Helemaal niet, maar meer de manier hoe hij het erover heeft doet mij dat denken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:25 schreef Giester het volgende:
[..]![]()
Mag je als man niets meer posten in een heels topic zonder gelijk voor fetishist te worden uitgemaakt?![]()
Mijn steun gaat in ieder geval naar Sijs.
Dan maar fetishisten.![]()
Ik voel me niet aangevallenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar meer de manier hoe hij het erover heeft doet mij dat denken.
Niet dat hij hier komt posten ofzo. Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
^^quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar meer de manier hoe hij het erover heeft doet mij dat denken.
Niet dat hij hier komt posten ofzo. Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
Inbreng?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:21 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha heerlijk de ene man komt voor de andere op![]()
Maar ff serieus iets meer inbreng van wat een man mooi vind, zou ook leuk zijn.
Foto's zou ook leuk zijn. Ik zeg maar wat geks nu!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:39 schreef Giester het volgende:
[..]
Inbreng?
Hoog! Hoe hoger, hoe beter![]()
Haha, nee maar ook iets met smaak en kleuren of geen kleur en van een bepaalde stof of met een pasvorm enzo. Dat zou ik jullie aanraden.
Zolang het enigszins hoog is, niet hoerig overkomt en gewoon een beetje klasse uitstraalt, bij de outfit past en er een stel mooie benen in lopen vind ik het altijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:21 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha heerlijk de ene man komt voor de andere op![]()
Maar ff serieus iets meer inbreng van wat een man mooi vind, zou ook leuk zijn.
Ik heb zoiets als de eerste foto, maar dan met fakefur. Ik heb spijt dat ik ze gekocht heb, ze zijn te ordinair..quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef ChicaChula het volgende:
Ik vind dit wel leuke zwarte enkellaarsjes:
[ afbeelding ]
& deze ook wel:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gemeten (in de winkelquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:34 schreef loveli het volgende:
Vanaf welk punt wordt hakhoogte gemeten? De hak van dat laarsje lijkt mij 6 cm, comfortabele loophoogte.
Vind ze niet zo leuk. sorry ;-)quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
& deze ook wel:
[ afbeelding ]
Haha dat mag hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik heb hem gemeten (in de winkel) van de grond tot aan waar het lichtbruine eindigt.
[..]
Vind ze niet zo leuk. sorry ;-)
Onderste heb ik ook, alleen dan bij shoeline gehaald.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
& deze ook wel:
[ afbeelding ]
zulk soort heb ik bij de shoeline gezien, vond ze erg leuk. Vriend vond ze helaas afschuwelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 16:45 schreef snakelady het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld, krijg ze morgen binnen
[ afbeelding ]
He?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef kruidkoekje het volgende:
http://i55.tinypic.com/xdv6gp.jpg
Die is leukWaar is die vandaan ?
Chica?
Supertrash, volgens mij
Ik lees in het andere topic over 2 verschillende maten? Ik ben juist op zoek naar niet al te dure schoenenwinkels waar ik links in ene maat en rechts in andere maat kan krijgen
Rimpelsteeltje, aparte rode laarsjes in vorige topic.
Zelf heb ik 1 paar peeptoes waar ik juist een gelpad voorin heb liggen omdat ze anders te los zitten, en laatste paste ik een paar schoenen en had ik juist het idee dat de schoen in mijn eigen maat te klein zat. En dan niet van, het leer moet gewoon nog uitweiden maar het was gewoon te klein aan de voorkant.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:30 schreef DarkElf het volgende:
vraagje
[ afbeelding ]
vallen steve maddens op maat of kleiner/groter??
ik wil ze bestellen maar weet niet goed welke maat ik moet hebben.
/edit laat maar ik heb even gebeld met de winkel, aardig meisje wist meteen welke ik bedoelde en kon info geven dus ik heb ze besteld.
als ze niet goed zijn kunnen ze natuurlijk terug. maar hoop dat ze goed zijn.
ze zei wel dat het leer wat stug is in t begin omdat t lakleer is, maar dat komt snel goed, dus dat geloof ik maar.
Heb ik het dan toch verkeerd gezien ? Grrrquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
He?
Rode laarsjes? Ik heb geen rode laarsjes hoor
Haha succes. Ik moet nog even enkellaarsjes halen om er mee te oefenen zodat ik de peeptoe pumps met kerst aan kan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:42 schreef Cherryi het volgende:
Heb een jaar geleden een deal gesloten met kerst op hakken te kunnen lopen, mag nu wel beginnen met oefenen
dat valt wel mee...ben niet het type die zich zit af te trekken bij een paar heels, of ze zelf wil dragen grijnsquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
No offense, maar ik heb aldoor het idee dat jij met een stijfje door dit topic scrollt,.
ah dus jij wilt wel aanfoto's zien ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:21 schreef sijs het volgende:
[..]
dat valt wel mee...ben niet het type die zich zit af te trekken bij een paar heels, of ze zelf wil dragen grijns
vindt het alleen bijzonder mooi en vrouwelijk staan
Hij komt me een beetje bekent voor van een ander model die gepost is die ik niet mooi vond, maar deze is wel mooi. Waar heb je die gehaald?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:24 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht. Waren maar 20 euries.
Ja supertrash, stond er ook onder volgens mijquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef kruidkoekje het volgende:
http://i55.tinypic.com/xdv6gp.jpg
Die is leukWaar is die vandaan ?
Chica?
Supertrash, volgens mij
Ik lees in het andere topic over 2 verschillende maten? Ik ben juist op zoek naar niet al te dure schoenenwinkels waar ik links in ene maat en rechts in andere maat kan krijgen
Rimpelsteeltje, aparte rode laarsjes in vorige topic.
Wat een snoetjesquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:24 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht. Waren maar 20 euries.
Ze zijn van Van Haren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat een snoetjes. Zoiets zag ik ook bij van Haren
Tot zaterdag danquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:04 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik ga zaterdag shoppen in Maastricht, wil leuke outfits vinden met leuke hakkenIk heb er zin in en hoop wat leuke dingen te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |