijdens het internet surfenquote:Op zondag 13 november 2011 11:35 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Oei! Au....
Dan vind ik dit leuker :
http://www.zalando.nl/mai-piu-senza-pumps-rood-m6611a008-302.html
Nice!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:39 schreef Audreyoot het volgende:
[ afbeelding ]
knalrood natuurlijk..quote:Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef skit het volgende:
[..]
vind ik ook, kwam die andere hakken toevallig tegen tijdens het internet surfen
ooh en wat vinden jullie
ik heb een zwarte jurk+zwarte panty+zwart leer jasje voor een feestelijke gelegenheid
zal ik dan voor zwarte pumps gaan of knalrode pumps?
ze zijn wel mooi hoog, maar verder ben ik er een beetje dubbel over.... lijken toch wel erg veel op van die orthopedische schoenenquote:Op zondag 13 november 2011 17:36 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Wat vinden we hiervan?
[ afbeelding ]
Ze zitten lekker he?quote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
Gister mijn bestelling binnengekregen en ze zijn zo moooi.
[ afbeelding ]
Beetje vercrackte foto wel.
Let niet op die vlek, vieze mobielcamera alles.
wow wat mooi :-)quote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hebben veel mannen met auto's.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef Hundehaus het volgende:
Ik word altijd een beetje verliefd op mooie schoenen
Dat hangt helemaal van de vrouw af, haar kunde om op hoge hakken te lopen en de hakken zelf.quote:Op maandag 14 november 2011 06:26 schreef sijs het volgende:
ik niet...een auto is een ding wat het moet doen, me niet te veel moet kosten en waar je een beetje ruimte voor je spullen in moet hebben -is nu een 406 break-
een vrouw op mooie hoge hakken is altijd iets om van te genieten en een beetje verliefd op te worden.....glimlach
Wat een afknapper, vrouwen die 12 cm hakken aantrekken en dan halverwege de avond waggelend (van de drank vaak ook nog) over straat gaan. Dan heb je echt een enorme plaat voor je kop en ken je je eigen grenzen niet. Zeer onaantrekkelijk. Vooral Britse vrouwen grossieren in dat soort wanstaltig gedrag.quote:Op maandag 14 november 2011 06:40 schreef sijs het volgende:
uiteraard, als ze er niet op kan lopen is het een stuk minder
dan ben ik zeker geen echte man...grijns wanty ik heb helemaal niets met het show off met autto's...ik show liever off met een mooie high heeled lady
Laid, maar inderdaad. Maar die vind je in alle klassen, dat is het bizarre. Zogenaamd nette Britse vrouwen die zichzelf volgieten met alcohol en op veel te hoge hakken veel te lomp en onhandig over straat gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 06:48 schreef sijs het volgende:
maar dat zijn die typische britse "get drunk and get layed" types
als ze goed op hakken kan lopen, kan ze dat ook later op de avond nog wel (en anders heb je als man nog een schone taak om haar te ondersteunen).... grijns
Leuk waar komen die vandaan, hoe hoog zijn ze en hoe duur???quote:Op zondag 13 november 2011 21:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Sorry maar ze lijken erg op schoenen voor mensen met ongelukkige voeten.
Heb leuke winter laarsjes gevonden.
[ afbeelding ]
Ze komen zonder dat gekke prentje en tekst.
Die zijn daar zeker bedreven in. En mooi dat het is.quote:Op maandag 14 november 2011 06:56 schreef sijs het volgende:
klopt was vorig jaar in wenen met de kerst
veel oostblokblonde dames met kniehoge laarzen en nog hogere hakken, en ze lopen erop alsof ze sloffen aan hebben, zo makkelijk
mooi gezicht![]()
Hihi,quote:Op maandag 14 november 2011 09:46 schreef n0a het volgende:
[..]
Die wil ik ook hebben, moet alleen wachten tot ze weer in mijn maat zijn.
Waar kwam die ook alweer vandaan en valt hij true-to-size?quote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook op 'maat bewaken' klikken, staat onder het toevoegen knopje en dan vul je jouw maat en emailadres in en krijg je (als het goed is) een mail wanneer die maat er weer is.quote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hihi,. Ik weet niet wanneer ze bij Nelly aanvullen
jij wel?
Heb ik inderdaad gedaan, hoop dat het nog wordt bijgevuld.quote:Op maandag 14 november 2011 10:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je kan ook op 'maat bewaken' klikken, staat onder het toevoegen knopje en dan vul je jouw maat en emailadres in en krijg je (als het goed is) een mail wanneer die maat er weer is.
Ik wil deze nog in het zwart. Ze zijn echt mooiquote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Lips het volgende:
*zucht*
ik ben nog steeds verliefd....
[ afbeelding ]
Ik heb leuke zwarte enkellaarsjes, Danielle83 heeft deze volgens mij ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:26 schreef kruidkoekje het volgende:
sijs, daarom zei ik ik zocht zulke enkellaarsjes maar dan hoger en in het zwart. Heb al genoeg witte en beige laarsjes.
Maar heb nog geen hogere kunnen vinden helaas.. Maar even in rotterdam kijken denk.
rimpelsteeltje: Ah oke ik ga het zo even bekijken, post even snel mobiel (vind het topic leuk) en ga ik straks diegene bekijken! Thanks.
Deze zijn echt mooi inderdaad!quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Lips het volgende:
*zucht*
ik ben nog steeds verliefd....
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op maandag 14 november 2011 15:49 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb leuke zwarte enkellaarsjes, Danielle83 heeft deze volgens mij ook
[ afbeelding ]
Van de New Look..
Yess die heb ik ook in mijn collectie! Grappig dat je dat nog weet.quote:Op maandag 14 november 2011 15:49 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb leuke zwarte enkellaarsjes, Danielle83 heeft deze volgens mij ook
[ afbeelding ]
Van de New Look..
Haha nee die heb ik al een half jaar ofzo.. Ik heb een goed geheugenquote:Op maandag 14 november 2011 16:07 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Yess die heb ik ook in mijn collectie! Grappig dat je dat nog weet.
Ik vind ze echt leuk! Zijn dat je laatste aanwinsten? Ik wist niet dat de New Look ze nog had namelijk..
Haha ik dacht al! Met jou weet je het ook nooit met je aankopenquote:Op maandag 14 november 2011 16:09 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha nee die heb ik al een half jaar ofzo.. Ik heb een goed geheugen
Dankjewel!quote:
Het zijn deze:quote:Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar kwam die ook alweer vandaan en valt hij true-to-size?
tuurlijk posten, ...je hebt hier alleen maar fans hoor...quote:Op maandag 14 november 2011 19:02 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
mn schoenen zijn al verzondenDus woensdag of donderdag nieuwe aanfoto's. (als ik ze durf te posten)
Ik vind het echt spannend. Mn eerste out-of-the-box experience sinds lange tijd. (Op schoengebied dan)
Lol
No offense, maar ik heb aldoor het idee dat jij met een stijfje door dit topic scrollt,quote:Op maandag 14 november 2011 23:25 schreef sijs het volgende:
[..]
tuurlijk posten, ...je hebt hier alleen maar fans hoor...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
No offense, maar ik heb aldoor het idee dat jij met een stijfje door dit topic scrollt,.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
No offense, maar ik heb aldoor het idee dat jij met een stijfje door dit topic scrollt,.
Haha heerlijk de ene man komt voor de andere opquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:25 schreef Giester het volgende:
[..]![]()
Mag je als man niets meer posten in een heels topic zonder gelijk voor fetishist te worden uitgemaakt?![]()
Mijn steun gaat in ieder geval naar Sijs.
Dan maar fetishisten.![]()
Helemaal niet, maar meer de manier hoe hij het erover heeft doet mij dat denken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:25 schreef Giester het volgende:
[..]![]()
Mag je als man niets meer posten in een heels topic zonder gelijk voor fetishist te worden uitgemaakt?![]()
Mijn steun gaat in ieder geval naar Sijs.
Dan maar fetishisten.![]()
Ik voel me niet aangevallenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar meer de manier hoe hij het erover heeft doet mij dat denken.
Niet dat hij hier komt posten ofzo. Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
^^quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar meer de manier hoe hij het erover heeft doet mij dat denken.
Niet dat hij hier komt posten ofzo. Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
Inbreng?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:21 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha heerlijk de ene man komt voor de andere op![]()
Maar ff serieus iets meer inbreng van wat een man mooi vind, zou ook leuk zijn.
Foto's zou ook leuk zijn. Ik zeg maar wat geks nu!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:39 schreef Giester het volgende:
[..]
Inbreng?
Hoog! Hoe hoger, hoe beter![]()
Haha, nee maar ook iets met smaak en kleuren of geen kleur en van een bepaalde stof of met een pasvorm enzo. Dat zou ik jullie aanraden.
Zolang het enigszins hoog is, niet hoerig overkomt en gewoon een beetje klasse uitstraalt, bij de outfit past en er een stel mooie benen in lopen vind ik het altijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:21 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha heerlijk de ene man komt voor de andere op![]()
Maar ff serieus iets meer inbreng van wat een man mooi vind, zou ook leuk zijn.
Ik heb zoiets als de eerste foto, maar dan met fakefur. Ik heb spijt dat ik ze gekocht heb, ze zijn te ordinair..quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef ChicaChula het volgende:
Ik vind dit wel leuke zwarte enkellaarsjes:
[ afbeelding ]
& deze ook wel:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gemeten (in de winkelquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:34 schreef loveli het volgende:
Vanaf welk punt wordt hakhoogte gemeten? De hak van dat laarsje lijkt mij 6 cm, comfortabele loophoogte.
Vind ze niet zo leuk. sorry ;-)quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
& deze ook wel:
[ afbeelding ]
Haha dat mag hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik heb hem gemeten (in de winkel) van de grond tot aan waar het lichtbruine eindigt.
[..]
Vind ze niet zo leuk. sorry ;-)
Onderste heb ik ook, alleen dan bij shoeline gehaald.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
& deze ook wel:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |