Leuk!quote:Op maandag 14 november 2011 15:49 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb leuke zwarte enkellaarsjes, Danielle83 heeft deze volgens mij ook
[ afbeelding ]
Van de New Look..
Yess die heb ik ook in mijn collectie! Grappig dat je dat nog weet.quote:Op maandag 14 november 2011 15:49 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb leuke zwarte enkellaarsjes, Danielle83 heeft deze volgens mij ook
[ afbeelding ]
Van de New Look..
Haha nee die heb ik al een half jaar ofzo.. Ik heb een goed geheugenquote:Op maandag 14 november 2011 16:07 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Yess die heb ik ook in mijn collectie! Grappig dat je dat nog weet.
Ik vind ze echt leuk! Zijn dat je laatste aanwinsten? Ik wist niet dat de New Look ze nog had namelijk..
Haha ik dacht al! Met jou weet je het ook nooit met je aankopenquote:Op maandag 14 november 2011 16:09 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha nee die heb ik al een half jaar ofzo.. Ik heb een goed geheugen
Dankjewel!quote:
Het zijn deze:quote:Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar kwam die ook alweer vandaan en valt hij true-to-size?
tuurlijk posten, ...je hebt hier alleen maar fans hoor...quote:Op maandag 14 november 2011 19:02 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
mn schoenen zijn al verzondenDus woensdag of donderdag nieuwe aanfoto's. (als ik ze durf te posten)
Ik vind het echt spannend. Mn eerste out-of-the-box experience sinds lange tijd. (Op schoengebied dan)
Lol
No offense, maar ik heb aldoor het idee dat jij met een stijfje door dit topic scrollt,quote:Op maandag 14 november 2011 23:25 schreef sijs het volgende:
[..]
tuurlijk posten, ...je hebt hier alleen maar fans hoor...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
No offense, maar ik heb aldoor het idee dat jij met een stijfje door dit topic scrollt,.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
No offense, maar ik heb aldoor het idee dat jij met een stijfje door dit topic scrollt,.
Haha heerlijk de ene man komt voor de andere opquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:25 schreef Giester het volgende:
[..]![]()
Mag je als man niets meer posten in een heels topic zonder gelijk voor fetishist te worden uitgemaakt?![]()
Mijn steun gaat in ieder geval naar Sijs.
Dan maar fetishisten.![]()
Helemaal niet, maar meer de manier hoe hij het erover heeft doet mij dat denken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:25 schreef Giester het volgende:
[..]![]()
Mag je als man niets meer posten in een heels topic zonder gelijk voor fetishist te worden uitgemaakt?![]()
Mijn steun gaat in ieder geval naar Sijs.
Dan maar fetishisten.![]()
Ik voel me niet aangevallenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar meer de manier hoe hij het erover heeft doet mij dat denken.
Niet dat hij hier komt posten ofzo. Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
^^quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar meer de manier hoe hij het erover heeft doet mij dat denken.
Niet dat hij hier komt posten ofzo. Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
Inbreng?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:21 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha heerlijk de ene man komt voor de andere op![]()
Maar ff serieus iets meer inbreng van wat een man mooi vind, zou ook leuk zijn.
Foto's zou ook leuk zijn. Ik zeg maar wat geks nu!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:39 schreef Giester het volgende:
[..]
Inbreng?
Hoog! Hoe hoger, hoe beter![]()
Haha, nee maar ook iets met smaak en kleuren of geen kleur en van een bepaalde stof of met een pasvorm enzo. Dat zou ik jullie aanraden.
Zolang het enigszins hoog is, niet hoerig overkomt en gewoon een beetje klasse uitstraalt, bij de outfit past en er een stel mooie benen in lopen vind ik het altijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:21 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha heerlijk de ene man komt voor de andere op![]()
Maar ff serieus iets meer inbreng van wat een man mooi vind, zou ook leuk zijn.
Ik heb zoiets als de eerste foto, maar dan met fakefur. Ik heb spijt dat ik ze gekocht heb, ze zijn te ordinair..quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef ChicaChula het volgende:
Ik vind dit wel leuke zwarte enkellaarsjes:
[ afbeelding ]
& deze ook wel:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gemeten (in de winkelquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:34 schreef loveli het volgende:
Vanaf welk punt wordt hakhoogte gemeten? De hak van dat laarsje lijkt mij 6 cm, comfortabele loophoogte.
Vind ze niet zo leuk. sorry ;-)quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
& deze ook wel:
[ afbeelding ]
Haha dat mag hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik heb hem gemeten (in de winkel) van de grond tot aan waar het lichtbruine eindigt.
[..]
Vind ze niet zo leuk. sorry ;-)
Onderste heb ik ook, alleen dan bij shoeline gehaald.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
& deze ook wel:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |